Celerjehnusnej Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Zdravím škodováky, zítra jdu platit zálohu na Yetinu experience 4x4 81kW. Stále však nevím, jestli 81kW není málo. Proto se ptám, je velký rozdíl v motoru 81kW a103kW? Vyplatí se připlatit cca 50tis za 103kW? Nejsem žádný horal, 90% silnice a 10% lehký terén. Jde mně o to, jestli ten rozdíl v kW opravdu v běžném provozu poznám. Díky ... Ono po čipu u Cimbu to vyjde na stejno, 81 kW vs 103 kW . Za 20 litrů z toho udělají stejnou hodnotu, 138 kW. To je 57 kW za 20 litrů, 350,87 Kč za 1 kW. Což již vyjde slušně. V létě se na to chystám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeTTT Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 Nazdar chlape, jde to poznat, čím víc kw tím lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 (editace) Zdravím škodováky, zítra jdu platit zálohu na Yetinu experience 4x4 81kW. Stále však nevím, jestli 81kW není málo. Proto se ptám, je velký rozdíl v motoru 81kW a103kW? Vyplatí se připlatit cca 50tis za 103kW? Nejsem žádný horal, 90% silnice a 10% lehký terén. Jde mně o to, jestli ten rozdíl v kW opravdu v běžném provozu poznám. Díky ... Ono po čipu u Cimbu to vyjde na stejno, 81 kW vs 103 kW . Za 20 litrů z toho udělají stejnou hodnotu, 138 kW. To je 57 kW za 20 litrů, 350,87 Kč za 1 kW. Což již vyjde slušně. V létě se na to chystám. Za 24tis. ti udělám tu samou úpravu/lépe/, a ještě ti k tomu zůstane původní jednotka...kvůli reklamaci. Reference např. ato Švorc /Veleslavínská/ Editováno: 5. Únor 2012, autor: motorpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Ahoj, mohu poprosit o bližší informace ??? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Velmi rád ..po telefonu. I já potřebuji k autu více info. mot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Základní infromace, jako konečný výkon, kroutící moment, něco o spotřebě snad můžeš postat hned, nebo do PM, pokud to je tak takné. Motor mám 81 kW 4x4, manuální řazení, najeto něco málo přes 20 tisíc, na funkci DPF filtru trvám. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Spotřeba lehce dolů , DPF OK, a parametry zde....před a po. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 To jsem z toho tedy vyčetl . Ty křivky mi nic neříkají, tedy, výkon něco kolem 173 koní, krouťák kolem 360 Nm ?? Za 25 táců ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Jsem psal , že lepší je zavolat. Výkonově jsem na tom lépe než cimbáíl, myslím tím skutečné měření.O kvalitě práce ani nemluvě. Ty jednotky se musí rozlepovat. A pochopil jsem, že auto je nové...proč přijít o garanci ze Škody. Jinak mám i levnější variantu za 15, ale bez jednotky navíc. Záruka ode mne je vždy, ne však už od Škodovky. Stejně zavolej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 (editace) Ty to děláš přes Přerost a Švorc ??? To tam dáš novou jednotku a tu origoš si odvezu domů ??? Na těch stránkách, co tu reklamuješ, vůbec o této motorizaci nic nepíšeš. Tak se nediv, že se vyptávám. Když mám dát někomu 25 litrů, tak chci info. Editováno: 6. Únor 2012, autor: Celerjehnusnej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 6. Únor 2012 Sdílet Vloženo 6. Únor 2012 Dělám pro hodně značkových servisů, a zde jsem dělal naposledy... konkrétně Superb2 DSG. Po SZ mohu poslat i číslo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 10. Únor 2012 Sdílet Vloženo 10. Únor 2012 Ty to děláš přes Přerost a Švorc ??? To tam dáš novou jednotku a tu origoš si odvezu domů ??? Na těch stránkách, co tu reklamuješ, vůbec o této motorizaci nic nepíšeš. Tak se nediv, že se vyptávám. Když mám dát někomu 25 litrů, tak chci info. S chipem bych si to dvakrát rozmyslel. Jestli se nepletu, tak tato motorizace má lehčí(slabší) převodovku a hlavně výkon motoru je dán velikostí turba a nastavením systému CR. Žádný "chip" turbo nezmění. Pokud chceš větší výkon, tak si vyměň převodovku, turbo a potom řídící jednotku CR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeTTT Vloženo 10. Únor 2012 Sdílet Vloženo 10. Únor 2012 Převodovka nemá vliv na výkon motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa304 Vloženo 11. Únor 2012 Sdílet Vloženo 11. Únor 2012 Ale výkon motoru má vliv na životnost převodovky. V tomhle případě ovšem bezpředmětné, všechny motorizace 4x4 mají stejnou převodovku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 11. Únor 2012 Sdílet Vloženo 11. Únor 2012 Pravda, dvoukolka má lehčí převodovku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mar1tin Vloženo 7. Březen 2012 Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 Takový dotaz, na stránkách www.skoda-auto.cz jsem v oddílu TECHNICKÉ PARAMETRY vyčetl následující údaje: 1. Škoda Yeti 2,0TDi 81kW, převodovka 5.st. manuální, kroutící moment 250 Nm. 2. Škoda Yeti 2,0 TDi 81kW, převodovka 6.st. manuální 4x4, kroutící moment 280 Nm. Je možné, že se kroutící moment u těchto dvou typů liší převodovkou nebo pohonem 4x4? Přece kroutící moment je záležitostí motoru a ne převodovky. Nebo se pletu? Nebo je to chybně uvedeno na těch stránkách? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z.docekal Vloženo 7. Březen 2012 Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 (editace) Asi tam budou mít chybu, protože u 103kW motoru jsou hodnoty stejné 320 krouťák. Koukal jsem nato, že ten 81kW by mě mít asi 280 krouťák. Hodnotu 250 má motor 1,6TDI. Editováno: 7. Březen 2012, autor: z.docekal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Březen 2012 Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 Zajímavé,dívám se do prospektu a tam je to taky 2.0 TDI CR DPF 81 kW: 4x2 250Nm./1500-2500 ot. 4x4 280Nm./1750-2750 ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z.docekal Vloženo 7. Březen 2012 Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 Asi to jsou hodnoty 1,6TDI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 7. Březen 2012 Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 Motor je jinak naladěný kvůli slabší 5st převodovce a spojce u 4x2 verze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeTTT Vloženo 7. Březen 2012 Sdílet Vloženo 7. Březen 2012 Je to asi tak, že předokolka nepotřebuje takový krouťák jako 4x4. Je to jen kvůli náhonu, a taky je 6 stupňová převodovka. Nic víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mar1tin Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 No mně hlavně uniká, jak by naladili vyšší kroutící moment, když zůstal výkon a objem motoru stejný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z.docekal Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 To si nemyslím. Proč tedy 1,9TDI 103kW má hodnoty stejný jak pro 4x2, tak pro 4x4 a tak proč by měl mít 1,9TDI 81kW hodnoty rozdílný? Podle mě je tam chyba má tam být 280. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z.docekal Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 (editace) :kol-43: Editováno: 8. Březen 2012, autor: z.docekal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 V popisu převodovek jsou uvedeny nejvyšší možné přenášené momenty - čili 5kvalt do 250Nm, 6kvalt do 350Nm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.