octaviatdi Vloženo 4. Prosinec 2009 Vloženo 4. Prosinec 2009 Cau,tak už si nevím rady,nedávno bylo auto v servisu ..chvili to bylo ok a ted zase problémy,když nastartuju mám krásné otáčky 800-850 a po chvilce se zvednou na 1100-1200 . Je natahána nová kabeláž,nový alternátor,nový setrvák .. nevíte čím by to ještě mohlo být ? já už si stím nevím rady a jestli se to nevyřeší,auto pude z domu,už na to nemám nervy ! 1 Citovat
Huml Vloženo 4. Prosinec 2009 Vloženo 4. Prosinec 2009 těch 1200 otáček to drží pořád i zahřátý? na VAGu žádný chyby? mohlo by to dělat klidně čidlo teploty Citovat
octaviatdi Vloženo 4. Prosinec 2009 Autor Vloženo 4. Prosinec 2009 ano i zahřátý,vag neukáže nic ! Jaké čidlo máš na mysli ? Citovat
blondo3484 Vloženo 14. Prosinec 2009 Vloženo 14. Prosinec 2009 Zdravím.......Ja mam ten sami problem s motorem ale z 1,8T a nevjem si rady .Znami mi niečo spominal že deesle maju nejake 2 relatka pri ktore keď su pokazene tak ich VAG nenajde a nehlasi to žiadnu chybu neviem kde su ale spominal mi niečo že kdesi v umelej krabičke v priestore motora.Jedno rele že je špatne a to vraj stoji okolo 350kč.On prišiel na to až to tom čo vrazil do auta a hlavne do servisov 10 000kč. Viac neviem. Citovat
Bladik Vloženo 15. Prosinec 2009 Vloženo 15. Prosinec 2009 (editace) Toto bych opravdu videl na cidlo teploty motoru a nebo cidlo teploty chladici kapaliny. Jak vam ukazuje teplota chladici kapaliny na palubovce? Motor ma nespravne informace o teplote a pokousi se motor zahrat. VAG to nezjisti, protoze informace od cidla dostava, bohuzel ale spatne. Toto se mi stavalo na 1.6-ce ovsem obracene, motor jsem po ranu nastartoval a dokud se nezahral tak chcipal. Ovsem je divny ze by tohle v servisu nevyzkouseli ... i kdyz ja se snad ani nedivim Editováno: 15. Prosinec 2009, autor: Bladik Citovat
octaviatdi Vloženo 17. Prosinec 2009 Autor Vloženo 17. Prosinec 2009 díky všem za rady.. před týden sem zjistil,že mám spálený větrák klimatizace na chladiči,tak ho zkusim vyměnit a třeba to pomůže,pokud ne..mám tu další rady,dík a dám vědět Citovat
octaviatdi Vloženo 24. Prosinec 2009 Autor Vloženo 24. Prosinec 2009 díky všem za rady.. před týden sem zjistil,že mám spálený větrák klimatizace na chladiči,tak ho zkusim vyměnit a třeba to pomůže,pokud ne..mám tu další rady,dík a dám vědět Tak ani větrák nepomohl,kde najdu to čídolo teploty motoru ? Děkuji Citovat
octaviatdi Vloženo 24. Prosinec 2009 Autor Vloženo 24. Prosinec 2009 Tak ani větrák nepomohl,kde najdu to čídolo teploty motoru ? Děkuji Nebo alespoň název,já už to ho najdu...díval sem se do příručky a je tam akorát čidlo otáček G28 Citovat
Martin.sv Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 Me tohle tez dela a nejspis to bude baterii:-( Citovat
Fastet Vloženo 24. Září 2015 Vloženo 24. Září 2015 tie otackz mi tak isto vyskocia na 1200 a vo vagu ukazuje chybu cidla teploty ked to budem mat napojene napisem chybu co to stoji take cidlo ? Citovat
Martin.sv Vloženo 27. Prosinec 2016 Vloženo 27. Prosinec 2016 Uz nekdo prisel na to cim to je?? Vymena baterie nepomohla.... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.