li.ška Vloženo 8. Duben 2006 Sdílet Vloženo 8. Duben 2006 lidičky akorát se mi stalo při výměně čidla zpátečky, že mi unikl olej asi tak dva litry tak jsem vůz odstavil a potřebuji vědět co tam mám nalít - každý doporučuje něco jiného- poraďte pokud máte zkušenosti můžete i na email 558640291@iol.cz předem díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochin Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 dle tabulek Valvoline, tam mají být 2 L 75W90 GL-4 .......tak to ti vlastně uteklo všechno, co by tam mělo být Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 lidičky akorát se mi stalo při výměně čidla zpátečky, že mi unikl olej asi tak dva litry tak jsem vůz odstavil a potřebuji vědět co tam mám nalít - každý doporučuje něco jiného- poraďte pokud máte zkušenosti můžete i na email 558640291@iol.cz předem díky Patří tam převodový olej plná syntetika 75W90. Je to jedno od jakého výrobce. Já tam mám OMV Unigear 75 S Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 jj,jakákoli Full Synt 75W90.Pamatuji že u OMV ho měli nejlevnější,okolo 260,-kč.Jinak fakt,2L je skoro vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochin Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 Zítra ještě mrknu do tabulek a uvidíme, jaké množství řekne Castrol a Mobil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
li.ška Vloženo 9. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 dobrá děkuji všem za odpověd nejvíc mě fakt zaráží to množství.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 9. Duben 2006 Sdílet Vloženo 9. Duben 2006 kudy se vlastně dá olej dolít nebo nalít do převodovky TDI oct I? Prej se musí rozhrabat kupa věcí aby se tam dal nalít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PURE Vloženo 10. Duben 2006 Sdílet Vloženo 10. Duben 2006 lidičky akorát se mi stalo při výměně čidla zpátečky, že mi unikl olej asi tak dva litry tak jsem vůz odstavil a potřebuji vědět co tam mám nalít - každý doporučuje něco jiného- poraďte pokud máte zkušenosti můžete i na email 558640291@iol.cz předem díky Jakakoliv plna syntetika 75W-90,ja kupoval do Toleda Aral.Bylo,ale drahe jako krava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
li.ška Vloženo 10. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 10. Duben 2006 tak a je vše vyřízeno, na popud cosbyho jsem koupil olej a dolival dokud nezačal téct kontrolním šroubkem....vejde se do fabky přesně 2 litry no a olej jsem dal plnou syntetiku Castrol tak a ted se uvidí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochin Vloženo 10. Duben 2006 Sdílet Vloženo 10. Duben 2006 Takže Mobil i Castrol uvádí 2 L pro 1,6 +1,8+ 1,9 a 2,0. Pro 1,4 uvádí 2,4L a stejně tak pro 4x4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr0309 Vloženo 14. Duben 2006 Sdílet Vloženo 14. Duben 2006 Dle DP do oct 1,6/55kW převodovka 02K --- 1,6l, 75W90 full synt. Zítra na to du, už to v ní pěkně šustí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jsstanik Vloženo 9. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2006 Tak jsem taky měnil olej v převodovce. Vyteklo 1,5L a nového oleje vlezlo "jen" 1,6L. Takže jak 2L ? Co vy na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jsstanik Vloženo 15. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2006 Tak jsem taky měnil olej v převodovce. Vyteklo 1,5L a nového oleje vlezlo "jen" 1,6L. Takže jak 2L ? Co vy na to? Nikdo neví? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 16. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2006 jj,jakákoli Full Synt 75W90.Pamatuji že u OMV ho měli nejlevnější,okolo 260,-kč.Jinak fakt,2L je skoro vše. Hele bledá tváři, jen pro zajímavost, v Octě je to stejné množství nebo více? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 16. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2006 Měnil jsem a z hlediska množství to samé. 2l nevyteklo ani náhodou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toncek Vloženo 17. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 píšou 2l tak sem je tam cca nalel,,,ale nějak mě začíná zlobit synchron na dvojce,,nejvíc za studena musím mooc pomaličku aby nekřápla,,v mém případě to vypadá na k.o. převodovky,což si ještě nepřiznávám,takže zkusím ještě koupit jinej a znova vyměnit,,pokud se nezlepší tak bohužel novou převodovku,,,,novou,,no ,,jinou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delf Vloženo 18. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2006 to: toncek - napada mi jedna vec. Nenalil jsi tam toho oleje moc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toncek Vloženo 18. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2006 myslím žene,,,vypuštěno do prázdna.,jasný že tam vždycky něco maličko zůstane,,, píšou 2l náplň,takže nalito cca 1.8l 1.9l,no nevím,ale mám pocit že co jsem vypustil bylo s bídou 1.5l,,,,ale píšou 2 tak se tam daly dva...... někde sem tady četl: Za celoživotní náplň se bere zhruba 150 000 Km/ 5let - toto mi sdělil technik z Audi v Mnichově, - u motorů Vw. Pak rozhodně doporučuje - vyměnit. Měnil jsem po 160 000, dal Liqui - Moly, 75W-90, Specifikace - G 50, hlavně nedávej Api Gl 4-5, už vůbec ne Gl 5, může být Api Gl 4+, jinak problémy se synchrony. teď řazení o 30% lepší, vytekl z toho olej nevábné konzistence, jsem rád, že jsem ho vyměnil anedal na rady chytráků o celoživotní náplni, to je blbost. a umě po výměně toho oleje nastal zmiňovaný problém se synchrony,takže se zrovna chystám k nám do 'olejárny' koupit ten liqui moly + možná 80ml tý přisady do převodu od nich,,,,,s liqui moly mám trocha zkušenost jako olejem do motoru,,celkem spokojenost,,nic jinýho mě nezbývá než vypustit ten nový a vyměnit,,,a uvidí se,,,možná 2l je opravdu moc,ale co je dáno vyrobcem....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 18. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2006 zdar! všichni píšete o synt. oleji, ale kolegovi(dost velký puntičkář) poradili ve škoda servisu nedávat syntetiku, ale minerál (taky bych tipoval, že synt. je lepší). Zjistím podrobnosti proč mu to poradili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 18. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2006 myslím žene,,,vypuštěno do prázdna.,jasný že tam vždycky něco maličko zůstane,,,píšou 2l náplň,takže nalito cca 1.8l 1.9l,no nevím,ale mám pocit že co jsem vypustil bylo s bídou 1.5l,,,,ale píšou 2 tak se tam daly dva...... někde sem tady četl: Za celoživotní náplň se bere zhruba 150 000 Km/ 5let - toto mi sdělil technik z Audi v Mnichově, - u motorů Vw. Pak rozhodně doporučuje - vyměnit. Měnil jsem po 160 000, dal Liqui - Moly, 75W-90, Specifikace - G 50, hlavně nedávej Api Gl 4-5, už vůbec ne Gl 5, může být Api Gl 4+, jinak problémy se synchrony. teď řazení o 30% lepší, vytekl z toho olej nevábné konzistence, jsem rád, že jsem ho vyměnil anedal na rady chytráků o celoživotní náplni, to je blbost. a umě po výměně toho oleje nastal zmiňovaný problém se synchrony,takže se zrovna chystám k nám do 'olejárny' koupit ten liqui moly + možná 80ml tý přisady do převodu od nich,,,,,s liqui moly mám trocha zkušenost jako olejem do motoru,,celkem spokojenost,,nic jinýho mě nezbývá než vypustit ten nový a vyměnit,,,a uvidí se,,,možná 2l je opravdu moc,ale co je dáno vyrobcem....... 165 000 - me to ceka tez Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toncek Vloženo 18. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2006 to: toncek - napada mi jedna vec. Nenalil jsi tam toho oleje moc? fakticky áno pane hodil sem si to na hevr,vyšrouboval 17imbus spustil do roviny,,,a vytekly tak 3decka,,zašrouboval imbus a jel projet,,a vše je ok,,takže mojeho mechoša pořádně vytahám za ušiska,,klobouk dolů před ním,ale tohleto nějak přepísk,,byl sem utoho a říkali sme,píšou2l tak 2,trošicku se auto přizvedlo na stranu a dolilo se do cca2l,,,,CHYBA!!! diky bohu za toto forum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 18. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2006 Takže to bylo jen tím, že jsi tam měl moc oleje ? Liqui Moly - jaký název, cena a odkud ho máš ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toncek Vloženo 19. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2006 Takže to bylo jen tím, že jsi tam měl moc oleje ?Liqui Moly - jaký název, cena a odkud ho máš ? nakonec sem ho nekupoval,,stačilo upustit na požadované množství a ok,,,,mám tam valvolinu 75w90 jinak bych bral tenhle http://www.liqui-moly.cz/index.php?page=sh...pshop&Itemid=38 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 20. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 Znáte někdo oleje od firmy Power Oil ? Maj v nabídce plnousyntetiku do převodovky 75W90, API GL4/GL5, litr za 210,- Co vy na to ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 20. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2006 zdar!všichni píšete o synt. oleji, ale kolegovi(dost velký puntičkář) poradili ve škoda servisu nedávat syntetiku, ale minerál (taky bych tipoval, že synt. je lepší). Zjistím podrobnosti proč mu to poradili. Tak ten minerál zkus a až se ochladí tak uvidíš jak ti půjdou synchrony. Ani ať ti nenapadne to zkoušet.!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.