Pike Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 (editace) Psal jsem to bez emocí, JEN se snažím odpovídat na to na co se lidi ptají (k čemu je spojka, jestli se dá spravit) nebo korigovat nesmysly (olej pouze v kompresoru). Všechny údaje pochází přímo z materiálů Škody, které se tu dají stánout. Bilo mě do očí, že si někdo "dovolí" napsat upřesnění a napíše ... Já nejsem mistr světa, ale koukám, že tobě jsem asi šlápl na kuří oko Editováno: 25. Březen 2007, autor: Pike Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 Ne, kuří oko se nekoná , takhle já to neberu- viz. Sranda muší byť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 Kluci - me taky skrta ta spojka jako by o kov - cim to je - rozepina spolehlive. Malinko jsou videt kovove piliny - nikdo ji poradne nepouzival a ja obcas taky takze by mela bejt gut - vidim to na promazani - nejake ty kolejnicky na magnet spojky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 nemazat- nic to neřeší-naopak, mezi štítem(23) a řemenicí(27) je třecí plocha několik možností -v řemenici(27) je ložisko-nepravděpodobné -cívka(29)je uvolněná z tělesa kompresoru(zajištěno buď segerovkou, nebo 3xšroubek-nevím jak u Octy.)-už jsem to viděl, ale málo -UVOLNĚNÁ MATKA(22) -ROZVOLNĚNÝ-VYHRKANÝ ŠTÍT(23)-dosedací "plocha" je nýtovaná k unašeči -ŠPATNĚ VYMEZENÁ VŮLE-PODLOŽKY)24) Doplnění položky29,28,27,25jsou přimont. na tělese položky 24,22,23 na hřídeli obrázek je ilustrační- jiný kompresor, ale princip je stejný Při vypnuté klimě=cívka)29) bez napětí, řemenice(27) a štít(23) osebe nesmí škrtat-schoď řemen a zatoč s řemenicí-vůle cca0,5mm po sepnutí=na cívce 12V se přitáhne "obložení" štítu k řemenici a nesmí prokluzovat- jestli klouže- pak velká vůle, nebo zadř. kompresor JE TAK PIKE ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 nemazat- nic to neřeší-naopak, mezi štítem(23) a řemenicí(27) je třecí plochaněkolik možností -v řemenici(27) je ložisko-nepravděpodobné -cívka(29)je uvolněná z tělesa kompresoru(zajištěno buď segerovkou, nebo 3xšroubek-nevím jak u Octy.)-už jsem to viděl, ale málo -UVOLNĚNÁ MATKA(22) -ROZVOLNĚNÝ-VYHRKANÝ ŠTÍT(23)-dosedací "plocha" je nýtovaná k unašeči -ŠPATNĚ VYMEZENÁ VŮLE-PODLOŽKY)24) Doplnění položky29,28,27,25jsou přimont. na tělese položky 24,22,23 na hřídeli obrázek je ilustrační- jiný kompresor, ale princip je stejný Při vypnuté klimě=cívka)29) bez napětí, řemenice(27) a štít(23) osebe nesmí škrtat-schoď řemen a zatoč s řemenicí-vůle cca0,5mm po sepnutí=na cívce 12V se přitáhne "obložení" štítu k řemenici a nesmí prokluzovat- jestli klouže- pak velká vůle, nebo zadř. kompresor JE TAK PIKE ?? Super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pike Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 nemazat- nic to neřeší-naopak, mezi štítem(23) a řemenicí(27) je třecí plochaněkolik možností -v řemenici(27) je ložisko-nepravděpodobné -cívka(29)je uvolněná z tělesa kompresoru(zajištěno buď segerovkou, nebo 3xšroubek-nevím jak u Octy.)-už jsem to viděl, ale málo -UVOLNĚNÁ MATKA(22) -ROZVOLNĚNÝ-VYHRKANÝ ŠTÍT(23)-dosedací "plocha" je nýtovaná k unašeči -ŠPATNĚ VYMEZENÁ VŮLE-PODLOŽKY)24) Doplnění položky29,28,27,25jsou přimont. na tělese položky 24,22,23 na hřídeli obrázek je ilustrační- jiný kompresor, ale princip je stejný Při vypnuté klimě=cívka)29) bez napětí, řemenice(27) a štít(23) osebe nesmí škrtat-schoď řemen a zatoč s řemenicí-vůle cca0,5mm po sepnutí=na cívce 12V se přitáhne "obložení" štítu k řemenici a nesmí prokluzovat- jestli klouže- pak velká vůle, nebo zadř. kompresor JE