Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

čau, rozsvítila se mi tato kontrolka. Zkontroloval jsem olej a dolil na max. Myslel jsem si, že po té zhasne a nezhasla. :feve:

Přes VAG mi to žádnou chybu nehlasilo. Máte někdo zkušenosti? Diky

Vloženo

Nefunkční čidlo na kapotě.ŘJ neví že jsi ten olej již dolil.Kdyby byl spínač na kap. dobrý a ty jsi jen otevřel kapotu a olej nedolil,tak by kontrolka zhasla.Znovu by se rosvítila cca za 100km.Mělo by zatím stačit rozpojit svorkovnici na spínači a na chvilku propojit ty 2 kabliky.Kontrolka po té zhasne.

Vloženo (editace)

V jiných tematech se píše, že spínač je v zámku kapoty. Tam já ale nic nemám. Mám alarm jablotron ca-320 a vedle sireny na stěně za motorem je spínač, který doléha na kapotu (hnědý a zeleny 12V přívod ).... který v návodu alarmu není je sice v háji, ale má to co dočinění s kontrolkou oleje nebo musím hledat čidlo na vaně? :help: ... maxidot nemám

Editováno: , autor: Kevvin
  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Při jakém stavu oleje by se měla oranžová kontrolka rozsvítit? Měl jsem olej až pod spodní ryskou a nic. Čidlo jsem měnil za nové a kontrolka na VaGu funguje.

Vloženo

oranžová svítí při nízký hladině ale je to větršinou až cca 4mm pod spodní ryskou znamená to že je nutný doplnit 1litr oleje lepší je na top prostě jednou za čas kouknout než spolehat na elektroniku smulu maji majitelé AUDI A4 A4 Q5 tam je měrka jen elektronická stav oleje vidí v MMI

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zajímavý... Mam octu 03, během jízdy mi to 1 píplo a rozsvítila se žlutá kontrolka, tak sem po příjezdu kouknul na rysku a bylo to přesně na spodní rysce minima. Po dolití okamžitě zhasla a v vše poho... Takže bych neřek, že to měří špatně. Co sem koukal do manuálu, tak při hodně nízký hladině to nemá svítit žlutě, ale čereně... A pokud je to čidlo vadný, tak by ta kontrolka měla žlutě blikat. Otázka je, jak zjistí, že je čidlo vadný :) Asi max když je úplně tuhý... Když to posílá nesmysly, tak asi pozná kulový....

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

caute, když vytočím motor na 3-jku a výše tak do 4000 otaček, tak se mi rozpipa kontrolka oleje. hned po chvili zhasne a vsechno je v klidu. Měl jsem malo oleje tak sem ho dolil ale problem setrvává. nevite co to může být? blbne čidlo nebo nvm.

Vloženo

podobny problem jsem resil na vw corado, pri vytoceni motoru se rozpipal olej, mnozstvi oleje bylo v poradku

po sundani vany se zjistilo, ze je ulomeny kus natavaciho hrdla u olejoveho cerpadla, asi auto driv dostalo rano na vanu a puvodni majitel vymenil jen vanu

vysvetluju si to tak, ze cerpadlo pri vyssich otackach odcerpa vic oleje z vany nahoru do motoru, ktery nestiha stykat dolu, ve vane klesne hladina, cerpadlo dirou v hrdle pak nasavalo vzduch - klesnul tlak oleje za cerpadlem a sepne se indikace

po oprave vse v poradku

Vloženo

...klesnul tlak oleje za cerpadlem a sepne se indikace

po oprave vse v poradku

Nízký tlak oleje signalizuje červená kontrolka.

Tobě se ale sešlo víc věci najdenou, které si udělal. Už jen to, že jsi sundával vanu, vypouštěl při tom olej, čidlo bylo delší dobu bez oleje, třeba si ho očistil, nalil pak jiný olej a pod.

Vloženo

je to vadne cidlo hladiny oleje, kdyz nactes vagem pristrojovou desku a das nacist chybove kody tak ti to bude hlasit cidlo hladiny oleje, aspon jsem to tak mel ja u vseho auta, kontrolka blikala hned po nastartovani a hned pak zhasla pritom byl olej mezi ryskami.

Vloženo

Taky si myslím. Žlutá už jen z principu signalizace neznamená kritickou závadu.

Žlutá při tom pípání bliká nebo svítí?

