Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

Škoda, že jsem rok nepočkal. Koupil jsem loni Toura se SportPacketem (viz. RedOctan ve Vašich Octaviích). Mohl jsem dost ušetřit, ale to je holt život.

Jinak ten volant ani zrcátka se mi nelíbí. Naštěstí mám původní OI a volant tříramennej, koženej.

Jinak naprostá spokojenost, najeto 21tis. km, jen drobná reklamace podivných zvuků ze stahovačky okna. Vše jinak funguje jak má a celkem si vystačím s manuální klimou, 2 vaky a bez ESP.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To co citujes byla moje dosud posledni reakce na tebe. Svoje jsem k tomu rekl, napsal realne zkusenosti a nema cenu se tady o tom dohadovat. Howgh.

.. no vidis ja napsal na rozdil od tebe moje realny zkusenosti a ne naky papirovy hodnoty.. ale to kazdymu tady urcite doslo ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec všem diskutujícím. Nabidku na O Tour jsem si prohlédl a tuto diskusi pročetl až do konce.

Myslím, že za dané peníze je to velmi dobrá nabídka. Jak tu někteří psali za podobnou cenu co 1,6 Tour máte FII s HTP.

Tour získal 4hvězdičky a FII tuším taky 4 ne?

Podvozek? FII nahrává to že je menší a lehčí, ale pokud vím tak podvozek je převzatý z FI - konkrétně zadní klikovka s vlečenými rameny a přední McPerson ale to stejné má o O Tour. Takže fifti-fifti ;)

Airbagy-ano jistě Tourka má jen dva, ale oproti F je zase robustnější, mohutnější.

Co se týče interiéru přístrojovka je opravdu velmi nadčasová a hezká i po letech, mě osobně se středový tunel až dolů s možností opřít si koleno o něj moc líbí...nevím jak teď ale já mám zboku toho plastu na tunelu ještě kobereček-to je panečku pohodlí (že FI i FII s rohem?? :p ).

Místo vzdu je skromné narozdíl od OII a R - to je fakt. Je to známá bolest, ale taky to jedno z mála co se dá vytknout.

No jinak 1,6MPI 75Kw není špatný motůrek a jezdit s ní za 9l sice jde ale to je prasečina. Zmíněné HTP v kombíkové F to za 9l zvládne občas taky a kromě toho je uštvané k smrti. Čili v tomto má O Tour velké plus. Sice starší motor, ale myslím že povedený a osvědčený.

To že má O Tour za ta dlouhá léta vychytané mouchy je holý fakt. Momentálně se budou vychytávat mouchy třeba na Yetim, ale ani FII nemá ještě vyhráno.

No a závěrem proč to píšu. Naši přišli s návrhem(jak uviděli cenovou nabídku na O Tour) jestli bych jim jako nechtěl nechat AEEčko a koupit si novou "ségru". Dlouze jsem nad tím uvažoval a ještě uvažuju. Nicméně kdybych kupoval nové, tak buď Yeti(tam mi chybí 1,4TSI) a nebo spíš OII 1,4TSI připadně 1,8TSI.

Pokud vezmu typického zákazníka na akční Tour-velké nové auto za málo peněz ač už zastaralejší - tak může vybírat třebas i z Logana,...Thalie....., ale ta oktávka mi připadá z těchto jmenovaných fakt lepší volba :palec2:

Editováno: , autor: TomášT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

plastové podběhy tam jsou, houkačka obyč.

ano, plastové podběhy tam jsou v sérii u všech Tourů.

Doporučuji připlatit si za paket špatné cesty ;) pod motorem pak máte kus poctivýho plechu(doslova kotlovina), který vám kryje motor a je to pěkně oplastované po boku, a vyšší podvozek - světlá výška o 22mm víc než v sérii. :palec2:

Editováno: , autor: Meade
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S poslednima dvema vetama naprosto souhlasim a myslim, ze je to jedna ze skupin, na kterou Skoda cili..

Jen je škoda že veřejnost o tom že se ještě Tour dělá téměř neví !!!! Na srazu ze školy se všichni divili kde jsem takovou zachovalou O1 koupil - mám ji 3 měsíce a někteří do toho zjevně ještě půjdou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marketink je hodně velkým problémem Škody. Výběhového Fusionu se prodá snad 800ks měsíčně a stejně jí to nestačilo hodně dlouho k nějaké protiakci. Já FII považuju za přirozenou evoluci, s výbavou se mně líbí, ale spoustě lidí se nelíbí. Konkurence toho velmi obratně využila a přiměla zakoše přihodit peníze a vzít o něco dražší, ale větší auto. Škoda dokonce v pásmu 300-350k nenabízí žádné akce na FII, i když u nižších výbav ano. Nabídku OII Prima považuju docela za žertík, imho černý zrcátka, kliky a absence lišt FLOII vůbec nesedí a vypadá to s čirejma oknama hodně podivně, navíc sleva po odečtení airbagů a ESP klesla jenom málo. Fabrika nestíhá výrobu 1.2, ale akci na 1.4 dá jenom na R a ještě prakticky po skončení největšího boomu...

