creck Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 (editace) No jo to bude zase klasika. Nafťáci si budou obhajovat naftu.Benzíňáci zasse benzín. Ale mám pocit že informací tu bylo řečeno až až. shrnul bych to jednim slovem pokud nejezdis v praci s kamionem,nakladakem nebo ,,Traktorem,, ( musel jsem si rejpnout ) tak do topneho oleje bych nesel ani prd, jen srovnej porizovaci cenu aut (me zkusenosti) v bazaru stali dve octy 1.6 75 kw jako nova za 215 000 kc a 1.9 TDI to same za 249 000 kc (to same myslim r.v, zachovalost atd..) to nez projedes cos usetril na porizovaci cene a kdyz k tomu prictes cenu pojistky tak uz to bude vrak a budes hledat jestli je lepsi auto na plyn nebo vodik ja koupil benzina a za zbytek nakoupil lednicku, pracku,mycku vse trida A+ a setrim jinde Editováno: 7. leden 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Okta 1.6 16V neexistuje-alespoň sériová ne. Faktem je že prodejci celkem rádi označují 1.6 74a75Kw jako 16V ale těch ventilů je tam fakt jenom 8. Dokonce jsem párkrát viděl i 1.6 55Kw 16V , ta má taky těch ventilů opravdu jenom 8. Aspoň je vidět že někteří prodejci vlastně ani nevědí co prodávají Taky se přidám. Bazaristi kapitola sama o sobě. V jednom bazaru jsem obhlížel octu napsáno 1,6 100 k, mrknu na výfuk 1 roura? Přiběhl bazarista tak se ptám co je to zač s jednou rourou a on 100 k. Moje reakce "Fakt? To bych chtěl vidět motor." Skočil pro klíče a co nevidím pod kapotou 55kw. Po marném vysvětlování že to není 100k jsem mu ukázal motor své octy a ani tak jsem ho nepřesvědčil. Jo prý, že mám novější s jiným krytem motoru.Po tomto jsem mu už raději nic nevysvětloval. To byl odborník. Chudák který mu uvěřil a chtěl 100 k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladaBrno Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Ahoj, taky pujdu se svou troskou do mlyna ...Byl sem vzdycky zastancem benzinu, ale pak sem jezdil dlouho firemnim golfem4 tdi a kdyz sem si letos v lete vybiral soukrome auti, tak sem sel nakonec do OI tdi66, chtel sem co nejlepsi pomer cena/vykon - pojdte do me najezdim pres 30000 rocne, libi se mi zatah tdi "od spodu" co se tyce rozdilu porizovacich cen, nevidim to drasticky - tdi jsou vzdycky drazsi ale maji taky zpravidla vyssi vybavu, aspon tak sem pochopil marketingovou strategii skodaauto kdyz sem hledal tu svoji Koukej denne na tipcars, ptej se zde na foru - to byvaji ty nejlepsi koupe a at vyberes jakoukoliv, musis mit hlavne stesti, u starsiho auta zalezi strasne moc na minulosti, preji stastnou ruku. Hlavne si opravdu uvedom co od toho auta cekas...napis si to na papir...vsechny modely a motorozice maji sva uskali...ja treba vzdycky chtel kombi, nakonec koupil liftback a zjistil ze kombi vubec nepotrebuju, vyuzil bych ho snad jednou Jeste nejaka cisla ode me: ja koupil OI 99, 66kW, urcite stocena - odhad 250000km, vybava slx i s el sibrem za 144000, prumerna z pocitace 5.3 najeto od srpna 16.000km, vzali jsme ji s kamosem-mechanikem na zvedak, prosli, zmerili tlaky, precetli soft a pak sem ji zaplatil nejaky mouchy ma ale podle zdejsiho fora nejsou myslim typicke (problem s posilovacem brzd, central lz dveri) goodluck! