Květen 2, 201015 r Čaute. Jak to tu tak pročítám úplně jsem z té koroze dostal taky strach kolem toho víčka. Doteď jsem nevěděl proč se to tam tvoří. Někdy na benzině při tankování jsem si všiml,že to občas nějaká octa má,ale myslel jsem si,že je to hlavně tím, jak někteří nechávají stékat ukáply benzín po kapotě a ono to pak "nažere" lak... Ale omyl. Je to jak tady čtu těma plastovýma podběhama. Pokud tam nejsou tak to rezaví. No u sebe jsem nezpozoroval zatím ani milimetr a navíc tam ty podběhy mám od samého začátku co jsem auto kupoval od bývalého majitele a mají už něco za sebou tak tam budou asi dlouho. Octa je to r.v 1997 tak se divím,že tam jsou. No každopádně na rez jsem hodně háklivý :-) takže když jsem měnil uložení zadních tlumičů "misky" tak jsem to celé i s těma šroubama nastříkal antirezinem na prahy. Je to něco jak asfalt poměrně silné po zatvrdnutí a než budu zadní tlumiče zase měnit kdo ví kdy to bude. Jezdím hodně málo :-) Před 4 léty když jsem auto kupoval jsem také vyčistil přední blatníky a kanálky na odtok vody.Od té doby se přiznám jsem to nedělal,ale v zimě nejezdím vůbec, auto je garážované tak uvidím co tam bude teď. Každopádně se chystám sundat a podívat se na to víčko nádrže tedy na blatník z druhé strany. Tak či tak to tam vyčistím, vytřu do sucha popřípadě nějaké malé rzi odstraním a nastříkám taky. Jinakjen tak tady jsou fotky jak jsem zadělal tím "asfaltem" zadní uložení tlumičů. Ono to není přímo asfalt jen to cca 20 minut tvrdne a drží jako prase. Pak jen při demontáži musím odškrábat šroubky držící to uložení a je to. Když jsem měnil přední tlumiče, uložení, ramena, čepy všechno jsem taky natíral několika vrstvama barvy. I když je to zbytečné, dodnes tam není náznak rzi. Cokoli nastříkat na taková místa kde stříká bahno a špína je lepší než to nechat dojít až ke rzi. I když auto má sloužit člověku a né člověk autu, tak to beru spíš jako koníček.
Květen 2, 201015 r na treny a osetreny to mas velmi hezky to uz ti jen tak nezrezne. I kdyz ja sem na rez pes ale takove mechanicke casti nenatiram ale karoserii jo ta musi byt Upraveno Květen 2, 201015 r od olgojchorchoj
Květen 26, 201015 r tak takhle to vypadá kolem víčka u mě.... já to měl o něco méně viditelný jako ty ale zezadu to byla šrágora.
Červen 7, 201015 r Autor Tak jsem ze zajímavosti rozhodil sítě a rozeslal cca 10 emailů do servisů, které dělají karosářské a lakýrnické práce v okolí Karviné. Už začaly chodit odpovědi s cenou práce: cena komplet práce, vyvaření a lakování... 1. odpověď - servis v Petřvaldu u Karviné - 3000 Kč 2. odpověď - autoservis Hradecký - 4500 - 5000 Kč 3. odpověď - Auto Nyklos - 6000-7000 Kč. (lak 3000-3500 Kč a práce karosářská 3000-3500 Kč) Upraveno Červen 7, 201015 r od HanyZ
Červen 15, 201015 r Autor Tak jsem ze zajímavosti rozhodil sítě a rozeslal cca 10 emailů do servisů, které dělají karosářské a lakýrnické práce v okolí Karviné. Už začaly chodit odpovědi s cenou práce: cena komplet práce, vyvaření a lakování... 1. odpověď - servis v Petřvaldu u Karviné - 3000 Kč 2. odpověď - autoservis Hradecký - 4500 - 5000 Kč 3. odpověď - Auto Nyklos - 6000-7000 Kč. (lak 3000-3500 Kč a práce karosářská 3000-3500 Kč) 4. odpověď - CENA OPRAVY SE ODVÍJÍ OD KAROSERIE - BLATNÍK COMBI 7187 KČ ,BLATNÍK KRÁTKÁ 4784KČ,LAK CCA 3000 KČ,PRÁCE CCA 2500-3000,HRDLO PAL. NÁDRŽE 799 KČ.VÝŘEZ DÍL BLATNÍKU NENÍ.OPRAVA JINÝM ZPŮSOBEM POUZE ODDÁLÍ VÝMĚNU.
Červen 15, 201015 r Ja použil tento plech od ACI a krasne pasoval, kdybych to delal na kseft tak se to da udelat s ochranou a lakem do 3500kč plus plastove podbehy.
Červen 15, 201015 r Autor Jojo, ten plech pasuje, chystám se na tu opravu na podzim cca. Možná až jaro. Uvidíme. Každopádně ta 4. odpověď mě dostala.
Srpen 31, 201015 r Tady se to taky řeší http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=40547&postdays=0&postorder=asc&start=0 a nezapomen na podběh...
Prosinec 7, 201014 r Autor tak 18.12.2010 se jde na opravu, rovnou mi koukne i na spoj prahu a podběhu u spolujezdce, kde jsou puchýřky také.. uvidíme, jak to dopadne.podám informace
Prosinec 7, 201014 r Tak přeju ať se zákrok vydaří Když už to tady čtu,tak se přidám s tím co jsem viděl já. Kolega v práci má Octavii z 97mého a nechával si orezlej plech okolo víčka opravovat. Dal za to 6 tis a po půl roce mu vylezla neskutečná hromada puchýřů. Říkal ,že mu servismani dávali novej plech,ale nepodíval se blbec za koberec. Podíval jsem se tedy ze zvědavosti já a nestačil jsem se divit. Nejenom že plech nikdo neměnil,ale neošetřili zevnitř ani ťuk. Takže má vše neskutečně prorezlé.Je sice hezké že mu nasadily podběhy,ale to bylo samozřejmě prd platný. Pořádně si tu práci po servisu zkontrolujte
Prosinec 8, 201014 r Autor mě oprava bude stát 3000 Kč i s lakem, borec má už i opravný plech, navaří, vybrousí,.... komplet oprava a pak hned nasadím i podběhy..
Prosinec 26, 201014 r Je sice hezké že mu nasadily podběhy,ale to bylo samozřejmě prd platný.Pořádně si tu práci po servisu zkontrolujte Proč myslíš, že je montovali? 1. Každopádně je naúčtovali 2. Samozřejmě je to výborná věc 3. Nemuseli nic dělat s plechem zezadu = kdo by to oddělával a kontroloval, že? Notabene, když servisák je tak "solidní" a ještě mi nabídne preventivní ochranu do budoucna ve formě oněch podběhů. Tak proč mu nevěřit. PS: Mně známý klempíř ještě na Feldě měnil lemy zadních blatníků plus drobné opravy rzi po celé kastli. Je to kámoš, tak proč mu nevěřit, že? Už po této opravě jsem ho pár dnů nezdravil. Po pár měsících jsem měnil zadní tlumiče. To pak trvalo cca rok, než jsem mu kývl na pozdrav. Upraveno Prosinec 26, 201014 r od Wojnar
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.