A já se lidem nedivím, u nás je pořád velký auto braný jako symbol bohatství a jestli mít dobře vybavenou FII 1.2 za 329 900 a nebo si za 360 koupit korejce/francouze... když by byla Tourka za nižší ceny už loni, uteklo by Škodě mnohem míň zákazníků a naopak by imho dost lidí kupujících třeba FII Ambiente 1.2 přihodilo peníze a vzaly by dražší Tour. A vsadil bych obuv, že to zvýšení ceny by bylo vyšší než zvýšení nákladů na výrobu..

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě proto si myslím, že je to od škody(opožděný-jako vždy) tah jak zasadit ránu těm Dáčkám, Renaultům, Chevroletům, .... a dalším větším ale levným vozům.

Jak jsem psal z tohoto čtyřlístku je ta Tourka asi opravdu nejlepší, nejpoctivější a nejprověřenější.

Na autosalonu v Brně jsem si zkoušel poklepat na boční dveře u Logana MCV - nu plechovka ze slabýho plechu a když bouchnete dveřma, tak se celej ten plech dveří vlní. Zkuste to udělat u Tourky!!!! ta je oproti tomu tank!!!

Čili roky tu jsou to bez pochyby, ale ono to auto pořád dobře vypadá jak zvenku tak zevnitř, kufr je stále konkurencí těžko překonatelný a jízdními vlastnostmi, dílenským zpracováním, robustností a potažmo i bezpečností ty jmenované Korejco-Francouzo-Rumuny strčí do kapsy kdykoliv.

PS: myslím že akční Tourka celkem "zatopí" i Kii Ceed ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znamí se třemi malými dětmi chtěli na jaře nové auto. Velké, levné a v naftě. Přišli s tím, že si koupí Logana MCV. Chviličku se asi zajímali o Roomstera, protože se s námi občas svezou, ale usoudili, že má malej kufr. Zkusil jsem ještě nadhodit Octavii Combi Tour 1,9 TDI, byla tehdá v akčním modelu SUN za 389 900 Kč. To ale bylo pro ně moc Kaček a tak se teď vozí v tej Dacii. Je na to hroznej pohled, už jenom proto, že vypadají spokojeně.

Nyní je Octavia Combi Tour v naftě za 319 900 Kč, což už tomu MCVéčku hodně leze do zelí. Přišlo to ale pozdě. Bohužel se to Škodě stává čím dál častějc. Mě to mrzí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak může bejt někdo spokojenej s Loganem to nechápu..vedle O1 tour je to chudej příbuznej, sice o pár let mladší, ale vůbec to na něm není vidět. Jednou jsem v L seděl a docela sem zíral..to auto mi připadlo jak doma dělaný :)

To MADE: Je ten paket pro špatné cesty nějak na první pohled rozlišitelnej?? Teda krom toho zvýšenýho podvozku..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Och ospravedlnujem sa za tych 74 kW. Som zabudol ze novsie 1,6 uz maju o strasnych 1 kW viac. Myslene to bolo takto: "Vsetyk oktavky s motorom silnejsim ako je 100 konova 1,6 ma vzadu kotuce. Okrem 101,564322556 konovej Tourky. A vsetky diesle okrem SDI a 90 TDi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak může bejt někdo spokojenej s Loganem to nechápu..vedle O1 tour je to chudej příbuznej, sice o pár let mladší, ale vůbec to na něm není vidět. Jednou jsem v L seděl a docela sem zíral..to auto mi připadlo jak doma dělaný :)

Ten jejich Logan je už po faceliftu, a protože není v základní výbavě, vypadá i celkem k světu. Já teda v žádný Dacii nikdy neseděl, ale hodlám to zkusit. Člověk si pak bude mnohem víc vážit toho, že má doma Škodovku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Našel jsem i nějaké prospektíky: http://new.skoda-auto.com/com/model/tour/l...Pages/Look.aspx

Souhlasím s vámi, co máte zkušenost, že lidi ani netuší, že se to ještě dělá!

Když jsem to loni přivezl ze salonu rovnou do práce, někteří "odborníci" to uznale zkoukli a ptali se jak je to starý, že vypadá jak nová. Nechápavě kroutili hlavou, když jsem jim řek, že to je starý půl hodiny a má najeto 15km... A to prosím dělám ve firmě, která dodává komponenty do Škoda a to včetně Toura!

Tak jsem ještě dodatečně našel, že mají aktualizovaný prospekty i na český stránce u Toura. Ne u akčního modelu, ale přímo u modelu.

