Pavel 5 Vloženo 23. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2010 (editace) Docela si chválí toto. www.mereni-vykonu.cz Editováno: 23. Červenec 2010, autor: Pavel 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrout Vloženo 23. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2010 Já jsem koukal na výsledky z brzdy a čipujou to na cca 330Nm a mám strach, aby to spojka vydržela kroutit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 23. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2010 (editace) Tam není problém to ještě upravit podle požadavků. Editováno: 11. Listopad 2010, autor: Olin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BOHUS1 Vloženo 3. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2010 Taky jeden poznatek. Mám v autě (1.9 tdi 4x4) již vícekrát zmiňovaný "chipbox" nebo jak se tomu říká (krabička v prostoru motoru). Je tam od 48 tis. km a dnes mám najeti 140 tis. km a vše je naprosto v pohodě. Spotřeba zůstala na původních hodnotách tzn. jak šlapu na pedál plynu tak to i papá- normálně do 6L při razantní jízdě do 7l. Jen ten zmatenej palubní počítač, ale na to jsem si za tu dobu zvykl. Doporučuji všem, kterým stačí výkon kolem 93 kw, na předjetí super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 6. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2010 na webe sa uz objavili cenniky na upravu OII FL 1.6 TDI CR. mate to uz niekto nahodene? Hod odkaz kde si našel úpravu na 1,6 CR. To by mě zajímalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 11. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2010 Tak i já jsem se rozhodl využít služeb Tdifuna moc ho tímto chválím fakt šikulka. Vůz octavia II 1,9 TDI 77kW výsledek je 323 Nm a 146 koní a vůz jede konečně podle mých představ skenovat0001.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pulux Vloženo 13. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2010 Pekné křivky. Před chipem musela celkem vadnout, ale teď můžes v klidu točit, co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 14. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2010 Re: Pulux jo jo teď je to bomba fakt spokojenost, v táhlých stoupáních to jede neuvěřitelně oproti sérii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mika-el Vloženo 27. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2010 Dezent - gratuluji k rozhodnutí. Tak to je parádička , jen co se vrátím se zahraničí cca 2 měsíce, povalím si to s mojí O2 1.9TDI 77KW za panem TDIFUNem je to z Karviné co by kamenem dohodil! Ještě že tohle fórum tady je! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
solvo Vloženo 2. Září 2010 Sdílet Vloženo 2. Září 2010 Zdravím, A čo poviete na načipovanie OII 1.9 TDi, 77 kW, r.v. 2005 čo má nabehané 275 000 km??? Turbo aj spojka sú nové (originálne diely) nabehané mám s nimi cca 7000 km a ventili su v dobrom stave (-0.45, -0.45, 0, +0.85). Výmena tých ventilov ma za nejakých 100 000 km neminie aj tak. Uvažujem o čipe (slabšom) do 90 kW nie viac, som na pohodové jazdy nie závodné, len keď treba obehnúť aby to šlo o niečo lepšie. Čo vy na to? Neublízim autíčku? Ináč sa na to vykašlem a nechám to tak. Prosím o vaše návrhy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mika-el Vloženo 2. Září 2010 Sdílet Vloženo 2. Září 2010 Osobně si myslím, že takový chip tvému autu neuškodí jestliže máš nové turbo i spojku.Budeš mít živější auto a myslím že i snížení spotřeby nebude na škodu. Šel bych do toho! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
