Přejít na obsah

Zvýšení výkonu TDI


Doporučené příspěvky

tak se zase pomalu chystá m na úpravu ,ale je toho hodně co chci a samozřejmě hned .Takže potřebuju předělat AC na Climatron a samozřejmě ty koně pod kapotu .Máte někdo nějaké nové poznatky ohledně zvýšení výkonu? Jaster už máš novou spojku ?

Poznatky jsou poraddd...Zitra k nam dorazi dva clenove na upravu.Oba 81kw jeden jde na trysky powerplus764 + turbo 130 + montaz 6 kvaltu{vykon bude 160HP}.A druhy jde na chip a mooozna trysky sprint 764..Jinak zatim vsichni co menili trysky a upravili soft u nas zatim snad spokojenost..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak,nevyužije.A vyměnit 130 za 150 je bez úprav,protože ty turba jsou na pohled identický.No a nastudováno mám,protože to tam už měsíc cpu.Sice už na podruhý,protože jsem si nevšim,že mám po bouračce prasklej blok. :D

To není úplně přesné....jsou 2 druhy kompresorových skříní....jak u 130PD tak u 150PD.

Ale obojí se dá pořešit pomocí redukcí tak, aby se daly použít origo hadice. Jen se ta výstupní zkrátí dle typu turba. Tady jsou fotky těch dvou typů:

post-6697-1185265464_thumb.jpg

post-6697-1185265506_thumb.jpg

Editováno: , autor: tdipower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci se Vám do toho nějak míchat - tdi neni moje parketa - ale zkuste se obrátit na Lukáše z OC - má tdi 66 kW upravený na 125 kW (170 PS) a 400 Nm od DP a má tam turbo ze 150ky, vstřiky race 520, supersprint vejfuk a čip. Nevim o tom, že by předělával nějaký hadice od turba - jen vyměnil turbo a ostatní zůstalo a intercooler má taky původní v podběhu a maká mu to super a bez problémů. Zkuste se ho zeptat.

Tento výkon (170PS) se dá dosáhnout i se sprintama a turbem 130PD. Race 520 a turbo PD150 už se může blížit ke 190PS.

Já jsem měl s RACE 520 a turbem 130PD přes 180koní. A to jsem měl malý IC!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci se Vám do toho nějak míchat - tdi neni moje parketa - ale zkuste se obrátit na Lukáše z OC - má tdi 66 kW upravený na 125 kW (170 PS) a 400 Nm od DP a má tam turbo ze 150ky, vstřiky race 520, supersprint vejfuk a čip. Nevim o tom, že by předělával nějaký hadice od turba - jen vyměnil turbo a ostatní zůstalo a intercooler má taky původní v podběhu a maká mu to super a bez problémů. Zkuste se ho zeptat.

Tento výkon (170PS) se dá dosáhnout i se sprintama a turbem 130PD. Race 520 a turbo PD150 už se může blížit ke 190PS.

Já jsem měl s RACE 520 a turbem 130PD přes 180koní. A to jsem měl malý IC!

RE: Jenze zase za jakou cenu ze to urcite dost hulilo, a turbo bylo nahrane...tohle zrovna neni na dlouhodobe uzivani....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně že u těch 182 koní už je to moc....ale já jsem pasal že výkonu 170 koní se dá dosáhnout se sprintama a 130PD turbem. TDIfun má na své oktávě s těmito komponenty 120kW, a pokud není 35°C, tak to nijak zběsile nehulí. Jen jsem chtěl říct, že se 150PD turbem a RACE520 je to celkem zbytečně málo! Za ty prachy.....jinač nic.

Jo....a tlak turba 1,45....myslím že jako ty....takže žádná hrana....ale běžný standard pro 130PD turbo...

Editováno: , autor: tdipower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně že u těch 182 koní už je to moc....ale já jsem pasal že výkonu 170 koní se dá dosáhnout se sprintama a 130PD turbem. TDIfun má na své oktávě s těmito komponenty 120kW, a pokud není 35°C, tak to nijak zběsile nehulí. Jen jsem chtěl říct, že se 150PD turbem a RACE520 je to celkem zbytečně málo! Za ty prachy.....jinač nic.

Jo....a tlak turba 1,45....myslím že jako ty....takže žádná hrana....ale běžný standard pro 130PD turbo...

RE: S Race520 a 150tkou tj. tech 180PS+ by chtelo za ty prachy...jenze tam uz to chce IC, lepsi sani, hlavu cerpadla...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Tak co, už něco máš?

