Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

Nevím, jestli má smysl řešit tydle "blbůstky", uznávám, že to nebylo od něj napsáno moc "korektně", ale pokud mu zavoláš, nebo za ním zajdeš, tak uvidíš, že jednání je někde jinde i přes někdy ne nejvhodnější slova. Ne vždy jde zachovat chladnou hlavu a někdy ustřelí každý. Znám Petra osobně, sice mi dělal zatím jen jedno auto a druhé už už bude děláno (čekal jsem na brzdu, protože nemám sériový motor a tak to chce více práce) a jsem spokojen, snaží se poradit, i když z toho nejsou pro něj peníze a jen "ztrácí čas". Jistě, někdy i mně "zaskočí" zásobou (a to i já někdy mluvím nevhodně), ale práci dělá dobře. Chyby na www má každý a jen lehce soudný člověk ví, že podobné data jsou vždy orientační a jsem si téměř jist, že většinu vozů, které mají úpravci na stránkách, nikdy ani neměli připojeny na kabelu (včetně zmiňované motorpower.cz).

Samozřejmě, nikomu nikdo nebrání jet s autem tam, kde nemají chyby na www a kde s Vámi jednají jen v rukavičkách, v kvádrech a pořád se usmívají. Možná kromě "face" umí i pracovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omlouvám se...nekydám. Pouze hovorový obrat s humorem. Jsme snad na foru. Taky se neurazím když mi někdo řekne cype. A netušil jsem , že jste takoví slušňáci. Rád bych Vás slyšel mluvit někde v soukromí. A nakonec...myslím, že feldama si image nevylepšuji. Nedělám je proto, že je milíto tahat peníze z lidí co mají i tak auta v žalostném stavu. Nejlepší tuning pro felici je její údržba. Zduř...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Rossini11

Stav se ve firmě TDIFUN je v Českém Těšíně. Myslím, že chybu určitě neuděláš. :kol-47:

A k těm předchozím příspěvkům, nejsem si úplně jist, ale mám dojem že právě vystupování a konverzace s lidmi ti nažene zákazníky. A věřím, že fórum je právě to nejlepší místo pro shánění zákazníků. Ale to může být jen můj subjektivní pocit. Jsem také jeden z těch který do svého vozu investuje nemalé peníze, ale toho kdo mi na autě bude dělat si sakra vybírám a právě podle doporučení. :kol-28:

Na druhou stranu upravovat výkon na Felicii je zbytečnost a jak píšeš peníze vražené do úpravy by majitel měl raději vrazit do údržby. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebuďte citlivky jako ženský.....to by jsme si tu za chvilku mohli vykat. Většího profíka, co se týče aut, než je Petr jsem nepotkal, navíc je vždycky ochotnej se vším poradit. A jak už řekl, jestli máte pochobnosti, zavolejte mu! Nebo se aspoň chovejte tak, aby bylo vidět že máte koule :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak aby to tady bylo i o úpravách, přikládám včerejší měření. Jedná se o TFSI 2.0, kód BYD, DSG převodovka, sériový SW (tedy bez úprav), měněno turbo z K04 na Garrett GT2871R, jiné sání, bavlněný filtr, 3" výfuk (kromě posledního dílu). Jinak musím říct, že jsem byl překvapen brzdou, zatím jsem měl zkušenost jen u TDIchip a CampPerformance, ale todle je trošku jinde. Sice to chce ještě doladit (třeba odsávání výfuku), ale docela zážitek :-)

VW GOLF 5 GTI Swenak.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

konecne jsem navstivil Zdenka... 540km tam... a... 540km zpet... stalo to za to. O2 1.9TDI (2005) BJB, poctivych 115000km, v aute je vse puvodni az na "novou" dvouhmotu z BXE. jak potvrdil Zdenek, auto nebylo pred jeho upravou nikdy cipovane a je pry zatim nejsilnejsi 77kW seriovka co tohle leto odbrzdil... 92kW :kol-28:

2r2sy1h.jpg

maximalni spokojenost a spotreba sla dolu. cesta tam prumerne za 5,2 a zpatky za 4,8... jezdim na 17".

2cfch7n.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K nim bych auto již nedal.

Přijedu tam, garáž jak u mě doma, auto mi vzali nic mi konkrétně neřekli. 3hodiny tam sedim a čekám na cosi (podle mě stejně tam to auto jen stálo a dělali to jen na oko).

