Přejít na obsah

Změna nasávání na FI 1.2 htp 47kw


lospablos

Doporučené příspěvky

Tak oši, koukal jsem teď na to sání a nasává to i teplý vzduch,

Modrá šipka zepředu studeny

4ervená šipka zezadu teplý

No ja mam ten otvor skoro upchaty. nechal som tam dole cca 3mm na odtok.

Chcem sa spytat ci ma niekdo tu klapku(bimetalovu co sposobuje regulaciu) v tych airboxoch(nad motorom) odstavenu tak, len aby isiel vzduch priamo z vonku ?

Jednoducho napevno zafixovat nasavanie z vonka :

post-1476-1251798778_thumb.jpg

post-1476-1251798790_thumb.jpg

post-1476-1251798810_thumb.jpg

post-1476-1251798829_thumb.jpg

Editováno: , autor: TiGeRZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No z uvedene upravy mam tak trosku smisene pocity. Napad je to urcite dobrej, zpusob sani vlnovcem v hornim krytu mi taky neprijde prilis idealni. To reseni, jak to ma udelana F2/R vypada mnohem lepe. Pokud bych to ale chtel predelat, tak bych se asi snazil sehnat potrebne dily na vrakovisti a udelat to co nejprecizneji. Lepeni hadicek do filtrboxu a podobne veci... no pokud by to bylo docasne reseni s tim, ze po otestovani se to predela do "ucesane podoby", pak proc ne. Ale pro dlouhodobe pouziti bych se bal.

Kazdopodne, hlavu vzhuru, snaha se ceni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...

Tak jsem si to zde celý pročet a zajímalo by mne jak to má třeba udělaný woody, viz foto:

post-13530-1251546487_thumb.jpg

Toto sání se u této motorizace dělá zruba od roku 2004 (já mám ještě ten starší), ale nikde z fotek jsem našel, jak toto nasává teplý vzduch??

Jinak plně souhlasím s maltou, teplý vzduch musíš nasávat a ne jen "ohřívat" původním sáním tvoje upravené..

nemáte někdo čísla těch dílů? box a hadice? chtěl bych to taky předělat na 1,2 12v díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Ja chip od cimbu mám a přínos to je. Ale nikde jsem neslyšel, ani nečetl že by chipoval na 54 kW. To je nějaká novinka? A je pravda, že Janda o téhle úpravě mluvil, dostaneš tím tak 3-4 kW. Ale tohle ti prostě projev auta nezmění natolik, že je tím možné jezdit 180 km/h jako běžnou cestovní rychlostí. Beru to jako vrchol HTP.

vrchol je 190 u nenachipovane fabky 1.2 12V combi, tuhle rychost drzi :p , aspon ta moje , ale je jasny , ze ji takhle samozrejme netrapim a byl to jen kratkodoby test limitu. Tesim se az to mr. Cimbu nachipuje :)

post-48459-094581900 1287010047_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Mohl byste mi někdo prosím přečíst číslo spojovací trubky mezi klapkou a filtrboxem? Mám Fabku z r. 2002 (HTP 40kW) se sáním v krytu a taky bych chtěl sání mimo. Hledám tu hadici na netu asi tejden a nic. "Profíci" z různejch shopů mi nedokážou na dotaz odpovědět a dokola opakujou: Potřebujeme číslo toho dílu. Fitrbox a zbytek udělám jinak, ale tu hadici ke klapce bych chtěl origo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je přesně ono, díky moc!

Není tam víc variant? V jedné odpovědi z e-shopu tvrdili, že se v roce 2006 vyráběli pro HTP 40kW tři různé verze té trubky. Předpokládám ale, že i kdyby to tak bylo, tak jsou pro mě použitelné všechny (vzhledem k tomu, že zbytek budu kutit jinak). Nebyla by tam ještě prosím čísla těch hadiček a odlučovače na odvětrání vaček (č.15 na obrázku výše)?

Ještě jednou mockrát děkuju!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrá, děkuju. Až to dokutim dám sem foto.

edit: Přeci jen ještě jeden dotaz. Ta bílá "věc" na mezi odvětrávacími hadičkami - je to odlučovač oleje nebo zpětný ventil? Je to hezky vidět i na Woodyho fotce na první stránce. Já to na své hadičce nemám, tak nevím, jestli se to do mé verze ještě nedávalo nebo je to schované ve víku motoru. Má to taky nějaké číslo? Nemůžu to nikde najít.

Podej mi prst a chytnu ti celou ruku, co? :) Doufám, že ještě nejsem moc otravnej.

Editováno: , autor: capillus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

post-61074-0-30976600-1298808667_thumb.jpost-61074-0-13296000-1298808677_thumb.jNo, možná je to součástí té hadičky č.15 ( 03E 103 474 C). Na netu jí nikdo nenabízí, asi budu muset zajet někam na vrakáč. Někdo někde psal, že je to odlučovač oleje, ale spíš bych si tipnul na ten zpětný ventil, aby se vyrovnával případný přetlak v krytu vaček a zamezil zpětnému nasávání vzduchu do krytu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak jsem se taktéž rozhodl předělat sání na své Fabii (2003, hatch.). Zajímal by mě názor na řešení v tomhle videu... Jinak se mi líbí řešení s tím externím filterboxem. Řeší to i situaci, kdyby voda stříkla do motoru ze spoda (pokud je to vůbec možné), tak se dovnitř nic nedostane. Což si myslí že jenom s otevřeným volným filtrem možné je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...