Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj , mam tiez problem ohladom multi,volantu..

Ahoj, vypnout se to žádným tlačítkem nedá. Jaký máš rádio a volant?

Ahoj nemáš fotku toho potenciometru...

Výrobce PIHER, na tomto obrázku se to ten modrý vlevo. possen.jpg

V katalogu http://www.piher-nac.../sensorsv01.pdf ho mají pod názvec HVAC sensor, Verze V2.1, strana 14-15

Dobreho dna superbaci jak se ma spravne ve vagu nakodovat ta jednotka dopravnihho hlaseni?

Navi moc neznám, ale tmc se kóduje v ní. Koukni na kódy http://de.openobd.org/vw/passat_3b.htm a porovnej je.

Vloženo

Je to radio Rhapsody A volant je klasicky multyfunkcny neviem aky je tam rozdiel. Vcera som rozobral volant , lebo mi to nadalo pokoja, nastriekal som kontakty "kontox-om" A na moje potesenie to uz funguje da sa regulovat hlas a kanaly. Ale podsvietenie mi nejde. :aggressive: A este som zistil ze po vymontovani ovladania radia z volantu mam zapojeny iba jeden konektor(ten dlhsi asi 6-8 kontakto?) a ten druhy konektor neni vobec zapojeny a ani kable nejdu k nemu. Nacosluzi ten mensi konektor??? Dik za odpoved.

Vloženo

Je to radio Rhapsody A volant je klasicky multyfunkcny neviem aky je tam rozdiel

Máš tedy klasický předfaceliftový. Nevybavuju si zapojení, můžeš to případně vyfotit? Myslím, že levý ovladač je hlavní, z něj jde kablík na pravý. Dále z levého jde kabel na kroužek volantu a z něj na airbag. Informace o osvětlení jde na řj multifunkce. Chtělo by to načíst, jestli to propojení funguje. Nemáš zamáčknutý čudl co je zezadu na volantu pro vypnutí podsvětlení?

Vloženo

Ten volant som uz nerozoberal, nakolko som rad ze mi to ako tak funguje, Ale dospel som este k dvom otazkam na teba, Nakolko mam trocha osuchany volant tak som uvazoval o vymene za novy ale uz ten faceliftovy?? Dalo by sa to zapojit na ten moj starsi model?? A druha otazka co ma trapi su cuvacie senzory, nakolko sa to uz tu preberalo (vymeny atd) ale mna napadlo ze senzor nefunguje iba pri dazdi, co je vysledok vlhkosti atd. ked mi to uschne tak funguje zase normalne vsetko.Podla teba keby som tie senzory opatrne vybral pripadne nevybral ale by som ich chcel nastriekat bezfarebnym lakom??? aby som zamedzil nateceniu vody?? Aky mas na to nazor? Ten senzor neviem ako vyzera z vnutra ? ci sa tam voda dostane od kablikov alebo z vonkajsej strany? to neviem ale v kazdom pripade by som ich chcel nastriekat. Tak prosim napis tvoj nazor ? Iste si vydel rozobraty senzor a vies ci by mi to fungovalo??? Dakujem Tibor. :) :)

Vloženo

Faceliftový volant se dá použít, jen je třeba k němu jiná jednotka a myslím že i záměna některých kabelů.

Čidla jsou vcelku dobře chráněná před vlhkem. Jsou nerozebiratelná, vzadu je konektor zalit hmotou a vpředu zalitím silikonovým tmelem. Jen starší provedení má těsnění o-kroužkem. Myslím, že nalakování nepomůže.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj Aeci,tak ty svetla se mi povedlo rozchodit ,ale to svetlo v kufru porad nejde nasel jsem v komfortce na tom 23 pinovym konektoru draty ktery jsou od osvetleni v kufru a tam fungujou tudis to musi byt nekde ve vedeni ale problem je ze vubec nevim kudy...diky

Vloženo

tak tohle jsem take vyresil ...Jednalo se o to ze se mi desne libi podsviceni vnitrnich klik a tak jsem se rozhodl ze to udelam i z venku .Pro predstavu na dalku otevru auto a protoze je tma jako krava tak jsem zabudoval led diodu i pod venkovni kliky .Problem byl v tom ze se mi nechtelo tahat do kazdych dveri jinej drat a tak jsem prepojil vnitrni osvetleni klik na vnitrni lampicky a protahl i na vnejsi diody ...Takze otevru auto rozsviti se vnitrek a kliky venku a po nastartovani vse zhasne presne jako lampicka na strope ...Jen jediny problem ktery nastal je ze po zavreni mi sviti slabe ledky v tech klikach a na to jsem kratky -jestli k tomu prifarit nejaky odpor nebo je spatna kostra uvital bych nejakou napovedu kdyby jste vedeli.Dekuji Jirka

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Mě takhle prosvědcuje ledka v kufru. Jde o to, že už malý protékající proud ji oproti žárovce rozsvítí. ŘJ asi kontroluje okruh. Dá se to vyřešit paralelním odporem který simuluje větší odběr. Alespoň mě to v kufru pomohlo.

