Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Já měl stejné otázky v létě tohoto roku.Projezdil jsem celou republiku po bazarech i po soukromnících-problém byl ten,že když jsem přijel na místo,tak jsem zjistil,že to bylo jen hezky nafocený a že spoléhají, že koupím kde co.Nakonec jsem se dostal do autobazaru auto esa(na začátku jsem o tomto bazaru nechtěl ani slyšet).Přijel jsem a opravdu jsem si vybral-měla servisní knížku-tu mi ofotil a já jsem s tou kopijí zajel do škodovky-tam mi bylo řečeno,že serviska souhlasí.Tak jsem se druhý den vrátil pro oktávku a koupil-zálohu jsem na ni dával do druhého dne 3000,- a v připadě, že bych nekoupil tak bych ji dostal zpět.Investice do vozu byla-rozvody+olej+filtry+přední kotouče+desky.

Můj názor je-pokud koupíš naftu je jedno zda 66kw nebo 81kw oba motory jsou ok-vydrží spoustu km (kamarád je taxikář a kupoval o1 s 341 tisici km.Dnes má najeto bez mála 800 tisíc a říká,že koupí další motor, aby měl do zásoby až mu jednou tenhle odejde)Dobře si auto projeď zda chodí turbo a zda také neteče ,potom ještě zda váha vzduchu není ko,ale ta není tak nákladná na opravu-výměnu.

Píši ti jen jak já kupoval je to hodně o trpělivosti a štěstí.Také si nech bokem nějaké love ať máš na první servis-vždy se něco najde!

  • 4 týdny později...

No tak asi pomalu začíná doba, kdy se začne koukat po autě. Mám teda v hledáčku OI 1,9tdi 81kw pokud možno v co nej výbavě rok cca2002 a jako druhý adept vw passat 1,9tdi 96kw taky se slušnou výbavou. Tak nyní babo raď. Asi co se najde dřív :D Samozřejmě obě kombi.

Jinak pokud by se našla OI 4x4 tak asi váhat nebudu :)

Passat je jiná třída.To by ses měl rozhodovat mezi superbem a passatem

Upraveno od Wojnar
Necituj poslední příspěvek!

Je to jednoduchý. Superb nedělá kombi a ani se mi nelíbí, Každopádně to vidim na O. Jelikož za ty prachy co mám, seženu novější ročník než u pašíka

Superb kombi dělá,tak si ho prohlédni,je super.

Upraveno od Wojnar
Necituj poslední příspěvek!

Logicky je snad jasny, ze mysli Supa 1. generace. :kol-44:

Pise, ze ma v hledacku OI 2002, a ty mu poradis Supa 2. generace v kombi... Premyslejte trochu.

Přesně tak. Na supa 2 nejsou finance. A v hledáčku je kombi do cca 130tis kč. :kol-47:

Ted je v bazaru dole neco, koukal si?

Vypadá parádně. Sice jen dva pytle, ale je fakt pěkná. No pokud ještě bude až prodám to moje tak bych se asi zajel podívat :kol-47:

Ono ruku na srdce... Kdyz se v tom nekde rozbijes ve 100+ km/h, tak nevim, jestli ti ty pytle v 10 let stary Octavce jeste moc pomuzou.

U deset let staré oktávky myslíš, že bude v háji tuhost auta a tudíž bezpečnost v tomto směru nebo pytle budou po expiraci?

V prvním případě, pokud se o auto staráš, tak tenhle problém odpadá.

V druhém, jestli někdo mluví o expiraci pytlů, tak je to jenom marketingový tah prodejců.

Upraveno od Wojnar

No já pytle beru jen jako takovou jistotu. Kdyby náhodou nedejbože se něco stalo.

  • 4 týdny později...

Nazdar, neviem ci si si uz vybral, ale skus si aj motor 2.0 MPi, s LPG je to celkom slusne zvezenie za rozumny peniaz, a stale jednoduchy atmosfericky benzin, ktory sa v zime rychlo zohreje, nezmrzne mu nafta, nehrka jak stara V3S, a nakladovo lepsie ako TDi, sam ho mam, jazdil som aj 2litrove 103Kw TDicko, nehovorim ze s tou seststupnocou prevodovkou to lepsie netahalo, ale so spotrebou som sa pri nom nedostal pod 6, na dlhych trasach. Moja dvojka zbasti 8,6 litra LPG, motor pohodovy, nieje to zavodnik ale pracant, na dlhsie trasy by som si ho kupil znovu. Doma mame este aj 1,6MPi 74kW, tiez s LPG, ten by som doporucil zase skor na povrkovanie do mesta, prevodovka posadena nizsie, auto je na pocit zivsie, ale pri vyssich rychlostiach na dialniciach hlucnejsie a rastie mu spotreba.