Editováno: , autor: RST
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak může bejt někdo spokojenej s Loganem to nechápu..vedle O1 tour je to chudej příbuznej, sice o pár let mladší, ale vůbec to na něm není vidět. Jednou jsem v L seděl a docela sem zíral..to auto mi připadlo jak doma dělaný :)

To MADE: Je ten paket pro špatné cesty nějak na první pohled rozlišitelnej?? Teda krom toho zvýšenýho podvozku..

Na první pohled to moc nepoznáš, leda že by si měl v merku světlou výšku běžné oktávie Tour, tak tě hned trkne, že tahle oktávka je nějak vyšší, to je první věc, co se dá poznat, ta světlá výška je prostě na oko vyšší, je to sice "jen" o 22mm, ale i tak je to dost, zkus si auto přizvednout heverem o 2cm, a uvidíš ten rozdil mez prahem a zemí :) je to prostě lepší mít to "vejš", ten Paket stojí tuším cca 4700kč s DPH a rozhodně bych těch peněz nelitoval!

Dále, kdybys na takovou tourku narazil, tak se sehni pod motor, a poklepej si na kryt motoru, je tam plech - kotlovina(místo plastu u běžné Tourky)), není to žádnej fórovej plech, který by se vlněl, řeknu ti to jinak, ten plech co kryje motor je tak těžkej a kvalitního kus materiálu, že průměrný člověk ho sotva zvedne! ;) na lince musej tento plech dávat ve dvou, jinak se prostě nečapou, jak je to těžký!!! :palec2: Další věc, ještě v tom paketu to má lepší odolnější stabilizátory! jak říkám, hodně tenhle paket dávaj do Ruska, na ty jejich podmínky a cesty ideální, a sem do ČR bych si ho taky vzal, ono to tu není o moc lepší ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes konecne videl Toura s novym volantem a novyma zrcatkama. Musim rict, ze ty zrcatka tomu slusej a volant taky vypada pekne. A jeste k tomu cervena barva....... :palec2: Byla to 1,6 benzin. Po otevreni motoru me ale zarazilo, ze vidim pod motorem "silnici". Ze spoda nic neni. Nevite nekdo nahodou jak je to u diesela? Mame v rodine octavku z r. 2004 v dieselu a pokud vim, tak ma ze spoda nejake plasty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škoda, že jsem rok nepočkal. Koupil jsem loni Toura se SportPacketem (viz. RedOctan ve Vašich Octaviích). Mohl jsem dost ušetřit, ale to je holt život.

Taky jsem známymu doporučil Tourku v květnu v TéDéIčku, se paketem Plus, dálkou, komplet zimníma kolama asi za 350,- tKč

a teď zíráme, ale to by si člověk nemohl koupit nic :+)

Kdybych potřeboval nový auto, jdu do ní se Sportpaketem a ani chvilku nezaváhám.

Osobně bych si koupil doplňky, který jdou špatně dodělat (šíbr, klima, esp apod.) a zbytek bych si nechal dodělat tady u šikovnejch kluků ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes konecne videl Toura s novym volantem a novyma zrcatkama. Musim rict, ze ty zrcatka tomu slusej a volant taky vypada pekne. A jeste k tomu cervena barva....... :palec2: Byla to 1,6 benzin. Po otevreni motoru me ale zarazilo, ze vidim pod motorem "silnici". Ze spoda nic neni. Nevite nekdo nahodou jak je to u diesela? Mame v rodine octavku z r. 2004 v dieselu a pokud vim, tak ma ze spoda nejake plasty.

Zatím jsem viděl Dýzly celý zakrytovaný v plastu nebo maj ten paket špatný cesty, a ty 1.6 MPI ty maj jen takovej decentní plastovej kryt na předku, proto je vidět skrz auto, taky se mi to moc nelíbí u tý 1.6, proto bych hned volil ten paket špatné cesty a je to nesmrtelný, např. teoreticky, ten plech je tak silný(a má ještě výztuhu - konzoli kterou je taky přidělaný), že kdybych s tím autem zůstal vyset na nějakým pařezu, tak se to opře o plech a ten plech to podrží a sotva se prohne ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Škodovkáři, mám už cca 2 týdny objednanou OI tour trumf 1.6 s paketem plus, malým koženým paketem a paketem pro špatné cesty. Hned jak auto bude, zašlu fotky. Děkuji za fotky nového interiéru a za odkazy za katalog akčního modelu. Tyhle informace a hlavně fotky mi neposkytl ani autosalon.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle mi přišlo z jednoho autosalonu - takže pokud někdo váhá, měl by si trošku pospíšit :)

Pokud budete mít o vůz zájem, je nutné jej objednat do konce září, dodací lhůta už se prodloužila na 2 měsíce (nedostatek diselových motorů pro tuto akci) a možnost objednání končí právě 30.9.2009.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...