mambo Vloženo 21. Červen 2009 Sdílet Vloženo 21. Červen 2009 Tak mně to občas dělá taky, ale já mám 1.4 a na tu asi žádnej novej SW neni, tak už to nějak neřešim. To ti klesnou ot. po půl minutě z 1200 na 800, to u mýho auta to trvá dýl, ale nevim, jak dlouho, protože jsem na to nečekám. Vždycky nechávám motor běžet asi půl minuty na volnoběh a to mi klesnou ot. asi na 1000 a potom jedu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kutil_Tim Vloženo 25. Květen 2014 Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 Ahoj, mam 1,4/63 LPG, pri studenem motoru nastartuju otacky jsou na 1200 pak 800 a nakonec 500 tahle zmena trva asi 1,5s. auto se cele klepe nereaguje na plyn jen nekdy, musim vypnout a zapnout-vetsinou druhy start uz je normalni. Dela to jenna start s benzinem, jak je auto zahrate a startuje na LPG tak je klid. Co to muze byt? maly tlak? filtr? RJ? DIKY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 25. Květen 2014 Sdílet Vloženo 25. Květen 2014 ja som mal takýto problém video vyriešil som to tak, že som si dal vyčistiť škrtiacu klapku bola čierno čierna , sice po vyčistení to spravilo len raz ale mal som tam benzín z noname benzínky takže po natankovaní z benzínky Shell to prestalo úplne a mám pokoj motor ide sa mi zdá, že ešte o niečo tichšie a lepšie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kutil_Tim Vloženo 29. Květen 2014 Sdílet Vloženo 29. Květen 2014 JJ tohle mi to dela ale je to otazka 2sekund, klapka je cista to me napadlo jako pri:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 29. Květen 2014 Sdílet Vloženo 29. Květen 2014 niekto tu písal teplotné čidlo či čo mne osobne pomohlo vyčistenie plus natankovanie dobrého benzínu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peti_o Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 Pani mozem sa daco opytat? Je normalne aby pri mojom motore spotreba na volnobezne otacky lietala? Niekedy asi za urcitych podmienok (vzdy na teplom motore) mam spotrebu iba 0,4 - 0,5 litra za hod, Dalsi pripad, niekedy (vacsinou) mavam 0,6 - 0,7 litra za hodinu a niekedy zasa mam 0,7 - 0,8 litra - podotykam ze ani v jednom pripade nemam zapnutu klimu ani nijak cim by som navysil otacky motora (elektrospotrebice, atd) ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 Tak to je zaujímavé.....ja pri dobre zohriatom motory a oleja v ňom mám 0,6l inak tak 0,7-0,8l. 0,5l som tam videl len vtedy keď som vypol klímu a vtedy sa to tam držalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peti_o Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 ja mam stale pocit, ze ten motor akoby mal nejake 3 rezimy, alebo mozno to zalezi od vlhkosti vzuchu, fakt neviem .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 26. Duben 2015 Sdílet Vloženo 26. Duben 2015 Při zahřátém motoru mám otáčky lehce pod 700 a spotřeba bez světel 0.5, s hlavními světly to je tak mezi 0.5 a 0.6. 0.4 jsem zahlédl párkrát v létě, když bylo vedro na koupání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 13. Únor 2016 Sdílet Vloženo 13. Únor 2016 Dneska jsem si všimnul cestou do Prahy takové zajímavé věci. Když vyřadím na dálnici na neutrál spadnou otáčky na volnoběh těsně nad 600, cca po sekundě lehce stoupnou na 700.. 750 a tam se drží. Rozdíl na ručičce je vidět. Co dělá motor v tom rámusu netuším, ale žádný zhoupnutí otáček v autě necítím. Udělalo to během cesty tak 3x. Běžně spadnou jinak na 700. Udělalo mě to i jednou na okresce, když sem dojížděl ke křižovatce. Možná je to normální, ale zajímá mě jestli to dělá i někomu jinému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 13. Únor 2016 Sdílet Vloženo 13. Únor 2016 Nám to nedělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 13. Únor 2016 Sdílet Vloženo 13. Únor 2016 (editace) Ahoj mám 1:4-16V-74 i 55 KW a tam to tzv. zhoupnutí otáček je. Ne ale úplně pokaždé.Nikdy jsem to neřešil a ničemu to vlastně nevadí. Je ale možná u tohoto jevu souvislost s alternátorem.