Publikováno Květen 16, 200916 r Zdravím, uz delsi dobu hledam informaci jestli lze vypnout svetla, ktera se automaticky zapnou pri otoceni klickem. mam Octavia2 (rocnik 2006) chovani automatickeho rozsveceni svetel je standardni, vse je original z vyroby po otoceni klickem (jeste pred nastartovanim motoru) se mi zapnou xenony a sviti az do opetovneho vytazeni klicku. na ovladaci svetla mam polohy: vypnuto - sviti xenony (s obrysovyma) parkovacky - sviti jen obrysove (xenony se vypnou az po prodleve sekundy nebo dvou, zrejme aby se nevypinaly mezi prepinanim polohy "vypnuto" a "zapnuto") zapnuto - sviti xenony (s obrysovyma), stejny jako vypnuto, navic sviti pristrojovka Po dukladny projiti vsech for na netu jsem uz pripustil fakt, ze neni zadny zpusob jak tyto svetla vypnout. Nicmene jsem narazil na informaci, ze u nekterych Oktavek2 by melo jit tuto funkcnost "vypnout" vytazenim pojistky Ptam se A) je to pravdiva informace? ktera pojistka to je (pojistkova skrin/pozice)? C) neovlivni to funkcnost jinych pristroju/systemu? Mimo Bluetooth HF nemam zadne domontovavane prislusenstvi, nicmene auto je z vyroby nadstandardne vybaveno vite-li nekdo reseni meho dotazu, budu vdecny za rady
Květen 16, 200916 r o pojistce nevim, ale denni sviceni jde vypnout Vagem.. Upraveno Květen 16, 200916 r od Standis přístě to máš varování, jestli budeš citovat slohy
Květen 16, 200916 r Autor jojo, to jsem se docetl ... ale to vyzaduje navstevu servisu a obvykle nejaky poplatek (400 - 600 Kc) a navic pokud bych chtel sviceni zase zapnout tak dalsi poplatek ... a nebo navstevu nejakyho nadsence do auticek a zadnyho takovyho neznam Obcas me tohle automaticke sviceni velmi omezuje a rozciluje (predevsim v zahranici kde na me problikavaji protijedouci ridici ze jsem si zapomnel zhasnout a navic na sebe upozornuji policii - jediny svitici auto v kolone ... ale stve me casto i zde, kdyz treba musim popojizdet o par stovek metru, myslim ze tim ty xenony dost trpi), ale presto jeste nejsem definitivne rozhodnutej ze to chci definitivne deaktivovat. Proto alespon ta pojistka, ze bych ji na hranicich vytahl at nejsem za exota.
Květen 16, 200916 r Já jezdím v anglii a denní svícení mám vypnuté, tady to povinné není.. plně využívám funkci light assistenta... jenom mně štve jedna věc, na dálnici to nad 130 zapne světla a zároven přepne Columbuse na noční režim.. proto displej navi přepínám ručně..
Květen 16, 200916 r To víš my v Čechách víc než 130 jezdit nesmíme.... Upraveno Květen 16, 200916 r od ferda25
Květen 16, 200916 r Autor panove ... to mi nedelejte koukam nedockave zda nekdo nevi reseni meho problemu, vidim 2 odpovedi, celej natesenej klikam a.... prosim tedy k veci ... k me veci, na vase veci si zalozte vlastni tema Upraveno Květen 16, 200916 r od JMcz
Květen 16, 200916 r Denní svícení je funkce, která se zapíná/vypíná kódováním komfortky a pochybuju, že půjde nějakou pojistkou nebo něčím takovým deaktivovat.