Svítí = nízká hladina oleje

Bliká = vadné čidlo

Vloženo

mám na mysli to,že keď svieti žltá kontrolka oleja,tak NIE vždy je na vine špatné čidlo v olejovej vani...čo narobí problémov len špatný spínač v zámku prednej kapoty :feve:

Vloženo

Vždyť máte manuál,červená nemaže a žlutá málo oleje. VW maji tzv dinamickou kontrolu tlaku rozsvítí se po zapnutí spinačky červená a hned zhasne tzn že kontrolka je ok,po zvýšení ot. nad 1500 se rosvítí v případě závady mazání nebo závady čidla červeně,oranžová signalizuje nízkou hladinu a když bliká tak závadu snímače hladiny,spínač kapoty je podružná závada kontroly oleje,vadný neustále rozsvěcí oranžovou!

Vloženo

OI facelift pokud jsou QG1 nebo QG2 mají kontrolku dvou barev jak jsem popisoval víše,pokud máš QG0 tak se tě to netýká,máš potom špatný tlakový spínač a jestli s tím budeš dál jezdit klidně i zadřený motor :kol-33:

Vloženo (editace)

Vlákno se jmenuje "žlutá kontrolka oleje" z toho usuzuji, že se mu skutečně rozvěcuje žlutá. Čili všechno co souvisí s prodlouženými intervaly, čidlem oleje atd má.

Jak ji kdo říká tu prostě rozlišovat nebudeme. Někdo ji říká žlutá někdo oranžová a někdo tak i tak.

Manuál popisuje červenou a žlutou. Jde o to že jsou dvě. Jak kdo říká žluté tu nebudeme řešit.

My ale ještě furt nevíme co ta zatracená žlutí indikuje, jestli:

- svítí a indikuje nízký stav oleje nebo

- bliká a indikuje poruchu čidla

Editováno: , autor: Wojnar
  • o 2 roky později...
Vloženo

Čaute kuci, já bych se taktéž rád na něco zeptal. V létě si to svištím s rodinou do Německa a na dálnici se mi rozsvítila žlutá kontrolka s olejničkou. Zastavil jsem, vypl motor, zkontroloval olej, byl v pořádku. Tak jsem nastartoval a byl klid. Tohle se pak několik stovek km, už nestalo. Při cestě zpět jsem ale takhle stál asi desetkrát. Dal jsem audo po příjezdu z Německa do servisu, kde mi bylo vyměněno tlakové čidlo oleje a jelikož jsem měl i těsně před výměnou oleje, tak i ten olej jsem hned udělal. Půl roku byl klid, až asi před týdnem si v klídku jedu do Olomouce a asi po 60km klidné jízdy náhle zase ta žlutá kontrolka. Zastavil jsem, zkontroloval množství oleje na měrce, bylo vše OK. Nastartoval jsem a frčel dál. Od tohoto rožnutí kontrolky jsem ujel cca 180km. Ráno jsem chtěl jet do práce a asi po 4min klidné jízdy se to opět rožlo. Vypl jsem motor, počkal 5 vteřin, nastartoval a svítila dál. Teprve po otevření kapoty a opětovné kontrole hladiny oleja byl klid. Do výměny oleje mi zbývá cca 3000km.

 

-Prosím Vás, co je špatně?

-Má tlakové čidlo oleje vliv na žlutou kontrolku oleje? (to čidlo je půl roku staré)

-Čidlo na zámku kapoty bude asi OK, když po otevření kapoty je pak vše OK a kontrolka dál nesvítí?

-Kdyby bylo vadné čidlo snímající hladinu oleje, tak by kontrolka přece nesvítila, ale blikala, že ano?

-Každopádně něco muselo dát kontolce podnět, aby se rožla, otázka co??

-Olej jsem ještě nedolíval a ani není třeba, hladina oleje se hezky drží na středu ve vymezeném poli.

 

Zkuste mi prosím poradit, na co se zaměřit, kde by mohla být závada. Děkuji všem předem za rady.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Nefunkční čidlo na kapotě.ŘJ neví že jsi ten olej již dolil.Kdyby byl spínač na kap. dobrý a ty jsi jen otevřel kapotu a olej nedolil,tak by kontrolka zhasla.Znovu by se rosvítila cca za 100km.Mělo by zatím stačit rozpojit svorkovnici na spínači a na chvilku propojit ty 2 kabliky.Kontrolka po té zhasne.

Může prosím někdo upřesnit:Mělo by zatím stačit rozpojit svorkovnici na spínači a na chvilku propojit ty 2 kabliky.Kontrolka po té zhasne.

Kontrolka svítí a čídlo je v háji (na maxíku není vidět otevřená kapota)

Vag žádnou chybu nenajde a než vyměním zámek kapoty,tak bych kontrolku rád vypnul.

Baterii jsem zkoušel odpojit,ale nemá to vliv.

Předem díky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...