-Co je vše zapnuto. Editováno: 13. Únor 2016, autor: Mirek 835 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 13. Únor 2016 Sdílet Vloženo 13. Únor 2016 Přišlo mě, že se to dělo když jsem zrychloval a následně vyřadil. Těžko říct, je to nepatrný, ale když se na to člověk zaměří tak si toho všimne. Možná to dělá už od začátku :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 13. Únor 2016 Sdílet Vloženo 13. Únor 2016 Schválně jsem to pozoroval a všimnul jsem si, že mám pokaždý i jinak volnoběh. Při jízdě je pořád stejně, kolem těch 750, ale když stojím a auto je zahřáté, je jednou tak a podruhé zase jinak. Většinou je těch 750, ale občas míň viz. obrázky. Během toho se nemění, změna nastane, až když popojedu. Tohle jsem už, ale zaregistroval, když jsem auto kupoval, takže to bude asi normální. Room je jeden z posledních v 2015 s tímhle motorem, takže možná záležitost posledního softu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 14. Únor 2016 Sdílet Vloženo 14. Únor 2016 Tak pokud to bude asi normální tak to neřeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 13. Březen 2016 Sdílet Vloženo 13. Březen 2016 Tak dnes se to na dálnici opakovalo znova, při vyřazení na volnoběh otáčky spadnou dolů na cca 600 a okamžitě se zhoupnou na 700/750. Udělá to pouze, když jedu nějakou dobu konstantní rychlostí cca 120 a pak vyřádím. Když to zkusím třeba ve městě tak se to nestane, protože jedu max. 70 a ta rychlost z které na neutrál vyřadím na to má vliv. Jinak podmínky jsou: zahřátý motor, voda 90, olej cca 90 a venkovní teplota cca 5 stupňů. Povedlo se mě to 2x natočit takže přikládám video. Sice to občas blbě zaostří, ale z videa je zřejmý o co se jedná. Zřejmě mě servis asi nemine, ale než se tam vydám, ptám se radši znova, dělá tohle ještě někomu? A mám to vůbec řešit? protože jinak motor šlape a nijak necítím, že by to mělo na něco vliv. Každopádně, z toho nemám dobrý pocit, podle mě to dřív nedělalo. video 1 video 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 26. Květen 2016 Sdílet Vloženo 26. Květen 2016 (editace) Moja reakcia na príspevok od "mkaba".Ja som si to tiež teraz začal všímať a mne sa stalo že mi motor zhasol,podotýkam že štartuje na prvý pokus.Myslel som si že to bude ohľadom LPG,montáž mám 8-mi mesiac a po montáži mi to občas skapínalo na LPG pri vyredení rýchlosti,ale to po prehliadke do 2000km vyriešili a už to nerobilo.No teraz som si všimol že mi to sptravilo aj na LPG aj na benzín. Pri vyradení rýchlosti to zhupnutie otáčok a potom sa vrátenie to neurobí vždy,je to skorej sporadické.To by ma až tak netrápilo ale keď mi to zdochlo na križovatke to je už horšie.Skúsim to dať na diagnostiku či tam budú nejaké chyby.Keďže mi to urobilo na obidva pohony tak by to mohlo byť:vzd.filter,sviečky,cievka,škrtiaca klapkla,vyčistenie a nastavenie,nejaké čidlá,je toho hodne,6/2009 103 500 km. PS:možno by to mohlo mať súvis s pustenou klímou,je tu na fóre článok zhasínanie na voľnobeh s pustenou klímou,možno nie,ale je prav da že keď som klímu nepoužíval tak to nerobilo,teraz som začal používať a začalo to robiť,možno to nemá súvis Editováno: 26. Květen 2016, autor: kimmi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Keso8 Vloženo 9. Březen 2020 Sdílet Vloženo 9. Březen 2020 Zdravím vospolok, keďže som nenašiel nič podobnejšie tak to skúsim tu. V poslednej dobe som si všimol takú mne nepríjemnú vec. Na mojej fabuly (F2 FL 2011 BA/LPG - 156tis km) pri stáni napríklad na semafóroch beží motor na voľnobeh v pohode, ale jakmile zapnem smerovku (nepodstatné do ktorej strany či výstražné) motor začne pulzovať. NIe je to vidieť na otáčkomery ale to nikde zásadne neni poznať ale keď držím volant cítim ako nejde motor konštantne ale sinusoidne (ničo ako keby ste zapínaly a vypínaly klímu a motor doladoval odber). Čím by to mohlo byť ? Kde mám hladať závadu alebo čo vyčistiť ? Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.