Květen 17, 200916 r Autor upravuji dotaz je tu nekdo z Prahy, Brna, Znojma, Jihlavy (pripadne spojnice techto mest a blizke okoli) kdo by umel a ma technicke prostredky vypnout toto denni sviceni? Pokud ano, napiste mi prosim misto a kolik za to ... asi radeji jako soukromou zpravu nebo email na intel@email.cz Pojistku prozatim vzdavam, ale tip na ni jsem mel primo od technika ze skodovackyho servisu. Rikal ze jeste u prvnich Octavia2 by melo vytazeni pojistky prerusit elektricky okruh, ktery je uzavreny kdyz je prepinac svetel v poloze vypnuto a tim by se dala funkce denniho sviceni obejit. U novejsich je to uz ciste programovatelna zalezitost, tam uz je to vse na jednom elektrickym okruhu. Az ho uvidim osobne, coz bude nekdy v radu spise tydnu nez dnu, tak mu to auto podstrcim a pokud by zazracny trik s pojistkou predvedl tak pak napisu.
Květen 25, 200916 r Autor nakonec vyreseno vagem a deaktivaci denniho sviceni .... Zdravím,uz delsi dobu hledam informaci jestli lze vypnout svetla, ktera se automaticky zapnou pri otoceni klickem. mam Octavia2 (rocnik 2006) chovani automatickeho rozsveceni svetel je standardni, vse je original z vyroby po otoceni klickem (jeste pred nastartovanim motoru) se mi zapnou xenony a sviti az do opetovneho vytazeni klicku. na ovladaci svetla mam polohy: vypnuto - sviti xenony (s obrysovyma) parkovacky - sviti jen obrysove (xenony se vypnou az po prodleve sekundy nebo dvou, zrejme aby se nevypinaly mezi prepinanim polohy "vypnuto" a "zapnuto") zapnuto - sviti xenony (s obrysovyma), stejny jako vypnuto, navic sviti pristrojovka Po dukladny projiti vsech for na netu jsem uz pripustil fakt, ze neni zadny zpusob jak tyto svetla vypnout. Nicmene jsem narazil na informaci, ze u nekterych Oktavek2 by melo jit tuto funkcnost "vypnout" vytazenim pojistky Ptam se A) je to pravdiva informace? ktera pojistka to je (pojistkova skrin/pozice)? C) neovlivni to funkcnost jinych pristroju/systemu? Mimo Bluetooth HF nemam zadne domontovavane prislusenstvi, nicmene auto je z vyroby nadstandardne vybaveno vite-li nekdo reseni meho dotazu, budu vdecny za rady
Květen 27, 200916 r nakonec vyreseno vagem a deaktivaci denniho sviceni .... Osobně mám zapnutou přes vag funkci Coming Home a Leaving Home. Na maxidotu jsem si navolil obojí na vypnuto. Chová se to následovně. Při poloze 0 se neděje nic, poloha 1 - obrysová světla, poloha 2 a klíček otočený v zapalování - rozsvícená xena + palubka tj standard,klíček v zapalování,ale ne otočený - obrysová světla, vytažený klíček zhasne vše. Takže mám pořád otočený ovladač na světla a vůbec se o to nestarám a pokud potřebuju zhasnout světla není to problém.
Červen 24, 200916 r Zdravím,uz delsi dobu hledam informaci jestli lze vypnout svetla, ktera se automaticky zapnou pri otoceni klickem. mam Octavia2 (rocnik 2006) chovani automatickeho rozsveceni svetel je standardni, vse je original z vyroby po otoceni klickem (jeste pred nastartovanim motoru) se mi zapnou xenony a sviti az do opetovneho vytazeni klicku. na ovladaci svetla mam polohy: vypnuto - sviti xenony (s obrysovyma) parkovacky - sviti jen obrysove (xenony se vypnou az po prodleve sekundy nebo dvou, zrejme aby se nevypinaly mezi prepinanim polohy "vypnuto" a "zapnuto") zapnuto - sviti xenony (s obrysovyma), stejny jako vypnuto, navic sviti pristrojovka Po dukladny projiti vsech for na netu jsem uz pripustil fakt, ze neni zadny zpusob jak tyto svetla vypnout. Nicmene jsem narazil na informaci, ze u nekterych Oktavek2 by melo jit tuto funkcnost "vypnout" vytazenim pojistky Ptam se A) je to pravdiva informace? ktera pojistka to je (pojistkova skrin/pozice)? C) neovlivni to funkcnost jinych pristroju/systemu? Mimo Bluetooth HF nemam zadne domontovavane prislusenstvi, nicmene auto je z vyroby nadstandardne vybaveno vite-li nekdo reseni meho dotazu, budu vdecny za rady Nech si v servisu nakódovat zapnutí tlumených světel po zapnutí zapalování a jejich vypnutí po vypnutí zapalování tak, jak to máš teď a k tomu jejich vypnutí po zatažení ruční brzdy ..... je to pohodlné a když zastavíš a zatáhneš RB, světla se zbytečně nazahřívají, po vypnutí RB se opět nasvítí.
