Přejít na obsah

BOHUS1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    26
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli BOHUS1

  • Narozeniny 16.3.1978

Kontaktní metody

  • Skype
    broucek.bohumir

Oznámení BOHUS1

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Mě to přenášelo vibrace do zadních sedadel, ty se při akceleraci 4,5,6 rychl. stupeň třepala, že se tam nedalo sedět. Stejně tak při podřazení, když šel motor do vyšších otáček. Projdi si kompletní uložení motoru a pak ty hardy spojky. Na první pohled to nepoznali ani ve škodovce. Kamarád vzal tyč a páčil a hledal a ta zadní spojka vypadala že jí nic není, ale nefungovala. Na tomto fóru jsou ty popsané závady dost pdobné, nebo součastně s něčím dalším. Držím palce.
  2. Ahoj, když to zjednoduším, tak od kardanu se to přenáší do kabiny. Ten se totiž neustále otáčí. Může to být od utrženéh silentbloku na motoru a ten se malinko víc při akceleraci naklání, dále přední a zadní hardy spojka. To jsou antivibrační díly na začátku a konci kardanu. Já měl špatnou tu zadní spojku + utržený silentblok na diferenciálu. Ten mi v origo servisu našli, ale tu spojku nezjistili, vypadala jako že je OK, ale kamarád na vesnickém servisu mi to našel :-) Vě škodě auto chtěli měnit vše za cca 90 tis. mě to vyšlo na 12 tis.
  3. Zdravím, psal jsem to již výše, zkuste si projít zmíněné fórum. U mě při akceleraci na 5-6 rych. stupeň velké vibrace. Po kompetní kontrole to byla zadní hardy spojka a ještě našli utržený silentblok. Ta hardy spojka vypadala na první pohled OK.
  4. Ok! a co je pro to potřeba udělat a zajistit, teda kromě peněz. Bydlím 60 km od BRNA směrem na jih. :-)
  5. Ahoj , mám dotaz ohledně úprav aut. co se týče vybavení a změn v ŘJ. Mám OII 4x4 1.9tdi r.v.10/2006 Nevíš o někom kdo mi může dodělat loketní opěrku, bluetooth popř. přístrojovku s maxidotem apod. Případně další úpravy v ŘJ. Díky za odpověď.
  6. Měl jsem ten samý problém a taky ho díky tomuto fóru vyřešil. Co je zajímavé, že když jsem s tím přišel do origo. servisu, neměli vůbec tušení o co jde a že se budou dotazovat ve škodě auto, kde jim poradili jak a co zkontrolovat a demontovat , ale na nic nepřišli.
  7. Ahoj, mě to zlobilo pouze při akceleraci na 5,6 rych. stupeň. Ve škodovce mi na to nepřišli a to mi vše demontovali a až kamarád na venkovském servisu zjistil , že ta hardy spojka , kterou kontrolovali nefunguje. Zkontroluj všechna uložení motoru, ten se při zrychlování dost hýbe a jak se vychylí víc tak se ozve kardan. Pak přední a zadní hardy spojky. Držím palce
  8. Díky za pomoc. Tak po14 dnech a 11 tis. KČ se zdá být problém vyřešen. Nejprve jsem šel po silenblocích a uloženích motoru a převodovky a pak zadní hardy spojka. Kardan se docela dost točí a vybruje a jak je někde špatná guma hned se to ozve, Žádný haldex nebo diferák co mi radili ve škodovce. Ještě jednou dík a ostatním držím palce.
  9. Díky, ale ten odkaz mi nejde otevřít. Koukám, že máš reklamu na levnou diagnostiku. Nevíš, jestli se dá vypnout kontrola vláken v žárovce.
  10. Zdravím všechny, mám OII 1.9 TDI 77 KW 4x4 a uvedený problém řeším až teď, ikdyž o něm vím téměř 40 tis km. Po návratu do servisu mi sdělili, že ho vyřeší za 90 000 Kč výměnou komletního dílu dif+haldex. Teď mi vyměnili jen prasklý silenblok a dělá to stále. Při akceleraci na 6 a po najetých 20tis. km i na 5 v ot. 2000 a víc vibrace, zřetelné na zadních sedadlech,vpředu jen hučení. Pokud dám nohu s pedálu vibrace okamžitě přestává. Těch variant kdy to vybruje je tu víc. Můžete mi prosím přiblížit řešení i u mého problému. S uvedeného vyplývá, že je třeba zkontrolovat silenbloky a lůžka na mot. i převodovce, ale snad to origo servisu ví. Díky.
  11. Zdravím, tyto vypadají docela dobře. Taky nějakou dobu přemýšlím o denních světlech, ale na nic zajímaveho jsem nenarazil. Můžeš mi sdělit vyrobce popř. typ a kde se dají sehnat. Díky Bohuš
  12. Taky jeden poznatek. Mám v autě (1.9 tdi 4x4) již vícekrát zmiňovaný "chipbox" nebo jak se tomu říká (krabička v prostoru motoru). Je tam od 48 tis. km a dnes mám najeti 140 tis. km a vše je naprosto v pohodě. Spotřeba zůstala na původních hodnotách tzn. jak šlapu na pedál plynu tak to i papá- normálně do 6L při razantní jízdě do 7l. Jen ten zmatenej palubní počítač, ale na to jsem si za tu dobu zvykl. Doporučuji všem, kterým stačí výkon kolem 93 kw, na předjetí super.
  13. BOHUS1

    Spotřeba

    Vezmu tu spotřebu z druhé strany. Kolik Vám počítač napsal dojezd KM po natankování. Dostal se někdo přes 1000km. Nemám na mysli TDI jen benzín. Mám 1.4 16v 63kW a teprve teď po najetých 15000km jsem se po natankování dostal přes tuto hranici. Jinak dlouhodobá spotřeba je u mě 6l a jezdím všude.
×
×
  • Vytvořit nový...