Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

Taky sem zacal jezdit po Praze kratsi trasy a dlouhodoba behem tydne vzrostla na 6,6.....kratsi trasy jezdim bezne kolem 7,5...ale co uz :-D:-D jezdim taky jako prase :smich:

Tvl tomu musíš fest dupat..průměr okolo 7,5 jsem měl jednou když jsem jel do hor a skoro pořád plnej knedlik.. :)

Jinak mám dlouhodobou 5,7 a taky to moc nešetřim... ale do města se podívám málokdy spíš okresky..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tvl tomu musíš fest dupat..průměr okolo 7,5 jsem měl jednou když jsem jel do hor a skoro pořád plnej knedlik.. :)

Jinak mám dlouhodobou 5,7 a taky to moc nešetřim... ale do města se podívám málokdy spíš okresky..

tak moc nedupu...většinou se ten motor ani nezahřeje za tu krátkou trasu, samej semafor, samá kolona...nemá šanci to kdy spadnou....a když jedu delší trasu tak tomu zase dupu :-D

btw. nejmenší spotřebu mívám na dálnicích...5,7-6,2

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

viz komentar v diskusi pod clankem:

Tohle je jeden z těch ke Škodě zcela nekritických článků. Ti samí redaktoři, kteří u jiných, třeba korejských značek kritizují cokoliv, a sedadla jsou jim buď příliš měká nebo tvrdá, malá, nebo velká, karoserie příliš nízká či vysoká atd. se najednou nekriticky rozplývají nad vozy Škoda. V lepším případě si můžu myslet, že jde o důsledek toho, že vozy škoda jsou navrhovány pro českého zákazníka a autorovi tak více vyhovují. V horším případě odhazuje svoji kritičnost ve jménu patriotismu.......nebo mu Škoda něco nabídla. Zatímco i u velmi povedených zahraničních aut vždy najdou redaktoři něco ke kritice, u Škody nikdy. Opravdu si může soudný člověk myslet, že Škoda dělá vždy ta nejlepší auta, a na co šáhne, to se jí daří? Zejména u automobilky, která používá starou koncernou techniku a v tuzemsku měla dlouhodobě vysoké ceny je to zvláštní.

*****

Chce to zapojit selský rozum a nejlépe si všechna zamýšlená auta vyzkoušet a rozhodnout se na základě vlastní zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pina: hlavni je neodsuzovat auta pouze na zaklade svych hodnot (v horsim pripade na zaklade novinovych clanku). nekdo rad usetri 30 000Kc, nekomu je to jedno, nekdo zase nehodla experimentovat a cekat jestli to vyjde a nebo ne.

mimochodem, z tech objektivnich veci je tam dobrych postrehu dost. na druhou stranu je tam par bludu na obe strany - treba ten o vyrobe 16 let, coz by prinejlepsim posunulo vyrobu nekam k dubnu 1994 nebo vychvaleni podvozku. jasne, ze zrovna megane combi nebo sedan v zadnym pripade nepatrijou na spicku, ale tour podvozek v dnesni dobe taky nema.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemyslím že tuzemská automobilka výrábí to nej(opakuju že i můj Tour měl problém), ale k těm recenzím kterých tady už pár bylo - srovnát 16tiletého "staříka" a "novorozence" není spravedlivé a to tady málokdo uzná a každý článek je něčím ovlivněný to pro ty moralisty. Jak už tady někdo psal, každý kdo si Toura koupil měl k tomu nějaký důvod a podle těch keců moudrých jsme asi debilové. Tour letos končí ...... a kdo chce korejce ať si ho koupí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

srovnát 16tiletého "staříka" a "novorozence" není spravedlivé.

No to určitě není, ale protože jsou všechny (dvě, tři) auta ve stejné, či podobné finanční kategorii, tak se to srovnání logicky nabízí. A obvykle je to srovnávání jablek a švestek a je jenom věcí recenzenta, jak celkově článek vyzní. Objektivita se na netu v recenzích moc nenosí. Mnohem objektivnější jsou zkušenosti z praxe a ty najdeš jenom na diskuzních fórech.

Teď jsem na pumpě zahlédl Auto Build - 58 testů po 100K km (auta rozebírali na součástky), Kia Ceed 3 místo známka 1, Fabia 1.4 16V - snad 52 místo známka 4-, Roomster asi 8 místo, známka 2. Renaulti také docela dole.

Jak už jsem tu psal, každý ať si koupí auto, které mu sedne, pocitově i finančně. A pokud je spokojený, tak je to to nejdůležitější a zbývá už jenom popřát šťastné kilometry bez nehod a poruch.

Po spočítání Kia leasingu, a započítání nákladů na povinné servisní prohlídky, jsem se zatím přiklonil k Meganu GT 1.6V 16V 110k (má mnohem lepší převodovku než 100k). Ale jestli ho nakonec koupím, nebo nekoupím, to teď neumím říct. Jisté je asi jenom to, že lepší doba pro nákup nového auta (jedno jaké značky) ještě nebyla a už asi nebude. Proto o něm přemýšlím, jinak bych si ještě rok či dva vystačil s tím, co mám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já nevim, mě se celkově novej Megan vůbec nelíbí, já se vlastně divim že Renault nemá žádný problémy...Lagunu hnus, Megan hnus, Fluence jakž-takž jde ale asi má Renault hodně příznivců!!

tisíc lidí, tisíc chutí...a nová laguna je paradni - hlavne zevnitr (jesli si ji nekdy ridil tak wow) ;-)

ale to uz nepatri do stromu o Tour :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není tam bohužel nic nového. Od května má jet údajně Tour na poloviční množství.

Nevím jak je to teď s dodacíma lhůtama, ale začaly se zase Toury objevovat na skladech. V celkovém množství ale skoro nepřibyly, protože zase velmi rychle zmiznou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...