Přejít na obsah

Koupě Octavie I


galaher

Doporučené příspěvky

Zdravim ve spolek, vsichni porad resi provozni naklady - domnivam se, ze zbytecne. S naftou, v mem pripade TDI-PD, lze jezdit dlouhodobe pod ctyri litry, coz na plyn ani benzin patrne nehrozi (pokud je nekdo takovy doveda, omluva

a necham se poucit; pneu mam pritom 205/55/16, coz neni zrovna nejuspornejsi varianta na octavii). Na olej bez problemu najedu 50.000 km a po necelych trech letech a bezmala 200.000 km zatim zadny vetsi zadrhel. Jako traktorista si, s vyrobcem udavanou maximalni rychlosti 207 km/h, rozhodne nepripadam. Osobne bych radeji sledoval casto zapominane hledisko bezpecnosti, zejmena pokud vozite rodinu. Nafta ani jeji vypary se pri nehode urcite nevzniti, coz se o benzinu zrovna tvrdit neda (par ohorelych aut uz jsem na dalnici videl - jezdim denne 250 km do kancelare) a vozit v kufru neco, cemu se lidove rika bomba - no dekuju pekne (zastanci LPG me ted uzemni, ze je to nerozbitna lahev - nezbyva nez poprat, necht Vam tato idea vydrzi i ve skutecnosti). Podtrzeno, secteno, kupte si diesel a nebudete litovat i pri rocnim cestovani zminenych 20 tisic kilometru budete s jistotou spokojen. Jinak doporucuju vybrat vuz s tempomatem :D

To vse je mozna pravda, ale nesouhlasim s posledni vetou, coz bych jako zadrhel na aute , ktere by to nemelo nevidel. Otazka asi 1500,- vcetne zapojeni?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podtrzeno, secteno, kupte si  diesel a nebudete litovat i pri rocnim cestovani zminenych 20 tisic kilometru budete s jistotou spokojen. Jinak doporucuju vybrat vuz s tempomatem :D

Díky za informace. Tak tedy, bude to diesel. Tempomat mi připadá sympatický, ale vzhledem k tomu, že budu kupovat ojetý vůz, to nebudu brát za jeden z rozhodujících faktorů při jeho koupi (už tak jich mám celkem dost...). Teď už jen příští dva, možná tři měsíce denně prohledávat inzertní servery, objíždět vyhlídnuté auta a dobře vybrat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host MichalF
Podtrzeno, secteno, kupte si  diesel a nebudete litovat i pri rocnim cestovani zminenych 20 tisic kilometru budete s jistotou spokojen. Jinak doporucuju vybrat vuz s tempomatem :D

Díky za informace. Tak tedy, bude to diesel. Tempomat mi připadá sympatický, ale vzhledem k tomu, že budu kupovat ojetý vůz, to nebudu brát za jeden z rozhodujících faktorů při jeho koupi (už tak jich mám celkem dost...). Teď už jen příští dva, možná tři měsíce denně prohledávat inzertní servery, objíždět vyhlídnuté auta a dobře vybrat.

Jojo good luck !!! -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo good luck !!!  -_-

Díky. Budu ho potřebovat. Zatím jsem v tomto ohledu spíš smolař. Mohl bych vyprávět o mém nákupu ojetého Accorda, na kterém mi po 1600 najetých km praskla hlava motoru. Ale to už je jiný, neveselý, příběh. Tentokrát snad dopadnu líp :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny účastníky fóra,

rád bych vás požádal o radu při nákupu ojeté Octavie. Nemohu se rozhodnout mezi 1.6 (74kw) a 1.9TDi (66kw nebo 81kw). Vybírám mezi auty vyrobenými okolo roku 2000. Většinou mají najeto okolo 150tisíc (alespoň se to o nich píše). Ročně najezdím cca 20 000km, dá se ale předpokládat, že toto číslo spíše poroste. Za nejdůležitější pokládám spolehlivost, nejde mi až tolik o výkon i když částečně záleží i na něm (SDi a nejslabší 1.6 verze jsem vyloučil, možná neprávem, hned ze začátku). Velký důraz kladu i na provozní/serivsní náklady.

Sypmatičtější je mi TDi verze, alespoň papírově. Nemám ale s dieslem žádné osobní zkušenosti. Ještě je tu i 1.8T, ale tam už mi hrozí ukazováčkem udávaná spotřeba.

Na všechny verze motorů jsem za poslední měsíc slyšel tisíc sto a tisíc proti, hlava mi z toho obchází někde kolem. Za pár názorů odborníků a majitelů těchto vozů budu jen rád. Třeba se konečně rozhodnu :).

Děkuji moc.

Na 100% doporucuji naftu.Pri tolika KM rocne se to na 100% vyplati.O benzinu vubec nepremyslej.A navic nafta se da sehnat pod rukou do 20Kc,- za litr:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny účastníky fóra,

rád bych vás požádal o radu při nákupu ojeté Octavie. Nemohu se rozhodnout mezi 1.6 (74kw) a 1.9TDi (66kw nebo 81kw). Vybírám mezi auty vyrobenými okolo roku 2000. Většinou mají najeto okolo 150tisíc (alespoň se to o nich píše). Ročně najezdím cca 20 000km, dá se ale předpokládat, že toto číslo spíše poroste. Za nejdůležitější pokládám spolehlivost, nejde mi až tolik o výkon i když částečně záleží i na něm (SDi a nejslabší 1.6 verze jsem vyloučil, možná neprávem, hned ze začátku). Velký důraz kladu i na provozní/serivsní náklady.

