Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

lidičky akorát se mi stalo při výměně čidla zpátečky, že mi unikl olej asi tak dva litry tak jsem vůz odstavil a potřebuji vědět co tam mám nalít - každý doporučuje něco jiného- poraďte pokud máte zkušenosti můžete i na email 558640291@iol.cz předem díky

Vloženo
lidičky akorát se mi stalo při výměně čidla zpátečky, že mi unikl olej asi tak dva litry tak jsem vůz odstavil a potřebuji vědět co tam mám nalít - každý doporučuje něco jiného- poraďte pokud máte zkušenosti můžete i na email 558640291@iol.cz předem díky

Patří tam převodový olej plná syntetika 75W90. Je to jedno od jakého výrobce. Já tam mám OMV Unigear 75 S

Vloženo
lidičky akorát se mi stalo při výměně čidla zpátečky, že mi unikl olej asi tak dva litry tak jsem vůz odstavil a potřebuji vědět co tam mám nalít - každý doporučuje něco jiného- poraďte pokud máte zkušenosti můžete i na email 558640291@iol.cz předem díky

Jakakoliv plna syntetika 75W-90,ja kupoval do Toleda Aral.Bylo,ale drahe jako krava.

Vloženo

tak a je vše vyřízeno, na popud cosbyho jsem koupil olej a dolival dokud nezačal téct kontrolním šroubkem....vejde se do fabky přesně 2 litry no a olej jsem dal plnou syntetiku Castrol tak a ted se uvidí

  • o 6 měsíců později...
Vloženo
jj,jakákoli Full Synt 75W90.Pamatuji že u OMV ho měli nejlevnější,okolo 260,-kč.Jinak fakt,2L je skoro vše.

Hele bledá tváři, jen pro zajímavost, v Octě je to stejné množství nebo více?

Vloženo

píšou 2l tak sem je tam cca nalel,,,ale nějak mě začíná zlobit synchron na dvojce,,nejvíc za studena musím mooc pomaličku aby nekřápla,,v mém případě to vypadá na k.o. převodovky,což si ještě nepřiznávám,takže zkusím ještě koupit jinej a znova vyměnit,,pokud se nezlepší tak bohužel novou převodovku,,,,novou,,no ,,jinou..

Vloženo

myslím žene,,,vypuštěno do prázdna.,jasný že tam vždycky něco maličko zůstane,,,

píšou 2l náplň,takže nalito cca 1.8l 1.9l,no nevím,ale mám pocit že co jsem vypustil bylo s bídou 1.5l,,,,ale píšou 2 tak se tam daly dva......

někde sem tady četl:

Za celoživotní náplň se bere zhruba 150 000 Km/ 5let - toto mi sdělil technik z Audi v Mnichově, - u motorů Vw. Pak rozhodně doporučuje - vyměnit.

Měnil jsem po 160 000, dal Liqui - Moly, 75W-90, Specifikace - G 50, hlavně nedávej Api Gl 4-5, už vůbec ne Gl 5, může být Api Gl 4+, jinak problémy se synchrony.

teď řazení o 30% lepší, vytekl z toho olej nevábné konzistence, jsem rád, že jsem ho vyměnil anedal na rady chytráků o celoživotní náplni, to je blbost.

a umě po výměně toho oleje nastal zmiňovaný problém se synchrony,takže se zrovna chystám k nám do 'olejárny' koupit ten liqui moly + možná 80ml tý přisady do převodu od nich,,,,,s liqui moly mám trocha zkušenost jako olejem do motoru,,celkem spokojenost,,nic jinýho mě nezbývá než vypustit ten nový a vyměnit,,,a uvidí se,,,možná 2l je opravdu moc,ale co je dáno vyrobcem.......

Vloženo

zdar!

všichni píšete o synt. oleji, ale kolegovi(dost velký puntičkář) poradili ve škoda servisu nedávat syntetiku, ale minerál (taky bych tipoval, že synt. je lepší).

Zjistím podrobnosti proč mu to poradili.

Vloženo
myslím žene,,,vypuštěno do prázdna.,jasný že tam vždycky něco maličko zůstane,,,

píšou 2l náplň,takže nalito cca 1.8l 1.9l,no nevím,ale mám pocit že co jsem vypustil bylo s bídou 1.5l,,,,ale píšou 2 tak se tam daly dva......

někde sem tady četl:

Za celoživotní náplň se bere zhruba 150 000 Km/ 5let - toto mi sdělil technik z Audi v Mnichově, - u motorů Vw. Pak rozhodně doporučuje - vyměnit.

Měnil jsem po 160 000, dal Liqui - Moly, 75W-90, Specifikace - G 50, hlavně nedávej Api Gl 4-5, už vůbec ne Gl 5, může být Api Gl 4+, jinak problémy se synchrony.

teď řazení o 30% lepší, vytekl z toho olej nevábné konzistence, jsem rád, že jsem ho vyměnil anedal na rady chytráků o celoživotní náplni, to je blbost.

a umě po výměně toho oleje nastal zmiňovaný problém se synchrony,takže se zrovna chystám k nám do 'olejárny' koupit ten liqui moly + možná 80ml tý přisady do převodu od nich,,,,,s liqui moly mám trocha zkušenost jako olejem do motoru,,celkem spokojenost,,nic jinýho mě nezbývá než vypustit ten nový a vyměnit,,,a uvidí se,,,možná 2l je opravdu moc,ale co je dáno vyrobcem.......

165 000 - me to ceka tez -_-

Vloženo
to: toncek - napada mi jedna vec. Nenalil jsi tam toho oleje moc?

fakticky áno pane

hodil sem si to na hevr,vyšrouboval 17imbus spustil do roviny,,,a vytekly tak 3decka,,zašrouboval imbus a jel projet,,a vše je ok,,takže mojeho mechoša pořádně vytahám za ušiska,,klobouk dolů před ním,ale tohleto nějak přepísk,,byl sem utoho a říkali sme,píšou2l tak 2,trošicku se auto přizvedlo na stranu a dolilo se do cca2l,,,,CHYBA!!!

diky bohu za toto forum B)B)

Vloženo
zdar!

všichni píšete o synt. oleji, ale kolegovi(dost velký puntičkář) poradili ve škoda servisu nedávat syntetiku, ale minerál (taky bych tipoval, že synt. je lepší).

Zjistím podrobnosti proč mu to poradili.

Tak ten minerál zkus a až se ochladí tak uvidíš jak ti půjdou synchrony.

Ani ať ti nenapadne to zkoušet.!!!!

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...