autorobert840 Vloženo 27. Červen 2009 Sdílet Vloženo 27. Červen 2009 (editace) nazdar pánové, víte někdo jak se projevuje unavená poloosa (200-tis km) může způsobovat vibrace asi jako nevyvážená kola? při kolika kilometrech jste měnili poloosy? při vyšší rychlosti do zatáčky je auto neklidné, cukání do volantu (mám nové conti sport 2) Robert Editováno: 5. Červenec 2009, autor: autorobert840 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 28. Červen 2009 Sdílet Vloženo 28. Červen 2009 Vnitřní kloub(u převod.)když má vůli tak způsobuje vibrace při akceleraci.Po ubrání plynu nebo jízdě na vyhozenou vibrace mizí.Nevyvážená kola způsobují vibrace v rychlosti cca.100-120km/hod a to stále i při ubrání a nebo jízdě na volnoběh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autorobert840 Vloženo 6. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Červenec 2009 Vnitřní kloub(u převod.)když má vůli tak způsobuje vibrace při akceleraci.Po ubrání plynu nebo jízdě na vyhozenou vibrace mizí.Nevyvážená kola způsobují vibrace v rychlosti cca.100-120km/hod a to stále i při ubrání a nebo jízdě na volnoběh. může být rozdíl mezi studenou a zahřátou poloosou? že by po zahřátí přestala Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin81 Vloženo 6. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2009 Zdravím, řeším podobný problém s chvěním auta při jízdě (do 100 km/h), nad 100 km/h částečně je chvění menší. Hllavně to jde cítit na straně řidiče v nohách. Na volantu +/- klid. Při aklceleracii auto chvělo - vyměnily se poloosy za repasoované od Sorea - výrazné chvění při akceleraci se utlumilo, ale při jízdě přetrvává. Dále mělo vůli ložisko kola, tak to v servisu vyměnili s nábojem - chvění přetrváva Vyměněny silentbloky ramen - chvění beze změny Podle servisu není nikde na uložení nápravy, stabilizátoru vůle. Zjištěna vůle byla na tyčce řízení - to by ale nemělo na chvění od noh mít vliv. Předpokládám že by se projevovalo chvěníí ve volantu. Jestli s tímto máte někdo zkušenot, budu rád za radu co ještě vyměniit. Napadá mě výměna poloos za nové. předem díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 6. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2009 Chvění vozidla v nižší rychlosti(cca 70km) dělají často pneumatiky(dezén se vlní).Zkus dát jiný kola na předek(jestli to jde ze předu).Klidně zimáky na vyzkoušení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 6. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2009 (editace) může být rozdíl mezi studenou a zahřátou poloosou? že by po zahřátí přestala Myslím že by to vliv mít nemělo. To cukání do volantu v zatáčce by mohl dělat vnější kloub(u kola).Vymačkaná prohluben v dráze kuliček (má snahu zapadávat do prohlubně). Editováno: 6. Červenec 2009, autor: Jirka21 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autorobert840 Vloženo 7. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. Červenec 2009 Myslím že by to vliv mít nemělo.To cukání do volantu v zatáčce by mohl dělat vnější kloub(u kola).Vymačkaná prohluben v dráze kuliček (má snahu zapadávat do prohlubně). nic jiného už mne nenapadá, nápravu kontrolovali na STK, zjistili lehkou vůli na poloose, jinak mám nové silentbloky v ramenech, kola originál Škoda jsou rovný a potom 4 dny nový Continentaly, situace stále stejná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin81 Vloženo 7. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2009 Letní, zimní kola beze změny. Letos na přední nápravě mám i nové pneu. V pneuservisu vše o.k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romero Vloženo 13. