kluvo Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 Mne tiez piskal cca pred 5 rokmi. Dal so dole skrinku pred spolujazcom a navrtal cca 4 dierku do motora kurenia v mieste kde je oska motora kurenia. Ijnekcnou striekackou som tam potom strekol oleja. Uz je to asi 5 rokov a zatial nepiska. Priložený náhľad(y) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fosgen Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 To jsem taky zkoušel,ale vydržel mi jet jeden den Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluvo Vloženo 9. leden 2014 Sdílet Vloženo 9. leden 2014 To jsem taky zkoušel,ale vydržel mi jet jeden den mne to ide asi 5 rokov .tak uvidim dokedy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 10. leden 2014 Sdílet Vloženo 10. leden 2014 Zrovna včera jsem jel do praglu a jakmile je topení na max, tak mi to taky na 1čku taky píská . Zkusím to promáznout dle návodu. Je to nešvar škodovek. Jezdím občas v práci s Yetim, 70tis. najeto, tam píská pouze když auto při jízdě točím doleva, třeba na kruháčí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 Kluci, tak jsem vyměnil předřadný odpor - koupil jsem v autodílech nějakej noname díl za 160,- a jede to ale na jedničku je znát, že motor bude přidřenej... Sehnal jsem teda i druhej motor z novější fábky a v týdnu proběhne výměna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 28. leden 2014 Sdílet Vloženo 28. leden 2014 Kluci, takže mám nějaký postup prací. Včera jsem dovezl druhej ventilátor - zjistil jsem, že motorek jde z toho plastového dílu vyjmout když se zatlačí 4ks těch gumových držáků. Pak se vyklopí a jde promazat ten zadní bod uložení hřídele, prodlouženou hadičkou se dá promazat i ten přední (chce to mazat nějakým mazivem ve spreji a ne jen silikonem). Takto jsem preventivně promazal ten novej (auto mělo najeto 68tis. km) a až vyhodím ten původní tak uvidíme co s ním, pokud postačí promazat tak bude jako náhradní kousek Mám z toho radost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 26. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2015 (editace) Tak jsem taky řešil problé s pískáním u dvou Fábek. Jak tu bylo již popsáno řešil jsem to navrtáním a promazáním v místě osky motorku. Hodně záleží na použitém mazadle! Nic ve spreji dobře nepomáhalo.Vše jen na chvilku.Žádné WD,silikonový olej a pod. Nejlépe stříkačka,jehla a olej na kola a šicí stroje. Už skoro rok u obou Fábek klid! Pokud by to vydrželo jen rok,tak je to výborné. Lepší jak kupovat nový ventilátor. Vyšroubování schránky a znovu promazání cca 10min práce. Editováno: 26. Prosinec 2015, autor: Mirek 835 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daddo Vloženo 8. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2020 Ahojte. Moze mi prosim niekto potvrdit, ci mozem pouzit ventilator kurenia z verzie bez klimatizacie aj na verziu s klimou? Vdaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.