suppressu Vloženo 12. Září 2009 Sdílet Vloženo 12. Září 2009 Chcel si napisat ze LS bude O.K.?Alebo ko.Meral ju nejakym merakom na LS a nevykazovala mu vobec nic.Hm a co by som s tym kablom asi robil?Vsak nemam program.A som taky laik ze .....ale ucim sa.Viem si vymenit sviecky,olej filter,olej,koleso.aj audio elektriku som si sam tahal...... No a ta chyba je.dokonca su dve. 16687 vypadky zapalovania 3.valca 16556 palivovy system skupiny valcov 1 ,bohata zmes. Ale je zaujimave ze mu nevyhodilo LS. . 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 12. Září 2009 Sdílet Vloženo 12. Září 2009 Tu máš čo máš robiť podla VISu a ak si učenlivý tak si na nete stiahni DP a tam je všetko ako sa má merať atd. Môžeš mať od maličkosti až po podpálený ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suppressu Vloženo 12. Září 2009 Sdílet Vloženo 12. Září 2009 No tak to si mi nejako extra neporadil.Napr.vobec netusim co je to VIS,a co si to mam stiahnut?Velmi sa do motora sprtat nechcem.Inac pride mi na to kuk este jeden servisak....takze uvidime co vyhodi jemu.Ale zatial ti dik.Len mi este skus vysvetlit tie skratky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 12. Září 2009 Sdílet Vloženo 12. Září 2009 DP je Dielenská Príručka VIS je pomôcka k VAGu-kodovanie,nastavovanie a kontrola riadicich jednotiek. VAG je program a kábel na diagnostiku vozidiel VW group. A to že som ti neporadil to si predstavuješ tak ,že sem hodíš tvoj problém a niekto kto to auto ani nevidel ti povie urob toto alebo hento ? Na to zabudni hlavne ak sa to týka motora. Sám vidíš že máš aj čísla chýb a aj tak nevieš čo je zlé.Dal som ti tie screeny z VISu máš tam kde hladať chybu.Začni od tých jednoduchších vecí.Skús vymeniť sviečku, vymeň palivový filter, daj zmerať tlaky válcov atd. Ešte jedna vec tie chyby môžu byť aj sporadické a nemusia mať s problémom nič spoločné.Zapísali sa niekedy predtým.Ale to ti VAG povie. Ak chceš niečo robiť s fabiou tak potrebuješ tieto tri základné veci a chvalabohu dnes to je za babku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suppressu Vloženo 12. Září 2009 Sdílet Vloženo 12. Září 2009 Dik za link na tu prirucky.Staihol som si obe. Inac ja som ta nechcel nejako urazit s tym ze si mi nejako neporadil.Je mi uplne jasne ze to auto by si musel vidiet,len mne slo o to ci nahodou nemal niekto presne taky isty problem.Inac bol tu ten servisak a ten mi povedal ze je to na 90% fajka na sviecke.Ze lambda sondu nemam riesit.Tak uvidime. Este jedna vec.Keby som mal nefunkcnu LS ukazalo by sa to na vagu ze je nefunkcna?Alebo je mozne ze to pocitac ani nezaregistruje.Skus mi prosim dat jasnu odpoved na toto.Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 12. Září 2009 Sdílet Vloženo 12. Září 2009 Určite by to RJ zaznamenala.Dá sa urobiť readines lambdy ten ti povie či funguje správne.Ale dá sa aj odmerať ohmicky miltimetrom.pozri si to v DP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suppressu Vloženo 12. Září 2009 Sdílet Vloženo 12. Září 2009 Dik moc za trpezlivost.Ale kazdy nejako zacina.A kto sa nic nepyta ,nic nevie. Uvidi sa v pondelok.Kupim fajku,prehodi sa .....zatial este raz velke dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suppressu Vloženo 25. Září 2009 Sdílet Vloženo 25. Září 2009 No takze ani fajka ani lambda .....podpaleny treti ventil.Checl som t reklamovat ,kedze aj na ojazdene vozidla je rok zaruka,ale znamy mi poradil jedneho jeho znameho a ten mi to spravil.Za 150 e.Vlastne robi.ja len dufam ze to bolo to a ze toto bude na dlhu dobu moja vacsia investicia.vela ludi mi radi ze sa toho htpecka zbavit ,ze tie motory su nepodarky....ja neviem....mam? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Az na tento podpaleny ventil neviem o tom ze by to bol nepodarok... v niecom inom,aj tieto ventile sa podpalia len na malom mnozstve s celkeho poctu mega kuskov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 neříkej, u 40kW ze tří aut to bylo u všech, projevilo se to okolo 120.000km, na 47Kw to řeším zrovna teď, po 250.000km, takže chyba určitě někde je, všeobecně u 40kW vykvetou ventily, u 47kW se zadírají ve vedení, je zajímavé, že vždycky byl 1. válec o.k., druhý trochu chycený a třetí nasračku (myslím tím samo ventily) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 aktuálně další s problémem ventilů - 40kW, r.v. 2006, najeto 94.000km, p.s. foto hlavy 12V po opravě - projev - padání do nouzáku při vyšších otáčkách, vag -vynechání zapalování 3. válce, diagnoza (samo, že po vyloučení cívky a vstřikovače) - vůle ventilů ve vodítkách a tím vzniklé jeho nedovírání jinak skóre u 40kW je počet aut: 5 aut, podělaná hlava 4 auta (to pátý má teprve 60.000km ) u 47kW je počet aut 3, počet podělaných hlav 1 (po najetí 250.000km, ostatní mají najeto kolem 100.000) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyssek Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 