miki966 Vloženo 7. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2013 Zdravím všechny. Tak jsem byl ráno nemile překvapen.Klempířský tmel nejspíš nebyl to pravé ořechové.I když jsem utěsnil dveře jak to šlo,aby tmel zaschl,tak se mi pod veřmi opět drží voda a díky bílé barvě tmelu je i dobře vidět.Počasí mi vůbec nenahrává.Nejspíš tmel neměl čas zaschnout a voda ho rozpouští. No tak jsem dneska koupil sanitární neutrální silikon,ředidlo a zítra se pustím znovu do práce.Tmel odstraním,pořádně očistím obě plochy ,ředidlem odmastím a pak utěsním silikonem.Ještě uvažuju,že odstraním ten držák na montáž zámku.O tom se tady toho taky napsalo hodně.Nakonec celé dveře a okna utěsním izolepou,aby silikon stačil zaschnout.Pak už jen budu doufat,že tentokrát se dílo podaří a že mě počasí nevyšplouchne.Přikládám pár fotek jak to po ránu vypadalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 7. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2013 Já bych se přimlouval za ten Sikaflex. U nás v práci ho také používáme a je to opravdu super, i když já to utěsnil karosářským tmelem a zatím to drží. Co já vím, tak odstranit starý silicon je takřka nemožné, proto bych ho nepreferoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 7. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2013 Ahoj miki,ten klempířský tmel je opravdu fakt dobrý ale musí uschnout. Mě se to taky stalo na druhý den. Ale znovu jsem to opravil utěsnil okno páskou jak píšeš a už rok OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki966 Vloženo 7. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2013 Míro a myslíš,že by stačilo to jen poopravit a případně zatěsnit okna izolepou?Už se v tom začínám ztrácet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki966 Vloženo 7. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2013 Co člověk to názor a jiná zkušenost.Pak se rozhodnout je fakt těžké.Ještě mě napadlo,třeba na plech nalepit igelit s přesahem na práh.Tím pádem by voda stékala na vnější stranu prahu a ne k těsnění dveří.Je to jen úvaha,ale zase si říkám,že by to byla opičárna i když pod dveřma by to nemělo být vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladiktm Vloženo 7. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2013 Co člověk to názor a jiná zkušenost........... posledni prispevky vlakna http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=124888&highlight=fabia+tapec :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki966 Vloženo 8. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2013 Chlapi ještě se zeptám.Jak složitá je výměna toho obvodového těsnění u dveří?Myslím to na fotce v pravo(od bílé barvy).Co se musí případně oddělat?Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 9. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2013 Sundáš plasty kolem těsnění a jenom ho stáhneš, dáš nový a vrátiš plasty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki966 Vloženo 10. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2013 Sundáš plasty kolem těsnění a jenom ho stáhneš, dáš nový a vrátiš plasty Ok tak jdu pohledat jak na ty plasty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki966 Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 Zdravím pánové a dámy.Tak s mírným odstupem času informuji o stavu vlhkosti v autě.Po znovuočištění plechů stahovačky od tmelu jsem nakonec použil sanitární neutrální silikon(světle hnědá barva).Nanešeno pod plech a následně ještě po přišroubování okolo plechu.Krásně poté šlo pomocí mýdlové vody uhladit. Výsledek je (musím zaklepat) výtečný.Po již několika deštích jsou jak tapce,tak koberečky krásně suché a již vyschla i vlhkost,která zde byla před utěsněním.Vřele tedy tento silikon doporučuji.Samozřejmě se mohou najít odpůrci,ale má zkušenost je kladná. Jinak ještě stále mne čeká výměna vnitřního těsnění dveří(to snad příští týden) a pak již budu myslím připraven na zimu.Jsem