ph007 Vloženo 31. leden 2008 Sdílet Vloženo 31. leden 2008 (editace) To znamená že všechny co maj navigačku, tak mají MaxiDOT? Protože zrovna tahle, co jsem se na ni jel podívat měla navi, ale měla jen ten poloviční Maxi..A to by mě ještě zajímalo jak je to s tím CAN-Busem.. Protože u tamté diagnostika tvrdila že can-bus nemá.. Tak nevím.. velky MaxiDOT by mel byt u navi vzdy. jestli tam neni, tak ta navi je tam asi dodatecne - navadeni probiha i na tom maxiku :-) radeji pokazde proverit tovarni vybavu touhle vecickou s tim canem taky nevim presnou souvislost... vic asi neporadim Editováno: 31. leden 2008, autor: ph007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 31. leden 2008 Sdílet Vloženo 31. leden 2008 varianta s malým bodovým displejem pro CAN-Busové motory (výbava: aut. převodovka nebo L&K či akční modely)varianta s velkým bodovým displejem (MaxiDOT) pro CAN-Busové motory (výbava: navigace GPS) asi jen s navigačkou :-( No bylo i spousta akcnich modelu treba Bussines Creation apd kde byl maxik, jinak se dal myslim priplatit za 5t... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ph007 Vloženo 1. Únor 2008 Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 No bylo i spousta akcnich modelu treba Bussines Creation apd kde byl maxik, jinak se dal myslim priplatit za 5t... tak to bohužel nešlo, jedině v akčním modelu nebo v paketech ještě s jinou výbavou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paolo Vloženo 1. Únor 2008 Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 Hlavně bych ještě doplnil, že 74kW má sice 6kvalt, ale krátkou převodovku (šestka jen o malinko delší než normální pětka, skoro to není znát). Na 74kW stačí pětikvalt, při jízdě to vyjde nastejno a nemusíš jak blbec řadit. U 96kW to je v pohodě, tam je šestka opravdu šestka a je dlouhá, doporučuju.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 1. Únor 2008 Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 Hlavně bych ještě doplnil, že 74kW má sice 6kvalt, ale krátkou převodovku (šestka jen o malinko delší než normální pětka, skoro to není znát). Na 74kW stačí pětikvalt, při jízdě to vyjde nastejno a nemusíš jak blbec řadit. U 96kW to je v pohodě, tam je šestka opravdu šestka a je dlouhá, doporučuju.... 74kw je u ctyrkolky a nejde tam o dlouhou sestku ta je opravdu skoro stejna jak 5ka 81kw,tam de o 1ku ktera slouzi hlavne pro pomaly prujezd terenem to jenom pro doplneni jinak jednicku skoro nepouzivam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmerlin Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 Ja se zhruba pred rokem rozhodoval uplne stejne - shanel jsem Octu z roku 99-00 a bud 1.6 nebo 1.9tdi. Nakonec jsem vybral 1.6 74kw dovezenou z NDR a jsem nadmiru spokojen. Vsechno slape, vpodstate bez udrzby a dlouhodobou spotrebu mam 6.2. i kdyz je fakt, ze jezdim pomalu a s hodne lehkou nohou. Kdybych se neomezoval tak by to zralo tak 7.5. Za ten rok jsem najel 12tkm a auto mi stoji venku na mraze, takze jsem rad, ze jsem nesel do starsiho diesela. Takze jednim slovem - spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zakyyy Vloženo 5. Únor 2008 Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 Urcite bych jeste po koupi nechal zkontrolovat kolik je nakodovano klicku a pripadne odmazat ty klicky ktery nemas. Jinak jak pise camron... jinak by se jeste mohli nechat zkontrolovat brzdove desticky a kotouce... kosti, čepy a silentbloky... Jinak doporucuju koupit uz faceliftovou oktu... v tyhle vybave a slusnym stavu bych videl cenu na tech cca 200 tisic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 5. Únor 2008 Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 čau když si pořídíš předface tak počítej s cenou od 170 do 200 tis, když budeš schánět facelift tak 190-220jinak