Jakr: ....tak to za pár let se mam s HTP na co těšit, na kolik tě vyšla oprava? co vše se s hlavou dělalo? p.s.: aktuálně mam najeto 110000km (nájezd 30-40tis. ročně, v plánu mam si auto nechat jeste dlouho)a přemýšlím co vše udělat abych případným opravám předešel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 (editace) tak ty máš 12V, třeba budeš v pohodě, no co bych doporučil, asi kvalitní olej a včasná výměna, nehonit to po dálnici, jinýho nic, já jsem jezdil dost pod zatížením a dálnice okolo 150-160km/h a to klidně i celou D11, ale je fakt, že 250.000km je taky porce, takže u 12V se to asi i někomu nemusí vůbec objevit, ale závada je stejná jako u 6V - vůle ventilů ve vodítkách, které způsobuje chvění ventilů a tím jeho přidírání a špatné zavírání - jedná se o výfukové ventily, až to bude v kupě, změřím opět tlaky, před opravou jsem je měl 15 - 12,5 - 12,5, podle DP v pořádku ale .... jinak u 6V se to projeví daleko dříve a daleko brutálněji jinak k fotos, hlava zhora a hlavně na obrázku bloku motoru je vidět zmiňovaný olejový kanál (ta dutina mezi 2-3 válcem, hned vedle místa pro kaťák), taky ty dutiny na chlazení vložek válců jsou nelogicky nesymetrické, kolem prvního válce je nejvíc vody, nejméně kolem třetího, ono taky všechny auta co jsem viděl měly nejhorší ventily právě u třetího válce cenovka? no práce na hlavě 2.500,- plus materiál - výfukové ventily a vodítka, takže za kolik kdo sežene, ale cca kolem 3.000,- Editováno: 26. leden 2010, autor: Jar_da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 p.s. hlava je Poland Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zattrix Vloženo 30. leden 2010 Sdílet Vloženo 30. leden 2010 Týká se tady ten problém i 44kw 6V a 51kw 12V ve FII? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 1. Únor 2010 Sdílet Vloženo 1. Únor 2010 za 2-3 roky budu vědět, to budou mít auta najeto okolo 170.000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 9. Únor 2010 Sdílet Vloženo 9. Únor 2010 zaujmalo by ma meranie toho tlaku. to ako vyskrutkujem vsetky sviecky , aplikujem na konkretny valec tlakomer,pretocim motorom cez starter, odcitam na budiku. Ci jak?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 9. Únor 2010 Sdílet Vloženo 9. Únor 2010 tiez by ma to zaujimalo )) a hlavne kde taky adapter zohnat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 9. Únor 2010 Sdílet Vloženo 9. Únor 2010 (editace) Jo tak se to dělá. Odpojují se i vstřiky. Adaptér si lze vyrobit z vykuchané svíčky Editováno: 9. Únor 2010, autor: NNNTomas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 nic nekupujte, nechte si to změřit v servisu ve škodovce, cena cca 500,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kraki Vloženo 24. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 Mam problem s opakovanym zasvecovanim kontrolky elektroniky motora. Vzdy sa rozvietila pri plynulej jazde na dialnici, otacky aj rychlost v norme, ziadne extremy. Vypli mi ju vzdy az v servise, dal som to na diagnostiku, vypisalo chybu - chudobna zmes na prvom valci - nahodila zavada. Prekontrolovali lambdu aj vsetky suvisiace veci, vsetko v norme bez vykazovania problemu. Servis hovori ze problem moze byt lambda, alebo komunikacia medzi lambdami navzajom, autobateria...a ze sa mam pripravit ze to maju fabie bezne. Je to fabiu 1.2 12V, chvilu predtym som bol na servisnej prehliadke po 60000, menili olej, filtre, sviecky, cistili klapky a dalsie povinne veci. Moj dojem je ze to ma suvis, v servise to vylucuju. Viete poradit pricinu, a ako to odstranit aby sa to neopakovalo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 a před garančkou se ti to nerozsvěcelo? Pokud ano, tak bych smázl adaptační hodnoty (viz. zde http://forum.skodahome.cz/topic/97441-egr-ventil/page__view__findpost__p__1452022 ), znovu nastavil klapku a pak bych ještě pro jistotu koupil nějaký čistící sajrajt do beneli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 25. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2010 Kraki toto robí aj mne,no u mňa to súvisí s namontovaným LPG,citlivosť na nastavenie zmesy na LPG režim.VAG mi píše toto: 1) 16555 rada 1: systém odměřování paliva Systém příliš chudý P0171-35-00- - Sporadická Auto ide ako má,nebadám žiadne anomálie.Tá kontrolka "check" po niekoľkých naštartovaniach zhasne sama,no po čase sa zasa rozsvieti. Ide o chybu sporadickú.Ja si to už nevšímam.Na emisiách v máji všetko na 100%,spotreba ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodok Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 Zdaravim všetkých. mám motor 1,2 12V kw. Včera som vymenil spojku, auto šlape všetko ide v pohode ale dnes sa mi rozsvietila kontrolka výfukových plynov a stále svieti . Poraďte prosím .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 Pričina može byť viac veci tak treba dať na VAG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.