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Já nevím co tady porád řešíte? Stejně si koupí co bude chtít, jen se zeptal, aby si přečetl něco o naftě i o benzínu, popř. o plynu a sám se rozhodne. Každopádně Ti přeji, aby si měl šťastnou ruku při volbě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kawaman Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Ahoj, taky pujdu se svou troskou do mlyna...Byl sem vzdycky zastancem benzinu, ale pak sem jezdil dlouho firemnim golfem4 tdi a kdyz sem si letos v lete vybiral soukrome auti, tak sem sel nakonec do OI tdi66, chtel sem co nejlepsi pomer cena/vykon - pojdte do me najezdim pres 30000 rocne, libi se mi zatah tdi "od spodu" co se tyce rozdilu porizovacich cen, nevidim to drasticky - tdi jsou vzdycky drazsi ale maji taky zpravidla vyssi vybavu, aspon tak sem pochopil marketingovou strategii skodaauto kdyz sem hledal tu svoji Koukej denne na tipcars, ptej se zde na foru - to byvaji ty nejlepsi koupe a at vyberes jakoukoliv, musis mit hlavne stesti, u starsiho auta zalezi strasne moc na minulosti, preji stastnou ruku. Hlavne si opravdu uvedom co od toho auta cekas...napis si to na papir...vsechny modely a motorozice maji sva uskali...ja treba vzdycky chtel kombi, nakonec koupil liftback a zjistil ze kombi vubec nepotrebuju, vyuzil bych ho snad jednou Jeste nejaka cisla ode me: ja koupil OI 99, 66kW, urcite stocena - odhad 250000km, vybava slx i s el sibrem za 144000, prumerna z pocitace 5.3 najeto od srpna 16.000km, vzali jsme ji s kamosem-mechanikem na zvedak, prosli, zmerili tlaky, precetli soft a pak sem ji zaplatil nejaky mouchy ma ale podle zdejsiho fora nejsou myslim typicke (problem s posilovacem brzd, central lz dveri) goodluck! Cau, diec za tip na tipcars, mrknu na to. Ja jsem zjistil, ze nemam jeste jasno jestli 1.6 s LPG nebo Tdi. Jak si rikal o kombiku tak to sedi, clovek mozna nakonec zjisti,ze ho vubec nepotrebuje, ale na druhou stranu octavie v kombiku je moc krasna holka. Samozrejme to dopadne jako vdycky, aneb kdyz srdce zatluce a zamiliju se pri koupi je to vyreseno. Dikec za tip O. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kawaman Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 (editace) Já nevím co tady porád řešíte? Stejně si koupí co bude chtít, jen se zeptal, aby si přečetl něco o naftě i o benzínu, popř. o plynu a sám se rozhodne. Každopádně Ti přeji, aby si měl šťastnou ruku při volbě Dikec Editováno: 9. leden 2008, autor: kawaman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kawaman Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Taky se přidám.Bazaristi kapitola sama o sobě. V jednom bazaru jsem obhlížel octu napsáno 1,6 100 k, mrknu na výfuk 1 roura? Přiběhl bazarista tak se ptám co je to zač s jednou rourou a on 100 k. Moje reakce "Fakt? To bych chtěl vidět motor." Skočil pro klíče a co nevidím pod kapotou 55kw. Po marném vysvětlování že to není 100k jsem mu ukázal motor své octy a ani tak jsem ho nepřesvědčil. Jo prý, že mám novější s jiným krytem motoru.Po tomto jsem mu už raději nic nevysvětloval. To byl odborník. Chudák který mu uvěřil a chtěl 100 k. Ahoj, tak to sedi. Bazaristi aneb jak byt chytry za kazdych okolnosti. Je to smutny ze takovyhle lidi nam prodavaj auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kawaman Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Ahoj, jeste jedna vec. Cetl jsem tady nadhozenou otazku 1.4MPi, 55kW. Vidam sem tam inzeraty na tuhle variantu a divny je, ze ty auta jsou pomerne levny. Je to tak spatny, nebo je to tak jak jsem tu cetl, ze to i na octavu staci? Na takovy auto mi prjde 1.4 malo.....ale na druhou stranu proc ne? Vetsinu casu stejne budu jezdit ve dvou....ale jde o to, aby se dalo sem tam i predjet, aneb jak nezustat