Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Zdravím všechny,chtěl bych se zeptat- mám fabii 1,4 16 V rv.2002 najeto 75 000 dovezeno německo.

chtěl bych to nechat předělat na plyn a mám několik otázek :

jaký systém (od firmy ) je nejlepší?

někde sem četl,že při běhu motoru na plyn se vstřikuje benzín kvůli vačkám - je to pravda ?

má cenu do takto starého vozu (2002) montovat lpg?

Myslím, že když si dáš trochu práce a pročteš si zde na fóru hlavní témata ohledně LPG,

tak na všechny své otázky najdeš správnou odpověď :palec2:

  • 2 týdny později...

Zdravím plynaře

Chci se zeptat jestli by jste my mohli doporučit nějakou firmu na přestavbu LPG na roomster 1,2/51kw na českolipsku.Ke karloviLPG to mám malinko z ruky :-)).Tak jestli si to někdo nechal tady poblíž dělat tak by mohl napsat nějaké reference.Našel jsem na netu 2 firmy www.autocentrumzahradka.cz a www.a-gas.cz .Díky moc

trc, nevím co jsi chtěl svým příspěvkem z 18:03 s citací předchozího příspěvku, bez přidání svého textu říci, ale smázl jsem ho

Ahoj,podívej se na www.autostyl-servis.cz nebo www.lpg.kvalitne.cz tam jsem se byl ptát,ale stejně jsem pak jel ke Karlovi.lpg

Zdravim, zvazuji koupi Fabie 1.4 44kw ale zarazi me spotreba kolem 9L ve meste .. uvazuju o plynu..Mate nekdo zkusenosti s timto motorem a LPG v nem? A o kolik to LPG snizi vykon motoru? To mi z toho udela 40kw verzi ne?A jeste neco .. jake jsou dalsi investice do toho LPG krome instalace nekde okolo 21000 co jsem hledal..? Slysel jsem o nejake kontrole co 3 roky a ze ta neni zrovna levna .. jinak co 10 let vymenit nadrz je mi jasny tak dlouho maximalne chci to auto pouzivat stejne..Ujedu rocne okolo 18 000 km prevazne kratke trasy do 5-10 km ale caste startovani a kdybych snizil naklady urcite budu vice jezdit :)

Upraveno od Petrkiller

neviem co povedia znalci 1,4 litrov, ale ja urcite nemozem povedat ze by moj htp motor na plyn trpel nejakou stratou vykonu. a ak vykon predsa len nizsi je, tak pre bezneho smrtelnika je rozdiel nebadatelny, mozno na motorovej brzde by si to zistil. ci ten motor po prestavbe bude mat v skutocnosti 44 kw alebo 42kw, to urcite v beznych situaciach nespoznas, neverim tomu. to by ta prestavba musela byt desne odflaknuta alebo by si musel mat auto napratane 5 ludmi, podhustene pneu a k tomu za sebou privesny vozik.

ja som rad ze mam plyn a teraz viem ze som ho mal nechat prerobit uz davno. neviem co som nad tym vobec tak dlho rozmyslal. vcera na pumpe som neveril vlastnym ociam, opat po mesiaci som cvrkol do nadrze startovaci benzin za 10 eur, bolo to 6,7 litra. jazdit na benzin je uz vazne luxus.

investicie u mna zatial len samotna prestavba, stk, ek, zapis do TP.

kontroly po 5,10, 15 tisic som mal gratis.

pri spotrebe ako pises je potom aj uspora markantnejsia.

No ty časté starty nejsou pro úsporu benzinu to nejlepší teda hlavně v zimě protože startuješ na benzin a v zimě při studenem motoru chvilku trvá než se přepne na lpg. Jinak náklady sou teda u mně cca 600kč ročně za prohlídku, dělá se každý rok. Ty náklady po 3 letech, asi nebudeš mít tak vysoké jak si myslíš, protože to je výměna dílú co se mění třeba po 100000km a to nebudeš mít, ale řádově to bude třeba do 5000. Jinak každý kdo dá lpg začne jezdit víc bo to tolik peněženku nebolí ;) Jinak s tím výkonem bych strach neměl jednou za čas jedu delší vzdálenost na benzin jen abych ho třeba vyjel a koupil čerstvý a zdá se mi že to na lpg jede líp.

Upraveno od WLK111

  • 4 týdny později...

zdravim vsetkych LPG-čkarov ! chcem sa opytat ci niekto nebude vediet poradit. dnes som bol bo auto po prerabke na lpg,mam fabiu r.v.2000 1,4 mpi 50kw .dal som si namontovat system loveco s jednobodovym vstrekom vsetko je ok akurat velka zrada nastava ked pri vyssej rychlosti dam do neutralu. 60 km/hod tak mi padaju otaccky az ide motor zhasnut. robi to aj pri radeni od trojky hore ale aj dole pri tej rychlosti ako stupim na spojku idu dolu a chce to skapat. na benzine to ide vsetko ok. poradte co to moze byt ja mam pocit ze lambda. nabehane 120 000km

dělalo se to tak, že to sání na chladiči sde zaslepí a udělá se díra na hadici před filtrem, nebo zkus hadici před filtrem hned za chladičem sundat a otočit dolů, když vyřadíš, tak se tam tlačí hodně vzduchu a málo plynu, proto to chcípá....