Vloženo

Ahoj,

prosím vás včera jsem měl rozebraný koberec u komfortky a všechny spoje v gumových bužírkách úplně OK.

Nejde mi komplet vnitřní osvětlení a mezi budíkama mi nesvítí nebo sem tam problinke panel s rádiem jinak počítač funguje normálně.

Když chci otevřít jakékoliv okno poskakuje.

Chtěl jsem se zaptat jestli to může být tím, že mám zadní pravé dveře odpojené s elektriky nebo mám v p..... komfortku.

Díky

Vloženo

Ahoj, mám problém, včera mi odešel zřejmě motorek centralu ve dveřích, zkusím rozdělat vyčistit, už jsem to dělal na octavii, Po demontáži tapecu na PL dveří a opětovné montáži nastalo to že se přestalo sklápět a štelovat levé zrcátko nebo aspon potom jsem si toho všiml, práve jede a sklapění taky funguje. Nemuže to mít nějaký vliv na ten motorek centrálu, nebo jsem někde utrhnul kabel omylem, protože aby odešlo obojí naráz se mi nezdá. jo a objevil jsem také vodu pod kobercem, zřejmě teklo pruchodkou pro otvírání kapoty. použit sika S2 bobtnavý tmel.... Když zkusím odmontovat pravé zrcátko a napojit ho na konektror levého a naopak bude to fungovat? chci vyloučit chybu v kabelu dveře - zrcátko,děkuji. zatím jsem to multimetrem neproměřoval...

děkuji

Vloženo

to George7: odpojení dveří nezpůsobí nefunkčnost vnitřního osvětlení. Vyzkoušejte zkusmo napojit na červeno-černý kabel vůči kostře žárovku. Musí se hned rozsvítit. A podsvětlení budíků a rádia je ovládáno mimo komfortku takže to vypadá na větší problém.

KubinoS: tak vyzkoušej výhřev. Jestli nebude levé hřát, tak jsi ho nejspíš zapomněl zapojit. Konektory mají stejné, můžeš je prohodit.

Vloženo (editace)

Ahoj, takže, dveře rozebrány, kabely dveřní jednotka - zrcátko a dveřní jednotka zámek proměřený - přerušené nejsou. Vůbec nejde napětí k motorku jak zrcátka tak k motorku centrálu dle el. schematu. Začímám si myslet že je špatná ta dveřní jednotka, kontakty na svorkovnici T29 čistý, nebo kabely z A-sloupku do dveřní jednotky... protože z forum octavii I a II to se stejným problém jsouvětšinou přerušený kabely ve gumové pruchodce. Na první pohled vypadaly v pohodě...uvidíme Náhodou cenu jednotky orientační?

Editováno: , autor: KubinoS
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Servus. Mam taku otazku ohladom napajanie denniho sviceni. Pokial mam rele ktore je pribalene k led svetlam a funguju uz pri zapojeni na baterku- svietia, da sa zapojit na neaky kontakt v aute aby nabiehali az po nastartovani? Alebo potrebujem rele ktore je zopinane az po vybudeni napetia a naskoceni alternatora. Lebo terez mi to funguje tak ze zapnem zapalovanie a ledky sa mi rosvietia. Vdaka za pomoc.

Vloženo

Dá se to vyřešit vcelku dobře. Je potřeba najít modrý kabel v černé svorkovnici v oddělovacím prostoru (ten box pod stěračema). To je kabel na kontrolku dobíjení. Když k němu připojíš cívku relé (druhý konec na kostru) máš hotovo.

Vloženo

presne tam som ho aj nasiel v boxe kde je riadiaca jednotka. Nameral som tam 12 V po nastartovani ale ked som pripojil rele ktore bolo pri dennich svetlach tak len tak slabo preblikovali a nesvietili. Asi tam nebude take napätie alebo co?

