Publikováno Říjen 24, 200915 r Mám OII RS MR 2007 a po výmene volantu za multifunkčný FL volant ma mimoriadne hnevá, že nejde ovládať palubný počítač na volante. Okrem toho ani moja súčasná GSM HF II (MR 2008) nejde ovládať na volante. RJ telefónu som vymenil za novšiu, lenže teraz mi už telefon nejde vôbec. VAG hlási, že RJ nemôže komunikovať s prístrojovým štítom. Pomohla by mi uvedené problémy vyriešiť výmena budíkov za faceliftové? Čo všetko by sa ale zase skomplikovalo?
Říjen 24, 200915 r budíky z face do předface zatím nejdou, hlavní rozdíl je v konektorech, ty jsou úplně jiné a pak taky v softu, každé to auto má trošku jinou stavbu.
Říjen 24, 200915 r Mám OII RS MR 2007 a po výmene volantu za multifunkčný FL volant ma mimoriadne hnevá, že nejde ovládať palubný počítač na volante. Okrem toho ani moja súčasná GSM HF II (MR 2008) nejde ovládať na volante. RJ telefónu som vymenil za novšiu, lenže teraz mi už telefon nejde vôbec. VAG hlási, že RJ nemôže komunikovať s prístrojovým štítom. Pomohla by mi uvedené problémy vyriešiť výmena budíkov za faceliftové? Čo všetko by sa ale zase skomplikovalo? Jestli máš GSMIII, tak by z volantu mělo jít ovládat. Palubní počítač asi ne. Jaké máš kódování ř.j. telefonu? Jakou máš podvolantovku?
Říjen 25, 200915 r Autor GSM III (5N0 035 780 B ) ide ovládať, ale nefunguje šípka späť. Navyše GSM III mi nevyhovuje, nakoľko z cca 300 kontaktov mi stiahla z mobilu (Touch HD - WM 6.5) len cca 200 a na mobile si ich akosi nevytočím Potom keď čakám v aute, tak sa neviem pripojiť na internet a občas sa mi po vystúpení z auta telefón už neprihlásil do siete a ja som bol už aj pol dňa mimo dosah! Tak uprednostňujem radšej GSM II. Tie GSM II mám teraz 2. Jedna je pôvodná (1Z0 035 780) a druhá je nová (1Z0 035 729 D ). Tú novú som nakódoval podľa starej, teda 0000466. Je to správne? Podvolantovku mám 1K0 953 549 CK (kódovanie 0007101), menil som aj gateway za 1K0 907 530 S. rolbař - ja nechcem vedieť, prečo sa to nedá, ale ako sa to dá. Viem, že konektory sú iné, to by bol ten najmenší problém konektory vymeniť a prepinovať ich. Upraveno Říjen 25, 200915 r od Diamant
Říjen 25, 200915 r zatím nikdo nedokáže přizpůsobit imobilizer, proto to nejde, ani když budeš mít facelift a budeš v něm chtít dát maxidot, tak to nejde ani servis s tim nic neudělá, imobilizer se totiž přizpůsobuje pomocí přepsání celé pamětí budíků online, takže výměna budíků je možná jen za stejný typ, ale věřím, že to za čas pude
Říjen 25, 200915 r Existuje něco jako fazitové číslo....o tom přepisování budíků online jsi četl kde??? No někdo tady tvrdil, že to nejde ani u auta po 05/2008 a už jsem toněkolikrát řešil úspěšně. Ono u těch budíků co nejdou, nejdou z jiného důvodu než co ty tady píšeš....No to je asi tak, že někdo je schopný tvrdit, že immo co píše chybu defect jsou v pohodě, že to občas píšou....
Říjen 25, 200915 r A ako je to potom trebárs s RSami a Scoutami MY2009? Zvonka predfacelift, ale zvnútra facelift - nové volanty, aj budíky, aj klimatizácie. RSu s 2,0 TFSI s kódom motora BWA a novými budíkmi s maxidotom som už videl, novú, na sklade u nemenovaného predajcu...
Říjen 25, 200915 r Přizpůsobení komponent je možné provádět pouze testy v Řízeném hledání závad a v Řízených funkcích a poze na testeru, který je on-line. Dále je potřeba mít zřízen přístup GeKo, jelikož autentifikace do tohoto systému je vyžadována v průběhu těchto funkčních testů. Upraveno Říjen 25, 200915 r od ferda25
Říjen 26, 200915 r Měnil jste někdo LEDky na OII před face ? Strašně se mě líbí jak svít facelift. Je tu obrovskej manuál na výměnu u O I, ale OII jsem nenašel.
Listopad 5, 200915 r Mne jde zatim prizpusobit pouze predfacelift (Supervag..). A to se mi Vag-comem nepovedlo.. Pak byl na par mesicu Facit, ktery ma 5. mistny pin immo a vyzaduje taky pripojeni online.. Tusim, ze budiky koncici 842 G a H jsou Facitove a prizpusobit nepujdou.. No Facelift uz vidim jeko uplny konec...Tam je to vubec v haji.. H.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.