vedle avie v levym pul hodiny Pokud nekdo ma zkusenost taky to sem hodte Dikec octavamani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki RS Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Můj názor na 1.4 radši nechtěj slyšet Podle mě v Octavii nikdy nemělo být nic slabšího než 1.6 74kW - podobně jako v Passatu nebo A4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Ahoj,jeste jedna vec. Cetl jsem tady nadhozenou otazku 1.4MPi, 55kW. Vidam sem tam inzeraty na tuhle variantu a divny je, ze ty auta jsou pomerne levny. Je to tak spatny, nebo je to tak jak jsem tu cetl, ze to i na octavu staci? Na takovy auto mi prjde 1.4 malo.....ale na druhou stranu proc ne? Vetsinu casu stejne budu jezdit ve dvou....ale jde o to, aby se dalo sem tam i predjet, aneb jak nezustat vedle avie v levym pul hodiny Pokud nekdo ma zkusenost taky to sem hodte Dikec octavamani že by 1.4 55Kw byla zase v ojetinách tak levná to bych teda neřek.Každopádně 1.4 55Kw 16V nahradila 1.6 55Kw, která už je přeci jen starší koncepce.1.4 55Kw bude asi důstojná náhrada.Ačkoliv má nižší objem disponuje 16V rozvodem.Praktické zkušenosti nemám, ale parametry zrychlení a max. rychlosti jsou stejné, nebo velice podobné jako u 1.6 55Kw(Max. rychlost 170Km/h, zrychlení z 0 na 100Km za +-15s). Šestnáctiventil bude mít jednu výhodu-gradaci výkonu ve vyšších otáčkách a nejspíš jednu nevýhodu oproti 1.6 55Kw 8V-nebude táhnout tak dobře odspodu. Zkrátka 1.4 55Kw je důstojná náhrada za 1.6 55Kw. Na obyčejné ježdění ve dvou by taky stačila-můj názor 1.4 44Kw pochází z Fabie a je to "škodovácký" motor.Tedy motor s koncepcí škoda tj. rozvod OHV 2ventily na válec.Za jeho předchůdce se dá označit 1.3 MPi 40a 50Kw z Felicie.Oproti ní má několik změn: nový blok,hydraulické vymezení vůle ventilů, lehčí písty, vyvažovací protizávaží na klice a elektricky ovládanou škrtící klapku(E-gas). Výhoda je asi řešení rozvodů řetězem-takže nezničitelný motor. Těď si jen vzpomenout na parametry-ha-už to mám: max. rychlost 160Km/h, zrychlení z 0 na 100Km za 18.5s. potáhne dobře od spodu ale na razantní předjíždění asi nebude.Poslouží spíš na kratší cesty po městě řekněme s autem obsazeným dvěma osobami, případně na silnice I. a II. třídy.Dálnice 5x týdně by pro něj asi byla vražda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 O 1.4 55 kw si myslím, že to bude asi tak srovnatelné s 1.6 55 kw. Můj kolega má tuhle 1.4 v Golfu IV, 3 dvířko, a služební používá Fabii Combi se stejným motorem a říkal, že mu to připadá na dynamice stejné. Je fakt, že Fábka je dost těžké auto a ten 3 dveřovej Golfík je lehčí než Oktáva. Myslím si, že na klidné ježdění s většinou prázdným autem nebo ve dvou lidech to nebude až tak moc špatná motorizace, jen jí bude problém sehnat s nějakou lepší výbavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirasro Vloženo 12. leden 2008 Sdílet Vloženo 12. leden 2008 Čau Asi 2 roky jsem měl Octavii 1,8 20V bez turba r.v. 1998. Nějakej šikulka tam namontoval LPG se starým směšovačem BRC (při zapnutí LPG se odpojilo vstřikování). Moc jsem o tom tehdy nevěděl, ale v každém případě bych si příště dával větší pozor co kupuji. Byly s tím dost problémy a většinou jsem jezdil na benzín. Co se týká motoru tak když měl vysoké otáčky tak jel slušně. Spotřeba 8 až 9 l podle stylu jízdy a období. Možná jsem neměl štěstí, ale za těch 30 000 km měla dost poruch . Nikdo nikdy neví kolik auto mělo najeto (. Kilometry na tachometru jsou nejspíš jen na