Duben 22, 200817 r Chtěl bych si koupit Ocvtavii 4x4 a nevím zda koupit s motorem 1,8 turbo nebo 1,9TDI najezdím za rok tak 8000 a dojíždím do práce 10km. Tak nevím zda těch 10 km neni na naftu málo co se týče prohřátí. Jo a chtěl bych ročník 2000 a výš. Děkuji předem za všechny odpovědi Ja mam TDI 66 kw a jezdim denne do prace 11km a pohodka, zahriva se po cca 5 km
Duben 22, 200817 r Chtěl bych si koupit Ocvtavii 4x4 a nevím zda koupit s motorem 1,8 turbo nebo 1,9TDI najezdím za rok tak 8000 a dojíždím do práce 10km. Tak nevím zda těch 10 km neni na naftu málo co se týče prohřátí. Jo a chtěl bych ročník 2000 a výš. Děkuji předem za všechny odpovědi na těhle krátkých vzdálenostech počítej s 1.8T se spotřebou 8-11litrů (dle toho jestli je to přes město a nebo ne) benzín máš prohřátej za 5km opatrný jízdy, když jedeš svižněji, zahřátej je během okamžiku, naftě to bude trvat dýl... samozřejmě na tom bude nafta znacelně líp spotřebou, ale při 8000km ročně si zase tak nejsem jistej, jestli se to nevrátí v opravách, co bude v naftě častěji? pokud máš 4x4 a rozhoduješ s tím i občas zajet do "terénu", tak s benzínem budeš mít menší pravděpodobnost, že někde zapadneš, protože je předek lehčí. podotknul bych,že u 1.8T budeš platit menší povinný ručení jak u 1.9 .... myslím tak o 3000kč ročně ušetříš, což už máš 100 litrů a i kdybys měl spotřebu 10 litrů průměrnou, tak to máš "předplaceno" na 1000km Upraveno Duben 22, 200817 r od dastax
Duben 22, 200817 r Neřekl bych že nafťák má nějak častější opravy , to vůbec, ale jinak s tebou asi souhlasím, na ježdění 10 km do práce bych asi nebál vzít benál i když spotřeba bude dost velká,ale kdybych jezdil krom toho i nějaký delší trasy a ani nezáleží jestli dost často nebo méně často tak bych asi šel do nafty a to jednoznačně, ale to je zase těžko říct protože někdo rači naftu a někdo benzín, nejde tu poradit protože 100 lidí řekne to a 100 to. Zamysli se a vem si co ti bude bližší. Ale když pak pojedeš na dovču někam do chorvatska nebo někam dál tak pak počítej s velkýma nákladama na benzín, jinak na ježdění 10km je to jedno
Duben 22, 200817 r dneska je jen vse o spotrebe - koupis litr nafty a benzinu za stejne prachy. Takze si spocitej kolik usetris, kolik najedes km, povinne ruceni, udrzba a pod
Duben 22, 200817 r Neřekl bych že nafťák má nějak častější opravy , to vůbec, ale jinak s tebou asi souhlasím, na ježdění 10 km do práce bych asi nebál vzít benál i když spotřeba bude dost velká,ale kdybych jezdil krom toho i nějaký delší trasy a ani nezáleží jestli dost často nebo méně často tak bych asi šel do nafty a to jednoznačně, ale to je zase těžko říct protože někdo rači naftu a někdo benzín, nejde tu poradit protože 100 lidí řekne to a 100 to. Zamysli se a vem si co ti bude bližší. Ale když pak pojedeš na dovču někam do chorvatska nebo někam dál tak pak počítej s velkýma nákladama na benzín, jinak na ježdění 10km je to jedno no na delší trasy samozřejmě klesne i spotřeba benzínu, s RS 132kw (ale ještě chip) jezdím delší vzdálenosti za 7-7.5 litrů při jízdě trochu nad rychl.limity, předpisovou jízdou za 6.5 ale jinak v nejmenším nesporuju tu výhodu spotřeby dízlu, ale na ty krátký vzdálenosti s relativně malým počtem km za rok je to dost spekulativní a dle mého příznivější pro ten benzín ale spíš co mě i přesvědčovalo, tak jak jsem psal, že je větší pojištění u 1.9, když člověk vrazí ten rozdíl do benzínu, tak bych řekl, že mu to při těch 8000km/rok dokáže pokrýt alespoň polovinu toho rozdílu, co by ušetřil na naftě
Duben 22, 200817 r to jo, šak jsem psal že s tebou souhlasím, 8 000 za rok a to nahrkaný cestou do práce a do obchodu, je spíš náklonost benzínu,ale já osobně když už bych chtěl jezdit 10 km do práce a na to mět auto a mět benzín tak bych si spíš koupil 1.6 74kw. stejně než to zahřeješ, tak si skoro tam, moc to studený nemůžeš honit, i když benál je někdy zahřátý hnedka, ale tak ten výkon prostě na cestu do práce nevyužiješ, No , upřímně bych 1.6 nechtěl ale na cestu do práce bych to zkousl
Duben 22, 200817 r Pro " JENDA120" Kup to v benzínu 1,8T , ale na těch krátkých vzdálenostech budeš-li jezdit slušně tak za 9 L .
