Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

Červená barva je pěkná a bez příplatku. Ta nová je skutečně slušivá. Opravy jsou snadnější než na metle a nejsou prakticky vidět, hlavně co se týče zaťukávání odražené barvy od kamínků. S motorem 1,6 budete chlapi spokojeni. Když člověk jezdí sám, jede to svižně, i ve dvou pohoda. Když je to naložený, tak bych se do větších akcí nepouštěl. Zapnutá klima je na výkonu samozřejmě znát. Motor je to jednoduchej a poměrně lehčí než diesly, takže náprava tolik netrpí. V 95tis. mi začala odcházet lambda sonda, ale to je daň za horší benzín bohužel. Jinak dejte si bacha fakt na to řazení, když budete auta přebírat, mrkněte na to, jak tam jdou kvalty. Já měl opravdu problém a v záruce mi museli rozkuchat převodovku, nějaké štelování nepomohlo. Tyhle motorizace měly převod mezi řadičkou a převodovkou jinak dělanej než TDI. Bohužel.

Toho řazení jsem si hned všimnul. Plno 1.6 MPI, když si zkouším řazení, tak někdy jdou kvalty špatně, a někdy krásně hladce zapadávaj. u dýzla jdou vždy perfektně, takže něco pravdy na tom bude. Ale jestli si to pak třeba sedne u tý 1.6 MPI, kdo ví...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli si to sedne? Tak já ti z vlastní zkušennosti mohu říci, že do deseti tisíc si nic nesedlo. Problém byl jasný, jednička šla mizerně, dvojka se musela docvaknout až do konce, při podřazování tam šla ztuha. Trojka také žádnej zázrak. 4-5 pak bez problémů. Reklamoval jsem to potom, co jsem si všiml, že k žádnému zlepšení nedochází. Několikrát mi to štelovali, ale výsledek skoro nulový, vyměnili i olej v převodovce za řidší, ale stále nic. V Praze byla jízda doslova utrpení, zůstával jsem na křižovatkách, dvakrát vymačkával spojku, dvojku při podřazování doslova páčil až ke kraji, aby zacvakla. Pak jsem se naštval, zajel ke Klokočkovi, vzal za ruku šéfa a dovedl ho k vozu. Řekl jsem, aby si zkusil řazení. Zkusil to a povidá, že je to nepoužitelný. Tak jsem jim to tam nechal, rozkuchali to celé, pár věcí vyházeli uplně a výsledek fantazie. Najednou to šlapalo bezvadně /tedy ne tak lehce jako u TDI/, ale už se s tim dalo jezdit. Byl jsem spokojený. Proto na to upozorňuji, konzultoval jsem to s prodejcem a o tom problému vědí, je velmi častý. Jeden zákazník jim dokonce kvůli tomu vrátil vůz.

Jinak tedy octa šlapala bez problémů, vše fungovalo bezvadně. Jedinej problém byl s climatronicem, první rok a půl jsem ho vůbec nevypínal, stále na AUTO režim, nevyvětrával před koncem jízdy a po roce začal smrdět. Několikrát jsem ho čistil, ale dočasného zápachu při vypnutí či zapnutí jsem se už nikdy nezbavil. Dle servisu by museli vyndat a vyčistit výparník, což je náročné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clint: co se řazení týká, trochu mě děsíš. Taky mi nechodí úplně dokonale, ale zase se mi zdá, že se postupně rozvolňuje, mám najeto asi 21 tis.

Dám tomu ještě nějaký čas a pak uvidíme, je to v záruce, ještě 3/4 roku.

Mám 1,6 combi, Corrida se Sport paketem, viz. RedOctan v oktávkách.

Jsem naprosto spokojenej, s autem jako celkem, se spotřebou atd. Jedinej problém mám trochu s podivnejma zvukama ze stahovačky okna, už jsem to reklamoval, nic neudělali, tak to dostanou znova. Kdybych mě znovu volit nový auto, zvolil bych Octu I znovu. A co já mám zprávy, měli by ji dělat do roku 2011. Předpkládám, že tehdy má naběhnout nová generace Octávky a místo OI zaujme OII a bude se dělat další roky, opět jako levnější varianta k nové generaci. Zdá se mi to i logický, nevidím důvod, proč by měli teď přestat s OI bez náhrady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clint: co se řazení týká, trochu mě děsíš. Taky mi nechodí úplně dokonale, ale zase se mi zdá, že se postupně rozvolňuje, mám najeto asi 21 tis.

Dám tomu ještě nějaký čas a pak uvidíme, je to v záruce, ještě 3/4 roku.

Mám 1,6 combi, Corrida se Sport paketem, viz. RedOctan v oktávkách.

Jsem naprosto spokojenej, s autem jako celkem, se spotřebou atd. Jedinej problém mám trochu s podivnejma zvukama ze stahovačky okna, už jsem to reklamoval, nic neudělali, tak to dostanou znova. Kdybych mě znovu volit nový auto, zvolil bych Octu I znovu. A co já mám zprávy, měli by ji dělat do roku 2011. Předpkládám, že tehdy má naběhnout nová generace Octávky a místo OI zaujme OII a bude se dělat další roky, opět jako levnější varianta k nové generaci. Zdá se mi to i logický, nevidím důvod, proč by měli teď přestat s OI bez náhrady.

Aj ja mam octaviu tour 1,6,ale liftback a som s nou velmi spokojny :palec2::palec2:

Editováno: , autor: OJO
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle mi přišlo z jednoho autosalonu - takže pokud někdo váhá, měl by si trošku pospíšit :)

Pokud budete mít o vůz zájem, je nutné jej objednat do konce září, dodací lhůta už se prodloužila na 2 měsíce (nedostatek diselových motorů pro tuto akci) a možnost objednání končí právě 30.9.2009.

muzu se zeptat na dealera ktery ti to sdelil??

Ja komunikoval ted s cca 3mi dealery a s jednim jsem se dohodl na objednavce az na pocatku rijna a ani naznak o ukonceni teto akce....asi to radsi prehodnotim a pospisim si :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vcera som sa s priatelkou prechadzal a na parkovisku som narazil na Octaviu Tour Trumf. Novucicka, bez prachu, vonavucka. Nove zrkadla a hned som siel pozriet aj na ten volant. Mmmmm ten volant sa mi na fotkach nepacil ale je v pohode. Tie zrkadla su veru no.... nezvyk jednoducho, tvarovo mi tam nesedia....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už máte někdo novou trumfku doma??

Já ještě ani nedostal datum výroby.... :-(

Ale mám objednáno teprve 2.9. , tak to bude asi prosinec.... Vánoce.... :-)

Tak, tak, já jsem taky v očekávání, datum výroby již mám v 43.týdnu, ale kdy mi ji předají, to taky nevím. A to chodím blbec pěšky, musel jsem se zbavit devítileté fábie. Objednával jsem 31.8.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...