Sypmatičtější je mi TDi verze, alespoň papírově. Nemám ale s dieslem žádné osobní zkušenosti. Ještě je tu i 1.8T, ale tam už mi hrozí ukazováčkem udávaná spotřeba.

Na všechny verze motorů jsem za poslední měsíc slyšel tisíc sto a tisíc proti, hlava mi z toho obchází někde kolem. Za pár názorů odborníků a majitelů těchto vozů budu jen rád. Třeba se konečně rozhodnu :).

Děkuji moc.

Na 100% doporucuji naftu.Pri tolika KM rocne se to na 100% vyplati.O benzinu vubec nepremyslej.A navic nafta se da sehnat pod rukou do 20Kc,- za litr:-)

Myslis si, ze kazdy kdo ma dislaka, tak ma moznost sehnat naftu takto nekale jak rikas? <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslis si, ze kazdy kdo ma dislaka, tak ma moznost sehnat naftu takto nekale jak rikas? <_<

No, on už za toto byl vyfuckován několikrát, leč málo platné, trapáka dělá i nadále...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny účastníky fóra,

rád bych vás požádal o radu při nákupu ojeté Octavie. Nemohu se rozhodnout mezi 1.6 (74kw) a 1.9TDi (66kw nebo 81kw). Vybírám mezi auty vyrobenými okolo roku 2000. Většinou mají najeto okolo 150tisíc (alespoň se to o nich píše). Ročně najezdím cca 20 000km, dá se ale předpokládat, že toto číslo spíše poroste. Za nejdůležitější pokládám spolehlivost, nejde mi až tolik o výkon i když částečně záleží i na něm (SDi a nejslabší 1.6 verze jsem vyloučil, možná neprávem, hned ze začátku). Velký důraz kladu i na provozní/serivsní náklady.

Sypmatičtější je mi TDi verze, alespoň papírově. Nemám ale s dieslem žádné osobní zkušenosti. Ještě je tu i 1.8T, ale tam už mi hrozí ukazováčkem udávaná spotřeba.

Na všechny verze motorů jsem za poslední měsíc slyšel tisíc sto a tisíc proti, hlava mi z toho obchází někde kolem. Za pár názorů odborníků a majitelů těchto vozů budu jen rád. Třeba se konečně rozhodnu :).

Děkuji moc.

Na 100% doporucuji naftu.Pri tolika KM rocne se to na 100% vyplati.O benzinu vubec nepremyslej.A navic nafta se da sehnat pod rukou do 20Kc,- za litr:-)

už zase se chlubíš kradenou naftou... No rozumnej člověk by o tom raději držel hubu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozvody měnit raději ve znač. servisu ?

Měnit zároveň i vodní pumpu ?

Na značkový servis se vyser, dej to dobrému mechovi a práce by měla stát tak do 2000,-. Kup ale origo díly: sadu rozvodů(4 kladky + řemen), pumpu, šrouby. Snad jsem na něco nezapoměl. Pokud je to v 90tkm, tak možná kladky nemusíš, ale nic tím nezkazíš. Cena sady kladek+ řemen cca 3500-4000,- za origo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže já si našel tento inzerát:

Octavia 1,8 T Elegance, vyr. 08/2001, do provozu 09/2001, 115.000km, liftback, černá metlíza, koupeno v CZ, 1. majitel (pravděpod. firma), climatronic, kompl. elektrika, vyhř. sedačky, dálk. centrál (vystřelováky), 16" Alu origo Škoda (tuším Style se jmenují), zámek řazení.....Cena 189.000 Kč

Za pomoci některých ochotných zde z fóra bylo dále zjištěno, že výše uvedené údaje (hlavně o původu vozu) jsou pravdivé.

Auto je v bazaru, fyzicky jsem je zatím neviděl, ale je k němu poměrně obsáhlá fotodokumentace, ze které se tak nějak zdá, že by mohlo být v dobrém stavu a že i uvedené km by mohly odpovídat skutečnosti (jsou fotodetaily i na pedály, volant, páčky pod volantem, sedačky atd.)

Jediné co mi tak trochu vadí, že není serv. knížka (aspoň o ní není zmínka v inzerátu) a autí asi sloužilo jako služební (bylo prodáno na firmu).

Co říkáte takové nabídce? ;)-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže já si našel tento inzerát:

Octavia 1,8 T Elegance, vyr. 08/2001, do provozu 09/2001, 115.000km, liftback, černá metlíza, koupeno v CZ, 1. majitel (pravděpod. firma), climatronic, kompl. elektrika, vyhř. sedačky, dálk. centrál (vystřelováky), 16" Alu origo Škoda (tuším Style se jmenují), zámek řazení.....Cena 189.000 Kč

Za pomoci některých ochotných zde z fóra bylo dále zjištěno, že výše uvedené údaje (hlavně o původu vozu) jsou pravdivé.

Auto je v bazaru, fyzicky jsem je zatím neviděl, ale je k němu poměrně obsáhlá fotodokumentace, ze které se tak nějak zdá, že by mohlo být v dobrém stavu a že i uvedené km by mohly odpovídat skutečnosti (jsou fotodetaily i na pedály, volant, páčky pod volantem, sedačky atd.)

Jediné co mi tak trochu vadí, že není serv. knížka (aspoň o ní není zmínka v inzerátu) a autí asi sloužilo jako služební (bylo prodáno na firmu).

Co říkáte takové nabídce? ;)-_-

Ja osobne bych asi auto s tolika km (pro me moc km) nekoupil, ale cenofka se zda sympaticka. Vzdy jsem koukal po autech do 50tis. Diesela jsem nikdy nemel, tudiz mluvim o petrolu... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...