zdenek1712 Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 (editace) tak udělal jsem to jak jsi řikal a tyčka stabilizátoru drži jak přibita už nevim, koupim ty gumy jedna stoji kolem 20kč to mě nezabije,ale jak mam zistit rozměr co mam změřit ??? http://www.cc-autodi...kod=6Q0+411+314 Editováno: 14. Únor 2011, autor: zdenek1712 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 Tie gumy by som vymenil urcite tiez. Mne vlani po zime stacilo vymenit len tie a bolo po buchani. Vobec to nerobila kost. Pritom hrmot ako hovado, ako ked do plechoveho kybla sypes zemiaky. Ked uz lezisi pod autom, nemas co stratit, stoji to par korun a mas to vyriesene. Tam ale bude spotrebovat trosku podvihnut auto, pocvicit so zdvihakom a najst optimalnu vysku aby sa uvolnili sily, ktorymi stabilizator tlaci na ten kus odliatku. urcite na to prides, neni to nic zlozite. Ta guma bola vydrata do ovalu a stabilizator v nej pri prejazde nerovnostami chodil spredu dozadu, a tym lemom co nim vymedzuje svoju polohu v gume, trieskal az do toho odliatku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 tak udělal jsem to jak jsi řikal a tyčka stabilizátoru drži jak přibita už nevim, koupim ty gumy jedna stoji kolem 20kč to mě nezabije,ale jak mam zistit rozměr co mam změřit ??? http://www.cc-autodi...kod=6Q0+411+314 odmeraj hrubku stabilizatora tesne vedla toho lemu, vyzera to tam ako podlozka z jednej aj druhej strany gumy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 ja som to meral tuto: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek1712 Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 diky moc za odpověd,gumy koupim od značky febi je to dobta značka??koupim u nas v mototechně obědnavat přes net se nevyplati a vyjde to nastejno.dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kořas Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 Tak jsem měl dneska auto v servise a menily mi pravou tyčku stabilizátoru.Nechápu,stabilizátor byl kpmplet měněnej loni a najel jsem na něj akorát 4tis. km. Pokud si dával nejlevnější tyčky tak je to tím, většinou nevydrží ani 10 000 km - vlastní zkušenost, vyplatí se koupit značkové... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek1712 Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 tak nevim kolega slant radil že mam sněma zatřast a jestli drži tak jsou ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek1712 Vloženo 23. Únor 2011 Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 (editace) tak gumy-lužko stabiilzatoru vyměněny a je po bouchani,kdyby někdo měnil tak musi zvednou obě dvě strany jinak to nenamontuje Editováno: 23. Únor 2011, autor: zdenek1712 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinoccio Vloženo 12. Březen 2011 Sdílet Vloženo 12. Březen 2011 To lozko stabilizatoru ma byt rovnakeho priemeru ako tyc, alebo menisie? Niekto TU riesil, ze mu nesadol rozmer, tak si nie som isty. Ja mam tu tyc 19mm (zmeral som sublerou ako je vyssie na obrazku) ... tak aku gumu kupit - 19,8 / 18 / 17mm ? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kořas Vloženo 13. Březen 2011 Sdílet Vloženo 13. Březen 2011 Moje postřehy: už od koupě vozu (cca před půl rokem) se začaly ozývat jemné rány jako kdybych bouchal gumovým kladivem do železa, nevěnoval jsem tomu pozornost-přeci to auto taky musí něco vydržet bouchání se zhoršovalo a taktéž začla bouchat druhá strana úplně stejně, všichni podle zvuku říkali-tyčky stabilizátoru...no nic nechal jsem to dál přeci to auto musí něco vydržet... až se bouchání stalo relativně nesnesitelným (po 30 000 km) tak jsem dal na rady okolí a jal se vyměňovat, vyměnil jsem najednou vepředu kotouče, destičký (sjeté na plech) koupil čepy ramene (kulové čepy) Febi a tyčky stabilizátoru též Febi vše jsem vyměnil bouchání se malinko zlepšilo, zlepšila se i vůle v řízení a řízení obecně. Moje zkušenost po této výměně je taková: při výměně jsem zjistil, že na předku jsou stále originál tlumiče (r.v. 2002, najeto 138 000) takže po testování jsem zjistil, že to dělají tlumiče (mimochodem před výměnou nebylo poznat, bouchalo