Pak přijdou, že je auto načipovaný, zaplatil jsem a odjíždím.

Auto táhne od nižších otáček, takže nějaký výkon tam navíc bude, ale zas začalo víc pokuřovat, maximálka by měla být taky vyšší, ale to ještě nebyla příležitost vyzkoušet, hlavně nejsem z těch co jezdí na max speed, kvůli tomu jsem na čip nešel.

Příště bych tuto firmu nezvolil. Chtěl bych někoho kdo mi před a po chipu udělá graf výkonu, abych viděl výsledky i na papíře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
už jenom jak ses ted projevil a cos napsal vypovída o něčem... nabízíš čip pro feldy a ted z tebe vyleze že feldy nedělaš takový "eshop" narvany k prasknutí vecima, objednáš apk ti napišou tohle neprodáváme ale máme to v nabídce no :kol-47: jeto dneska boj o zákazníky, konkurence velká...

me uz Petr xkrat neco delal a musim rict, ze jsem byl maximalne spokojenej. Vstricnost a predevsim ferovy jednani je u nej na prvnim miste!!

Takze tady motorpower muzu jen a jen doporucit!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžete mi prosím poradit kam na chip v Praze nebo co nejblíž? Mám Octavku II combi 1,9TDI rok 2008 motor BXE, najeto 181 tísíc km. Octavia club má na webu reklamu na http://www.chiptuner.cz/ , ale nemaj brzdu a hlavně podle ceny mi připadaj jako nalejvači SW. :feve: Máte s nima někdo zkušenost? Ale raději bych jel v Praze nebo okolí k někomu ověřenýmu... :kol-35::help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

roti: jsem tvůj dotaz neviděl...

Jede to hodně dobře. Motor je celkově živější, s rychlými reakcemi. Zátah od cca 2000-2500 otáček je parádní, je to vidět i na křivkách výše. A Michal je v celkově v pohodě. Ještě před zimou se k němu chystám s jinou Octavií ;)

Lukáš Plachý: každý ti doporučí někoho jiného. Já z Prahy Ti můžu doporučit MVolesko z Chipforum.cz . Je na Praze 5 na Radlický. Perfektní přístup a brzdu má taky ;) A cenovka je taky ok. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snad to bude vidět, když tak hodím PDF. Byl jsem u Petra a opět spokojenost, dokonce mi v ceně půjčil VR6 Golf IV:) Není to změřeno do konce, upadla hadice, ale jízda je teď úplně jinde. Popravdě při předjíždění ještě pořád žasnu:)

post-40204-0-48522300-1352141550_thumb.j

Editováno: , autor: swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, uz dlouho premyslim o cipu ale nemuzu se rozhodnout, mam sve auto totiz rad a jezdim pomerne casto dalky. Dalnice v Nemecku kolem 700 km na jeden tah a pod je bezny... a zatim jsem nenatrefil na cloveka co by me dokazal presvedcit ze umi me auto upravit s ohledem na dlouhodobe zatizeni motoru rychlou jizdou kde je teplota oleje bezne kolem 107 stupnu... o co mi jde: kdyz se auto upravi tak pravdepodobne stoupne teplota spalin a taky teplota oleje cili mam obavy o zivotnost motoru, mam 1.9 PD TDI ale nemuzu verit ze se cipem tepelny management motoru nezvysi... muze mi to nekdo ze zdejsich odborniku vyvratit? pripadne je tu nekdo kdo by umel rozumne nachipovat tenhle motor s ohledem na caste dalnicni jizdy? mel bych zajem o max 100kw a 300nm ale nejsem si jist jestli to motor pak vyzdrzi... jeste by me zajimalo neco kolem egr, jestli kdyz ho zaslepim pak klesne teplota oleje jelikoz se teple spaliny nevraceji do motoru... co jsem slysel tak egr je v cinnosti do 3000 ot cili kdyz jedu nad 3000 tak by melo byt vzdy zavrene, mam pravdu? celkem by me zajimal nazor napr lidi z dieselpower pripadne mvolesko, motorpower pripadne tdifun... lidi prosim napiste mi svuj nazor, budu rad jestli mi to ozrejmite pripadne budete vedet poradit co s tim, jak to upravit at to motor prezije...

Editováno: , autor: paldous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...