doporučuju tipcars.cz nebo annonce.cz jj asi tak a určitě kup facelift - já mám 7/2000 poslední měsíc, ve kterém se dělal předfacelift - no a ted už šetřím na předělávku na facelift Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wollf Vloženo 5. Únor 2008 Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 Me kamos,kterej je automechanik nabizi jeho ocvtavku v kombiku / 96kw / ma ji pravidelne servisovanou v plne palbe. Tak si ji asi vezmu. Uz se tesim az se stanu vasim clenem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jvees69 Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 když už tu řešíte boční ochranné lišty, máte někdo zkušenosti s jejich lakováním? někde jsem četl, že je to mastná guma a tudíž by se to po laku mohloo loupat.. jaké máte zkušenosti s lakem?? dneska jsem je zblízka zkoumal a jsou takový vroubkatý, drsnější, ale myslim, že by na tom lak mohl držet... spousta lidí to má v laku, tak nevim no.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 7. Únor 2008 Sdílet Vloženo 7. Únor 2008 když už tu řešíte boční ochranné lišty, máte někdo zkušenosti s jejich lakováním? někde jsem četl, že je to mastná guma a tudíž by se to po laku mohloo loupat.. jaké máte zkušenosti s lakem??dneska jsem je zblízka zkoumal a jsou takový vroubkatý, drsnější, ale myslim, že by na tom lak mohl držet... spousta lidí to má v laku, tak nevim no.. Ja som nad tym rozmyslal tiez,ale videl som par fabii s obuchanymi ochrannymi listami,tak neviem ci vobec do toho lakovania ist.Predsa len to sluzi prave na zachytavanie tychto uderov a prelakovavat kazdu chvilu sa to neoplati.btw,skus tu listu trosku prebehnut smirglom,mozno bude lak lepsie drzat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jvees69 Vloženo 7. Únor 2008 Sdílet Vloženo 7. Únor 2008 jj, to je fakt, že když se to pak bouchne, loupne seto asi.. každopádně ale v barvě auto to vypadá luxusně.. hlavně na žlutý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rudyno Vloženo 8. Únor 2008 Sdílet Vloženo 8. Únor 2008 Me kamos,kterej je automechanik nabizi jeho ocvtavku v kombiku / 96kw / ma ji pravidelne servisovanou v plne palbe. Tak si ji asi vezmu. Uz se tesim az se stanu vasim clenem no rekl bych kluci ze zalezi aj toho kolik maju tie okty nalitano.. muze mat 50t a muze mat 250t co je rozdil takze aj od toho sa odvija cena.. vybava a vsechno.. takze kldine muze zacat ako na 150t a koncit ku 300t CZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet Vloženo 10. Únor 2008 Sdílet Vloženo 10. Únor 2008 no rekl bych kluci ze zalezi aj toho kolik maju tie okty nalitano.. muze mat 50t a muze mat 250t co je rozdil takze aj od toho sa odvija cena.. vybava a vsechno.. takze kldine muze zacat ako na 150t a koncit ku 300t CZ Spíš hledět v jakém je celkovém stavu-opotřebení pedálů-volantu-prosezené sedačky.Kolik má nalítáno to podle počitadla nezjistíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cary_mary_fuck Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 Spíš hledět v jakém je celkovém stavu-opotřebení pedálů-volantu-prosezené sedačky.Kolik má nalítáno to podle počitadla nezjistíš. Presne tak. Koupis auto ktery ma 110 000 km a pak zjistis ze ma o mnoho vic... vlastni zkusenost Jak pise pet koukat hlavne na to v jakym je auto stavu celkove na nalitany km se v dnesni dobe neda spolehat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 Presne tak. Koupis auto ktery ma 110 000 km a pak zjistis ze ma o mnoho vic... vlastni zkusenost Jak pise pet koukat hlavne na to v jakym je auto stavu celkove na nalitany km se v dnesni dobe neda spolehat. Tady je právě vidět rozdíl ceny auto které stojí 160 000jkč toho bude mít určitě víc za sebou než auto které bude stát 220 000kč je to hodně individuelní chce to někoho sebou kdo se