Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No to je oporavdu zajimavá zpráva o 1.6 75kw.Ja ji vlastním,ale víc jak osm ventilů jsem tam nikdy nenašel,ať hledám jak hledám.Mě se to stejně nezdá.Vždy když se udává navýšení výkonu u tohoto typu,tak je to buď na 82-85kw.Pokud vím,tak výkon auta je vždy o něco vyšší,než udává výrobce.Příklad:TDI 77kw má ve skutecnosti na brzdě 86.5kw nárust je až na 114kw po chipu,což vykazuje že nárust opravdu nastane.Ale v případě 1.6 75kw mi připadá,že je to vždy nárust jen o tu rezervu kterou má výrobce.Je to chyták na lidi nebo ne?Odstraní se přechodový stav plynu a je hotovo,Vy dáte 5-6tis a výkon stále stejný?Chtělo by změřit opravdový seriový výkon před čipem ať člověk ví na čem je.Co vy nato?

Vloženo (editace)

Jojo asi to tak bude ale maj tam normálně v tabulkách 1.6 75kw MPI taky sem koukal co tam dělá 16V

zas na druhou stranu mám kamaráda a u něj si můžu výkon před a po změřit. nabízej vrácení peněz do 14dnů v případě nespokojenosti

Editováno: , autor: Sentinel1988
Vloženo
No to je oporavdu zajimavá zpráva o 1.6 75kw.Ja ji vlastním,ale víc jak osm ventilů jsem tam nikdy nenašel,ať hledám jak hledám.Mě se to stejně nezdá.Vždy když se udává navýšení výkonu u tohoto typu,tak je to buď na 82-85kw.Pokud vím,tak výkon auta je vždy o něco vyšší,než udává výrobce.Příklad:TDI 77kw má ve skutecnosti na brzdě 86.5kw nárust je až na 114kw po chipu,což vykazuje že nárust opravdu nastane.Ale v případě 1.6 75kw mi připadá,že je to vždy nárust jen o tu rezervu kterou má výrobce.Je to chyták na lidi nebo ne?Odstraní se přechodový stav plynu a je hotovo,Vy dáte 5-6tis a výkon stále stejný?Chtělo by změřit opravdový seriový výkon před čipem ať člověk ví na čem je.Co vy nato?

Určitě je spousty firem ktere slibuji nějaky vykon a ve skutečnosti jimi deklarovana uprava vubec neni poznat..bohužel.Hlavně že jsi to nechaji zaplatit.Ale myslim jsi že u precizni firmy by neměl byt problem dat auto na brzdu před a po upravě at jse zjisti jestli to ma vubec smysl.Jinak všeobecně 1.6 75kw jse na chip nehodi,potvrzeno jednim mym znamym co jsi ji nechal upravit a ve městě to žralo jak tank :p Popřipadě přidejte někdo zkušenosti s timto motorem nebo firmou ;)

Vloženo
No to je oporavdu zajimavá zpráva o 1.6 75kw.Ja ji vlastním,ale víc jak osm ventilů jsem tam nikdy nenašel,ať hledám jak hledám.Mě se to stejně nezdá.Vždy když se udává navýšení výkonu u tohoto typu,tak je to buď na 82-85kw.Pokud vím,tak výkon auta je vždy o něco vyšší,než udává výrobce.Příklad:TDI 77kw má ve skutecnosti na brzdě 86.5kw nárust je až na 114kw po chipu,což vykazuje že nárust opravdu nastane.Ale v případě 1.6 75kw mi připadá,že je to vždy nárust jen o tu rezervu kterou má výrobce.Je to chyták na lidi nebo ne?Odstraní se přechodový stav plynu a je hotovo,Vy dáte 5-6tis a výkon stále stejný?Chtělo by změřit opravdový seriový výkon před čipem ať člověk ví na čem je.Co vy nato?

To že v Octě máš jen 8 ventilů neznamená, že někdo jiný je tam nemá. Dej vyhledat do googlu Octavia 1.6 16V a podívej se kolik to najde inzerátů. Nevím jak to je, nicméně mi přijde divné, aby se tolik lidí spletlo a tvrdilo, že mají 16V i když mají jen 8V.

Vloženo (editace)

Taky mě to zaskočilo :) nejdřív sem si řikal že se asi někdo v inzerátech překlep.....jinak psal jsem jim do tý firmy a prej je to úprava map v ŘJ ne přez vag ale. zkusím přez kamaráda sehnat válec a udělat to před a po a uvidí se

Editováno: , autor: Sentinel1988
  • o 4 týdny později...
Vloženo
Zdravím máte někdo zkušenost s touto firmou?