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2009 Vnitřní kloub(u převod.)když má vůli tak způsobuje vibrace při akceleraci.Po ubrání plynu nebo jízdě na vyhozenou vibrace mizí.Nevyvážená kola způsobují vibrace v rychlosti cca.100-120km/hod a to stále i při ubrání a nebo jízdě na volnoběh. Chlapi má ten samý pronblém a zkoušeli mi vnitřní kloub a prý je ok. říkají že ohnutá poloosa, máte s tím nějaké zkušenosti at neměním uplně vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 13. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2009 Ohnutá poloosa to může taky dělat ale sama od sebe se neohne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romero Vloženo 14. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2009 Ohnutá poloosa to může taky dělat ale sama od sebe se neohne. Je možno to nějak poznat anebo to prostě budu muset zkoušek např. Celou poloosu leva strana a prava strana? r Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert27 Vloženo 17. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2009 Vnitřní kloub(u převod.)když má vůli tak způsobuje vibrace při akceleraci.Po ubrání plynu nebo jízdě na vyhozenou vibrace mizí.Nevyvážená kola způsobují vibrace v rychlosti cca.100-120km/hod a to stále i při ubrání a nebo jízdě na volnoběh. Mám podobný problém, pří rozjezdu, akceleraci, rovně nebo s natočenými koly, jakmile se i jen mírně rozjedu ozývá se nepříjemný zvuk jakoby kov na kov a karoserie tlumeně vibruje. Když mám vyřazeno tak za studena taky nebo při pořádném protočení. Podvozek kontrolován u servisáka, poloosy rozebrány, problém trvá. Nenapadá Vás něco? Uvolněný motor, posunutý motor, uvolněný výfuk, převodovka, diferák? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leos130 Vloženo 21. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2009 (editace) a Editováno: 18. Prosinec 2013, autor: leos130 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 22. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2009 Ked dam plny pravy rejd tak sa naklanam s autom dolava a tym padom zatazujem lave predne koleso,,,nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wwing Vloženo 24. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2009 Pročítal jsem toto téma a mám podobný problém. Mám kola 205/16" , nové pneu několikrát vyvažované(myslím tím, že pořád otravuji v pneuservisu). Při přidávání plynu v rychlosti mezi 120-130km/h se volant mírně, ale nepříjemně chvěje. Zkoušel jsem zimní kola, která jsou 195/15", chvění na volantu je, ale ne tak veliké(možná šířka pneu). Prosím poraďte mi někdo, kde by mohl být problém. Ve vyvážení kol to asi nebude. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leos130 Vloženo 26. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2009 (editace) a Editováno: 18. Prosinec 2013, autor: leos130 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leos130 Vloženo 26. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2009 (editace) a Editováno: 18. Prosinec 2013, autor: leos130 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 A ozaj...sakra. Na diferak som zabudol... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romero Vloženo 28. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2009 Jak už tu někdo psal- vnitřní klouby pouze při akceleraci klidně na 2-3-4-5 se většinou celé auto rozvybruje a je jedno jestli jedete rovně nebo trochu zatáčíte. vnější klouby většinou auto nerozvybrují, ale pravidelně cvakají. Stačí zajet na větší parkoviště dát za 1 a jezdit do kolečka. pokud při akceleraci v rejdu uslyšíte pravidelné cvakání je to vnější kloub. Zpravidla na kterou stranu se otáčíte, tu stranu zatěžujete, takže cvaká-li doprava- pravý kloub, doleva- levý kloub. Alespon je to tak z 95%-. Zahřátí poloos nemá vliv. Na STK poznají velké kulové. To už by ten kloub musel mít hodně málo před smrtí. Takže pokud Vám to při akceleraci do zatáček necvaká (je to opravdu pravidelné chrup chrup chrup ) tak vnější kloub na 99% nee a hledejte jinde... Má absolutně stějné příznaky dělá mi to vibrace ja na 4 tak i na 5. Když jsem však chytil ten kloub a zkoušel jakou má vůli tak nebylo nic cítit. Myslíte že to rukou nepoznám a přesto má vibrace. A dála jestli je to kloub tak který vnitřní levý nebo pravý? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leos130 Vloženo 28. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2009 (editace) a Editováno: 18. Prosinec 2013, autor: leos130 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romero Vloženo 29. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2009 Na 2-3 nic? žádné vibrace? Na kloubu se rukou pozná až opravdu hodně katastrofální stav... Ještě je možnost na zvednutém automobilu zkusit pravou a levou stranu zvlášt. Jestli si ukážou vibrace, nebo kouknout pohledem na poloosu jestli má nějaké vibrace, či ne... Ale tyhle věci provádět až po kontrole všech čepů. uložení, pneu.... Někdy je dobré vyzkoušet třeba na zimních pneu, nebo prostě jiných diskách, jestli se něco změnilo či ne... je to i na 2 a 3. měl jsem to zvedné a neviděl jsem vůbec nic všechno je tuhé ani čep a jiné uložení. pneu jsem vyměnil také takže mi to připadá jedině ten kloub vnitřní. Ale je fakt že s tím skubu jak to jde a nic není vidět. Asi to teda vyměním a uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert27 Vloženo 5. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2009 (editace) Mám podobný problém, pří rozjezdu, akceleraci, rovně nebo s natočenými koly, jakmile se i jen mírně rozjedu ozývá se nepříjemný zvuk jakoby kov na kov a karoserie tlumeně vibruje. Když mám vyřazeno tak za studena taky nebo při pořádném protočení. Podvozek kontrolován u servisáka, poloosy rozebrány, problém trvá. Nenapadá Vás něco? Uvolněný motor, posunutý motor, uvolněný výfuk, převodovka, diferák? Poloosama to nebylo, měl jsem prý ohnuty držák převodovky, taky dotaženy šrouby motoru a převodovky a vibrace zmizely.... Editováno: 5. Srpen 2009, autor: robert27 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romero Vloženo 7. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2009 Poloosama to nebylo, měl jsem prý ohnuty držák převodovky, taky dotaženy šrouby motoru a převodovky a vibrace zmizely.... Muj problém je asi jiný. žádný kovový zvuky jenom to auto vibruje. při všech rychlostech a při určítých otáčkách. Jak se projevuje s vadný setrvák? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stangi Vloženo 10. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2009 Zdravím všetkých, mám tiež podobný problém a najviac ma štve že mám ísť budúci týždeň do chorvátska a neviem to odstrániť. Dal som vymedzovacie podložky pod disky na zníženie vibrácií, menil som silentbloky, ložiská sú ok, menil som tyčky stabilizátora ale vibrácie pretrvávajú pri rýchlostiach nad 100 väčšinou pri akcelerácií. Skúsim ešte vymeniť komplet brzdy ale neviem či to pomôže. Inak po výmene tyčiek stabilizátora a silentblokov treba aj geometriu robiť? pls help ak viete súri mi to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza-HK Vloženo 28. leden 2011 Sdílet Vloženo 28. leden 2011 (editace) Ahoj všichni,koukám že se tu názory liší nic méně já mám podobný problém s vibrací poloosy,tedy aspoň si myslím že to bude tím,kola mám vyvážený,jak letní tak zimní ale vibrace jsou stále stejné,čepy a silembloky jsou vyměněny,dělá mi to při akceleraci 2,3,4,5, jen nevím která poloosa,zdá se mi že u řidiče... Když jedu a zatáčím mírně doleva zatížim pravé kolo a prudce přidám tak vibrace nejsou,naopak když zatáčím doprava a zatížim levé kolo a prudce přidám tak se mi auto těžce rozvibruje,samozřejmě při jízdě rovně to vibruje samosebou také....Teď co stím,která poloosa a zda vyměnit celou,a to je ranec,nebo jen díl a jaký,a ptám se vás přátelé co stím dělat.....Honza Editováno: 15. Únor 2011, autor: Honza-HK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.