v tom trochu orientuje takže při nákupu bacha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spici Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 jj asi tak a určitě kup facelift - já mám 7/2000 poslední měsíc, ve kterém se dělal předfacelift - no a ted už šetřím na předělávku na facelift jo jo můj případ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KOKYN Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 (editace) Přesně tak, šelbych určitě do faceliftu!! Taky teď čuchám po nějakým kombajnu a je to šílený něco sehnat aby to nebylo na kaši!!! Takže kdyby někdo věděl o nějakým kombajnu 81KW od r.v.2001 a cenou tak do 220000 a hlavně slušným stavu tak dejte vědět!!! Editováno: 12. Únor 2008, autor: KOKYN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haja Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 (editace) Mám možnost koupit Octavii 1.9TDi 66 kW od známé výbava je následující:první majitel, servisní knížka (+ kompletní historie oprav), posilovač řízení, palubní počítač, elektrické ovládání oken a zp. zrcátek, výškově nastavitelný volant, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, centrální zamykání, zámek zpátečky, imobilizér, rádio na MC, dálniční známka na rok 2008, hands-free s redukcí pro Nokia 6230, vynikající průměrná kombinovaná spotřeba i pod 5l/100km. Najeto to má 220 000km. 1) tak nevím jestli do toho mám jít nebo ne cena by byla 117 000Kč je to rok výroby 1999 2)na co si dát při případné koupi pozor. Děkuji za odpovědi Editováno: 25. Březen 2008, autor: Haja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ritchie Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 (editace) No já myslím že cena dobrá a jestli je dobře servisovaná tak motoru nic neni.Stejný rok z bazaru Štěpánek Auto: (skoro všechny auta tam mají kolem 130 tis.)To je náhodička. Škoda Octavia 1.9 TDi Nabídka č. 69507 Druh: osobní vůz Rok: 1999 Tachometr: 133365 Objem: 1.9 Palivo: Nafta STK: 09/2009 Karoserie: hatchback/5 Výkon: 66kW Barva: tmavě modrá metalíza Počet míst: 5 Cena: 159.000,- Poznámka: Leasing možný, úvěr již od 0% akontace. Země původu D. Výbava: airbag řidiče, centrální zamykání, palubní počítač, el. okna, el. zrcátka, mlhovky, posilovač řízení, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, nastavitelný volant, imobilizér, venkovní teploměr, dělená zadní sedadla, příprava pro rádio, senzor opotřebení brzdových destiček, otáčkoměr, tónovaná skla, manuální převodovka Editováno: 25. Březen 2008, autor: ritchie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 Pokud to je důvěryhodný, není co řešit....dnes je problém to sehnat od někoho, komu se dá věřit ( stáčení, havarovaný apod. ) ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haja Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 O auto bylo pečováno, pravidelný servis, jezdila s tím paní, interiér vypadá velice zachovale, žádné škrábance, lak taky zachovalý....takže asi to teda koupím. Jinak teda na co se ještě zaměřit při koupi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ritchie Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 Zkus před zastavením vyřadit a dojet na volnoběh pomalou jízdou a poslouchej jestli se netřepe motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haja Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 A pokud to bude dělat tak co je špatně?Jinak na Octavii přecházím z Felicie 1.3MPi tak doufám že si polepšim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomci Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 A pokud to bude dělat tak co je špatně?Jinak na Octavii přecházím z Felicie 1.3MPi tak doufám že si polepšim To každopádně! Já přešel na oktu z fanouše, takže máš oproti mě náskok! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.