Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Zdravím škodováky, zítra jdu platit zálohu na Yetinu experience 4x4 81kW. Stále však nevím, jestli 81kW není málo. Proto se ptám, je velký rozdíl v motoru 81kW a103kW? Vyplatí se připlatit cca 50tis za 103kW? Nejsem žádný horal, 90% silnice a 10% lehký terén. Jde mně o to, jestli ten rozdíl v kW opravdu v běžném provozu poznám.

Díky ...

Ono po čipu u Cimbu to vyjde na stejno, 81 kW vs 103 kW :kol-28: . Za 20 litrů z toho udělají stejnou hodnotu, 138 kW. To je 57 kW za 20 litrů, 350,87 Kč za 1 kW. Což již vyjde slušně. V létě se na to chystám. :kol-31:

Nazdar chlape, jde to poznat, čím víc kw tím lepší.

Zdravím škodováky, zítra jdu platit zálohu na Yetinu experience 4x4 81kW. Stále však nevím, jestli 81kW není málo. Proto se ptám, je velký rozdíl v motoru 81kW a103kW? Vyplatí se připlatit cca 50tis za 103kW? Nejsem žádný horal, 90% silnice a 10% lehký terén. Jde mně o to, jestli ten rozdíl v kW opravdu v běžném provozu poznám.

Díky ...

Ono po čipu u Cimbu to vyjde na stejno, 81 kW vs 103 kW :kol-28: . Za 20 litrů z toho udělají stejnou hodnotu, 138 kW. To je 57 kW za 20 litrů, 350,87 Kč za 1 kW. Což již vyjde slušně. V létě se na to chystám. :kol-31:

Za 24tis. ti udělám tu samou úpravu/lépe/, a ještě ti k tomu zůstane původní jednotka...kvůli reklamaci. Reference např. ato Švorc /Veleslavínská/

Upraveno od motorpower

Ahoj, mohu poprosit o bližší informace ??? :kol-47: Díky.

Velmi rád ..po telefonu. I já potřebuji k autu více info. mot

Základní infromace, jako konečný výkon, kroutící moment, něco o spotřebě snad můžeš postat hned, nebo do PM, pokud to je tak takné. :kol-31:

Motor mám 81 kW 4x4, manuální řazení, najeto něco málo přes 20 tisíc, na funkci DPF filtru trvám. Díky :kol-24:

Spotřeba lehce dolů , DPF OK, a parametry zde....před a po.

post-8354-0-77384100-1328525858_thumb.jp

To jsem z toho tedy vyčetl :kol-43: . Ty křivky mi nic neříkají, tedy, výkon něco kolem 173 koní, krouťák kolem 360 Nm ?? Za 25 táců ???

Jsem psal , že lepší je zavolat. Výkonově jsem na tom lépe než cimbáíl, myslím tím skutečné měření.O kvalitě práce ani nemluvě. Ty jednotky se musí rozlepovat. A pochopil jsem, že auto je nové...proč přijít o garanci ze Škody.

Jinak mám i levnější variantu za 15, ale bez jednotky navíc. Záruka ode mne je vždy, ne však už od Škodovky. Stejně zavolej

Ty to děláš přes Přerost a Švorc ??? To tam dáš novou jednotku a tu origoš si odvezu domů ??? Na těch stránkách, co tu reklamuješ, vůbec o této motorizaci nic nepíšeš. Tak se nediv, že se vyptávám. Když mám dát někomu 25 litrů, tak chci info.

Upraveno od Celerjehnusnej

Dělám pro hodně značkových servisů, a zde jsem dělal naposledy... konkrétně Superb2 DSG. Po SZ mohu poslat i číslo...

Ty to děláš přes Přerost a Švorc ??? To tam dáš novou jednotku a tu origoš si odvezu domů ??? Na těch stránkách, co tu reklamuješ, vůbec o této motorizaci nic nepíšeš. Tak se nediv, že se vyptávám. Když mám dát někomu 25 litrů, tak chci info.

S chipem bych si to dvakrát rozmyslel. Jestli se nepletu, tak tato motorizace má lehčí(slabší) převodovku a hlavně výkon motoru je dán velikostí turba a nastavením systému CR. Žádný "chip" turbo nezmění. Pokud chceš větší výkon, tak si vyměň převodovku, turbo a potom řídící jednotku CR.

Převodovka nemá vliv na výkon motoru.

Ale výkon motoru má vliv na životnost převodovky. V tomhle případě ovšem bezpředmětné, všechny motorizace 4x4 mají stejnou převodovku.

Pravda, dvoukolka má lehčí převodovku.

  • 4 týdny později...

Takový dotaz, na stránkách www.skoda-auto.cz jsem v oddílu TECHNICKÉ PARAMETRY vyčetl následující údaje: 1. Škoda Yeti 2,0TDi 81kW, převodovka 5.st. manuální, kroutící moment 250 Nm.

2. Škoda Yeti 2,0 TDi 81kW, převodovka 6.st. manuální 4x4, kroutící moment 280 Nm. Je možné, že se kroutící moment u těchto dvou typů liší převodovkou nebo pohonem 4x4? Přece kroutící moment je záležitostí motoru a ne převodovky. Nebo se pletu? Nebo je to chybně uvedeno na těch stránkách?

Asi tam budou mít chybu, protože u 103kW motoru jsou hodnoty stejné 320 krouťák. Koukal jsem nato, že ten 81kW by mě mít asi 280 krouťák. Hodnotu 250 má motor 1,6TDI.

Upraveno od z.docekal

Zajímavé,dívám se do prospektu a tam je to taky 2.0 TDI CR DPF 81 kW:

4x2 250Nm./1500-2500 ot.

4x4 280Nm./1750-2750 ot.

Asi to jsou hodnoty 1,6TDI.

Motor je jinak naladěný kvůli slabší 5st převodovce a spojce u 4x2 verze.

Je to asi tak, že předokolka nepotřebuje takový krouťák jako 4x4. Je to jen kvůli náhonu, a taky je 6 stupňová převodovka. Nic víc.

No mně hlavně uniká, jak by naladili vyšší kroutící moment, když zůstal výkon a objem motoru stejný.

To si nemyslím. Proč tedy 1,9TDI 103kW má hodnoty stejný jak pro 4x2, tak pro 4x4 a tak proč by měl mít 1,9TDI 81kW hodnoty rozdílný? Podle mě je tam chyba má tam být 280.

:kol-43: :kol-43:

Upraveno od z.docekal

V popisu převodovek jsou uvedeny nejvyšší možné přenášené momenty - čili 5kvalt do 250Nm, 6kvalt do 350Nm.

post-40491-0-63435500-1331188841_thumb.j

post-40491-0-94750700-1331188853_thumb.j

post-40491-0-27490000-1331188873_thumb.j

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.