Únor 22, 201411 r Nutno dodat, že na 4. rychlost je ten odpor úplně mimo provoz. Ventilátor jede na 100%.
Únor 22, 201411 r Petr SDI měl jsem to samé s tou pojistkou č2,plast vytavenej,dalo se nové očko a koupil jsem celej novej plast,ale už se to vyhřívá znovu-pokud vyndáš celej kabel-změř to prosím,délku,nechám su udělat celý kabel znovu,aby to vydrželo-děkuju Nebo pokud by měl někdo etku,zjistit číslo dílu-kabelu. Opraveno,na vrakáči sehnán opět dobrý plast s kusem kabelů.Nastaven kabel s novým očkem-doufám,že to nyní vydrží déle. P.S.Chápu-nedá se to měřit,délka kabelu,je to až k pojistkám pod volantem-proto kabel nastaven. Upraveno Duben 22, 201411 r od bobo
Listopad 17, 201410 r Tak jsem total antitalent, ale nemůžu tu mrchu (předřadný odpor) najít :-( Poradí někdo? Vyndal jsem kaslík a vidím tohle. Musím demontovat ještě něco?
Listopad 17, 201410 r V příspěvku č.19 je nákres a tam to uvidíš. Odtáhni tu hadici trochu doleva a tam nahoře najdeš ten odpor. Prima šátrání Upraveno Listopad 17, 201410 r od Combi2002
Listopad 18, 201410 r Ahaa, moc díky, já ho pořád hledal vpravo... Ten nákres jsem studoval, ale moc chytrý jsem z něj nebyl, večer se do toho pustím ;-)
Prosinec 15, 201410 r Chtěl bych se zeptat ten předřadnej odpor je stejnej ať je auto s klimou nebo bez?? protože ve kšeftu mi řekly že jsou tam dva s klimou a nebo bez,když jsem si vzal ten bez protože klimu nemám tak mi daly toto viz.foto což když se dívám tak to není ono co máte focené to maj když to má klimatizaci.Tak ted to trošku nechápu můžete mi to prosím někdo vysvětlit?? Ještě jsem to neměl rozebrané,ale nějak se mi to nezdá.Děkuji všem odkaz na foto neumím sem vložit foto. http://pitris29.rajce.idnes.cz/Fabia
Prosinec 15, 201410 r To co máš není žádný předřadný odpor ventilátoru!!!!! Ale relé dochlazování větráků sahary na chladiči!!!! Předřadný odpor topení je toto: http://www.cc-autodily.cz/odpor-topeni-predradny-2_2 Asi máš dobrého prodejce dílů.
Prosinec 16, 201410 r Ahoj, taky mi přestalo fungovat na první stupeň ovladani vetraku, na ostatní jde, asi to tez bude odporem co.
Prosinec 16, 201410 r Pravděpodobně ano. Na první stupeň je zařazenej celej odpor. Může to bejt ale i přepínačem.
Únor 14, 201510 r Ahoj, tak mi tu někdo radil, že to když mi nefunguje první stupeň ventilatoru, tak to nebude odporem, pac na jednicku je napojene i ostatní stupne. Dne mam uz vymneneny ventilator a vymnenil jsem i ovladani klimatizace, ale první stupeň stále nefunguje. A odpor mi vůbec nejde vyndat, malo mista a ani sehne. Tak nevim v com ta chyba ze 1. stupeň nejde je
Únor 14, 201510 r Já teda nevim jak ty příspěvky čteš, ale já jsem napsal, že to pravděpodobně odporem bude a ty si místo toho vyměnit všechno ostatní a dražší. Znovu opakuji, že na rychlost 1 je v obvodu celej odpor (řekněme 3 odpory), na rychlost 2 dva odpory a na rychlost 3 jeden odpor. Rychlost 4 jede na plnou rychlost bez odporů. Z toho jasně vyplívá, že to odporem být může s tím, že by byl přerušen v rámci toho posledního (třetího) odporu, pokud vám funguje 2. a 3. rychlost. Pokud funguje jen rychlost 4, tak je téměř jisté, že je to odpor.
Únor 14, 201510 r Tak se mi podarilo vyndat odpor, spaleny ho nikd nevidim, ale neda se to otevřít jestli není vevnitř něco prepaleneho. Neda se nejak proměřit?
Únor 14, 201510 r Tak jsem to zkusil proměřit na pípání měřákem, polozil jsem odpor tim víčkem dolu a smerem od sebe. z leva 1. reague na 3 a 4 a z prava 4. reaguje na 3 a 1. A 2. nereaguje ani na jeden. to same me napadlo projet odporem na 200ohm( nejsem eletrikar jen jsem to zkusil) a to same jako s pipanim ukazovalo mereni na ohmy. Dvojka vůbec nereague. Takze to bude asi odpor. Protože jsem koukal na ovladani rychlosti a nejak se tam nemá co pokazit. Při otaceni se konektory dotyji jak mají.
Listopad 9, 20186 r prosím vás, jak jste ten předřadný odpor vyndali? sundavali jste palubovku? kaslík u spolujezdce máme vyndaný, ale ta mrška nejde ven... Upraveno Listopad 9, 20186 r od AliceAlice
Listopad 18, 20186 r Ahoj resil jsem to pred rokem. Jel pouze nejvyssi stupen. Sundat kastlik a pak system jezek v kleci a je venku a zpet. Vedou k nemu 4 dost hrube draty. Nejak se po ototci ale to uz jsi nejsem jist. Mel jsem vetsi problem dat ho zpet nez vyndat. Merak ukazal ze problem je pouze v pojistce tak jsem cvak puvodni a opatrne napajel novou. Zatim vse ok a za 30 KC ???
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.