Revolucionar Vloženo 1. Květen 2009 Vloženo 1. Květen 2009 Zdarvim vsechny. Mam 1.2HTP 12V a chci se zeptat zda mate nekdo zkusenosti se zvysenim vykonu motoru. Hlavne akceleraci. Mam uz chip od Cimbu a rozdil je znat. Ale co dal? Vyfuk nebo filtry?? Diky Citovat
azriel Vloženo 1. Květen 2009 Vloženo 1. Květen 2009 určitě bych dal prvně ten filtr a pak uvažoval o výfuku Citovat
Revolucionar Vloženo 1. Květen 2009 Autor Vloženo 1. Květen 2009 (editace) No po chipu je to trocha znat ale jelikoz mam combo tak to asi nejede tak jako tvoje cervena karkulka. Kazdopadne jaky tam mas prumer na kolesa? Chci dat pryc hnusne R14 origo a libily by se mi RS R16. A k tomu vyfuku - nekdo rika ze zvysi vykon a nekdo zase ze ne. Kazdopadne by toho bylo vic - DO origo, vyfuk, tonovane skla, svetla, zadni repro, predni a zadni naraznik RS, kola RS, kotoucova zadni naprava. Je toho hodne ale kdyz pak clovek prijde k autu a zjisti ze nejaky nenechavec si vzal jeho auto do parady tak se mi do toho moc nechce. Editováno: 3. Květen 2009, autor: Woody Citovat
cartmanko Vloženo 1. Květen 2009 Vloženo 1. Květen 2009 ono je lepsie kupit auto s poriadnam motorom ak mas rad vykon a potom dorabat interier. takto sa ti to neoplati. jednak ti to pri predaji nikto nezaplati, investujes do toho hafo casu a penazi a potom to ides predat a mas rovnaku cenu ako clasic bez klimy vedla teba. Citovat
Revolucionar Vloženo 1. Květen 2009 Autor Vloženo 1. Květen 2009 (editace) To je pravda. Chtel sem fabu RS ale neni to nejak zvlast rodinne auto takze sem ostrouhal(kez by se do ni vesel kocar, obr pes a mimino). Zase mi prijde zbytecne kupovat tdi v combu na jezdeni po praze(a na to aby mi to nekdo misto vykradani cele odcizil) Editováno: 3. Květen 2009, autor: Woody Citovat
marvin Vloženo 1. Květen 2009 Vloženo 1. Květen 2009 (editace) Nemusíš kupovat Octu v kombi, ani Fabii RS, a dokonce ani VW Caravelle ... sice to pořádný motor není, ale 1.4 16V disponuje v základu o pár kilovat a jeden válec víc. A když jsi si auto tehdá kupoval, tak finanční rozdíl mezi tímhle motorem a tvojí 1.2 HTP dorovnal : chip + filtry + další úpravy. Editováno: 3. Květen 2009, autor: Woody Citovat
Revolucionar Vloženo 1. Květen 2009 Autor Vloženo 1. Květen 2009 (editace) Pravda ze ma vic Kw a valec. No mam fabu uz 2 roky a kdyz sem ji kupoval tak sem hledal a tahle byla v te cene nejhezi. Ma vyhrivane sedaky, klimu, palubni pc, alu kola, atd(ani nevim co je to za vybavu). Kazdopadne sem to bral na uver a nebylo moc moznosti hledat u soukromych lidi. Nejde mi o to z toho delat letadlo ale jen trochu pridat na zrychleni. Nekteri lide si mysli ze 1.2HTP znamena (Hovno To Pojede) ale kdo se svezl tak vi ze jede dobre na ten maly obsah. Editováno: 3. Květen 2009, autor: Woody Citovat
TomaS-BB Vloženo 1. Květen 2009 Vloženo 1. Květen 2009 Mne stacilo dnes po 45 000 km vymenit vzduchovy filter na 40kW a mam pocit ze mi to trha asfalt btw: kolko je vymenny interval na vzduchovy filter? Citovat
