Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Čaute kluci, má už někdo zkušenost s demontáží a montáži hlavy na 1.4 50kw? Myslíte že se to dá zvládnout doma a nebo se to musí odvést do servisu? Na kolik asi přijde těsnění pod hlavou? A na kolik by to v servisu vyšlo? Dík

Vloženo

Ak nemas ziadne skusenosti z robozeranim motorov tak sa to dotho nepustaj, ale ak si uz robil dajme tomu stare OHVcko na skodovke, alebo favorite, tak sa priprav ze toto je v podstate to iste... je to celkom jednoduche... ale zas ako pre koho, najprv povedz svoje skusenosti :)

Vloženo
Ak nemas ziadne skusenosti z robozeranim motorov tak sa to dotho nepustaj, ale ak si uz robil dajme tomu stare OHVcko na skodovke, alebo favorite, tak sa priprav ze toto je v podstate to iste... je to celkom jednoduche... ale zas ako pre koho, najprv povedz svoje skusenosti :)

Přesně tak. Jinak na tom "nic " není. Vypustíš vodu,odděláš výfuk od prvního dílu (svody zůstanou),odpojíš elektriku,benzín potrubí,myslím že jsem sundával i lištu se vstřikama,odpojíš elektriku ke klapce a vzadu na sání jedna nebo dvě vzpěry sacího potrubí. Pak ještě zapalovací lištu a zbývá sundat ventil víko a odšroubovat šrouby hlavy. Po jejím sundání se nesmí točit motorem,jinak hrozí uvolnění vložek válců a může dojít k ůniku chl. kap do oleje. Jinak u tohodle motoru to stačí jen vyndat,očistit a dát nový těsnění-ORIGO- ve škodovce max cca 500Kč. Při výměně jen těsnění nemusíš ani nastavovat předpětí hydraulických zdvihátek. Toto práce tak na odpoledne(pro mě)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
Přesně tak. Jinak na tom "nic " není. Vypustíš vodu,odděláš výfuk od prvního dílu (svody zůstanou),odpojíš elektriku,benzín potrubí,myslím že jsem sundával i lištu se vstřikama,odpojíš elektriku ke klapce a vzadu na sání jedna nebo dvě vzpěry sacího potrubí. Pak ještě zapalovací lištu a zbývá sundat ventil víko a odšroubovat šrouby hlavy. Po jejím sundání se nesmí točit motorem,jinak hrozí uvolnění vložek válců a může dojít k ůniku chl. kap do oleje. Jinak u tohodle motoru to stačí jen vyndat,očistit a dát nový těsnění-ORIGO- ve škodovce max cca 500Kč. Při výměně jen těsnění nemusíš ani nastavovat předpětí hydraulických zdvihátek. Toto práce tak na odpoledne(pro mě)

Zdravím!

Je nutne nastavovanie ventilov a momentový klúč??? Ďakujem.

Vloženo
Zdravím!

Je nutne nastavovanie ventilov a momentový klúč??? Ďakujem.

Momenták je potřeba v každým případě a pokud měníš jen těsnění pod hlavou,nemusí se štelovat předpětí hydraulických zdvihátek,pokud necháš snížit hlavu,nebo budeš měnit ty zdvihátka,tak je předpětí potřeba seřídit ,ale tady doporučuju prostudovat DP.

Vloženo
Momenták je potřeba v každým případě a pokud měníš jen těsnění pod hlavou,nemusí se štelovat předpětí hydraulických zdvihátek,pokud necháš snížit hlavu,nebo budeš měnit ty zdvihátka,tak je předpětí potřeba seřídit ,ale tady doporučuju prostudovat DP.

Ďakujem za radu skúsim zohnať ten momenťák a naštudujemDP.Začína sa mi tlačiť olej do nádržky chl.kvapaliny-musím ju čistiť tak 1X za 2 mesiace.Chcem len vymeniť tesnenie.

Vloženo

Drzim palce pri vymene mna caka to iste asi o mesiac .... taksito pride na vymenu tesnenia a po otvoreni sa uvidi ci sa nebude trochu zabrusovat aj hlava ... no uvidime co pride ... tesnenie som kupoval v skodovke a vyslo tak cca 300Sk ....

Vloženo
Drzim palce pri vymene mna caka to iste asi o mesiac .... taksito pride na vymenu tesnenia a po otvoreni sa uvidi ci sa nebude trochu zabrusovat aj hlava ... no uvidime co pride ... tesnenie som kupoval v skodovke a vyslo tak cca 300Sk ....

´Jo,těsnění stojí hubičku. Jinak správně by se hlava neměla ani brousit. Ani já ji nebrousil,jen očistil a dal nový těsnění,vše na doporučení kámoše ze škodovky. Takže pokud jen sákne olej do vody atd,není potřeba s tím asi dělat víc.

Vloženo

Já jsem si v servisu vyměnil těsnění pod hlavou (hned i těsnění vyfuku), hlavu jsem očistil kartačem na bruzce a blok jemným smirkem... Taky se mi ztracela voda ale nešla mi do oleje ale hned do spalování takže se mi to stihlo vypařit a nešlo to do vany... Vyrovnavačku jsem měl čistou a pořád mám...Tady pár fotek jak vypadala hlava a blok ...

post-36123-1249557849_thumb.jpg

post-36123-1249557857_thumb.jpg

post-36123-1249557863_thumb.jpg

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak uz je auti hotove a motor slape ako hodinky vymenilo sa tesnenie a exp.nadobka a snad to uz chvilu vydrzi inak sa zistilo ze bola vadna 1 vstrekovacia tryska, tak doslo aj na jej vymenu ... Hlava sa nakoniec ani nemusela brusit merala sa a bolo to v pohode ... Skoda ze som si na nej pojazdil len kratko ... uz som zase venku sam a bez rodiny ... :(

  • o 5 let později...
Vloženo

Čo sa týka expanznej nádoby chladiaceho okruhu, mne sa ju podarilo celkom fajne vyčistiť benzínom. Potom som benzínom a kefou na fľaše vlastne prečistil všetky hadice chladiaceho okruhu.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...