Petrkiller Vloženo 15. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2011 (editace) Ja bych benzin necipoval .. ja si myslim ze to motor docela poznamena a snizi mu to zivotnost .. ja mam 44 kw .. ve meste sice zere ale diky celkem dobremu zprevodovani je to raketka na svuj vykon ani ho nejak nevytacim staci do 3000 .. na dalnici taky jezdi slusne 130 se snim da jed bez problemu a neni nejak hlucny proti HTP nebo SDI .. s nicim jinym jsem to zatim nedokazal porovnat .. rekl bych ze pro nenarocne kteri si nechcou nechat vyklepat dusi od HTP je to prijatelny motor A jen bych dodal k tem HTP taxikum .. u nas taky jezdi HTP combi takze asi 12V na LPG .. ma najeto podle tacho pres 470 tkm ale co jsem slysel tak uz ma 3. motor a je pobourany snad vsude kde to jen jde Editováno: 15. Říjen 2011, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 15. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2011 Ja bych benzin necipoval .. ja si myslim ze to motor docela poznamena a snizi mu to zivotnost .. ja mam 44 kw .. ve meste sice zere ale diky celkem dobremu zprevodovani je to raketka na svuj vykon ani ho nejak nevytacim staci do 3000 .. na dalnici taky jezdi slusne 130 se snim da jed bez problemu a neni nejak hlucny proti HTP nebo SDI .. s nicim jinym jsem to zatim nedokazal porovnat .. rekl bych ze pro nenarocne kteri si nechcou nechat vyklepat dusi od HTP je to prijatelny motor A jen bych dodal k tem HTP taxikum .. u nas taky jezdi HTP combi takze asi 12V na LPG .. ma najeto podle tacho pres 470 tkm ale co jsem slysel tak uz ma 3. motor a je pobourany snad vsude kde to jen jde mislim, že to ma minimalny vplyv na životnosť, hlavne pri 44kw-atovej /zmena na 52kW/ - upravene predstihy, obmedzovače otačok - pri mojej bol strop 2500 otačok, potom sa menila na mrtvolu - problem s predbiehanim, zmena uhlovej rychlosti plynu - pred čipom to bol des sa pohnut, osobne by som čipoval, aj keby mala nabehane milion Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri92 Vloženo 15. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2011 U toho motoru je ten čip hlavně aby se přizbůsobila data tomu většímu sání a zlepšila reakce na plyn.A na výdrž motoru si myslim že by to nějakej zásadní vliv mít nemělo.Pokud se k němu chováš rozumně....Rozhodně to za to stojí... A "raketka" bych tomu Petře neříkal ani ve snu :smich: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 15. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2011 (editace) Tak ja nevim s cim to jezdis ale ja mam 44kw a zda se mi ze to od 2000 do 3500 neskutecne tahne A pak az od tech 4 000 to uz ztraci dech .. samozrejme nejvice to tahne do tech 2500 kde je nejvetsi toc. moment ale ze by to byla nejaka zdechlina se rict neda me to staci ale kazdy je jiny kazdopadne muj nazor je ze na chip je lepsi nafta a kdyz chce nekdo silne auto tak si nema kupovat maloobemovy motor ktery na to neni staveny .. z mala raketu neudelas Ja jezdil jen v SDI,HTP a MPI takze pro me je MPI neskutecna raketa a neberte me iluze Me to staci dnes jsem potreboval na to slapnout a vpohode okamzita reakce az jsem cumel Editováno: 15. Říjen 2011, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 16. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2011 Raketa to je, ale spis vyhorela Je jasne ze ti to tak pripada, ale kdybys treba projel Fabii s motorem 1,9 TDi 74Kw, tak o tom se uz da rict, ze je to raketa a zatlaci do sedadel. Ale "nedoporucuju" abys ji zkousel, bo bys pak zjistil ze 1,4MPi je louda, a tvoje radost by se uz nedala vratit z5 A co se tyka toho cipu, tak bych se ho taky rozhodne nebal, jde jen o soft a tech par koniku na te vydrzi uz tolik nezmeni, abys to pocitoval. Kdyby nestal tolik korun, tak bych ho se zrandy udelal, ale nestoji me to za to, bo stejne auto budu mit tak na rok a pak poridim zase neco jineho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri92 Vloženo 16. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2011 Přesně tak.Stačí když se svezu v OII Tdi a pak mi hodně dlouho trvá po přesednutí z5 do mojí Fabky zbavit se pocitu že je to hlemýžď Ale je pravda že někdy mi to taky překvapí jak vystřelí.Nevíc znát je to kolem těch 2500 - 3000 otáček kde je krouťák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 16. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2011 nejvíc vystřelí na 2.stupeň od cca 2500 ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2011 Mame 1,4 44 kW - ma najeto 268 000, nepapa olej, rozvod.retez byl vymenen, brzdy, spinac brzd, loziska kola a pero, jinak musim rict je to socialni verze, 1 bag, servo, tod vse a nema se tam toho tolik posrat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 16. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2011 (editace) Teda tak to preju jeste mnoho dalsich stovek tisic km a at i nadale slouzi Ja jsem ted na 153 399 km motor si brouka vpohode liju mu VIF a jsem spokojenej je to takova vyhorela raketa to je fakt ale me to staci ja to zatim mam moznost porovnat s max 47kw SDI a to teda valilo vice ale i tech 44 je dostatecnych si myslim na normalni jezdeni po meste a okolo nej .. jsem asi typ normalniho ridice ale stalo se me uz jednou ze me predjela skoda 120 .. mela predelany motor asi taky 1.4 MPI vaha auta rozhodla ale tak rychlou skodu 120 jsem jeste nevidel Editováno: 16. Říjen 2011, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarttyRS Vloženo 16. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2011 1.4 MPI 50kW sedan - dneska sem si fotil na tachometru 235 235km, zatím děláno jen těsnění pod hlavou, ale to dělal ještě původní majitel (taťka) 1.4 16V 55kW combi - taťkovo služební - 330 000, nežere olej, jede jak za mlada Jinak taky těsnění pod hlavou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 16. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2011 Vsichni delaji tesneni pri 200 000 .. myslite ze je na skodu ze ja uz ho asi mam vymenene pred 140 000? Podle meho znameho mechanika ktery na to koukal ho uz mam vymeneny .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 Inak prečo si vy majitelia 1,4mpi (44kW či 50kW veď je to jedno) nenecháte namontovať splyňováky? Tieto motory za čias našich predkov najazdili na plyn v rôznych MBčkách, Favoritoch či Felicich atď. miliardy kilometrov (rátajme agregovane všetky motory dokopy ) a hlavne sa nemusíte báť, že vám auto začne do dvoch rokov hniť, ako je to bežne u predchodkyne - Felície.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 Ja o plynu hodne uvazoval ale doma se to hlavne rodicum nelibilo .. a taky ta velka prvotni investice + dost problemu s tim plynem je co jsem slysel .. no a taky kdybych mel plyn tak jezdim kazdy den ostrava-praha ale jezdim na benzin do polska a ta cena je tam uplne nekde jinde takze me ani netrapi ze nejezdim na plyn .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Suitce Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 (editace) Mam najeto 430t km na LPG :-) )1.4 MPi 55Kw Když tu tak píšete tak moje Fábie je na prodej. Revize plynu do 2020, Nová STK apod. Editováno: 9. Listopad 2011, autor: Suitce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 Me osobne by plyn nevadil, ovsem je tady velka porizovaci cena plynu, takze to uz musis clovek bud hodne jezdit a nebo s autem pocitat na vice let, aby to bylo financne zajimave. Ja se tak ruzne pokoukavam zda nekdo neprodava treba ne moc pouzity komplet plyn pro fabcu za rozumne pesoz, ale zatim bezuspesne... Jinak tyhle motory opravdu vydrzi hodne, takze se clovek nemusi nejak moc strachovat ze by motor kleknul, a kdyz uz jo, tak se da sehnat za "par kacek" jiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 Pri mojich kalkuláciach mi vyšlo, že i velmi človeku s relatívne malým nájazdom ročne (cca 15,000km) by sa mu to do toho roku vrátilo. Inak plynifkári - akú spotrebu robíte ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 PaveloSK: Tady to neni sekce o LPG, takze se podivej kde se to resi a je tam toho zpousta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 Jo, to som si až potom uvedomil Sorry.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.