Čočkyn Vloženo 13. Duben 2009 Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 Ahoj, chtěl bych se zeptat kolik vydrží motor u 1.4 najetách km..když se bude s autem zacházet slušně. Pokuď má někdo nějakou zkušenost kolik se stím nechá najet, popřípadně jestli se vůbec vyplatí kupuvat auto co má najeto přes 100 000 km. Děkuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 13. Duben 2009 Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 Mam jedno 44KW a ma tvrdych (požičovnych) 450 tis. km a šlape krasne. Malo 3x tesnenie pod hl. a gufera na vent. mene. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čočkyn Vloženo 14. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Ono je to kus od kusu - můžeš motor opečovávat a on po 150 tkm klekne, a zase jiný, ke kterému se chovali neurvale, najede třikrát tolik... Tomu se říká spravedlnost, viď ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čočkyn Vloženo 14. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 To máš pravdu ale spravednlost asi neexistuje :-) alespoň ne úplná ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 1.4MPi je stejně jako slabší 1.4 16V 55kw držák...ve služebních fábách ty slabý 16V dostávaly vážně ceres a bez šáhnutí na motor cca 350 000km a vesele jezdí dál..olej nežere skrátka Férovost se na zacházení s autem hledat nedá...Murphyho zákony fungujou i zde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čočkyn Vloženo 14. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 To je jasný, jak je to služební auto, tak to dostává kotel, hned plnej na studenej. tam se stím nikdo nemazlí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 1.4MPi je stejně jako slabší 1.4 16V 55kw držák...ve služebních fábách ty slabý 16V dostávaly vážně ceres a bez šáhnutí na motor cca 350 000km a vesele jezdí dál..olej nežere skrátka Férovost se na zacházení s autem hledat nedá...Murphyho zákony fungujou i zde no motorem 16V bych moc neargumentoval. Oproti MPi je to podstatně odolnější agregát. 1,4 MPi má přeci jen některé neduhy ještě z dob embéček, ale i při hrubém zacházení by měl vydržet minimálně 250 až 280 tisíc km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 300 tkm byla plánováná životnost agregátu 781.13x, čili Favorita. Elektronická hejblátka a uhnilé konektory do toho nepočítám. Mmch, možná že služební auta dostávají "céres", nicméně se na nich opravy provádějí v servise, kde většinou je jakáž-takáž technologická kázeň. Oproti tomu některé "opravy svépomocí", o kterých se člověk tady na foru občas dočte ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Taxík felda LPG šla do háje při 650kkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čočkyn Vloženo 14. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 no potěš :-) pěknej mazec poctivé hliníkové motory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čočkyn Vloženo 14. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 ještě jeden dotaz budu si na jisto kupovat 1.4 ale mám problém jsou motory značené jako 1.4MPi, 1.4i, 14 16V nevím co je nejlepší na normální ježdění..nechi žádnej městej provoz..mám takové tušení že 16V je jen 74kw a těch se moc neprodává alespoň v mém blízkém okolí ne..tak mi prosím někdo ty motory popiště atd a když někdo bude mít zkušenost jak si tenhle motor vede v kopci (v autě 1-2 lidi)tak prosím napište Děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Zdravím, tak motory 1.4 u Fábií byly následující: 1.4 s označením MPI ve verzích 44 kW a 50 kW, motory konstrukčně pocházejí ze starších modelů Škoda 1.4 s označením 16V se dělali 55 a 74 kW a také v poslední fází výroby se dávala do Fábie Combi varianta 59 kW, což jsou německé motory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 1,4 MPi je v principu převrtaný motor z embéčka osazený vstřiky. Nejezdí ale špatně a jeho údržba je velmi jednoduchá. Podle mě se hodí spíše do města, protože ve vyšších otáčkých už začíná být hlučný. Na normální jezdění (město, okrsky a dálnice) bych volil 1,4 16V 55kw. Spolehlivý a hlavně tichý. Pokud by jsi chtěl 1,4 16V 74kw, tak jdi rovnou do 1,9 TDi, protože těch 74 kw to má spíš papírově. Také u těhle motorů je občas (dost časato :-) problém se spotřebou oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Záleží na jakej výkon si zvyklej, takže jestli si zvyklej, že auto trochu pojede, tak na 1.4 OHV (MPI 44 a 50kW) rovnou zapomeň, bo by tě sežrali na spotřebě a ještě k tomu by moc nejeli... 1.4 55kW je takovej ten střed, kterej neurazí, ale ani nenadchne. Podle mě nejlepší volba je určitě nejsilnější 1.4, která od 3500 a především od 4500 do 6500ot/min opravdu táhne a člověk nemusí jet půl hodiny za náklaďákem a přitom nemá problém jezdit za 6 l/100km. Jen je lepší jít už do serie s označením BBZ (kód motoru), od roku 2002 mám takové tušení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čočkyn Vloženo 15. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 Děkuju za vaše názory a odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa3 Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 to jargoon: jaký motor měl ten taxík felda, co vydržel 650 tis. km, jak píšeš?To byl v původnim stavu, nebo už byl dělaný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 16. Duben 2009 Sdílet Vloženo 16. Duben 2009 to já jsem znal jednoho služebního formana r.v.93, který měl najeto taky přes 600 tisíc km. Sice vůle ve volantu jako prase, ale motor šlapal a to se na něm střídalo mraky lidí. Samozřejmě že nějakou tu opravu na motoru měl. Nějakých 100 tisíc km na motoru je nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WLK111 Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 Je to sice trošku mimo, ale u nás má taxikář 1,2htp na plyn a má na něm 420tkm a jezdí vesele dál:) Jinak amigo má myslím na své 1,4 44kw taky kolem 400tkm a myslím že psal že měnil 2x těsnění pod hlavů zatím:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 Je to sice trošku mimo, ale u nás má taxikář 1,2htp na plyn a má na něm 420tkm a jezdí vesele dál:) To jezdi tankovat 2x za den ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čočkyn Vloženo 17. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 To jezdi tankovat 2x za den ne? Tak zase,když jezdí na plyn tak dost ušetří a více asi vydělá ne? já nevím já nikdy taxikáře nedělal :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fiser123 Vloženo 12. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2011 mám fabii 1.4 MPI 44kw a má najeto 171 000 a zatím žadná velká závada.Pouze veliká spotřeba cca 8 litrů a to i přijde na 1.4 moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 13. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2011 Zalezi kde jezdis, a jak jezdis. Ja mam 1,4Mpi 50Kw Kombik, najeto skoro 220tis. a delsi trasu nemam problem jezdit kolem 6,5litru na 100km. Auto na svuj najezd jede velice slusne a verim ze ten motor by mel auto prezit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 13. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2011 (editace) Ja mam po meste spotrebu ted v chladnu a pri kratkych trasach taky 8-9L .. proste je to normalni u MPI Ikdyz zalezi hodne na stylu jizdy .. a ja teda doufam ze muj motor prezije kastli .. zatim mam asi 151 000 a neco ale da se jezdit i za 5-5,5L dlouhe trasy Editováno: 13. Říjen 2011, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 14. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2011 ešte je možnosť kupiť lacnejšiu 1,4 Mpi a dať ju načipovať, mne osobne lepšie sedi načipované Mpi ako nemecká 55kW-atka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.