tam tak všechno najednou) stím, že to auto musí přeci něco vydržet odsouvám výměnu tlumičů až budou zase penízky a nebo do té doby než spadne pravá nebo levá část auta znatelně dolů (což je pravděpodobnější jsem teď bez práce ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinoccio Vloženo 19. Březen 2011 Sdílet Vloženo 19. Březen 2011 Tak na 19mm tyc stabiku som dal 18mm lozko (R na koci), zda sa ok. Aj silentbloky vymenene za tie z A2... je citit zlepsenie pri jazde, ale stale auto nejak tupo bucha S mechanikom som pozeral tie napravy a vyzerali vpoho, tak neviem bud som precitlively a ta hlucnost je normalna alebo mozno horne ulozenie tlmicov ... a to mam len necelych 70tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
car driver Vloženo 27. Březen 2011 Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 Zdravím pánové, včera jsem měnil s otcem gumy stabíků i tyče..Oprava mě vyšla cca 868 Kč. A je po mlácení.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 14. Duben 2011 Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 (editace) Moje postřehy: už od koupě vozu (cca před půl rokem) se začaly ozývat jemné rány jako kdybych bouchal gumovým kladivem do železa, nevěnoval jsem tomu pozornost-přeci to auto taky musí něco vydržet bouchání se zhoršovalo a taktéž začla bouchat druhá strana úplně stejně, všichni podle zvuku říkali-tyčky stabilizátoru...no nic nechal jsem to dál přeci to auto musí něco vydržet... až se bouchání stalo relativně nesnesitelným (po 30 000 km) tak jsem dal na rady okolí a jal se vyměňovat, vyměnil jsem najednou vepředu kotouče, destičký (sjeté na plech) koupil čepy ramene (kulové čepy) Febi a tyčky stabilizátoru též Febi vše jsem vyměnil bouchání se malinko zlepšilo, zlepšila se i vůle v řízení a řízení obecně. Moje zkušenost po této výměně je taková: při výměně jsem zjistil, že na předku jsou stále originál tlumiče (r.v. 2002, najeto 138 000) takže po testování jsem zjistil, že to dělají tlumiče (mimochodem před výměnou nebylo poznat, bouchalo tam tak všechno najednou) stím, že to auto musí přeci něco vydržet odsouvám výměnu tlumičů až budou zase penízky a nebo do té doby než spadne pravá nebo levá část auta znatelně dolů (což je pravděpodobnější jsem teď bez práce ) Tak mě to bouchání začalo z pravý strany zepředu, přesně jak popisujiš ty, začalo to vždy od 50km/h, bylo to bouchání gumovou paličkou do nápravy, tupý bouchání v rychlé frekvenci za sebou, pak zase nic , pak zase. Pravéj silentblok ramene( zadní ) byl natrhnutej a rameno mlátilo do gumovýho výběžku na silentbloku a přes ten šli rány do celé kastle a do zatáček mi vybroval volant z prava do leva. Najeto 175000km a vyměnil jsem kompet silntbloky ramene a je to změna , žádný bouchání, auto drží stopu. Dal jsem tam ty zesíleny 1K0.... originál na octavku a jdou velice dobře nalisovat oproti klasickým nezesíleným. Editováno: 14. Duben 2011, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeewOw Vloženo 17. Květen 2011 Sdílet Vloženo 17. Květen 2011 čus, mam takový problém.... Když sjedu většinou z dálnice tak mi začne pískat nebo vrzat něco na pravé straně u předního kola a za boha nemůžu přijít na to co to je. Po městě mi to zatim nikdy neudělalo. Zkoušel jsem vyčistit brzdy ale to nepomohlo. Problém je že když jsem to potom ukazoval mechanikovi tak už to nedělalo, resp. když se zastaví a pak se auto rozjede už to nedělá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Louki1 Vloženo 17. Květen 2011 Sdílet Vloženo 17. Květen 2011 mám podobný problém... no a niekto mi odporučil, aby som som skontroloval homokinetický kĺb na pravej strane... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peto fabia Vloženo 19. Květen 2011 Sdílet Vloženo 19. Květen 2011 (editace) Ahojte, tak isto buchanie kov na kov, identifikoval som to ...cely medzinapravovy stabilizator posunuty do lava a cast stabika bucha o odliatok dokonca je viditelne osuchany, problem bude v kosticiach ??? alebo v niecom inom stalo sa to uz druhy krat....kostice menene v septembri a uz je to zase v p....., na Fabii I po roku 2004 mozno aj skor.... to vobec nepoznaju tieto chorobne stavy je tam velky rozdiel v konstrukcii , ak by som to uz nechel viac riesit..... Dakujem Editováno: 20. Květen 2011, autor: peto fabia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadekHahn Vloženo 25. Květen 2011 Sdílet Vloženo 25. Květen 2011 Mám takovej dotázek, jakej je rozdíl v jízdě autem které má stabilizator a autem bez stabilizátoru. V čem je ten zásadní rozdíl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Louki1 Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 Mám takovej dotázek, jakej je rozdíl v jízdě autem které má stabilizator a autem bez stabilizátoru. V čem je ten zásadní rozdíl? Stabilizátor je flexibilný prvok pruženia automobilu, ktorého úlohou je zabrániť priečnemu vychýleniu vozidla pri jazde zákrutou. Počas jazdy v zákrute zabraňuje nadmernému bočnému náklonu. To má za následok vzájomnú závislosť kolies jednej nápravy. bez stabilizátoru by bol komfort jazdy o dosť hroší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadekHahn Vloženo 27. Květen 2011 Sdílet Vloženo 27. Květen 2011 (editace) Tak dnes jsem měnil ty gumy co drží stabilizátor vše proběhlo v pohodě práce na 1hodinu od zvednutí auta až po jeho navrat na kola a je po bouchání. Editováno: 29. Květen 2011, autor: RadekHahn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 15. Červen 2011 Sdílet Vloženo 15. Červen 2011 Ahoj, zajímalo by mě jestli můžu normálně jezdit s nejspíš odešlýma axiálníma ložiskama..křupne mi to pokaždý jen jednou a při plným rejdu z pravý strany, z toho co jsem se tu dočetl to budou nejspíš ty axiální ložiska. Zrovna jsem vylezl se servisu a jde mi o to, že jsem vypláznul peníze za opravu a nechce se mi dávat další, jestli nevadí když vyměním později..? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 21. Červen 2011 Sdílet Vloženo 21. Červen 2011 Aj mne začalo teraz klepať od pravého predného kolesa.Dal som ho dole prezrel som všetko okolo.Skúsil som zahýbať so stabilizátorom a zdalo sa mi ako keby bol uvoľnený.Tam kde je primontovaný naspodu pri kolese.Je to cítiť iba v pomalej jazde a na nerovnostiach,občas ako keby zavybrovalo taký zvláštny zvuk.Inde nijeké otrasy žeby pedále,volant,všetko ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 21. Červen 2011 Sdílet Vloženo 21. Červen 2011 Najlepsie je byt v kanali a niekto hybe s autom a pocuvat odkial to bucha alebo klepe az clovek nevymeni pol napravy a zbytocne .Mne v naprave pukalo a robilo mi to toto http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/357407182-silentblok-luzko-ramene-predni-fabia-2-roomster-octavia.html vymenene a je klud Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 25. Červen 2011 Sdílet Vloženo 25. Červen 2011 Auto som zatiaľ u mechanika nemal ani na jame,ale všimol som si keď som došiel z práce,zhasol motor,zostal som sedieť na sedadle a rozkýval do strán auto tak to tiež klepe,ale iba na pravej strane,žeby to bolo uloženie tlmiča? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 27. Červen 2011 Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 (editace) treba pocuvat odkial to ide mozes to mat klud aj cap riadenia alebo cap ramena nemyslis stabilizatorom tycku stabilizatora?? to je toto http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0411315d-spojovaci-tyc-stabilizatoru-leva-octavia.html Editováno: 27. Červen 2011, autor: stukator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 27. Červen 2011 Sdílet Vloženo 27. Červen 2011 Takže je po klepaní.Dnes som bol u môjho mechanika,zdvihol auto na veľký zdvihák a skúšal čo bolo treba,čo by s tým mohlo súvisieť,no podľa skúseností podľa môjho auta v akom je stave tipoval tyčky stabilizátora a nakoniec mal pravdu.Pravá tyčka keď ňou hýbal tak mala vôľu,tak ako som aj ja doma skúšal,písal som v článku vyžšie.Dal som vymeniť obe.Objednal z Autokelly značku MOOG a poobede došli a vymenil ich.Sú trochu drahšie pár 50€,Starline stoja pár 20€,ale hovoril že s MOOG má dobré skúsenosti,vydržia oveľa dlhšie.Za robotu 10€.Uvidíme koľko vydržia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.