Já mám doma i benzín i naftu. Měl jsem Mondeo 2.0 tdci 05 rok 96 kw v plné výbavě. Teď místo něho O1 tdi 81kw. Je to o třídu níž a taky to jde poznat snad ve všem, ale životnost O1 v naftě je asi něco co už se nikdy nepodaří vyrobit proto jsem měnil a to co ukazuje pal počítač je až neuvěřitelné. Ta spotřeba. Ford 6.8 a s O pod pět v pohodě a jede. Naproti tomu Fabia2 1.4 benzín. Chvilku jsem s ní jezdil spíše ve městě a 9.2l. Já osobně jednoznačně naftu. I Passat už je na peníze náročnější.

1.8T Doporučuju :kol-47:

Při klidné jízdě spotřeba jak Fabia 1.4.

A nadruhou stranu dokáže docela zatahat.

Pokud se tedy člověk dobřestará o veškeré ty hadičky a tlakové ventily atd...

No ale zapomněl jsi dodat, že spotřeba 1,8T při klidné jízdě je stejná jako u F 1,4 při nelidském prasení. :D Bracha jí má, jezdí jako čuně a spotřeba cca kolem 8mi.

Jinak 1,8T samozřejmě taky doporučuju! Miluju ten motor! :)

A co jízda na dálnici při obsazení 4 lidí?

Já to srovnávám s Fábkou co má švagrová...1.4 50Kw,ten motor je jak z Favorita :kol-28:

Já vjedu na dálnici, zařadím nejvyšší stupeň, nastavím tempomat na 150km/h a vypnu ho až u sjezdu. :) Kopec nekopec to prostě jede a motor si to úplně užívá...

Abych ale nebyl jen optimista - včera mi dojezdila jedna zapalovací cívka.. 900Kč v pr... To na 1,4 není :)

Omlouvám se za dlouhé nereagování. Ale jaksi se změnila situace a nynější auto si budu nechávat. Práci mám nyní nejistou tak musim myslet i na zadní kolečka. Jinak jsem byl rozhodnutej a měl i vyhlídlou jednu 1,9tdi L&K. Ale jak říkám, vydal bych se dost z peněz a práce nejistá. Tak se uvidí co bude na podzim. :kol-32:

1,9tdi L&K musí být i kdyby na žrádlo nebylo. :) Nee chápu, že když je to v práci blbé ... Tak hodně zdaru! :kol-47:

Ja kdyz uz bych mel chtit znovu skodovackou 4x4, tak jedine s ESP, sice to ma EDS nebo jak se rika tomu pribrzdovani kol pri prokluzu, ale kdyz ti v zatacce kdy to necekas ustreli zadek jelikoz ti to prepne dozadu kdyz to zrovna moc necekas, co vic si neprat... Jinak kdyz to ocekavas, tak je to fajn, ale zadokolku uz znas z bawa

to PatrickE3: Asi myslíš ASR, že? EDS je něco jiného B)

Upraveno od Dodo-Kolín

Težko říct co měl PatrickE3 na mysli.

Páč jestli mu šlo o přibrzďování, tak EDS. To skutečně přibrzďuje prokluzující se kolo při rozjezdu. Ale to jen do rychlosti asi 40 km/h. Říká se tomu elektronický diferenciál.

Jinak zase ASR zabraňuje prokluzu, ale jen tak, že omezuje výkon motoru. Žádné přibrzďování.

Však to tam je popsané přesně jak jsem psal. I ta hranice do kolika zasahuje EDS - 40 km/h ( a to tu stránku vidím poprvé :) ).

Ono když si vemeš, že ASR (protiprokluzový systém) zasahuje vždy a všude, dokonce je schopen zasáhnout při jízdě po dálnici, když se dostneš jdením kolem (jednou stranou) na kluzký povrch (vodní film), tak si moc dobře nedokážu představit při této rychlosti zásah v podobě přibrzdění.

Upraveno od Wojnar

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.