Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jestli za mně, tak jedním z mých kritérií při výběru bylo aby auto bylo co nejvíc originální, rsp., bez ŽÁDNÝCH úprav/předělávek.

Tady je těch nejasnosti nějak moc.

Vloženo

jestli de jen o chip tak pokud na to ma nakej doklad od koho je to delany tak za me to nevadi stejne bych to mel v planu a podle tech hodnot je to chiply jen lehce a snizenej podvozek se mi taky libi ale samozrejme bych musel zkouknout jak je to udelany

Vloženo

hlavne je divna i ta cena, protoze kdyz se clovek podiva do DE, tak OI se za tuto cenu daji sehnat, ale maji najeto vic. Ten motor neni tak obvyklej a ani takovej drzak jako byla klasicka 66 ne 81 kW varianta. a hlavne ma to strasne moc predelanych veci, rozhodne bez kontroly servisky primo v nemecku nebo od nemeckeho prodejce bych do toho nesel...

Vloženo

Podle VIN co je v inzeratu:

Škoda Octavia Combi Ambiente 1.9 TDI 81kw

model year 2001, production number 450333

4x airbag, production plant Vrchlabí (CZ)

The entered VIN is

Takze jestli to opravdu ma 6q a jiny motor, tak s tim budou jen problemy.

Vloženo

se 74kw benzínem jsem jel v octaviích i v boře a jede hodně mizerně hlavně na předjíždění je to takovej adrenalin, mám 81kw tdi + čip na 103kw a to už se trochu mele.

jinak jestli naftu tak jak doporučují snad všude tak 81kw 1.9TDI a benzína 1.8T 110kw

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Ahojte Prisel sem k vam s prosbou.


V soucasne dobe potrebuju auto spolehlive na jezdeni do prace.  jeste
nedavno sem mel jezdit jen 15x mesicne a prokladat to autobusem,takze
me nebolelo,ze auto zere 7,5 litru,ale ted budu jezdit kazdej den 50 km a
to uz je poznat kazda deci. mam JTD motor,kterej  je mechanicky
vporadku a ma malo najeto,ale celkove auto zhnile a odchazi cerpadlo
diky srajdam co sem tam nalil. hlavne auto ted v zime  netopi


nefunguje mi predehrev vody a celej motor zacne topit aj po vymene
termostatu az po 10 km.lae to je fuk k veci. jezdim ted fabii kvuli
topeni HTP je to zanovni najeto 27 tis,ale ja se s tim nemuzu domluvit
trasu mam jen mimo mesto pres obce,ale kopce a ten motor zere jak tank
nemuzu se dostat po 6,9 tento tyden dokonce 8,3 a max rychlost sem mel
110 vetsinou jedu 80 ,protoze ten motor toci jak krava. podvozek jizdni
vlastnosti super ,ale ta spotreba neunosna tech 5 z TP to musi brat
jedine na rovince v lete. na auto mam nachystano 70-140 tis to rozpeti
je takove,protoze ja chtel hrozne 4kolku a nebo co nejnovejsi auto nad
rok 2005 coz je u koncernu VW nemozne znate ceny tech aut moc dobre.
kamos me rikal jestli chces jezdit za 5 litru vem rotacku a lij tam zase
olej jenze oktavka s rotackou mi pripada jako krok z5 


vybava zadna posun bude akorat,ze dostanu palubni pocitac,kterej si
tak dlouho preju, jizdni vlastnosti horis jak fabie,dale extremne
nepohodlne sedacky coz je sice mozna na 25km jendo,ale rad bych  mekci
auto nez je fiat. dalsi vec je,ze ty auta maji najeto od 300-800 tis
dobry motor vydrzi a dily na nej za pusu,ale co interier? co sem videl v
cene od 70-100 tis hrozne donicene coz nezkousnu primarne sem si chtel
kupovat vonavku a to JTD dolitat,takze to nema byt pracovni auto po
zednicich to co chci kupovat.


dale sem resil i 1,8 T nebo 2,0 v LPG  samozrejme 4X4 rad bych aby
jste mi dali informace celkove k oktavce dale k tem 3 motorum a hlavne k
haldexu o kolik zerou auta vic jak je to s poruchama servisem jetsli se
vubec vyplati,protoze nedavno sem byl na chalupe a jak sem se dival na
tech 15 cm snehu rikam si no to asi nevyjedu ani s uzaverkou a redukci
natos s haldexem:D.