Duben 22, 200817 r A nebo tedy benzinaka ale v LPG - myslim ze dobra volba a pokud bys jednou prodaval - najdes brzo kupce
Duben 22, 200817 r pokud nenejezdíš tak 10-15.tis za rok tak vem benzín a ta 1.8T je luxus kar Jojo taky jsem měl benzín ale najednou mi začali skákat kilometry a už mi stojí před bárakem TDIčko
Duben 22, 200817 r Jojo taky jsem měl benzín ale najednou mi začali skákat kilometry a už mi stojí před bárakem TDIčko a teď když ráno nastartuješ, nepřijíždí hasiči když vidí černej dým? no nechme toho, na tohle téma můžem pokračovat zde http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...5&start=375
Duben 22, 200817 r a teď když ráno nastartuješ, nepřijíždí hasiči když vidí černej dým? no nechme toho, na tohle téma můžem pokračovat zde http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...5&start=375 No nesmíš mít najeto milión a když ho máš tak se o to auto musíš starat mám tam chip a nehulí to před tím chipem to po ránu zahulilo ale teď je to O.K a s mejma kilometrama co najezdím bych vydělával jen na ten prašivej benzín to můžu
Duben 22, 200817 r takovy voloviny piste jinde chce si koupit ctyrkolu a ty se v 1,6ce nedelali.Kup co mas radsi benzin nebo diesel,nafta je uspornejsi benzin je rychlejsi
Duben 22, 200817 r takovy voloviny piste jinde chce si koupit ctyrkolu a ty se v 1,6ce nedelali.Kup co mas radsi benzin nebo diesel,nafta je uspornejsi benzin je rychlejsi
Duben 22, 200817 r Ja mam TDI 66 kw a jezdim denne do prace 11km a pohodka, zahriva se po cca 5 km Souhlas TDI 81 Kw do práce deně 10 Km Zahřívá na 90°c PO 5AŽ 8 km NAFTA ZA 20 Kč pohoda jazz
Duben 22, 200817 r S tím najetím diesel pokud ujedete 15tis ročně bych řekl že to spíše platí u nového auta a to ještě s otazníkem. Když se podívám do bazaru nevidím tak výrazné rozdíly v ceně diesel a benzin. A ještě k tomu diesel dráž koupíš sice ale taky dráž prodáš. Když najedeš 10tisíc tak diesel má tak o 3litry měnší spotřebu takže to máš cca 9300,-Kč ročně ušetřeno. Za 5.let to máš 46500,- ušetřeno.
Duben 22, 200817 r S tím najetím diesel pokud ujedete 15tis ročně bych řekl že to spíše platí u nového auta a to ještě s otazníkem. Když se podívám do bazaru nevidím tak výrazné rozdíly v ceně diesel a benzin. A ještě k tomu diesel dráž koupíš sice ale taky dráž prodáš. Když najedeš 10tisíc tak diesel má tak o 3litry měnší spotřebu takže to máš cca 9300,-Kč ročně ušetřeno. Za 5.let to máš 46500,- ušetřeno. Mám to auto soukromně denně najezdím 60 km do práce a z práce a za rok mi to dělá cca 35 000 km.Mám auto od listopadu a najeto 13 500km bylo to slabší ale v létě ty kilometry skáčou jak blbý
Duben 22, 200817 r Tak v tvém případě byla tdi jasná volba jojo proto říkám já mít benzín tak vydělávám jen na něj ale jak už jsem psal je volba na každém z nás co si koupí a co pak bude opečovávat
Duben 28, 200817 r jj, to je fakt, že když se to pak bouchne, loupne seto asi.. každopádně ale v barvě auto to vypadá luxusně.. hlavně na žlutý Ahoj kluci, já mám dotaz. Koupili jsme bleska Mec Queena(Fábia combi 2002) s bouchnutým prahem. Chtěl jsem se Vás zeptat, jestli ty ochrané plastové lišty mohou zakrýt tenhle hrubý nedostatek našeho autí. Chtěl bych tak ochránit i lak na prahu, který byl úderem narušen. Jinak jsem koukal, že se ty lišty pohybují kolem 1500.-kč. Dá se to sehnat i levněji?? Děkuji
Květen 1, 200817 r na těhle krátkých vzdálenostech počítej s 1.8T se spotřebou 8-11litrů (dle toho jestli je to přes město a nebo ne)benzín máš prohřátej za 5km opatrný jízdy, když jedeš svižněji, zahřátej je během okamžiku, naftě to bude trvat dýl... samozřejmě na tom bude nafta znacelně líp spotřebou, ale při 8000km ročně si zase tak nejsem jistej, jestli se to nevrátí v opravách, co bude v naftě častěji? pokud máš 4x4 a rozhoduješ s tím i občas zajet do "terénu", tak s benzínem budeš mít menší pravděpodobnost, že někde zapadneš, protože je předek lehčí. podotknul bych,že u 1.8T budeš platit menší povinný ručení jak u 1.9 .... myslím tak o 3000kč ročně ušetříš, což už máš 100 litrů a i kdybys měl spotřebu 10 litrů průměrnou, tak to máš "předplaceno" na 1000km S tím poviným ruč. není až tak úspornější 1.8T, já mám 1.9 TDI pov. ruč u Wustenrot podle kw 2750,-Kč na rok, myslíš že na benzinák je to levknější???
Květen 1, 200817 r pokud naftak bumba 5/6 litru a benzinak ti bude bumbat 6/7/8 a to budu pocitat za litr stejny peniz tak na popojizdeni par km je fuk co poridis. Hlavne kup neco malo jeteho, pekneho a bacha na naftaky ktere se stale staceji a vypadaji najete pod 200 000km
Květen 3, 200817 r Tak konečně jsem se dočkal a včera koupil OI 1.9 Tdi 66 kw po prvním majitel, nová technická, nebourané, klimatizace, 2 x airbag, ABS, posilovač řízení, rádio, centrál dálkový, imobilizér, zámek řadící páky, el. okna, el. zrcátka, vyhřívaná zrcátka, tónovaná skla, dělená zadní sedadla, vyhřívaná sedadla, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, nastavitelný volant, palubní počítač, litá kola. Tady je pár fotek ze včerejška.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.