Červen 28, 200916 r Nech si v servisu nakódovat zapnutí tlumených světel po zapnutí zapalování a jejich vypnutí po vypnutí zapalování tak, jak to máš teď a k tomu jejich vypnutí po zatažení ruční brzdy ..... je to pohodlné a když zastavíš a zatáhneš RB, světla se zbytečně nazahřívají, po vypnutí RB se opět nasvítí. To ale při tomhle způsobu nakodování nesvítí zadní světla,což u nás prý není povolené a v servisu mi to odmítli udělat.
Červen 30, 200916 r V rámci denního svícení není povinné svítit vzadu, ale předními světly. Pokud máš light assistent, tak pokud to budeš mít takhle nakódované - na vagu to je amerika denní svícení tak to funguje tak, že : - pokud je dostatečná intenzita osvětlení, tak Ti svítí jen předky, nesvítí zadek, nesvítí osvětlení palubky výjma climatroniku ten svítí, nesvítí podsvícení rádia - jakmile se sníží intenzita venkovního světla na určitou úroveň, tak se automaticky rožnou zadky + osvětlení rádio + palubka - to samé při překročení rychlosti 130 km/h. Takže nevím proč Ti to nechtěli v servise nakódovat - podle mě to ničemu neodporuje. Já si to nakódoval sám, ale zkusím se kluků v servise příležitostně zeptat jestli to mají zakázané třeba z bolky ... . Ale všiml jsem si že i nové šestkové golfy jedou jen předky, zadek nic, jak je to u FL O2 netuším, ale ty taky svítí světly pro denní svícení integrované v mlhovkách a nevím ... myslím že jim zadky taky nesvítí.
Červenec 4, 200916 r V rámci denního svícení není povinné svítit vzadu, ale předními světly. Pokud máš light assistent, tak pokud to budeš mít takhle nakódované - na vagu to je amerika denní svícení tak to funguje tak, že :- pokud je dostatečná intenzita osvětlení, tak Ti svítí jen předky, nesvítí zadek, nesvítí osvětlení palubky výjma climatroniku ten svítí, nesvítí podsvícení rádia - jakmile se sníží intenzita venkovního světla na určitou úroveň, tak se automaticky rožnou zadky + osvětlení rádio + palubka - to samé při překročení rychlosti 130 km/h. Takže nevím proč Ti to nechtěli v servise nakódovat - podle mě to ničemu neodporuje. Já si to nakódoval sám, ale zkusím se kluků v servise příležitostně zeptat jestli to mají zakázané třeba z bolky ... . Ale všiml jsem si že i nové šestkové golfy jedou jen předky, zadek nic, jak je to u FL O2 netuším, ale ty taky svítí světly pro denní svícení integrované v mlhovkách a nevím ... myslím že jim zadky taky nesvítí. Možná proto,že Light asistenta nemám,tak kdybych při snížené viditelnosti to zapomněl přepnout na normální světla,tak bych vzadu nebyl vidět.jinak nechápu důvod,proč mi to nechtěli udělat.
Prosinec 8, 200915 r nakonec vyreseno vagem a deaktivaci denniho sviceni .... předpokládám, že jsi našel nějakýho šikolu s VAGem, pošli pls kontakt,díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.