Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Kdysi v žigulu jsem vozíval náhradní membránu palivového čerpadla, klíňák, kabel ke svíčkám... teď s sebou zatím nevozím nic.

Co vy?

Takové relé 109 nebo klínový řemen případně dámskou punčochu... :punk:

Vloženo

a na co něco vozit....dneska již není éra 120-tek apod..kdy se na silnici dalo udělat skoro vše......dnes si tak max vyměníš kolo a doplníš kapaliny..na silnici...

Vloženo

rele 109 vozim :palec2: Stejně jako gola sadu,včetně torxů a imbusů,dále pak profi startovací kabely a dvě tažný lana. Jinak z dílů nic... Jo a ještě lampu. Všechno se to dá naskládat do bočních kapes v kufru. A letos budu mít před dovolenou ještě roční asistenci UAMK

Vloženo

Chci se zeptat, na co je to relé 109? Jinak já sebou vozím kompresor na 12V, lampu do 12V zásuvky (určitě by se mohla hodit např. při výměně kola v noci, kde není osvětlení) a natahovací tažný lano. Všechno to mám naskládaný pod podlahou v kufru ;)

Vloženo (editace)

Relé 109? - 1J0 906 381 A, relé žhavení u ropáků, když ti odejde, nenastartuješ, položka za ca. 130,- Kč.

Jinak očkové klíče, malou golu, 3 francouzáčky, startovací kabely, lano, plasto/textilní lepící pásku a do dneška nožní dvoupístovou hustilku - ale ráno jsem dofukoval kočárek a hadička nevydržela :angry: Kompresůrek jsem také vozíval, byl hlučný a pomalý, ale asi ho vyměním zpátky za tu hustilku :(

Editováno: , autor: Viktor X
Vloženo (editace)
Relé na žhavení? :smich: V létě stejně nežhavíš.

Je to jak píše Marek, neopravíš na silnici nic.

Jinak by jsi musel mít vlečňák a na něm celou octavii (pro strýčka příhodu)

lol

Moc toho o elektrice nevíš :p , nejde jen o žhavící svíčky... ale tuším i nějakou řídící jednotku.

Editováno: , autor: Viktor X
Vloženo

to Viktor X:

Proč mě soudíš, když mě neznáš?

Napíšeš že moc toho o elektrice nevím a potom že asi něco tušíš, takže víš toho také hodně :smich:

Stejně když Ti auto nejede a bude to v elektrice, tak bez diagnostiky poznáš kulový.....

Vloženo (editace)

Soudím podle tvých znalostí o relé 109, které je podle tebe v létě k ničemu ;), takže toho vím asi víc než ty :p, ale proč se tu hádat, :noot:

...

viz např. ŽHAVENÍ, Nerozsvítí se žhavení a nejde nastartovat

...

PS (nechci psát zbytečně další příspěvek) to bych nemusel vozit ani ty pojistky, které ti neshoří jen tak, snad s vyjímkou vadných žárovek. Prostě každý díl má svou specifickou spolehlivost, taková řídící jednotka motoru ji má několikanásobně vyšší než relátko, které spíš odejde, a má smysl jej vozit s sebou - ale nikdo tě nenutí :kol-48:

Editováno: , autor: Viktor X
Vloženo

OK

Je dobře že o tom relátku víš víc než já, nicméně:

jestliže je to relátko nejen na žhavení ale i na ŘJ, tím pádem co se stane když odejde ŘJ?

To by jsi jí mohl vozit sebou taky, a pak ještě svazky (co kdyby se nějaký porušil...) patice, Notebook s kabelem a soft na diagnostiku atd. atd.

Můj názor je takový: pokud Ti auto nejede a je to v elektrice (nemyslím jen pojistky) tak si s tím stejně na cestě sám neporadíš.

Nic takového (jako toto relátko) jsem zatím opravovat nepotřeboval a tak to i nevozím.....

Vloženo

Nějake to nářadí v autě mám protože škodovka používá spoustu debilních hvězdiček a jinejch udělátek tak abych kvuli nejaké blbosti nebyl překvapenej jako je třeba vyměna žárovky v bočním blinkru a jako nahr.díl sebou vozím zap.svíčky a když jedu dál tak přihazuju zap.cívku ty na HTP dost zlobí.

Vloženo

to Viktor X: díky za vysvětlení k čemu slouží to relé 109, ale já ho asi nemám, tak ho nemusím ani vozit, ono stejně na silnici si toho člověk moc neopraví, tak asi zůstanu u té výbavy co mám, možná doplním nějaké ty torxy apod. ;)

Vloženo

na dovču jezdíme vždy tři octávky. Tak aspoň já ho pro sichr vozím. Je to relé řidící jednotky a prostě večer to zhasneš a ráno točíš a nenatočíš. Kdo to zná ví včem je problém a výměna tak na 5minut i s cigárkem... :)

Vloženo

Já jsem známý paranoik, tak sebou vozím skoro celou druhou Oktávku lol

V kufru mám nějaké to nářadí navíc, kleště, drát, izolovaný kabel, čokoládku, rukavice, ponožky na čištění rukou, manometr na tlak v pneu, staré zapalovací trafo, víčko rozdělovače a palec, hasicí přístroj, tažné lano, gumu pod hever, náhradní šrouby na kolo, startovací kabely, síťku přes zavazadla, "pavouka", izolačku, jeden-nejdelší zapalovací kabel, jednu svíčku a ...no to bude nejspíš všechno :smich:

Nicméně je to vše srovnané do těch polystyrenových přihrádek v rezervě a před ní, takže mám kufr čistý a volný :)

Vloženo
Nářadí běžný, náhradní díly žádný, navíc skládací lopatku, svíčku a 3 černý pytle...

Luky ty jsi morbidni :-)

ja mam kompresor, krabici naradi z OBI za 1500Kc (sice velika, ale uz toho zvladla tolik, ze je to inventar kufru), lampu na 12V, nekolik druhu izolep, krabicku s ruznymi sroubky, pytlik s hadry, hadicku od prepadu, zarovky, , rukavice, klekatka na kolena pro dlazdice (opet OBI 99kc), kabel, velky hever, pilnicky, multimetr, hasicak, vestu, malou VAG diagnostiku, rychlospojky, maly silikonovy tmel, sekundac, pojistky,... hehe ono to vypada jako tze jezdim s plnym kufrem, ale opravdu to mam vse narovnane kolem rezervy a v te bedne z OBI :-) uz mi to pomohlo tolikrat, sice nastesti malokdy pro Octavu ale pro ostatni kolem...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...