Vloženo

Moc prosím o radu,

levý xenon bliká a bliká někdy svítí i 150 km a někdy nesvítí vůbec - údajně by to měla být řídící jednotka - můžete mi poradit, zda je odhad správný? případně bych vás požádal o informaci jaké je čílo tohoto náhr. dílu pokud mi můžete pomoci byl bych rád Díky

Vloženo

harmis: na ten kabel připojíš jen cívku relé, jeho kontakty sepnou hlavní proud ke světlům. Např. od baterie.

Froxt: Nejčastěji zoxidejí spoje v liště (ta se zámkem) nebo v kufru (pod obložením). Takže ho sundej a prověř to. Co pojistka 5A č.4 ?

petr2: stejnej problém jsem měl taky, už jsem sháněl jednotku ale nakonec to byla vlastní výbojka. Zkus je přehodit. To je na půl hodinky. Případně jen startér co je na ní (ta kostka).

Vloženo

Ahoj.

Měl bych dotaz týkájící se autobaterie. Mám Superba 1.8T a potřeboval bych vyměnit autobaterii protože už sotva točí, ale v manuálu je o baterii napsáno pouze to, že výměnu mám svěřit autorizovanému servisu a přímo na baterii je napsáno jen, že má 74Ah a 12V ale není tam uvedeno kolik má mít ampér, takže bych potřeboval vědět kolik ampér by měla baterie mít.

Děkuji za odpověď.

Vloženo

Výměnu zvládneš sám, jen je potřeba po výměně nastavit koncový dorazy oken (viz návod). Baterku si změř (metrem) a kup podle finančních možností takovou jaká se vejde. 74Ah máš kapacitu, startovací proud bude začínat někde kolem 600A a bude dál stoupat s cenou, výrobcem a způsobem výroby (typem) baterie. Benzín zase nepotřebuje nějak přehnaně velkou baterku. Taky přemýšlím, jestli koupit preventivně novou - už má 8 let.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

ahoj,... mam problem s tiptronicom. pri starte a zaradeni rychlosti mi na maxidote rozsvieti spodny riadok na oranzovo a pismena su cierne, popritom, by to malo byt obratene. ked chcem zaradit R trhne autom a pocut buchnutie v prevodovke, vypnem kluc zapalovani a aj motor a potom to radi normalne samo po nastartovani. no ked dam to tiptroniku, nedaju sa volit prevodove stupne,.... nerobi mi to stale, sice teraz neviem, lebo nejazim na aute,.... bol som s tym v SKODE a ukazuje mi chyby :

HEXADEC KOD - 0125 - multifunkcny spinac F125, neidentifikovatelny stav

HEXADEC KOD - 045F

DEKADICKY KOD - 01119 - signal rozpoznavania rychlostneho stupna, prerusenie/skrat na plus/skrat na kostru

Mechanik mi povedal, ze je chybny ten multifunkcny spinac F125, ale zdoraznil, ze to aj nemusi byt,... Som v Anglicku a tu nechanici stoja za nic, mohol by si mi poradit??? dakujem,...

Vloženo (editace)

tak som prisiel na chybu, aspon dufam,... nedalo mi to a popozeral som to poriadne,... nasiel som odkorodovane dva kable na riadiacej jednotke, mne totiz davnejsie zatekalo na stranu sofera a tak som to dnes pozrel a naisel som toto,.. dufam, ze to je ta zavada 01119 skrat na plus,...

Editováno: , autor: niccollass
Vloženo (editace)

Zdravím.chci se zeptat.Když ráno nastartuju,tak mě motor nedrží ve vyšších otáčkách.Mám (1.8t) zajímá mě jestli je to čidlo nasávaného vzduchu? je před chladičem hned za narazníkem nebo je to nějaké jiné např tohle?

http://www.cc-autodi...DA&model=SUPERB

Podle příručky Topení a klimatizace je to ono,ale někdo tvrdí že je to jen na teplotu v pal pc.a že to stím nemá nic společného

V příručce je napsáno

Snímač vnější teploty vzduchu -G17-

-úloha: Snímač vnější teploty vzduchu řídí u vozidel s Climatronicem mísicí klapku a ventilátor v závislosti na

teplotě.

- nouzový chod při výpadku: Snímač teploty nasávaného vzduchu -G89- přebírá jeho úlohu. Jsou-li vadné oba

snímače, pracuje režim s hodnotou +10 °C; není možný režim recirkulace vzduchu; zobrazení na displeji ovládací

a zobrazovací jednotku klimatizace -E87-: „--“

-kontrola ⇒ Diagnostický, měřicí a informační systém VAS 5051 funkce „Řízené vyhledávání závad“

Editováno: , autor: cmada

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...