ozdobu. Uvažoval jsem o přestavbě plynu na vstřikování, ale nakonec jsem ho prodal. Neříkám že bylo špatný, ale mám čerstvě Octavii 1,9 tdi r.v. 2001 66kw a zatím jsem spokojený a za benzín bych neměnil i když 15 000 - 20 000 km ročně není moc. Ještě uvidíme ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pre.vit Vloženo 20. leden 2008 Sdílet Vloženo 20. leden 2008 Prodávám svojí A6tku (2,5TDi, 180koní, Avant, Q..) a vyhlídnul jsem si místo ní O1 1,9 TDi, 81kW, r.v. 2003 výbava Laurin a Klement v max. palbě (nemá to snad jen 4x4) za 270tis. Je to normální cena anebo je to drahý a mám se radši podívat po něčem jiném? Poraďte plz... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 20. leden 2008 Sdílet Vloženo 20. leden 2008 Prodávám svojí A6tku (2,5TDi, 180koní, Avant, Q..) a vyhlídnul jsem si místo ní O1 1,9 TDi, 81kW, r.v. 2003 výbava Laurin a Klement v max. palbě (nemá to snad jen 4x4) za 270tis. Je to normální cena anebo je to drahý a mám se radši podívat po něčem jiném?Poraďte plz... Záleží hodně na stavu a počtu najetých kilometrů jestli to bylo bouráno či nikoliv jestli je serviska ,jestli je to po prvním majiteli ,jestli je to dovoz atd.atd. jinak jestli je to všechno top stav tak to jde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pre.vit Vloženo 20. leden 2008 Sdílet Vloženo 20. leden 2008 Záleží hodně na stavu a počtu najetých kilometrů jestli to bylo bouráno či nikoliv jestli je serviska ,jestli je to po prvním majiteli ,jestli je to dovoz atd.atd. jinak jestli je to všechno top stav tak to jde 126tis. km, se serviskou a po prvním majiteli, koupeno v CZ.. tohle vše aspoň píšou, jakej je opravdovej stav nevím, musel bych se zajet podívat... jako tipuju že to bude určitě stáhnuté, jde o to jak moc, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 20. leden 2008 Sdílet Vloženo 20. leden 2008 126tis. km, se serviskou a po prvním majiteli, koupeno v CZ.. tohle vše aspoň píšou, jakej je opravdovej stav nevím, musel bych se zajet podívat... jako tipuju že to bude určitě stáhnuté, jde o to jak moc, že? No právě to je u nás ten největší problém se na to mrkni a uvidíš a o ceně bych se snažil smlouvat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vloženo 20. leden 2008 Sdílet Vloženo 20. leden 2008 (editace) Prodávám svojí A6tku (2,5TDi, 180koní, Avant, Q..) a vyhlídnul jsem si místo ní O1 1,9 TDi, 81kW, r.v. 2003 výbava Laurin a Klement v max. palbě (nemá to snad jen 4x4) za 270tis. Je to normální cena anebo je to drahý a mám se radši podívat po něčem jiném?Poraďte plz... Pokuď bych mohl mluvit za sebe, tak za 270.000 CZK pouze r. 2003??? To bude letos už 5 roků staré auto a to je dost (!) Navíc: kolik za 5 roků má "oficiálně" najeto? Na tachometru pravdivých alespoň 150.000 km? To už je dost.. Pokuď to bude méně, tak bude asi na 98% stočený tachometr.. Každopádně já sám bych po svých zkušenostech šel jinou cestou: co nejmladší auto, klidně i s minimální výbavou.. To je jen můj názor a budu chápat, když někdo nebude souhlasit důvod editace: aha, uklouzlo mi, že píšeš 126.000 km. Tak to bude pravděpodobně stočené.. Editováno: 20. leden 2008, autor: Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pre.vit Vloženo 20. leden 2008 Sdílet Vloženo 20. leden 2008 No právě to je u nás ten největší problém se na to mrkni a uvidíš a o ceně bych se snažil smlouvat Ještě jednu věc, vím že to teď dubluju, ale mám VAGa, ale nevím jak s jeho pomocí vyčíst km z řj motoru. Poradíte? Plus