TAK PIKE ?? Oceňuju snahu, výhrady si nechám pro sebe Jen přidám obrázek sestavy spojky v Octavii, v DP je oprava krásně popsána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 (editace) zase je lepší výhrady si pro sebe nenechávej,od toho to tady je- dovídat se nový věci koukám že v DP píšou že ložisko je nevyměnitelný- ale to by asi mělo jít, aspoň u většiny kompresorů jde jo a ještě zpátky- možná, že by stačilo tu spojku vyfoukat vzduchem, jestli tam není jen nějaký bo......nepořádek nevíš jaký tam je přesně typ toho kompresoru??- nemyslím číslo podle etky , ale např. sanden sd7... a tak Editováno: 25. Březen 2007, autor: Milda.J Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pike Vloženo 25. Březen 2007 Sdílet Vloženo 25. Březen 2007 Vypadá to, že Octy jsou osazovány typem Sanden SD7V16. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 26. Březen 2007 Sdílet Vloženo 26. Březen 2007 Kluci vy se tady predhanite, ale diky - sakra je tam tak malo mista z vrchu - takze asi auto na cumak a pekne ze spoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 26. Březen 2007 Sdílet Vloženo 26. Březen 2007 (editace) takze to vypada na tu vůli - asi nejakou silnější podlozku - jinak lamela je dobra Editováno: 26. Březen 2007, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 28. Březen 2007 Sdílet Vloženo 28. Březen 2007 Je někde v palubovce nějaká vrtulka pro větrání nebo klima? Měla by tam být, že? Jinak by to asi nefoukalo Poslouchal jsem dneska to syčení a vycházelo to jakoby z palubovky a v okamžiku vypnutí motoru to syčení ustávalo jakoby by se dotáčela nějaká ta vrtulka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 11. Duben 2007 Sdílet Vloženo 11. Duben 2007 Tak jsem si nechal včera překontrolovat a naplnit klimatizaci. Zdálo se mi, že to již nechladilo tak jak by mělo. Bylo tam málo média, nikde to naštěstí neutíká, takže doplnění a málem mi zmrznul čenich. Cena 1.200,- Kč. Ten mechanik říkal, že to doporučují po dvou letech nechat vždy překontrolovat a naplnit. Takže nyní spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liboro Vloženo 12. Duben 2007 Sdílet Vloženo 12. Duben 2007 Zdravím Vás. Neví někdo z Vás jakým způsobem se přepne climatronic z diagnostického režimu zpátky? Někde mám kódy na vstup, ale jak zpátky jsem nikde nenašel. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peter50kw Vloženo 14. Duben 2007 Sdílet Vloženo 14. Duben 2007 Zdravím Vás.Neví někdo z Vás jakým způsobem se přepne climatronic z diagnostického režimu zpátky? Někde mám kódy na vstup, ale jak zpátky jsem nikde nenašel. Díky. Stlacis "auto" a jeto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liboro Vloženo 15. Duben 2007 Sdílet Vloženo 15. Duben 2007 OK Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 19. Duben 2007 Sdílet Vloženo 19. Duben 2007 Tak k tomu občasnému syčení co mám: dle rady odborníka - jedná se o vyrovnávání tlaku v chladící soustavě přes tzv. nástřikový (expanzní) ventil. Normálně by to asi syčet nemělo, ale mi to holt syčí, tak se s tím smířím Má někdo podobný osud? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hawkehi Vloženo 27. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2007 Já bych se chtěl zeptat zda by někdo věděl jaký teplotní výkon by klima měla vlastně mít. Myslím tím za těchto podmínek: Manulální klima-zapnu-ventilátor na II.stupeň=kolik stupňů by mělo být u výdechů cca po 5 min při venkovní teplotě cca 23st ? Věděl by to někdo?Předem díky. Motor: 1,8 T AGU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 27. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2007 Já bych se chtěl zeptat zda by někdo věděl jaký teplotní výkon by klima měla vlastně mít.Myslím tím za těchto podmínek: Manulální klima-zapnu-ventilátor na II.stupeň=kolik stupňů by mělo být u výdechů cca po 5 min při venkovní teplotě cca 23st ? Věděl by to někdo?Předem díky. Motor: 1,8 T AGU Když mi v servise dávali novou náplň do klimatizace, tak potom dali do prostředního výdechu topení teploměr a pustili klimu na plný výkon. Asi po 5 minutách tam bylo asi 5°C. Tedy jestli se dobře pamatuji. Venku bylo asi 20°C a mechanik říkal, že to je asi tak maximum. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysiax Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 Tak k tomu občasnému syčení co mám: dle rady odborníka - jedná se o vyrovnávání tlaku v chladící soustavě přes tzv. nástřikový (expanzní) ventil. Normálně by to asi syčet nemělo, ale mi to holt syčí, tak se s tím smířím Má někdo podobný osud? tema je uz asi mrtva, ale syci mi to tiez, myslel som, ze to je kompresor, ale vonku nic nepocut, hlavne po vypnuti motora pocut nieco ako dobiehanie... trochu mi to pripomina zvuk chladnicky ked sa vypne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 2. Duben 2008 Sdílet Vloženo 2. Duben 2008 přesně takový zvuk jsem měl já a byly to prasklé O kroužky pod vstřikovačem 3 a 4 válce (krátké syčení po vypnutí motoru) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysiax Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 (editace) přesně takový zvuk jsem měl já a byly to prasklé O kroužky pod vstřikovačem 3 a 4 válce(krátké syčení po vypnutí motoru) Hmm... ale u mna je to pocut, iba pri zapnutej klime, toto by som vylucil Editováno: 15. Duben 2008, autor: mysiax Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Hmm... ale u mna je to pocut, iba pri zapnutej klime, toto by som vylucil No taky když zapnu klimu, tak jenom vevnitř slyším takové slabé pískání, ale taky nevím co to je? A když tu klimu vypnu tak to přestene... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 -no, výparník začíná expanzním ventilem( kostka u motoru do které jdou obě trubky od klimy), to je v podstatě tryska- před ní (v slabší trubce) kapalné chladivo o tlaku(závisí na teplotě a pod.) cca 10-20 atmosfer, za ní se chladivo vypařuje a má tlak (zase proměnlivý-teplota, rychlost ventilátoru...) cca 2 atmosferky.....toto škrcení a nastřikování čehokoliv může být slyšet a rozhodně při tomto rozdílu se nevyrovnají tlaky hned -teplotní spád klimy vám nikdo neřekne, to je údaj který nikde nenajdete a neuvádí se, každý to bude udhadovat. když to odhaduji já, nejen u klimy ale u jakéhokoli chladicího zařízení pak se řídím přibližně tímto- schlazení vzduchu na výparníku se pohybuje okolo 8st tj.-vstup+20..výst+12st. -menší rychlost vzduchu=větší rozdíl a naopak JE TO JEN ODHAD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasTDi Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 Ahoj, jak často se musí plnit klimatizace? nebo jak poznám že je dost naplněná. díík Ahoj, pokud šlape, nech být, náplň můžeš mít třeba 10let když ti neuteče, pokud se ti bude zdát že málo chladí, nech si změřit tlak (kolem 2,7), jinak olej se vůbec nemusí měnit, jak někdo psal tady že by se měl měnit po dvou letech.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 Tak s tímto si dovolím nesouhlasit. Olej na mazání klimačky je danej přímo v tom chladicím médiu, takže pravidelná výměna a kontrola je zde žádoucí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.