ja som si dam dal namontovat aj taku klapku. kdesi som cital ze pri jednobodovom vsterku hrozi riziku spätneho vybuchu do sacieho potrubia tak som si ju dal spravit nemoze to byt aj tym? taka okruhla a je na tom kryte pod ktorym je vzduch.filter

poraďte, jak vyčtu vagem jaké jsou korekce v benzínové řídicí jednotce?

po tom už jsem také pátral, ale ve VAGu jsem to nenašel, musíš mít čtečku, kterou jsou povětšinou vybaveni montážníci LPG

a použít nějaký jiný soft pro načtení korekcí? mám totiž dojem, že po delší jízdě nad 3000 ot./min se mi rozházi nastavení ve STAG4 a pak mi to hodně žere. proto si to chci ověřit na těch korekcích.

s tím nic neuděláš, tyto systémy se najedou na benzin a pak se křivka plynu nastaví podle ní, když jinak zatížíš auto,nedokáží se přizpůsobovat tak dokonale zatížení tak jak např BRC, popisoval jsem to tu už mockrát...

Mám jeden dotaz. Když vyčistím škrtící klapku, nerozhodí mi to nějak nastavení plynu? Mám ji docela zasviněnou, tak bych to rád vyčistil, ale bojím se aby mi pak nějak neblbnulo LPG. Díky za odpověď

s tím nic neuděláš, tyto systémy se najedou na benzin a pak se křivka plynu nastaví podle ní, když jinak zatížíš auto,nedokáží se přizpůsobovat tak dokonale zatížení tak jak např BRC, popisoval jsem to tu už mockrát...

tak jestli to dobře chápu, jesli pojedu po dálnici(kde je problém) a hned nato nebo při jízdě po dálnici si nechám nastavit plyn podle tohohle zatížení tak to bude v pohodě?

Upraveno od gondekp

Ahoj, nevim, jestli kvuli tomu zakladat nove tema, nenasel jsem podobne, ale tady se to snad hodi:

potrebuju vymenit nadrz na LPG, ted tam mam toroid na 45L a otazka do fora je, kdo pobliz Ostravy toto dela a kde jsou levni a solidni.

Zatim mam planu dat to Autoplyn Mánek v Pavlovicích u Přerova, kde byl cely system pred 10 lety namontovan a od te doby s tim nebyl problem. Cenu maji cca 7000,- i s montazi nebo starsi nadrz dovoz z Italie 500,- za rok (takze na pet let 2500,-). Dal bych tam nadrz novou rovnou na 10 let, asi po deseti letech uz u mne Fabka nebude, ale minimalne se lepe proda.

Otazka je, jestli je v okoli Ostravy nekdo levnejsi nebo jestli by mi dokazal nabidnout za tu cenu neco navic.

Jedna se o LovTec, podtlak, viz muj podpis.

DIKY! ;-)

Upraveno od Manek88

Já můžu doporučit tohoto pána, montoval mi LPG a vše v pořádku. Dělá to otec a jeho dva synové, takže taková rodinná firma. Zkus tam zavolat a poptat se za kolik to udělají. Jsou z Horní Suché u Havířova. Z ostravy asi 25km maximálně. Tady máš odkaz http://www.ecogas.zde.cz/

Mám jeden dotaz. Když vyčistím škrtící klapku, nerozhodí mi to nějak nastavení plynu? Mám ji docela zasviněnou, tak bych to rád vyčistil, ale bojím se aby mi pak nějak neblbnulo LPG. Díky za odpověď

Není mi známá souvislost mezi šk. klapkou a sekvenčním LPG, takže můj názor je, že by zasviněná šk. klapka neměla nic s LPG udělat.

  • 1 měsíc později...

Zdravím PLYŇÁCI :help::help: :help: potreboval by som poradiť s LPG-kom. mám problém s elektrikou,po odstavení auta a následnom štartovaní na druhý deň som si všimol že mi nepreplo na LPG , :kuk: a na prepínači (benzin-LPG)

na prístrojovke mi nesvieti žiadna kontrolka. odpojil som aj RJ LPg a znovu pripojil, rozsvietila sa iba dioda stavu paliva.

Na benzín auto jazdí bez problémov. nemôžem nájsť poistku, :aggressive: (poradte kde ju hľadať u TARTARIny ), a nemôžem sa dopátrať ani k žiadnemu manuálu pre tento typ.

PORADÍ NIEKTO ???

Mám Fabiu 1,4/MPI , r.v.01 , splynovač TARTARINy, najazdených 250000 km na LPG :palec2: a okrem iného som s LPG mimoriadne spokojný až na túto závadu s ktorou si neviem rady.

a nebude rýchlejší zajet tam kde to montovali? Pro ně bude zajisté diagnostika tohoto problému trvat jen pár sekund.

"Malta", súhlasím s tebou, ale ked prídem na to že to bola blbina, :wallbash: chápeš čo myslím, myslím že to bude poistka, kostra, prípadne

som sa tu dočítal že sa dá prepínač prprogramovať, myslel som že si tu vieme poradiť, ale ak inak sa nebude dať tak servis.

ale aj tak dík za tip

Upraveno od Malta
citace předchozího příspěvku.Citace smazána

chalani neporadíte kde hľadať poistku ???

chalani neporadíte kde hľadať poistku ???

tak poistky odhalené, už som na ne prišiel, ale problém , jednu stále odpaluje, ale záhada je v tom, že ju

nespáli hned, niekedy na nej urobím aj 100km.

nemôže mať na to vplyv prehriatie motora ?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.