Já mam trysky a jede to stokrát líp, v létě to trochu kouří, spotřeba v zásadě srovnatelná a teď mi odchází spojka. Ale to je možná tim, že to auto má nalítáno teď lehce přes 15Otkm. S tryskama asi 20tkm (?) Nevim přesně... Rozhodně lepší dát trysky a přemejšlet co dál, než tam nacpat nějakej chip a pak zjistit, že to zaplatíš celý znova...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:palec2: zdravim ,protože chci zvednout výkon u své octy a každej řiká něco jiného ,prosím pište sem své poznatky z vašich vozů .Spolehlivost ,životnost dílů a případné výměny a opravy .samozřejmě i pište od koho a jak a na kolik a za kolik jste zvýšili .PROSÍM NEPIŠTE SE TI CO JSTE VÝKON NEZVEDLI .REAKCE JAKO JSOU ŽE NĚKDO MÁ NĚKDO SLYŠEL ,PIŠTE JINAM DÍK :palec2:

Mam nachipovane dve auta. Dal som si to robit u firmy Profituning v prevadzke v Bratislave, kde maju aj vykonovu valcovu brzdu. Nikdy by som si nedal chipovat auto, ked by som nevidel presne hodnoty pred a po. Myslim, ze v tejto firme to robia z rozumom a som spokojny. Nedosiahol som zvysene hodnoty take, ako sa propaguje kdekade na internete prip. aj tu vo fore som cital o ovela vyssich narastoch, ale ani mi vyrazne vacsie hodnoty neslubovali a naozaj som spokojny.

Prve auto je Octavia 1.8 Turbo benzin, r.v. 2002, s nabehanymi hodne hodne vela km, a so seriovymi hodnotami ako iste viete 150 koni a 210Nm. Pri prvej navsteve sme zmerali vykon a zistili sme, ze mam len 133 koni a 208Nm. Hned padlo zo strany chlapikov podozrenie na vadny snimac hmotnosti vzduchu, co mi vzapeti aj dokazali po jeho odpojeni a znovunamerani takmer seriovych hodnot. V servise som dal vymenit snimac a vratil som sa az o 3 mesiace s cielom nachipovat auto. Opat sme odmerali auto na brzde a malo hodnoty 146 koni a 217 Nm, co je v pripade vykonu celkom logicke vzhladom na vek auta a v pripade krutiaceho momentu prekvapivo lepsie ako seria - ale kazde auto je vraj individualita. Auto sa chipovalo po kabli (ziadne menenie riadiacej jednotky za cudziu!! ako som cital tu na fore) a pri stvrtej verzii softwaru sme si povedali, ze nebudeme viac auto trapit a ponechame ju. Totiz po kazdej softwerovej uprave sme hned na brzde testovali jej dopad. Vysledok bol 164 koni a 261 Nm, teda narast o 18 koni a 44Nm. Slubeny krutiaci moment mal byt sice vacsi a chlapika to trochu aj stvalo, ale ja som s tymito hodnotami, resp. s tym co auto s nimi robi nadmieru spokojny. Citil som to okamzite a zmena je velmi badatelna, auto brutalne zrychluje oproti povodnemu stavu. Na prvom a druhom prevodovom stupni sa ide ASR posrat, kedykolvek stlacim plny kotol. A citit to na vsetkych prevodovych stupnoch. Takze velmi velka spokojnost.

Druhe auto je Toyota Corolla a viem ze toto sem nepatri, ale aspon styrmi vetami. Je to benzin 1.4 VVTi, r.v. 2006, najazdene 10 tisic km, ktoremu sme namerali takmer seriove hodnoty. Toto auto neslo chipovat po kabli a preto sa vybrala riadiaca jednotka nachipovala sa mimo auta a vlozila sa spat. Narast po nachipovani bol iba 6 koni a 7 a pol Nm. Tieto hodnoty su nespoznatelne a preto pri takychto slabych motoroch (male benzinaky bez turba), je mozno otazne ci davat za to peniaze.

Kazdopadne firma poskytuje (myslim) 14 dnovu lehotu na vratnie penazi v pripade nespokojnosti z akychkolvek dovodov a vratenie do povodneho stavu.

Editováno: , autor: Jergus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, chipnul jsem 2 Octavie, tu jednu už nemám. Chipoval jsem od pána, který dělal v neměcku ve Volkswagenu a tudíš se v těchto motorech velice vyzná. Nabízí standardní chip i chipy na míru. Já u obou Octavii měl standardní chip. Důležitá informace je ta, že i při plném sešlápnutí plynu není vidět žádný černý dým, který skoro vždy při chipu bývá!!!

