Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

A když bude černý?

S tím kartonem to je vidět a hezký to není. Černá tam bude určitě pasovat líp, já si vyřízl vysokohustotní izolační fólii z polyethylenu s výškou odvětrávajícího nopu 20 mm a pár (asi 8) těch bradavek (nopů) sem odřízl :lol::'>

  • 1 měsíc později...

Ahoj, nevíte jestly se dělá zimní clona (spodní) na octavii II RS před fl.? popř. kterou použít aby pasovala?M

Rovněž o ní silně uvažuji, bo mi dnes sdělili v servisu, že klima nejede ne proto že by bylo málo chladiva, ale že mám od kamene průraz chladiče klimy. 

To jsem si vydělal kua. Prostě přílétl asi nějaký kamínek....

Osobně používám kryt masky chladič heko jak klesne venkovní teplota pod 10°C, když se přidá marast a začne se solit a sypat zakrývám si ještě spodní cca 1/3 chladiče černou folii. Smyslem je nevyřadit zcela z provozu chladič, ale výrazně omezit jeho výkon! Chladič se nešpiní a nejde na něj přímý náporový vzduch a bordel.  Naopak když je třeba vyšší výkon lze pomocí větráku uchladit i ostrou jízdu nebo Alpské stoupání. Bohužel kontrolu teploty oleje nemám, takže nevím co motor, ale chladící voda se ani nehne i když ta se údajně nehne na budíkách z devadesátky  v rozmezí  80 – 110°C???

To by asi sedelo, protoze kdyz mi diagnostika hlasi 80, budiky si drzi svych 90. Nechapu, co je to za vymysly...

Osobně používám kryt masky chladič heko jak klesne venkovní teplota pod 10°C, když se přidá marast a začne se solit a sypat zakrývám si ještě spodní cca 1/3 chladiče černou folii. Smyslem je nevyřadit zcela z provozu chladič, ale výrazně omezit jeho výkon! Chladič se nešpiní a nejde na něj přímý náporový vzduch a bordel.  Naopak když je třeba vyšší výkon lze pomocí větráku uchladit i ostrou jízdu nebo Alpské stoupání. Bohužel kontrolu teploty oleje nemám, takže nevím co motor, ale chladící voda se ani nehne i když ta se údajně nehne na budíkách z devadesátky  v rozmezí  80 – 110°C???

co na to rika intercooler?

Co by s ním mělo být?

To by asi sedelo, protoze kdyz mi diagnostika hlasi 80, budiky si drzi svych 90. Nechapu, co je to za vymysly...

nedavno som o tom cital clanok - je to robene kvoli zakaznikom, niektorych to vystrasilo, ze maju poruchu, ked im rucicka obcas klesla pod alebo nad 90. Tak to potom vyrobcovia takto umelo "otupili" :)

Co by s ním mělo být?

 

turbo potrebuje chladit stlaceny vzduch a kdyz to vsechno zacpes kartonem neni tam poradny luft, ikdyz treba na O2 je intercooler dost uciny. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.