solvo Vloženo 2. Září 2010 Sdílet Vloženo 2. Září 2010 (editace) Oki to som potreboval počuť, viacmenej som už bol rozhodnutý za čip, ale zase ma trhlo, tak som radšej napísal, čo na to ostatný čo s tým majú nejaké skúsenosti. Diky moc Editováno: 11. Listopad 2010, autor: Olin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cizap Vloženo 3. Září 2010 Sdílet Vloženo 3. Září 2010 Zdravim, tak ja s tim sice nemam zkusenosti, k chipu se odhodlavam docela dlouho ale uz sem se taky rozhodl. 1.9tdi 77kw nabehano jako ty, venitili sme nekontrolovali ale krivku bych prirovnal k Dezentu pred chipem, sem objednanej k odbornikovi na Lipuvce, je to nejakej borec co delal leta ve skodovce a chipoval kamosum skodovky a zatim bez problemu a jedou jak strely, tak sem zvedavej, snad to vsechno dobre dopadne. Co by ste doporucili jako limit? ja mam zatim limit 100kw ale dival sem se ze TDIfun tam Deyentovi nahonil az 107kw, prezije to motor? TDIfun je odbornik takze asi jo, ale ja bych z toho mel asi strach? rada? dyt je to zvednuti vykonu o 40%?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
solvo Vloženo 3. Září 2010 Sdílet Vloženo 3. Září 2010 (editace) No je to pekná hranica tých 100 kW, ale ja sa na toľko až nehodlám, je to trochu veľa, tých 90 kW mne bohato postači (je to cez 15% výkonu). Pri predbiehaní to pocítim a hádam aj na spotrebe, čo by mala isť dole trochu, už teraz som mával spotrebu pri pokojnej jazde 4,3 l na stovku. A keď to pôjde ešte dole tak to bude pekné. Editováno: 11. Listopad 2010, autor: Olin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cyklon Vloženo 3. Září 2010 Sdílet Vloženo 3. Září 2010 Slovo na 90kw...Snad si nemyslis,ze mas v serii tech udavanych 77kw.Pripocti si k tomu klidne i 10 na vic a budes blize k realu..Takze kvuli 3...kilowatum bych to nedelal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
solvo Vloženo 3. Září 2010 Sdílet Vloženo 3. Září 2010 (editace) po prečítaní týchto príspevkov (čo mi trvalo 3 dni) som si všimol, že nebudem mať tých 77 kW zrejme, tak tých 90 kW ruším a ostaneme pri tých 15 % z povodného výkonu. Tak to možno bude aj tých 100 kW. Proste ked do neho sadnem aby tam bol citeľný rozdiel a to mi bude stačiť. Aj tak to využijem len pri obiehaní. Normálna cesta do práce je 50 km cez dediny, za autami a tak, to obiehanie sa tam bude hodiť. Inde to nemám kde využiť. Radšej jazdím na spotrebu, keďže nabehám 2000 mesačne, nie je to veľa ale dosť. Editováno: 11. Listopad 2010, autor: Olin Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bolek Vloženo 4. Září 2010 Sdílet Vloženo 4. Září 2010 Pokud chceš slyšet i můj názor, tak pozorně čti! Ženě jsem nechal nachipovat popisovanou O2 77kW jen je v DSG V serii naměřeno 88kW při najetých 240tis.km Vše má původní,spojku,setrvák turbo,vstřiky. Graf jsem tu někde vyvěsil,jinak jej najdeš v měření výkonu u TDIfuna. Má o něco více na výkonu, než budeš chtít ty cca 158HP. Jízdní vlastnosti super, akcelerace i s DSG na jedničku. Ale to nejdůležitější nakonec!! Pokud jezdíš na spotřebu, tak chip raději zvaž, pro tebe jsou to vyhozené peníze. (Rozhodně to nemyslím ve špatném) Spotřeba ti v žádném případě dole nepůjde. Ne že by to nebylo možné,ale pocit rezervy ve výkonu tě nutí jezdit úplně jinak než jsi byl zvyklý. V každém případě chip doporučuji, nejlépe od TDIfuna . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 4. Září 2010 Sdílet Vloženo 4. Září 2010 Zkuste přijet, pro prvních pět od pondělí demo-sleva 20%. Nebojte se nejsem nováček, jen sem nechodím. Jako jedna z mála firem jsem schopen poskytnout i záruku na motor. Pochopitelně ne vždy a ne na turbo. V případě většího zájmu i dojedu, dílnu vozím s sebou. Pro slevu platí screen této obrazovky, nebo kontaktovat přes VW klub, kde jsem častějším hostem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 12. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2010 (editace) Škoda Octavia II 1.8 tsi, 09/2008. Editováno: 12. Listopad 2010, autor: frantisek1979 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
