Přejít na obsah

Maxi Dot - Dodělávka


mr.pecoun

Doporučené příspěvky

Čo chceš čítať za CAN komunikácie?

Sú ludia čo majú soft ktorým rovno vyčíta obsah EEPROM a stačí vedieť na ktorom mieste to je, preložíš to a máš.

Riešil som tak budíky z Polo do fabie

Vychazim z vlastni zkusenosti. Ten clovek se pripojil na diagnostickou zasuvku, restartoval notase do DOSu, pustil nejakej soft, zapnul zapalovani a rekl mi PIN. Tak jak to udelal? Po k-line to urcite nebylo, z napajecih dratu to taky nemohl neprecist a pak uz v zasuvce zbyvaji pouze draty na CAN. Leda by se pres CAN dostal do EEPROMKY. Neznam CAN protokol, ale predpokladal jsem, ze odchytil cast komunikace, kde se provadi uvodni "overovani" jednotek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hej cez K-LINE to ide :)

Inak CAN v OBD štandardne neni pripojený, v BSG je relátko ktoré ho na špeciálny kommand pripojí a ak by ste ho aj niekto preklenuli ako som to skúšal ja a pripojili sa s CAN káblom, nič nepôjde diagnostikovať.

Motorový či komfortný CAN je pre samotný VAG-COM alebo podobné softy nečitatelný. Treba na to Gateway ktorá to preloží a odfiltruje nepotrebné dáta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím vás pánové, mám takový problém. Dodělal jsem maxidot 2.5 gen. na svou octavii a nemůžu se pomocí šipek pravé páčky dostat do hlavní nabídky. Ať držím dlouze horní nebo dolní šipku tak pořád nic.

Když jsen tam dal maxika 3 gen. tak to šlo bez problémů.

Nevíte kde může být zakopaný pes.................? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam otazku, da sa este niekde zohnat maxik na fabiu mr 2002 1.4 mpi??? pripadne akym by som mohol pouzit? nechcem ho hned kupovat by osm si dal temu do bazaru ale len chcem vediet bo som pocvul ze sa uz nevyrabaju alebo take nieco a tak po com by osm sa mal poohliadnut.

Editováno: , autor: Martttin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Mám jeden dotaz. Budu si dodělávat maxidot do své fabie. Bohužel, jsem nedostal štítek s PINem na imobilizér, tak jsem šel do servisu, jestli by mi je nevyměnili a oni mi tvrdili, že může nastat problém s nastavováním nových budíků, jelikož mám v autě budíky před facelift (6Y0 920 860M) a nové jsou po faceliftu (6Y0 920 843M), výměna by tedy byla na mé vlastní nebezpečí.

Podle mě by mohl nastat problém, kdybych tam teď měl budíky 6Y1... (do MR2002), jelikož ty měly jiné kódování a přizpůsobení, zároveň si asi v servisu nechávají "zadní vrátka", kdyby se něco stalo.

Co vy na to, setkal jste se s tím někdo, myslíte, že by mohl opravdu nastat problém?

Editováno: , autor: Ciryl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tými budíkmi by problém byť nemal ale bude ti ukazovať opačne palivomer.To sa dá riešiť výmenou plaváku v nádrži alebo flešom prístrojovky.Je to v tomto vlákne popísané.Ešte by mohol vzniknúť jeden problém a to z otáčkami záleží na motorizácii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...