1. Octavia r.v.2001 TDI 66 kW AGR - výkon zvednutý na cca 85 kW. Reakce na plyn byla hodně rychlá, akcelerace, pružnost motoru se rapidně navýšily. Spotřeba při klidné jízdě šla o cca 1 l na 100 km dolů. Při velmi svižné jízdě zase naopak mírně nahoru asi o 0,5 l. Chipoval jsem když Octavia měla najeto 170 000 km. Najezdil jsem s chipem 70 000 km. Nikdy nebyl žádný technický problém (spojka, turbo, váha vzduchu). Jelikož auto mělo najeto hodně km, prodal jsem a koupil jiné.

2. Octavia r.v.2004 TDI 96 kW ASZ - výkon zvednutý na cca 125 kW a točivý moment 410 n.m. Reakce na plyn okamžitá, akcelerace, pružnost motoru se ttaké rapidně navýšilo. Spotřeba při klidné pomalé jízdě šla o 0,5 l dolů. Při svižné jízdě zase o 1 l nahoru. Chipoval jsem při 75 000 km. Teď mám najeto 90 000 km. Zatím nebyl žádný technický problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a co starty u studeneho či tepleho motoru...lepší horší?komu to startovalo na tři u studeneho a tryskama to pomohlo?známymu totiž doporučili ,at dá silnější trysky,tak se ptám

No možná, že studený starty jsou o chlup horší. Jako, že se otočí víckrát. Ale jako nestane se, že bych nenastartoval napoprvý, jen to trvá o třeba vteřinu a půl, místo toho aby to bylo hned. Když je pod nulou. Když je teplo, tak v tom neni žádnej rozdíl.

Jinak ještě doplnim, že trysky mam od Reeshy z Dieselpoweru a stálo to loni na jaře asi 9500 i s daní a prací.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

mam upravu mensi ale budu dal delat...mam to na 1.9tdi 66KW ALH... spojka ATD s jednohmotou,egr zaselepeny SW a mam trysky sprint 764.vykon cca 85 az 90kw a kroutak tech 270 nm cca.to vse uvadi na DP.jsem max spokojen,jede to jak hrom oproti serii ale taky si to rado zahuli a spotreba sla nahoru..si myslim nejak ji neresim.jsem max spokojen.jeste se chystam na upravu SW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, zvedl. Čipoval jsem svojí okťu, z původních 74kw na 96 - 100kw a pocity? Prostě úplně jiné auto...zvětšení pružnosti motoru, hlavně to předjíždění...libovka ;) spotřeba No dle jízdy, normální jízdou určitě dolů...ale když člověk chce ten výkon využívat tak tam něco téct můsí. Do budoucna bych vhtěl asi víc...turbo, tryky a znova čip. Chtěl bych těch cca 120kw. Asi se ptáte proč jsem tedy nejprve čipoval a nedal trysky. Nooo takže, o úpravách jsem toho v té době moc nevěděl (což nevím ani dnes ;) ) A taky mi to kamarád načipoval v ceně auta (barl jsi jí od něho) Takže asi tak :) jinak těd s čipem najeto 40tis km a bez závady...olej nežere témeř vůbec. Max tak 0,5l na 10tis km. Zkrátka spokojenost :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím páni,chcem sa opýtať či by sa dal chipnuť motor na octávke aj ked má najazdených cca. 300. tis km(66kw/AGR)(menené vstrekovacie čerpadlo naj. na nom 20.tis.km) alebo nejako vylepšiť, zvýšiť výkon, alebo žhaviče z 81 kw? pomohlo by dačo?,, dík za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím chtěl bych se zeptat,Kámoš má Octavii 1 Tdi 66Kw ,ale teď si nechal namontovat malou krabičku která je napojena na kabeláž k čerpadlu a na váhu vzduchu.Je z toho nadšen protože při sepnutí turba jde krouťák nahoru a jde to sakra poznat.Hlavně si to chválí že nemusel chipovat upravovat řídící jednotku.Montáž trvala půlhodky,takže rychlovka a demontovat to jde taky snadno.Jen by mě zajímalo o tom něco víc,co je to za úpravu a jaký to má vliv na motor a za kolik se to dá sehnat,protože on za to dal balík .Já mám Octavii 1 Tdi 66Kw 4x4 sice jsem sní maximálně spokojen,ale na to předjíždění to moc není.Dík za příspěvky a odpovědi Roman (Ještě přikládám foto té krabičky)

post-50423-1277307473,1881_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...