Revolucionar Vloženo 1. Květen 2009 Autor Vloženo 1. Květen 2009 (editace) No ja sem mel nedavno delany serv. interval. Mam tam okolo 120tis. Jen je mi divne ze nekdy to auto jede jak z praku a nekdy se mu moc nechce. Mozna se mi to jen zda. Ostatne ja taky kazdy den nepodavam plne vykony Mate nekdo zkusenost s tim vyfukem? Ani nevim jake jsou moznosti pri ladeni vykonu u tohoto motoru. Editováno: 3. Květen 2009, autor: Woody Citovat
one-z Vloženo 2. Květen 2009 Vloženo 2. Květen 2009 Mne stacilo dnes po 45 000 km vymenit vzduchovy filter na 40kW a mam pocit ze mi to trha asfalt btw: kolko je vymenny interval na vzduchovy filter? Mám pocit, že 60tkm stejně jako svíčky Citovat
vikino1 Vloženo 2. Květen 2009 Vloženo 2. Květen 2009 Vzduch. filter sa mení po 60t. km, ale ja ho mením raz za rok tých 300korún ma nezabije. Citovat
TomaS-BB Vloženo 2. Květen 2009 Vloženo 2. Květen 2009 Sa mi to teraz nejak nezda, natankoval som plnu, presiel 200km a ledva jeden dielik zisiel z nadrze A vytratil sa mi taky chraplavy zvuk od 3000 otacok... zaujimave Citovat
azriel Vloženo 2. Květen 2009 Vloženo 2. Květen 2009 jak tu zaznělo.Pokud chceš výkon u HTP ho nehledej ... ale když to máš na pojíždění ve městě,tak to bohatě stačí a s chipem + další úpravy to je slušná raketa na kličkování a svyžnou jízdu po Praze Citovat
Revolucionar Vloženo 2. Květen 2009 Autor Vloženo 2. Květen 2009 (editace) No predevsim na jizdu po praze a mozna jednou rocne dalnice. Jake dalsi upravy mas na mysli??Cimbu chip mam. Mas s necim zkusenost? Ted mam zalusk si udelat radost a koupit dal. central(na klic uz mam v aute ale libi se mi vystrelovaky). Sice to nema s vykonem nic spolecneho ale kdyz by nekdo vedel o levne komfortce tak napiste. Klicky uz mam poresene tady na foru. Ale zpet k tematu.... Editováno: 3. Květen 2009, autor: Woody Citovat
marvin Vloženo 3. Květen 2009 Vloženo 3. Květen 2009 Sa mi to teraz nejak nezda, natankoval som plnu, presiel 200km a ledva jeden dielik zisiel z nadrze A vytratil sa mi taky chraplavy zvuk od 3000 otacok... zaujimave Mrkni se taky, jestli v převodovce nemáš ještě šestku ! Citovat
TomaS-BB Vloženo 3. Květen 2009 Vloženo 3. Květen 2009 marvin - tu som hladal... ale nikde som nenasiel... ale aj tak tomu neverim dako... ten palivomer si meria ako chce... skoda ze nemam palubny pc Citovat
TomaS-BB Vloženo 3. Květen 2009 Vloženo 3. Květen 2009 (editace) Tak aby ste si nemysleli ze si delam prdel Normalne som natankoval do prveho cvaknutia cca 38 litrov akurat ked som prisiel na pumpu zacala rezerva svietit... Inokedy bolo uz skoro pol nadrze v prdeli pri tolkych nachodenych km to mi je divne najviac Editováno: 3. Květen 2009, autor: TomaS-BB Citovat
azriel Vloženo 3. Květen 2009 Vloženo 3. Květen 2009 (editace) Pokud by si chtěl pomoct s tim centrálem,věděl bych o konfortce + 2 klíče bez chipu a musel by sis nechat vyfrézovat planžety. Mě centrál sakumprdum na DO vyšel kolem 2tis. komfortka + klíče 1400,- , chip 237,-/ks , vyfrézování planžety 200,-/2ks Neni to originál škoda,ale jsem s nim na 100% spokojenej. Jinak k těm úpravám ,je to zmiňovaný filtr,leštěné svody od motoru až po koncovku,laďáček,odstranění katalizátoru,ostřejší vačka,leštěné a upravené sedla ventilů a mohl bych pokračovat dále a vyblejt ze sebe další prasečinky co ti sice přidají na výkonu,ale i na spotřebě hlavně musíš mít koncept,na co to auto máš a kolik jsi ochoten riskovat ,kdyby se to nepovedlo Editováno: 3. Květen 2009, autor: azriel Citovat