na co si dát tak nejvíc pozor. U té mé audiny to byly hlavně vačky a přední náprava co se sralo tak nejvíc, ale nevím co je achilovkou oktávek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pre.vit Vloženo 20. leden 2008 Sdílet Vloženo 20. leden 2008 Pokuď bych mohl mluvit za sebe, tak za 270.000 CZK pouze r. 2003??? To bude letos už 5 roků staré auto a to je dost (!)Navíc: kolik za 5 roků má "oficiálně" najeto? Na tachometru pravdivých alespoň 150.000 km? To už je dost.. Pokuď to bude méně, tak bude asi na 98% stočený tachometr.. Každopádně já sám bych po svých zkušenostech šel jinou cestou: co nejmladší auto, klidně i s minimální výbavou.. To je jen můj názor a budu chápat, když někdo nebude souhlasit důvod editace: aha, uklouzlo mi, že píšeš 126.000 km. Tak to bude pravděpodobně stočené.. No kilometrů se tak nebojím. Např. ta moje audi má teď 285tis., kupoval jsem ji se 233tis. km a pořád slouží jak má.. A právě u ní jsem zjistil, že mi tam chybí např. vyhřívané sedačky a volant, že nechci tiptrona ale manuál a tak, takže pro mě je nejdůležitější na autě výbava. Jenže já s tím taky najezdím 5tis. měsíčně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 20. leden 2008 Sdílet Vloženo 20. leden 2008 Ještě jednu věc, vím že to teď dubluju, ale mám VAGa, ale nevím jak s jeho pomocí vyčíst km z řj motoru. Poradíte? Plus na co si dát tak nejvíc pozor. U té mé audiny to byly hlavně vačky a přední náprava co se sralo tak nejvíc, ale nevím co je achilovkou oktávek...Na vyčtení km musíš mít kabel s hardwerovým klíčem a vyšší verzi Vagu. Třeba 704 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pre.vit Vloženo 20. leden 2008 Sdílet Vloženo 20. leden 2008 Na vyčtení km musíš mít kabel s hardwerovým klíčem a vyšší verzi Vagu. Třeba 704 Kabel mám hex-can usb od Svobody s licencí a vag 704.1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.BuBaK Vloženo 20. leden 2008 Sdílet Vloženo 20. leden 2008 Na vyčtení km musíš mít kabel s hardwerovým klíčem a vyšší verzi Vagu. Třeba 704 Ako vycitas km s riadiacej jednotky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 21. leden 2008 Sdílet Vloženo 21. leden 2008 Ako vycitas km s riadiacej jednotky Vždyť to 704 přímo nabízí . Pokud stihnu tak dám zítra obrázky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jero Vloženo 21. leden 2008 Sdílet Vloženo 21. leden 2008 Prodávám svojí A6tku (2,5TDi, 180koní, Avant, Q..) a vyhlídnul jsem si místo ní O1 1,9 TDi, 81kW, r.v. 2003 výbava Laurin a Klement v max. palbě (nemá to snad jen 4x4) za 270tis. Je to normální cena anebo je to drahý a mám se radši podívat po něčem jiném?Poraďte plz... Uz tu bylo receno spousta rad a tak to reknu ve skratce,.... 270 je pekna cena ,ale da se poridit i levneji . Kolega ma to same L&K s chipikem na udajnych 103kW z 81,dodelanym 6gangem ...a zbytkem co k laurinam patri.+ nejake ty dopnky Rs naraznik ,spotrovni maska,pokoveni oken ,dve sady kol atd...Byla to dobra koupe pred rokem za 250 000 ...r.v taky 03 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pre.vit Vloženo 21. leden 2008 Sdílet Vloženo 21. leden 2008 Vždyť to 704 přímo nabízí . Pokud stihnu tak dám zítra obrázky. No už jsem na to přišel.. Mě jaksi nenapadlo juknout do automatickejch příkazů - tam je tlačítko jak kráva "Čtení skutečné hodnoty tachometru". Ale docela se divím, že to moje audina nepodporuje.. Nevíte od kterého roku se to dá vyčítat?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.