riky rakeťák Vloženo 12. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2010 Uf, taky mi teda dalo, než jsem to všechno přelouskal fakt super školení. Mám taky O2 77kW a láká mě to Jeden týpek mi to nabízel za 4.000,- ale vy se tu bavíte úplně o jiných cenách...to vypadá, že mě ten SW chce taky dávat "po lžičkách" a tahat ze mě prachy. Mohl byste to někdo shrnout - na co si dát pozor, když mi to bude někdo nabízet. A kolik je tedy "slušná cena"? 15.000,- je fak ranec ! Byla by nějaká reference v lokalitě Nymburk, Kolín, v nouzi i MB ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 12. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2010 Uf, taky mi teda dalo, než jsem to všechno přelouskal fakt super školení. Mám taky O2 77kW a láká mě to Jeden týpek mi to nabízel za 4.000,- ale vy se tu bavíte úplně o jiných cenách...to vypadá, že mě ten SW chce taky dávat "po lžičkách" a tahat ze mě prachy. Mohl byste to někdo shrnout - na co si dát pozor, když mi to bude někdo nabízet. A kolik je tedy "slušná cena"? 15.000,- je fak ranec ! Byla by nějaká reference v lokalitě Nymburk, Kolín, v nouzi i MB ? Díky Koukni na tohle.Slušná cena a i s měřením. http://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning/cenik/skoda/octavia2/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
riky rakeťák Vloženo 13. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2010 Pavel 5: Díky - fakt poutavé čtení, dokonce i doporučení, jak nenaletět je to na Praze 5 ale vypadá seriózně. Máte na ně někdo reference ? Dělají u O2 77 kW 3 druhy zvýšení výkonu na: a) 96 kW a 310 Nm .....5 990,- b)125 kW a 380 Nm ...34 290,- - to je asi s lepším turbem a spojkou c)135 kW a 390 Nm ...47 290,- ...ale záleží na stavu motoru Doporučuju přečíst !!! - není to fakt jen o tom, že se tam nahraje SW A fakt neznáte někoho spolehlivého Kolín/Nymburk ? Myslíte, že není drzost chtít být u toho čipu na dílně, aby mi pak nepodstrčili graf z jiného auta ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 13. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2010 (editace) Pavel 5: Díky - fakt poutavé čtení, dokonce i doporučení, jak nenaletět je to na Praze 5 ale vypadá seriózně. Máte na ně někdo reference ? Dělají u O2 77 kW 3 druhy zvýšení výkonu na: a) 96 kW a 310 Nm .....5 990,- b)125 kW a 380 Nm ...34 290,- - to je asi s lepším turbem a spojkou c)135 kW a 390 Nm ...47 290,- ...ale záleží na stavu motoru Doporučuju přečíst !!! - není to fakt jen o tom, že se tam nahraje SW A fakt neznáte někoho spolehlivého Kolín/Nymburk ? Myslíte, že není drzost chtít být u toho čipu na dílně, aby mi pak nepodstrčili graf z jiného auta ? to je vše super, ale za a) s hybridem, jinymi vstriky, spojkou a nenormalnim vykonem budes oktavku prodavat akorat silenci jako jsi ty za b)neni to na zadny velky litani, dle myho soudu maji proste obsahy svoje limity, proto ze 77 kw dostat 135kw a kroutak o 140Nm...je proste sileny. vsechny dasli komponenty motoru trpi.kdo jezdi vic km, za chvili se zblazni. dalsi otazka je, jestli za to za to pade (bez spojky myslim) stoji, jestli neni lepsi usetrit a jit rovnou do silnejsi motorizace. Editováno: 13. Listopad 2010, autor: frantisek1979 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
riky rakeťák Vloženo 13. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2010 Takže to vypadá, že bys preferoval tak max. čipovat do 90 kW ? to " a c)" mi přijde taky ulítlý - výkon i cena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gumin Vloženo 13. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2010 Já mám variantu 125 kW s 400 Nm (vyměněné turbo a spojka), ovšem ne z Prahy ale od Tdifuna. Dělal jsem to při najetých 36 tis. km, nyní mám 53 tis km a motor šlape jako hodinky ani olej nežere, prostě nic! Zatím bez jediné závady. Tdifunovi věřím a jel bych k němu zase! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.