Vlasta Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 Ventily se daj udelat pouze vymenou za nove a jejich zabrousenim do hlavy,pokud je vcudu i sedlo da se taky opravit,tady jde hlavne o kat,ten je vetsi a dokaze lepe odvadet spaliny a lepe se ochlazuje vice najdes v tematu podpalene ventily je tam snad vse co kdo kdy zjistil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zoufaly Richard Vloženo 9. Únor 2011 Sdílet Vloženo 9. Únor 2011 Zdravim Vlasto, pišes, že sa kit dá zohnat mimo servis za 12 tis. Mozes poradit ako na to? V autorizovanom servise mi povedali, že treba vymenit hlavu valcu + katalyzator ( je to nejake jedno balenie dokopy) a chcu za to 32 litrov. to nemam. tak neviem, ako to vyriesit lacnejsie.. Dik za radu. Chcem sa este spytat. Mam podobny problem ako tu popisovany. Ma Fabiu 1,2 40KW, najeto 130 000 km. Ide mi to na dva valce , ale iba po studenom starte. Ked sa to zahreje , je to v poriadku (apon podla zvuku) Sviecky som vymentil. prehadzoval som cievky medzi sebou, vycistil skrtiacu klapku, stale dokola mi to hadzalo chybu na 1. valci. Po zmenrani tlakov v service boli tlaky 14,14,13. Nejde mi do hlavy, ze aj pri takychto tlakoch chcu vymenu hlavy. Podpalene ventlily nemam, a kontrolovali sa aj benzinove vstriky, su v poriadku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 9. Únor 2011 Sdílet Vloženo 9. Únor 2011 Pri tych tlakoch je inde problem. Zober inde pozrieť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodok Vloženo 19. Květen 2011 Sdílet Vloženo 19. Květen 2011 Zdravim všetkých .... Po polroku mám znovu problem s kontrolkou vyf.plynou. Prvý krát bol problem v odtrhnutom kabli pri konektore ked mi menili spojku.Pol roka bol pokoj a teraz sa to rozsvietilo zase, ale problem už bude inde.Auto ide bez problemov a ked sme ho dali na PC tak to pisalo že je nefunkčna lambda pred katalizatorom nieco ako zanesena atd...Viete mi nieco poradit? 1.2 HTP 47kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 dej autu čočku, tzn.10 minutová jízda s režimem otáček 4000 ať se lambda vypálí, smáznout chyby a pak sledovat, zda se to objeví znovu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodok Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 Už sa stalo...Vyzera že to pomohlo.Nebolo treba mazat chybu,samo to zhaslo a zatial to drží... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 přesto bych ti doporučil navštívit někoho s VAGem, ať ti to mázne, páč ti zhasla pouze kontrolka, chyba zůstane zapsaná pořád a pak nepoznáš pokud ti naskočí ta samá, jetsli je to z dřívějška nebo už to dalo pokoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo24 Vloženo 23. Červen 2011 Sdílet Vloženo 23. Červen 2011 cavte, aj mne dnes zacala svietit ta kontrolka.. mam OI. a ked bolo pekne pocasie tak pohoda a dnes dorana prsalo.. tak jedna znama ma fabiu a ma podobny problem ked zaprsi tak sa jej to rozsvieti a potom prestane. viete mi poradit v com moze byt problem .?? a to preskocenie retazu to je co presne? auto: OI 1.8T 4x4 110kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kořas Vloženo 23. Červen 2011 Sdílet Vloženo 23. Červen 2011 Mysleli pravděpodobně přeskočení rozvodového řetězu, známá má asi problém, že nemá vyvěšené kabely v motorvém prostoru (nevím jestli se tento problém projevuje i na O1) každopádně mrkni po foru je tu toho spousta, jinak bych to viděl na vlhkost v nějakých kabelech a to se blbě hledá každopádně napojit na diagnostiku a zjistit co to bylo za chybu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Odkedy mi kontrolka CHECK začiatkom februára zhasla,tak sa mi teraz po odjazdení 7500km znovu rozsvietila,zatiaľ som nebol na VAG-u,uvidím čo to je či zase tá istá choroba 16555,alebo niečo iné,nezbadal som na aute (motore) žiadnu zmenu,aj podľa PC spotreba v režime Benzín OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Takže dnes som bol na diagnostike,inak po rozsvietení po štyroch štartoch zhasla,nemali originál škodovácku diagnostiku ale písalo to chyba na 1.valci-bohatá zmes,toto som ešte nemal,ale keďm zhasla už predtým tak sporadická,no vypýtali si nekresťanské peniaze,aj sa to tu hambím napísať,ani v autorizovanom servise si nazapýtajú 24€,skoro som zinfarktoval.Môj mechanik mi to robí zadara,ale nebol doma a tak som to chcel hneď vedieť keď po takej dobe sa rozžal.Toto im pánboh neodpustí.Iba prečítanie a zmazanie,zlodejstvo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 a to tu každí pomaly nadáva na autorizáky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Laco a noťas doma nemáš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 16. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2011 Ja mák klasický PC,ale starší chlapec má,no musel by som kúpiť diag.kábel+soft. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 16. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2011 kabel jsem koupil na Aukru za 270,-Kč před třemi roky, VAG jsem stáhnul z Ulozto a funguje vše bez problémů doposud ... jednorázová investice navždy a nejsem na nikom závislý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steklac Vloženo 30. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2012 Zdravim ! Fabia 1,2 HTP, 47kW, 12V, cca 75000km Svieti kontrolka vyfukovych plynov, otacky su maximalne 2000/min. Pri volnobehu sklbanie motora. Pri zoslapnuti plynu otacky nevyjdu nad 2000. Pri dosiahnuti 2000 otacok automaticky sa zablokuju. Jazdit sa da max.40km/hod na 3. prevodovm stupni. Co s tym ? A co to bude cca stat ?:-)) Dik za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 30. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2012 (editace) uz se to tu resilo:-) zmerit tlaky ve valcich jestli to nemas podpaleny a kontrola rozvodu jestli to nemas skoceny. novy rozvody me vysli na 5litru i spraci a odtahem mel sem to skoceny o 2 zuby Editováno: 30. Říjen 2012, autor: Wranic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2012 no hlavně to chce na číst VAGem chybové hlášky, bez toho je to jen hádání proč je to defacto v nouzáku ... krom toho co tu vypsal Wranic, může být i zapalovací modul v háji ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 30. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2012 tak vag je zaklad:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steklac Vloženo 6. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 Zdravim vsetkych ! Dakujem za vsetky rady ! Diagnostika ukazala na chybu zapalovacej cievky. Vymenil som ju a uz je vsetko v poriadku. Stalo ma to cca 35,-€ a 5 minut roboty ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 7. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 momochodem kolik najeto, než odešel ten zapal.modul? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
V.Maxxx Vloženo 8. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 Zdravim ! Fabia 1,2 HTP, 47kW, 12V, cca 75000km Svieti kontrolka vyfukovych plynov, otacky su maximalne 2000/min. Pri volnobehu sklbanie motora. Pri zoslapnuti plynu otacky nevyjdu nad 2000. Pri dosiahnuti 2000 otacok automaticky sa zablokuju. Jazdit sa da max.40km/hod na 3. prevodovm stupni. Co s tym ? A co to bude cca stat ?:-)) Dik za rady. :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 to sa mu smeješ,alebo radíš?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 8. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 momochodem kolik najeto, než odešel ten zapal.modul? co tam pise tak kolem 75tisic,pochybuju ze stim jezdil dlouho:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenaaa Vloženo 31. leden 2017 Sdílet Vloženo 31. leden 2017 Zdravím. Od září 2016 jsem majitelem Fabie r.v. 2005, 1.2 HTP 40 kW, nyní najeto 128 000 km. Ani ne měsíc po koupi mně začala svítit kontrolka emisí. Následovala výměna svíček, vzduchového filtru, vyčištění škrticí klapky (celkem 2500 Kč). Nepomohlo. Dále tedy proběhlo přetěsnění hlavy, výměna ventilů včetně vodítek a dalších věcí co souvisí s ventily, výměna oleje, vyčištění katalyzátoru, pokusné namontování nové lambda sondy (tuším zadní) - druhá lambda je skoro nová. KONTROLKA STÁLE SVÍTÍ! Katalyzátor za 9000 Kč je v autě od dubna 2016. Zvýšená potřeba oleje není, jezdím s tím za 6-6,2 litru i teď v zimě, auto nijak "nečadí". Prý poslední jediná možnost je ten katalyzátor, ale mně se to nějak nezdá. Nenapadá Vás něco, co by to mohlo být? Auto jsem koupil za 38 000 Kč v dobré víře, že je pravidelně servisované a má najeto poctivých 122 000 km, ale na opravách jsem do něj vrazil dalších 18 000 Kč (nehledě na to, že jsou potřeba udělat nové brzdy a uložení náprav). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.