kazdopadne muj favorit je koncer z duvodu dostupnosti dilu a
diagnostiky pred tydnem sem malem koupil passat 2,8 V6 v LPG,ale 
odradilo me,ze to zacinalo kvest a to byl rok 2002

  • o 8 měsíců později...
Vloženo (editace)

Dobry den. Chtěl bych koupit octavii v 1.6 ale nevim co promě bude lepší jestli 55 nebo 74kw a hlavně naco si dát při koupi pozor. Jelikož mají naši octavku doma a plno známejch taky ale jen v Dieselu tak nevim co a jak. Mám tip*1.6 55kw. Taky bych se chtěl zeptat jestli je to správná volba protože asi 20 lidi mi 1.6 rozmlouvá že to jsou slabé motory na tak těžký auto a že jsou poruchový.Takže váhám a nevim. Ročně najedu tak 10-20000 km takze uplny nic premyslel sem i nad fabii ale octavia je octavia. Popřípadě je nějak rapidní rozdíl ve spotřebě a údržbě mezi 1.6 a 1.8T 20v ?

Děkuji všem kdo pomůžou :)

 

Lukin

 

tip* http://auto.bazos.cz/inzerat/28401745/Octavia-16.php

Editováno: , autor: Lukin180
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Zdar v soboru bych měl prodat fabii v PDčku a chci si koupit octavii případně golf s motorem 1,9 TDI 66kw ,ale řeším jestli zhánět 4X4.  potřebuju to čas od času na chalupu na tažení vozíku a vyjetí kopečku,dke se prostě s předekolou zahrabu,ale na druhou stranu sem si vědom hodně velkého rizika poruchy haldexu a strašně nákladné opravy zadní nápravy (víceprvek - vše pouze origo to samé poloosa)  tam je jediná možnost vbrakáč jinak mašla:D na druhou stranu lepší jízdní vlastnosti.  To,že to je 4X4,tak padá výhoda nejvíce úsporného motoru 66kw že?  pokud 2 kolky jezdí do 5 litrů,tak todle bdue brát kolem 10 ve městě že?

sám ted jezdím s PD za 7,5 město a říkám si zkusím rotačku,třeba  to bude lepší,ale 4 kolou se dostanu na spotřebu asi vyšši. Nicměně  najezdím  tak málo,že byhc to neměl tak hrotit,ale kdo dneska nešetší že?

Největší problém je,že tydle auta prostě nejsou ani v DE a když jo,tak jsou starší jak moje fabie a stojí přes 100 tis.

takže se chci poradit jestli riskovat kuůovat nějakou vranu nebo raděj pořídit něco jiného spolehlivého s pohonem 4X4 a nebo klasiku  cotavii asi 81kw,protože se obávám,že pojede mnohem  zdechleji jako moje chipované PD zrychlení mám  9,3 s a na tuto hodnutu se octavia dostane v 81kw až po výměně trysek a brutálnímu přidání nafty i tlaku turba. co říkáte? pokdu někdo ví o nějaké slušné rotaččce tak nabídněte klidně byhc šel aj do passatu syncro,ale bohužel jsou to staré ludry bude to žrát kombinovaně tak 9 litrů a zjistil sem,že podélný motor zase tka super není na ty opravy,když rozvody trvají několik hodit nemluvě o blbém termostatu , ramena atd.

kdybychom vybírali pouze octavii 2 kolku,tak bych rád lepší výbavu min ELEGANCE

Vloženo

Kup si radši benzín bez turba a bez 4x4. Chtěl bych vidět kopec, co nevyjedes.. :D TDi strašně trpí na krátký trasy. Ty aspoň pořád nebudeš muset řešit nějaký problémy...

Vloženo

jasně,že tu 4 kolu nepotřebuju primárně,ale prodávám dřevo a potřebuju utáhnout vozík  i na kluzkém povrchu. 1,8 T bych si vzal kdyby to nebyl tak komplikovaný motor 20v to je hrozba.

2,0 je povedenej 8V super,ale prej je uchlastanej jako 1,8 T a musí to být hodně zdechlé. Zvykl sem si na vysoký krouták a  koupit si třeba 1,6stku,tak yb to muselo být v nějaké hodně se 118kw aby to do kopce letělo a neploužilo se na trojku. ale každopádně na 90% chci koncern  nejspíš tu cotavii zdají se mi hodně levné díly proti ostatním autům a to i fabii  ve všm naprosto

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...