Přejít na obsah

ako startovat


Laky23

Doporučené příspěvky

Ahojte,

zaujimalo by ma aky je rozdiel v tom ci pri startovani otocim klucikom hned, alebo pockam az mi zhasnu vsetky kontrolky a az potom otocim klucikom do finalnej polohy. Viem ze spravny by mal byt druhy sposob, ale chcel by som vediet co sa tym setri, alebo preco vlastne takto? Dik za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No dobre, ale mne sa aktivuje palivové čerpadlo už pri otvorení dverí vodiča. To za 1. Za 2 aj keby si štartoval bez predčerpania paliva, teda hneď, tak sa stane maximálne to že budeš točiť o pol sekundy dlhšie.

Mám dve Fabky, jedna je staršia, tá nemá aktiváciu paliv. čerpadla po otvorení dverí vodiča, druhá áno. Ani v jednom návode na obsluhu sa nepíše nič o štartovaní až po zhasnutí kontroliek.

Naozaj by som rád vedel, načo je dobré čakať. Možno sa niekto erudovaný vyjadrí. Ak niekto máte v návode na obsluhu k vozidlu niečo o štartovaní a kontrolkách, šupnite to sem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja osobne som startoval doteraz bez cakania, ale raz som mal problem pri studenom starte koli tomu ze mi v servise dali omylom nespravny palivovy filter. Vtedy som sa tam aj pytal ze ako sa ma spravne startovat a bolo mi povedane ze treba cakat 6 az 7 sekund, az kym nezhasnu kontrolky. V navode ale nic take nie je a preto som zvedavy ci to ma nejaky vyznam a ak, tak aky.

A ako zistim ci sa mi aktivuje predcerpanie paliva pri otvoreni dveri vodica? Mam 1,4 16V 59kw, 11/2006.

Editováno: , autor: Laky23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

návod jsem neštudoval, ale při prodeji v salooně mi bylo řečeno, počkat do zhasnutí, ale rozhodně to není 6-7s. Laicky bych řekl že čekat proto aby ti eventuelně jednotlivé systémy mohly zahlásit případný problém, viz. servořízení, stav chladící kapaliny, stav brzdovky apod.

Laky23: k tvému dotazu, zda máš předčerpání ... ano máš, mám to již na MR2004 a poznáš to tak, když otevřeš dveře řidiče (po delším stání) tak uslyšíš bzučení čerpadla.

Editováno: , autor: Malta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Keď sme už pri tom predčerpaní paliva, je možné, že sa mi to nedá nakódovať? Mám MR2002 a nový kód to vezme,ale stále čerpe až keď pretočím kľučik v zapaľovaní. Je možné,že to u starších ročníkov nefungovalo? BSG mám novú s D na konci. Je potrebné k tomu predčerpaniu paliva pri otvorení dverí ešte niečo iné ako len kódovanie? Dík.

Editováno: , autor: ramon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda osobně taky většinou nechám kotrolky zhasnout a až pak startuji.

Ale to, že by jste díky tomu čekání na konec "testu" odhalili třeba ztrátu oleje je blbost, protože na to se přijde až poklesem tlaku a k tomuto zjištění je potřeba běh motoru nebo signalizace stavu oleje pro WIV,

totéž servo,že nefunguje poznáte až po startu kdy kontrolka nezhasne, a dobíjení to samé.

Pravda, může se stát, že se kontrolka nerozsvítí a tím signalizuje problém. :kol-140:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...