PowerTec

Zdravím,

bohužel zkušenosti zatím nemám, ale taky se chystám s mojí Oktou 1.6 75 kW AVU na zrychlení přechodových stavů. U BQE motorů už to umí CIMBU, ale já mám AVU a tam to ještě neumí, ale prý už na tom pracují.. Kdyby si měl nějaký nový zkušenosti, tak dej vědět.

dík, Marrynes

Vloženo
Zdravím,

bohužel zkušenosti zatím nemám, ale taky se chystám s mojí Oktou 1.6 75 kW AVU na zrychlení přechodových stavů. U BQE motorů už to umí CIMBU, ale já mám AVU a tam to ještě neumí, ale prý už na tom pracují.. Kdyby si měl nějaký nový zkušenosti, tak dej vědět.

dík, Marrynes

Zdar. Mám také AVU.Chci totéž co ty-udělat přechody. V neděli sem opět psal Cimbu jak to vypadá.Odpověď-sehnal jsem ECU s AVU budu na tom pracovat-nestíhám.Toť prozatím vše pro tuto motorizaci od p.Jandy.Musíme tedy ještě počkat.

Vloženo

- no firmy které čipují tolik různých značek a modelů na mě působí, že to šijou jak baťa cvičky

podle mě je odladit software pro ŘJ nějakého motoru práce na pár set hodin včetně odbrždění apod

pokud dělají všechyn osobáky, náklaďáky, busy atd tak podle mě jen můžou zvýšit dávku paliva nebo něco takového

nejsem odborník ale tak si to představuju. Pokud je to jinak tak se hluuuboce omlouvám

- to že u Octavie uvedou 1.6 16V je taky trapas a lo lecčems to vypovídá

- navíc krom Stíhačky tady z fóra neměl nikdo OI 1.6 74-75kW chipnutou. OII je myslím víc. Stíhačka si ale dost skuhral nad šílenou spotřebou. Pokud by to bylo tak že se zvýší výkon o 10kW jde do toho spousta lidí a jsou i grafy z brzdy (na TDi je toho tady fůra)

- pokud to někdo riskne, udělá si brzdu před a po a hodí sem grafy tak to bude teprve pro mě teprve důkaz

bylo by super pokud Sentinel to vyzkouší, jestliže má brzdu u kámoše

- já mám úpravu od Cimbu a prodleva je neznatelná, výkon i spotřeba stejná. Pan Janda tvrdí, že chipovat tento motor nemá cenu z mnoha důvodů, viz jeho stránky. Konkurence o něm tvrdí že je ŘJ u tohoto motoru zakódovaná, a on to jen neumí rozkódovat a mlží... prosím tedy odborníky jako např TDIfuna jestli by toto neosvětlil. Je to možné nebo kecají?

Pokud kecají a žádné super kódování jednotka nemá (všechny ostatní motory pan Ing.Janda umí tak bych ho nepodceňoval)

definitivně bych nad těmito chiptunery lámal hůl !!!

Vše je můj ničím nepodložený názor, nic nevím neumím a ani babičku jsem nečetl. Nechci se tu nikoho dotknout nebo

zpochybňovat nečí práci. Je to jen můj názor a příspěvek do diskuze.

Vloženo (editace)

Vidím to velmi podobně ....

Tyhle firmy, kde si člověk vybere prakticky jakýkoliv současný vůz a motorizaci působí opravdu velmi důvěryhodně. Jen pro srovnání, tahle firmička nabízí u mého přidušeného 2.5l turbobenzínu nárůst výkonu a krouťáku o 8, resp. 6% :) . Naproti tomu u 6V HTP nabízí 20%, resp. 9%. A diskutovaná atmosféra 1.6MPi? 14 a 8%. A podobně jiné atmosférické perly ....

Ale k 1.6 MPi ... je opravdu k zamyšlení, proč firmy vnímané jako solidní úpravu tohoto motoru až na výjimky nenabízejí. Jedná se o velmi rozžířený motor, který se do koncernových aut montuje skoro 15 let. Kdo by si nechal ujít takovou obchodní příležitost? U jiných motorů krátce po uvedení na trh člověk najde x firem (např. motory TSi) a u téhle hstorické 1.6-ky skoro nic a skoro nikdo to nemá, zatímco u jiných motorzizací i tady na foru kolikrát najde desítky majitelů upravených aut?

Editováno: , autor: Tesna
Vloženo

Píšu to už asi po sté, čip pro tento motor jsou vyhozené peníze, pokud chcete výkon tak musíte sáhnout do hardwaru, ale potom už jde spotřeba úplně jinam.

Jiná otázka jsou špatné přechody a prodleva plynu u 75kW s el.plynem, ale to není čip jako takový, jen vyladění map.

Takže já radím, udělejte údržbu ať vám všechno funguje jak má a na výkon si kupte jiný auto.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...