LucasCZE Vloženo 4. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 507.00 muzes pouzivat kazdopadne. Pokud ale nemas DPF, tak ti to asi nikdo nedoporuci. V tom pripade je totiz lepsi pouzivat 505.01. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 4. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 Pravda pravdoucí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 4. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 Takze ten Yacco LUBE DE 5W-30 bude lepsi volbou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 4. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 Ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 4. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 před 2 hodinami, Robko78 napsal: Nejsem si isty ci mam dpf.ale zda sa mi ze nemam. To je třeba si zjistit. Použít k tomu postup od kontrolky až po člověka co tomu rozumí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 4. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 Stačí kouknout na štítek v kufru pod kobercem. Toť nejspolehlivější a nejrychlejší způsob. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robko78 Vloženo 4. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 Co tam ma byt ked to ma dpf?podla vin kodu sa neda? Vin je TMBKS21Z678026089 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 4. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 (editace) Vyfoť ten štítek a nahraj ho sem. V případě že v levém spodním rohu budeš mít kód 0GG tak DPF nemáš. Pokud tam bude 7GG tak DPF máš. Editováno: 4. Říjen 2016, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 4. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 BXE bývají bez DPF ale může tam bejt a taky může bejt dodělanej u auta z dovozu, tam asi štítek nepomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 před 5 hodinami, Sniper_2003 napsal: V případě že v levém spodním rohu budeš mít kód 0GG má 0GG ...čiže bez DPF před 5 hodinami, Robko78 napsal: TMBKS21Z678026089 inak koľko tam máš najazdené km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robko78 Vloženo 4. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 Nasel sem tam 0QQ. Mam na tem 430 000.a zatim v poho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robko78 Vloženo 4. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2016 Takze ked chcem prejit na pevny interval mam davat olej s normou 505.01? A 5w30 alebo 5w40? Diky pani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 Přesně jak říkáš. V případě přechodu na pevný servisní interval je lepší volit normu VW 505.01. Co se teplotního zatížení týká je jedno jestli volíš 5W-30 nebo 40, osobně doporučuji 40 pro ty co mají zvednutý výkon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robko78 Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 Pani dekuju moc. Tak mohu davat 5w30 alebo aj 5w40. Vykon mam origos 77 kw. Ale treba davat olej s normou 505.01 pri prechode QG1 na QG2.dekuju moc.a je potrebny preplach? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 Proplach bych v tvém případě udělal 100℅, kvůli přechodu z proměnného intervalu na stálý. Bude tam hodně bordelu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robko78 Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 Mozes mi doporucit neco na proplach. A jak to unguje?este sem proplach nerobil. Ten pripravek pridam. Do noveho oleja alebo naleju tam len pripravek na proplach.dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 Určitě. Nejlepší je TOTO. Návod je u toho napsán. Lije se to do staré náplně před výměnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 před 22 hodinami, Robko78 napsal: Nasel sem tam 0QQ. Mam na tem 430 000.a zatim v poho. já tam vidím 0GG .... ....tých km tam bude oooomnoho viacej,ale hlavne,že poslúcha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robko78 Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 Ano omluvam sa je tam 0GG. A KM na 100% sedia lebo to auto poznam od zacatku.tie su prave. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 ak je nájazd cca 25tkm ročne,tak to by sedelo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 5. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2016 před 3 hodinami, libero napsal: já tam vidím 0GG .... ....tých km tam bude oooomnoho viacej,ale hlavne,že poslúcha jaky tajnustkar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fireee Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 507 norma je kvůli menší tvorbě sazí, aby se lépe regeneroval DPF, ÚDAJNĚ neobsahuje tolik aditiv co 505 norma, také někdo někde napsal, že i hůře maže, což je trochu v rozporu s tím, že je to longlife a tím pádem má snést větší nájezd. URČITĚ není důvod přecházet z 507 normy na 505 když z dovodu, že motoru uděláš lépe ... Jasný důvod je finanční, oleje 505 specifikace stojí méně než 507. Osobně mám DPF, leju tam asi to nejlepší co podle mně můžu a sice Castrol Edge 5W 30, ale kašlu jim na LL interval a měním každé jaro, takže cca po 15 tkm. A myslím, že je to OK, motor šlape a DPF taky 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 Bezeslov 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 (editace) Ak nemas DPF staci 505.01, do Passatu BXE davam Shell Helix HX7 a spokojnost. Octu mam uz CR s DPF takze 507.00 a Shell nie je 5W 30, tak som kupil trosku drahsi Liqui Moly Top Tec 4200 a tiez spokojnost. Editováno: 10. Únor 2017, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasonB29 Vloženo 27. Květen 2017 Sdílet Vloženo 27. Květen 2017 Zdravím prosil bych o radu budu ted měnit olej u svého vozu Octavia II 1,9TDI 77kw BXE bez PDF a měl jsem vybrán olej od Miller Oils 5w40 NanoDrive ale po tom co sem se dočetl na ofiko Facebook stránkách MO že po používání těchto olejů motory jsou zkarbonované si tímto nákupem už moc jistý nejsem. Teď používám olej od Valvoline 5w40 a v pohodě ale rozbor motoru jsem nedělal. Proto se chci zeptat jaký olej používáte?Cenu neřeším jde mi o kvalitu přemýšlel jsem o nějakém oleji od Motul přeci jen je používá spousta a spousta sportovních vozů a sportovních motorek žádnou sračku od Mobil bych pro svůj motor opravdu nepoužil jen proto abych ušetřil pár korun. Koukal jste někdo do svého motoru po delším používání MO? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.