Revolucionar Vloženo 3. Květen 2009 Autor Vloženo 3. Květen 2009 (editace) No nechci to s tim vykonem prehanet jako jeden tady na foru kdy z 1.4 55Kw dela cca 80Kw :-) . Prece jen vozim sem tam prcka v sedacce(i kdyz ma rad rychlou jizdu - teda aspon podle me ale nevim zda se to v pul roce da takhle odhadnout). Rad se svezu ale zase ne na ukor zivotnosti motoru. Nejaky lehky tuning(decent). K tomu centralu - chci origo bo se mi za prve libi a za druhe moc lidi s obyc. DO centralem nejsou spokojeni(chci zaslepit zamky a otevirat jen dalkou). A ta cena myslim je skoro stejna tak proc nemit za ty same prachy origo.Taky bych se nekdy rad dostal do auta Jen ted shanim komfortku 433E. Editováno: 3. Květen 2009, autor: Woody Citovat
Svatopluk Vloženo 7. Květen 2009 Vloženo 7. Květen 2009 Pravda ze ma vic Kw a valec. No mam fabu uz 2 roky a kdyz sem ji kupoval tak sem hledal a tahle byla v te cene nejhezi. Ma vyhrivane sedaky, klimu, palubni pc, alu kola, atd(ani nevim co je to za vybavu). Kazdopadne sem to bral na uver a nebylo moc moznosti hledat u soukromych lidi. Nejde mi o to z toho delat letadlo ale jen trochu pridat na zrychleni. Nekteri lide si mysli ze 1.2HTP znamena (Hovno To Pojede) ale kdo se svezl tak vi ze jede dobre na ten maly obsah. Plně s Tebou souhlasím, mám F1 Haťapku 47 kW Combi (bez úprav). Není to sice trhač asfaltu, ale Chorvatsko jela ve čtyřech dospělých a s plným kufrem za 6,3 l/100 km i s puštěnou klimou. A 90 % vzdálenosti po dálnici na hranici rychlostních limitů. Čtyřku jsem řadil jen když jsem musel za někým v kopcích zpomalit. Kopec nekopec, pořád 120-140 na pětku. Proto mne rozčilují názory některých motoristických novinářů, že ve výše uvedených případech jsou kamiony v kopcích rychlejší. Jenže oni (ti mladší)nezačínali na Š 1000 MB, Š 120, Š Forman. Pro ně auto, které nemá alespoň 100 koní, není auto. Samozřejmě je cestování s Octavií TDI jiné kafe, ale v porovnání s Š 120 je Haťapka super! Citovat
marvin Vloženo 7. Květen 2009 Vloženo 7. Květen 2009 Samozřejmě je cestování s Octavií TDI jiné kafe, ale v porovnání s Š 120 je Haťapka super! Souhlasím, Škoda HTP deklasuje Škodu 120, uvedenou do výroby v roce 1976, ve všech směrech. Prostě nový etalon třídy. Citovat
Host Hero Vloženo 7. Květen 2009 Vloženo 7. Květen 2009 Souhlasím, Škoda HTP deklasuje Škodu 120, uvedenou do výroby v roce 1976, ve všech směrech. Prostě nový etalon třídy. Hlavně ta spotřeba. Citovat
JOJO74 Vloženo 27. Březen 2010 Vloženo 27. Březen 2010 Dobrý deň,takto vospolok. Som tu célkom,célkom nový. Ale to decentné zvýšenie výkonu na 1.2HTP 47kW by ma zaujímalo. A práve kvôli tej akcelerácii. A inak,u nás skratka HTP znamená Horko Ťažko Poskladané Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.