Červenec 1, 201114 r Autor no hlavne za těma dvouma 741 je dost cenný RTO otázka do pléna, čím je cenný? na fotce to je krásně vidět :-)
Červenec 1, 201114 r To je snadný. Má prosklenou střechu. Nejen boky ale i zadek-předek. Nebyla to Moskva nebo něco takovýho? Pro přesný určení bych musel pro knížku.
Červenec 1, 201114 r Autor jasne prosklena strecha, ale žádný RTO nemělo prosklenej předek i zadek :-) Brusel a Florenc, kterej mas asi na mysli měli předek. Ale tohle ten případ není, to má naopak prosklenej zadek :-) a tomu se udajně říkalo spartakiádní verze
Červenec 1, 201114 r Ale měli! Jeden měl prosklenej předek a zadek. "bruselák" pro výstavu EXPO ale ten měl malý skla jen vpředu. PRVNÍ postavenej LUX měl velký skla vpředu a LUX s jinou maskou měl skla vpředu i vzadu. Foto z knížky odkud čerpám-
Červenec 1, 201114 r Autor Moskva byla v klasickym prosklení Brusel prosklenej čumák a x dalších věcích jinak, blinkry, pozičky, zadní světla atd Florenc 13:30, vesměs klasickej Lux akorát s tou prosklenou přední částí a spartakiádní
Červenec 1, 201114 r Autor jo tak toho sem mel v planu vystarat :-) nebyl jsem si jistej jak to ma pce jsem mel fotku enem zepredu a ty si dodal zadek, super!!!!!!! pri posledni diskuzi s mnoha "RTO" odbornikama byl furt zahalenej nejasnostma:-) taky je jeste jako jedinej odlisnejm jinejmama lemama, podobne co melo RTO postavený Liazem :-) jo a zpet k tem vrakum z chabarovic, tam je to bez diskuze to "spartakiadni" co ma pouze zasklenej zadek brusel, floren ani to celoproskleny se nedochovalo (nebo aspon se o nem nevi) :-)
Červenec 1, 201114 r Autor a ještě jedenkráte spartakiáda, brusel zezadu at jsou videt svetla, jedenkráte Liazáckej prototyp a nakonec to celoprosklený co tu mám já
Červenec 1, 201114 r Se skama vpředu i vzadu byly 2 tipy!!! S velkejma sklama (viz víše) a malejma sklama
Červenec 1, 201114 r Autor jeste mela moskva ten dalkovej reflektor :-) cece ja to chapu jinak proste ze florenc byl prvni a mel jeden typ zaskleni vepredu, brusel taky jenom predek a pak ten jeden!!! s obojim zasklenim a zaskleni predku bylo trochu mensi nez u bruselu a florence, z tech fotek to je i videt
Červenec 1, 201114 r Jj, máš pravdu. Já vzal velký prosklení jako velký vokna jak na bruseláku že je má i vzadu. Oni to myslí tak, že jich má nejvíc.
Červenec 7, 201114 r Autor no já bych to jeste opravil :-) velkym podle me mysli predni zaskleni bruselu (i florence) protoze ma vetsi plochu tech prednich trojuhelniku, jdou az do vrsku strechy zatimco to celoprosklene RTO ma sice predek i zadek, ale plocha tech jednotlivych rohovych oken je mensi (kdyz se podrobne podivas tak maji trochu jiny tvar, nejdou az nahoru, ale jakoby lemuji obvod) no trochu jsem se pokusil znazornit na obrázku :-) ale je to těžký :-))
Červenec 7, 201114 r foceno u Chabařovic Nemáš GPS souřednice? Jestli by nebylo vidět na leteckejch fotkác co tam má za poklady.
Červenec 7, 201114 r Autor ještě pokusně načmrtnuto na fotkach, no strasny ja vim ,ale podstatu to vystihuje :-)
Červenec 7, 201114 r Chabařovice Ted jsou ale prestehovany o par metru dal. Ted jsou v te pravouhle zatacce.
Červenec 9, 201114 r tohoto krasavce jsem potkal 6.7.2011 u termálního koupaliště Sládkovičovo SR (foceno mobilem)
Červenec 9, 201114 r Jenom takovou maličkou otázku - nejen pro bývalý autobusáky. Ale já jsem se na to vždycky někoho chtěl optat - na té ánfas fotce "erťáka" od Bena06 je to krásně vidět - PROČ měly "erťáky" a "šimlové" namalovaný "NA ČELE" ten žlutý kulatý asi 5cm velký terčík? Na céčkových Karosách už jsem to pak nevídával a jestli se dobře pamatuju, některé starší autobusy ho měly i vzadu - dokonce snad některé ho měly ne nad, ale pod oknem uprostřed pod tím dělicím sloupkem. Krajová odlišnost v tom nebyla, vídával jsem to jako kluk po celé republice.
Červenec 9, 201114 r Jestli myslíš to co já, tak to označovalo vozidlo patřící ČSAD. Tzn. že třeba BUS nepatřil JZD nebo ROH, Svazarmu a tak. Bejvalo umístěný vpředu nad sklem. Trojúhelník je vozidlo táhnoucí přívěs.
Červenec 11, 201114 r Autor na Škách i pod sklem, u nás v Sokolově si to pamatuju i na sedmikilech někdy pod sklem někdy na hraně střechy
Červenec 11, 201114 r Já jsem právě o tom kdysi slyšel, že to bývalo povinné označení vozidla delšího než 10m - jenže se mi to nechtělo zdát pravděpodobné, když i v té době už u nás jezdila docela velká skupina souprav tahač-návěs který byly celkově delší než 10m (zahraniční doprava ČSAD používala "sedmsetšestky trambusy" s návěsem z BSS Brandýs nad Labem, v Orličanu Choceň se vyráběly návěsy N-13Ch ALKA, později byly nasazovány jako tahače LIAZy "stovkové" a "stodesítkové" řady) a přitom tyhle terče neměl ani jeden... Tak jsem si říkal optám se. Dík za ujasnění.
Srpen 8, 201114 r Autor konečně téměř dodělaná další ŠDa ze 100ks série z let 1968/69, toto je v.č.9 (fotografie posbírané ze slovenských webů)
Srpen 8, 201114 r Pěkná práce. Na tý první fotce nevypadá ani tak zle. Jen bych jí nedával asi do tý modrý-je jich mrak a nechal jí v "původních" hnědejch barvách. Ale jinak jim fandím a sem rád, že je další zachráněnej kousek.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.