Přejít na obsah

Po zmizelém airbusu nad Atlantikem nejsou žádné stopy


Romariooo

Doporučené příspěvky

Víš co nechápu? Kdo je hledá? Na to jsou speciální mašiny vid? Zajimalo by mě na jakém principu funguji a jak tu černou skřínku dokážou rozeznat i přesto že vysíla po dobu 30 dnů nějaky ty signály.

A ještě něco...dotaz! Do jaké hlouby nejhlouběji se dokáže ponořit profi potapěč??? Nevíte? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Agentura AP s odvoláním na leteckého experta zasvěceného do vyšetřování v noci na čtvrtek uvedla, že se letoun nejspíš rozpadl za letu na kusy. Naznačují to prý automatické vzkazy, které stroj vyslal před svým zmizením.

Po oznámení od pilota, že airbus prolétá bouřkovou oblastí přišly jen automatické zprávy, podle kterých postupně v rychlém sledu přestávaly fungovat jednotlivé systémy letounu. Poslední technický vzkaz hlásí ztrátu tlaku v kabině a katastrofický stav stroje.

Rozlomení ve vzduchu během extrémně silné turbulence

Takže to neni ve vzálenosti 10 km ale 90!!! Ted to čtu na aktuálně.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Víš co nechápu? Kdo je hledá? Na to jsou speciální mašiny vid? Zajimalo by mě na jakém principu funguji a jak tu černou skřínku dokážou rozeznat i přesto že vysíla po dobu 30 dnů nějaky ty signály.

A ještě něco...dotaz! Do jaké hlouby nejhlouběji se dokáže ponořit profi potapěč??? Nevíte? :help:

No Romanme klidně až na dno, ale vyplave bříchem nahoru :smich: ..promiň..nedalo mi to nenapsat ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud dobře vím, tak hloubka, kdy se dá pod vodou ještě pracovat je něco kolem 350 m až 400 m, v té hloubce 700 m,

jak píšeš, už toho potápěč moc nenadělá a je rád, že dýchá. Tohle jsou hloubky pro lidi, co se hloubkovým potápěním

opravdu zabývají. U rekreačního potápění jsou to hloubky snad do 35 m nebo tak nějak, takže ten rozdíl je dost velkej.

Sám se potápím leda se šnorchlem. O tomhle jsem se dočetl.

Editováno: , autor: mambo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vzhledem k tomu, ze za druhy valky dokazal chlap se sluchatkama v ponorce najit celkem presne pod vodou jinou ponorku, myslim ze dneska neni problem lokalizovat ty cerny skrinky, samozrejme pod podminkou, ze se k nim dostanes dostatecne blizko, a ze ten vysilac v nich vysila. Vylovit je to je uz jina vec, a informovat verejnost o jejich vyloveni je vec TRETI. (!)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak je možné že tn.cz má rekapitulaci toho co se udalo během půlhodiny když ještě není vytažená černá skřínka??? To mi hlava nebere!!!

Máme rekapitulaci posledních okamžiků havarovaného francouzského letadla minutu po minutě.

Experti vyhodnotili zprávy, které automaticky vysílal havarovaný airbus. Celý rozpis událostí uveřejnily tvnoviny.sk s odvoláním na zdroj společnosti Air France.

23:00 Pilot vyslal signál, že stroj letí černými, elektrickým výbojem nabitými bouřkovými mraky (to potvrdily i záběry ze satelitů).

23:10 Už jen zprávy z automatických systémů – množství zpráv o selhání systému, vypadl autopilot, palubní počítač se zapnul na záložní zdroj, poškozeny jsou i systémy, které udržují stabilitu letadla.

23:13 Vypadly další základní systémy, které kontrolují rychlost, výšku a směr. Potom přišly zprávy o výpadku palubního počítače.

23:14 Systémy hlásí ztrátu tlaku v kabině a výpadek elektřiny. To mohlo způsobit náhlou dekompresi kabiny a letadlo v ten okamžik začalo padat do oceánu.

Editováno: , autor: Romariooo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes na F1 řikali, něco o tom, že jiné letadlo ve stejnou dobu na stejné trase vidělo (jeho piloti) silný světelný záblesk, který byl chvilkový (pár vteřin) a směřoval střemhlav dolů,. Tyto informace byly těmi piloty oznámeny snad dnes, nebo v nejbližší době zpětně, tak mi řekněte, proč to neřekli dříve. Vždyť právě mezi piloty to muselo proběhnout nejdříve. Šlo tady o to, co nejdříve je najít, respektive co z toho zbylo, tady se nemůžou schovávat na nějké to inf. embargo, tady šlo taky hlavně o pocity a psych. stav pozůstalých. A info pro ostatní. Nechápu, proč na tragedii ostatních se někdo jiný obohacuje, nebo z toho něco má.

fakt je to smutný a síla, když vlastně nikdo neví co se vlastně stalo a co prožívali oni tam nahoře.. fuj brrr

EDIT: nebo to byla taky někoho pěkná kachna, jen dávám dál co jsem slyšel dnes v radiu v koloně na D8 quli nehodě.

Editováno: , autor: lukynodc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak piloti sou machři, o tom žádná :palec2: ...ikdyž na druhou stranu maj celý nebe pro sebe, stačí to zvednout a pak přistát. Co takovej chudák autobusák, kterej si musí všechno hlídat sám, motá se mu na silnici plno ostatních řidičů, kteří jsou vůči němu navíc arogantní a dělají mu akorát samý prasárny, se kterejma se musí vypořádat :D

...všechno má svoje, na nikoho se nesmí zapomínat :)

Skájo máš niečo proti autobusákom :aggressive::D ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, já naopak tvrdím, že takovej autobusák je možná větší king než celej pilot (nic ve zlým). Jako teď nemyslím poskakovat s MHD po městě, ale třeba ti chlapíci co jezdí jako busáci tadyk na vysočině sou machři. Ono vodit takovej autobus v zimě po neudržovanejch místních cestách mezi vesnicema je pomalu o nervy, když vlastně pomalu jedeš někde z kopce a čekáš, jestli se ti to urve nebo ne. Sice ty nový už maj ABS, ale i tak - jak to jednou klouze, tak to skončí někde v údolí na střeše a nenaděláš nic ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to máš pravdu. v nových autobusoch si toľko adrenalínu neužijú ako v starých(ale dobrých :palec2: ) karosách. raz som cez zimu schádzal v N.Tatrách neupravenú cestu a na horizonte som šupol za 1 a jemná brzda... ale len do doby kým ma nezačalo krížiť. postupne som sa prepracoval až k 4-ke lol a dodnes poriadne neviem ako som to klesanie zliezol. zastruhaný vlas by mi do prdele nevliezol :smich: .

p.s.: bol som prázdny,bez ludí. pardon za OT ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, já naopak tvrdím, že takovej autobusák je možná větší king než celej pilot (nic ve zlým). Jako teď nemyslím poskakovat s MHD po městě, ale třeba ti chlapíci co jezdí jako busáci tadyk na vysočině sou machři. Ono vodit takovej autobus v zimě po neudržovanejch místních cestách mezi vesnicema je pomalu o nervy, když vlastně pomalu jedeš někde z kopce a čekáš, jestli se ti to urve nebo ne. Sice ty nový už maj ABS, ale i tak - jak to jednou klouze, tak to skončí někde v údolí na střeše a nenaděláš nic ;)

Já bych nechtěl ani jezdit tím MHD :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...