zvědav,jestli se problém se zamrzáním čelního skla ze vnitř tímto vyřeší?Také jsem jen tak na okraj pořádně odmastil a vyčistil skla ze vnitř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukasKotik Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 (editace) Zdravím vespolek! Přišel jsem tu kdysi asi první s myšlenkou odstranit plast, který drží zámek a po kterém stéka voda přes těsnění do interieru (teče přes plast pokud stojí auto vodorovně, když stojíte podélně půlkou auta např.na vyšším obrubníku můžet voda z hrany skla stékat rovnou na plech na vyšší straně auta). Toto funguje při problémech s vadným těsněním plechu na výbornou. U auta už jsem to nemusel předělávat. Dlouhodobé púsobení vody při neodstranění držáku totiž prověří kvalitu vašeho tmelení.. Proto je lepší se ho zbavit. Ale proč píšu.. Provizorním a dalo by se říct dostatečným řešením je v případě nýtovaného plechu odstranění třech špunťíkú držáku zámku. Do vzniklých ďer pak na pevno osadíte delší kolíčky, které držák odehnou od plechu a voda z něj pak bude odkapávat přímo dolů a nepoteče po plechu do auta. Toto řešení jsem pro absenci nýtovacích kleští s úspěchem použil na voze mé ženy. Spodní stranu plechu pak doporučuji pro jistotu aspoň z vnějšku přetmelit.. Editováno: 26. leden 2014, autor: LukasKotik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alien27 Vloženo 8. Duben 2014 Sdílet Vloženo 8. Duben 2014 Zdar chlapi,přidám se se svou troškou do mlýna. Absolvoval jsem výměnu omezovačů zadních dveří a s tím spojené zlo sundání plechu se sklem. Jelikož mi sprchlo ještě před zasilikonováním objevili se klasické louže. Tím se dostávám k jádru pudla, rád bych vyměnil vnější stírací lištu skla, jestli to bude řešení nebo jen prevence, nevím, přesto bych rád vyzkoušel. Poradíte mi jak to vnější stírací těsnění vyndat? Jen zabrat? V Etce je vyznačená nějaká příchytka. Doufám, že nebude muset ven sklo. V DP to nepopisují, snad mi někdo poradíte. Při akci jsem narazil ještě na jednu zajímavou věc. V DP v části 58-1 strana 3 je obrázek s popisem uvolnění zámku, prý nejdříve uvolněte těsnění. Podle tohoto nákresu i podle Etky mi připadá, že na dveřích by mělo být nějaké těsnění. Připadá mi to jako na FII nebo nových oktávkách. Máte to na autě někdo? Já tam mám jen holý plech, ani na jiných F jsem to zatím neviděl. Jo Etka to má v nákresu, ale hlásí, že číslo dílu neexistuje. Díky a Škodě zdar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bricktop Vloženo 31. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 Zdravím vespolek! Přišel jsem tu kdysi asi první s myšlenkou odstranit plast, který drží zámek a po kterém stéka voda přes těsnění do interieru (teče přes plast pokud stojí auto vodorovně, když stojíte podélně půlkou auta např.na vyšším obrubníku můžet voda z hrany skla stékat rovnou na plech na vyšší straně auta). Toto funguje při problémech s vadným těsněním plechu na výbornou. U auta už jsem to nemusel předělávat. Dlouhodobé púsobení vody při neodstranění držáku totiž prověří kvalitu vašeho tmelení.. Proto je lepší se ho zbavit. Ale proč píšu.. Provizorním a dalo by se říct dostatečným řešením je v případě nýtovaného plechu odstranění třech špunťíkú držáku zámku. Do vzniklých ďer pak na pevno osadíte delší kolíčky, které držák odehnou od plechu a voda z něj pak bude odkapávat přímo dolů a nepoteče po plechu do auta. Toto řešení jsem pro absenci nýtovacích kleští s úspěchem použil na voze mé ženy. Spodní stranu plechu pak doporučuji pro jistotu aspoň z vnějšku přetmelit.. Zdravím všechny, ověřovali jste někdo tohle provizorní rešení, jak píše Lukáš? Asi se mi nepovede demontovat plech (nýtované provedení), proto bych rád vyzkoušel tuto variantu. Díky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 31. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2014 Já si myslím, že ten plast za to nemůže a celé je to blbost. Ale pokud chceš provizorní řešení, tak poslední věta onoho příspěvku by mohla tvé požadavky splnit :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 12. leden 2015 Sdílet Vloženo 12. leden 2015 Aj tak nechapem co je vlastne dovodom zatekania netrwba menit vonkajsiu stieraciu listu skla? Alebo to zatekat moze a vode brani preniknutiu to tesnenie okolo plechu pod tapacirom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 12. leden 2015 Sdílet Vloženo 12. leden 2015 Důvod je jednoduchý-ne příliš zdařilá konstrukce dveří. Nic nerozdělávej objed plech klempířským tmelem,nech zaschnout a bude vše Ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. leden 2015 Sdílet Vloženo 12. leden 2015 to sklo se z principu moc utěsnit nedá a dveřmi protéká voda prakticky u každého auta. Některé vozy tam mají nalepený igelit, někde jsou jen jakési "závěsy", které vodu svádí dolu, někde je plech s těsněním.... jo s výběrem toho tmelu bych byl hodně opatrný - nejlepší je silikon, který lze v případě demontáže jednoduše odtrhnout. Karosářské tmely sice těsní výborně, ale už to moc nepůjde rozebrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 12. leden 2015 Sdílet Vloženo 12. leden 2015 Neskusal niekto vymeenit tu listu na okne za novu ci to nema ziadny zmysel? Bude krajsie tak budem musiet tiez doriesit zatekanie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. leden 2015 Sdílet Vloženo 12. leden 2015 nemá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4422442255ps Vloženo 29. Květen 2015 Sdílet Vloženo 29. Květen 2015 Ahoj, tak sem se do toho taky pustil jdu na těsnění dveří kvůli zatekani. Celé vlákno jsem přečetl jen jedna věc co by mě zajímala je velikost nýtů kterou bych měl použít při zpětném zanytovani záleží na vyvrtané otvoru nebo universalní velikost díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 30. Květen 2015 Sdílet Vloženo 30. Květen 2015 Ahoj proč trošku nečteš a píšeš rovnou dotaz. Cca 2 stránky zpět je problematika nýtování popsána a taky proč je lepší tam nanýtovat matice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4422442255ps Vloženo 30. Květen 2015 Sdílet Vloženo 30. Květen 2015 (editace) cetl jsem to Editováno: 30. Květen 2015, autor: 4422442255ps Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4422442255ps Vloženo 3. Červen 2015 Sdílet Vloženo 3. Červen 2015 Tak jinak, postupoval jsem dle rad tady na foru. Odvrtal nyty nandal nytovaci matice , jeste jsem to nezasilikonoval - az v patek. Mam ale jiny problem a moc prosim o radu. odvrtal jsem i stahovaku na okna (jedna se o zadni dvere) je tam jen jedna cerna vodici lista ke stahovacce , na ni dve bila kolecka a za boha to nemuzu sesadit zpet- teoreticky vim jak to ma byt bohuzel prakticky to nemuzu sesadit dohromady. Mate nekdo nejakou radu ? tip ? nebo grif na to jak nandat na tu kolejnici to lanko a cele to nasadit pod to okno ? okno nahore nebo dole ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4422442255ps Vloženo 3. Červen 2015 Sdílet Vloženo 3. Červen 2015 http://4422442255ps.rajce.idnes.cz/okna_auto/pro predstavu prikladam foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 3. Červen 2015 Sdílet Vloženo 3. Červen 2015 vyndej ten silonový váleček (zašroubuj do něj vhodný šroub a vytáhni). Pak vytáhni okno úplně nahoru a přilep izolepou. Povol zámek dveří a vyndej celou stahovačku ven (i se zámkem - visí na takovém plastu, pravděpodobně bude zlomený, ale to vůbec ničemu nevadí). Oprav stahovačku - jestli se ti zamotala lanka, tak vrámci zachování lidské důstojnosti doporučuji rovnou koupit novou :-) Nandej stahovačku, přišroubuj zámek. Dole na stahovačce je velká černá plastová zátka - vyndej ji. Sjeď s držákem okna dolu, aby za tou dírou byl ten držák okna. Spusť okno dolu, zasuň do držáku a vrať tam ten silonový čep. Všimni si, že je ze dvou částí. Ty části jsou dělené - dělení musí být vůči sobě otočené o 180 stupňů, jinak to bude vypadávat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.