Přejít na obsah

Blikající kontrolka žhavení


van

Doporučené příspěvky

Dobrý den, chtěl bych se zeptat zkušenějších neví-li někdo proč bliká kontrolka žhavení OII 2,0TDI 16V BMN, r.v.2007

Žhavící svíčky zkontrolovány,všechny žhaví, VAG nenachází žádný problém.Děkuji.

Editováno: , autor: van
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Ahoj. Dneska som nastartoval auto vyrazam na D1 a asi po 5 km pri 130km/hod.Auto prestalo tahat rychlost upadla do max 120km/hod a zacalo svietit zhavenie MaxiDOT do dilny porucha.Po opatovnom zhasnuti a nastartovani auto taha ako ma a nesvieti ziadna kontrolka.Kde moze byt problem ?


 


Vycital som ze spinac brzdových svetiel to moze byt tiez. 


 


 


Škoda Octavia II FL 2.0 TDI PD kod : BMM naj. 147 000km rv.2010


 


Vopred dakujem za informacie.


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska som dospel k záveru s jedným mechanikom zo Škoda.Vravel že pri 147 tis. km je mala pravdepodobnosť zanesenia turba nakolko aj DPF je len na 2% zanesene.A ked som mu povedal ze tankujem na Shell V-power disel stale tak to vylucil. Navrhol vymenit ventil N75 a az potom sa pohnut dalej inak nie stale to pada do nudzaku.este ten LOG sem hodim akonahle to da opat do nudzaku.  A napisem ze co to bolo a ako som dopadol.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V stredu už budem mat doma nový ventil N75 (napisem ze ako som pochodil ci to bol problem). Ovladanie turba banka som kontroloval popridaval plny kamrat a ja som sledoval ci to ide lahko a ze ci dobre funguje tiahlo.Funguje to dobre. zostavaju hadicky a  N75 ventil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

OPRAVENO : doma som vymenil N75ventil zasiel do servisu povedal som im co to robi oni otestovali turbo a aj regulaciu podtlakom a vsetky hadicky...a dospeli k tomu ze to robila N75 ktoru som doma vymenil takze som zaplatil len 15€ za diagnostiku VAG a kontrolu podtalku + hadiciek...dakujem za radi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

mám Octáviu 2.TDi, motor BMM včera mi začala blikať za jazdy kontrolka žhavenia a motor okamžite stratil ťah. Skúsil som to odstaviť a po cca 1h išiel zase normálne no po 100 km sa to stalo znova. Pôjdem na diagnostiku ale už teraz mám z toho mindráky čo to môže byť.Nemal niekto niečo podobné na svojom aute

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak som bol dnes na diagnostike u kamoša a tu je výsledok poradte co dalej alebo ako mám postupovať, ešte svietila kontrolka motora tá po diagnostike zhasla ale ostala svietiť kontrolka DPF filtra

 
                Addresa 01: Motor       Labely: nevybrány
Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 021 JC    HW: 03G 906 021 AB
           Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG  2118
                      Kódování: 0000072
                   Číslo dílny: WSC 52973 107 93054
                      VCID: 69DDC81E4062C3B
3 závad nalezeno.
 
005661 - Žhavicí svíčka válce 4 -Q13 
               P161D - 000 - přerušení
             info o závadě:
                    Stav závad: 01110000
                    Priorita závad: 3
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 244084 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 05:41:46
 
             info o závadě:
                    Otáčky: 840 /min
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Výkon/klapka: 0.0 %
                    Napětí: 14.36 V
                    Provozní stav: 00101000
                    Teplota: 11.7*C
                    Provozní stav: 10110000
 
005658 - Žhavicí svíčka válce 1 -Q10 
               P161A - 000 - přerušení
             info o závadě:
                    Stav závad: 01110000
                    Priorita závad: 3
                    Frekvence závad: 2
                    Kilometry: 244643 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 05:41:48
 
             info o závadě:
                    Otáčky: 882 /min
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Výkon/klapka: 0.0 %
                    Napětí: 11.25 V
                    Provozní stav: 00101100
                    Teplota: 7.2*C
                    Provozní stav: 10110000
 
008825 - netesnost v sacim systemu 
               P2279 - 000 -  - Sporadická
             info o závadě:
                    Stav závad: 00110000
                    Priorita závad: 1
                    Frekvence závad: 4
                    Kilometry: 249919 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 12:48:20
 
             info o závadě:
                    Otáčky: 1512 /min
                    Rychlost: 63.0 km/h
                    Výkon/klapka: 75.3 %
                    Napětí: 14.21 V
                    Provozní stav: 00101000
                    Kroutící moment: 358.7 Nm
                    Teplota: 84.6*C
 
 
Readiness: 1 1 0 0 0 
Editováno: , autor: lmiki70
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...