pmultimix Vloženo 12. Květen 2009 Sdílet Vloženo 12. Květen 2009 My friend from Greece is very very good in transforming engines, hes engineer and he has already tuned 3 cars. I created this forum so that he could add some pictures and describe his procedure and demostrate that its real and safety for engine !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabia 1.4 8v turbo Vloženo 16. Květen 2009 Sdílet Vloženo 16. Květen 2009 hello from greece.for 4 years I have made the [mpi] engine and have covered 150000 teased and other 100000 regularly.for any information or problem I will be glad a lot I help you...I have placed ihi vl4 turbo,extra ecu with 2 extra injectors.4 bigger injectors,titanium pistons,60mm excaust system,racing catalyzator...if somebody does not want το use titanium pistons exists solution 4mm gask tesk to culinder head.and use garrett 2,5 on 0.8 bar boost...or ihi vl3 from uno.exsaust and fuel system the same with titanium pistons.ihi vl3 and vl4 start at 1.0bar. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabia 1.4 8v turbo Vloženo 16. Květen 2009 Sdílet Vloženo 16. Květen 2009 that transformation is very very good for that old small engine.some days i use the engine 1.8 bar and no one can stop me.the normal bar for travels and walks is 1.1 bar.at this presure i have 154ps and 26.8kg.0-100 under 8 second.now the car going up to 200km/h while when they was regular it went only 165 km/h.but at 1.8 pressure i don't have doing a dynotest.maybe coming soon..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.