Přejít na obsah

Autobusy a náklaďáky ŠKODA


amogh

Doporučené příspěvky

jo tak toho sem mel v planu vystarat :-) nebyl jsem si jistej jak to ma pce jsem mel fotku enem zepredu a ty si dodal zadek, super!!!!!!!

pri posledni diskuzi s mnoha "RTO" odbornikama byl furt zahalenej nejasnostma:-) taky je jeste jako jedinej odlisnejm jinejmama lemama, podobne co melo RTO postavený Liazem :-)

jo a zpet k tem vrakum z chabarovic, tam je to bez diskuze to "spartakiadni" co ma pouze zasklenej zadek

brusel, floren ani to celoproskleny se nedochovalo (nebo aspon se o nem nevi) :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jeste mela moskva ten dalkovej reflektor :-)

cece ja to chapu jinak

proste ze florenc byl prvni a mel jeden typ zaskleni vepredu, brusel taky jenom predek

a pak ten jeden!!! s obojim zasklenim a zaskleni predku bylo trochu mensi nez u bruselu a florence, z tech fotek to je i videt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já bych to jeste opravil :-) velkym podle me mysli predni zaskleni bruselu (i florence) protoze ma vetsi plochu tech prednich trojuhelniku, jdou az do vrsku strechy zatimco to celoprosklene RTO ma sice predek i zadek, ale plocha tech jednotlivych rohovych oken je mensi (kdyz se podrobne podivas tak maji trochu jiny tvar, nejdou az nahoru, ale jakoby lemuji obvod)

no trochu jsem se pokusil znazornit na obrázku :-) ale je to těžký :-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom takovou maličkou otázku - nejen pro bývalý autobusáky. Ale já jsem se na to vždycky někoho chtěl optat - na té ánfas fotce "erťáka" od Bena06 je to krásně vidět - PROČ měly "erťáky" a "šimlové" namalovaný "NA ČELE" ten žlutý kulatý asi 5cm velký terčík? Na céčkových Karosách už jsem to pak nevídával a jestli se dobře pamatuju, některé starší autobusy ho měly i vzadu - dokonce snad některé ho měly ne nad, ale pod oknem uprostřed pod tím dělicím sloupkem. Krajová odlišnost v tom nebyla, vídával jsem to jako kluk po celé republice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem právě o tom kdysi slyšel, že to bývalo povinné označení vozidla delšího než 10m - jenže se mi to nechtělo zdát pravděpodobné, když i v té době už u nás jezdila docela velká skupina souprav tahač-návěs který byly celkově delší než 10m (zahraniční doprava ČSAD používala "sedmsetšestky trambusy" s návěsem z BSS Brandýs nad Labem, v Orličanu Choceň se vyráběly návěsy N-13Ch ALKA, později byly nasazovány jako tahače LIAZy "stovkové" a "stodesítkové" řady) a přitom tyhle terče neměl ani jeden... Tak jsem si říkal optám se. Dík za ujasnění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...