hadak11 Vloženo 5. leden 2012 Sdílet Vloženo 5. leden 2012 Dnes jsem preventivně vymněnil olej co má najeto 6 tis km a opravdu tak černý svinsto jsem ještě nikdy neviděl....další udělám na 15 tis a na nějaký prodloužený interval tedy 30tis jim kašlu...doporučuji majitelům nových aut po zajetí,tedy cca po 5 tis km olej raději vyměnit.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
floro0907 Vloženo 5. leden 2012 Sdílet Vloženo 5. leden 2012 (editace) tak ja na to tiez myslim, vcera som sa nan pozeral a sa mi zdal nejaky cierny a to mam iba 14453km, aky ti tam naliali ten long life ci si zmenil na normalny, mne povedali ze je lepsie davat ten long life a neni problem to menit castejsie. Editováno: 6. leden 2012, autor: Sranki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 6. leden 2012 Sdílet Vloženo 6. leden 2012 dal jsem Castrol EDGE 5-W30 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honimír99 Vloženo 6. leden 2012 Sdílet Vloženo 6. leden 2012 Jak je to stím olejem,musí to proběhnou "ofiko" nebo si jej mohu vyměnit sám. Aby pak ŠA nevymýšlela nějaké fígle. Koukám že v případě škodovky stále platí známé..Do..Do (dodělej doma). Nic měnit nebudu,už jsem ztratil důvěru,chtěl jsem si Yeti nechat třeba 6 a víc let ale nebudu riskovat. Dnes jsem mluvil s advokátem,ještě jedna závada a půjde zpět. ŠA strká hlavu do písku namísto aby udělali svolávací akci a zachránili ještě co se dá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 6. leden 2012 Sdílet Vloženo 6. leden 2012 normálně to vyměň, dej tam origo filtr a nikdo nic nepozná... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
floro0907 Vloženo 6. leden 2012 Sdílet Vloženo 6. leden 2012 dal jsem Castrol EDGE 5-W30 ... diky, na druhy tyzden to pojdem vymenit uvidim co to bude stat. pred sviatkami to bolo okolo 120 eur aj s filtrami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 Já to vyměním po 5 tis sám doma a pak ještě v 15tisících.Tomu prodlouženému intervalu nevěřím.Celá oprace vyjde i olejem na 1000KČ i s filtrem,takže riskovat pozdější problémy za to nestojí. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miki53 Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 Já bych to měnil po 3000 km a je to. Ten motor přeci za nic nestojí, tak tom trochu pomohu ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 (editace) No nevím pánové, fakt mi ten váš negativismus nevyhovuje. Připadáte mi, s prominutím, jako zamindrákovaný puberťačky. Mám najeto přes 30 000 km, olej mi měnili při svolávačce po 28 000km, neměl jsem s autem žádné problémy, neřehtalo, nic, ale vyměnili rozvody. Jsem rád. Asi jsem výjimka a nepatřím do vaší sorty, ale jsem spokojený. Mám prodloužený interval na 30 000. A nic, v pohodě. S motorem jsem taky spokojený. Už vidím odpověďi typu: "Však uvidíš a vzpomeneš si na nás." To opravdu nemusím. Editováno: 8. leden 2012, autor: Tygrik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 (editace) ať si každej dělá co chce :-), tohle není o negativismu ale o prevenci :-) http://oleje.cz/inde...vosti_komentare http://oleje.cz/inde...astnosti_oleju4 záleží jak motor používáš a pokud denně 5x-6x jedeš se studeným motorem cca 5 km sem a tam, tak ten olej opravdu nevydrží 30tis km jo jiná je že nastartuju jedu 100km tam a pak 100 km zpět tak to mu moc nevadí, ale krátké jízdy nemá žádnej olej rád, pak je moc kyselej a motor nemusí vydržet tolik, já od motoru očekávám životnost min 200tis km a těch pár kaček navíc mně nepos... Editováno: 8. leden 2012, autor: hadak11 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 A proto to po 30 tisicich neni pevny, ale promenlivy interval - pokud ma clovek hodne kratkych jizd a studenych startu, tak ho nazene do servisu klidne ve 22 000 km. Ja nevim, mel jsem Passata a jezdil na prodlouzeny interval cely jeho zivot, jelikoz jezdil hodne a nemohl byt porad v servisu. Naposledy jsem ho videl s 300 000 km a bez problemu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tygrik Vloženo 8. leden 2012 Sdílet Vloženo 8. leden 2012 Přesně to jsem čekal. Díky chlapci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Vloženo 9. leden 2012 Sdílet Vloženo 9. leden 2012 Tohle bude asi volba každého jedince-i když je toho kolem napsáno spousta,mám stále zažité,že vlastnosti oleje po 30tisích nemohou být stejné jako po 15tisích. U nového auta bych přepokládal vyšší otěr kovových částí.Výměnu bych přirovnal k prevenci,takový ten pocit,že jsem nic neošidil. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
choceňák Vloženo 9. leden 2012 Sdílet Vloženo 9. leden 2012 Naprosto souhlasím !!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeTTT Vloženo 9. leden 2012 Sdílet Vloženo 9. leden 2012 Tak radši preventivně nejezděte aby jste neopotřebovali vaše auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 11. leden 2012 Sdílet Vloženo 11. leden 2012 Zdravím , přikládám svoji zkušenost s motorem 1,2tsi po ccal 3/4 roce provozu. Máme najeto lehce přes 5000km. Mé cesty okolo Opavy ,sem tam Ostrava .... cesta do práce 15km tam a 15km zpět. Já jsem s motorem naprosto spokojen. Je taky důležité kde čerpáte benzín, beru především na Benzině , hold je ten benzín trošku drahší ale opravdu kvalitní. Motor fičí jako z praku a táhne krásně od nízkých otáček. Spotřeba celková kolem 5,7l/100km. Cesta do práce 15km tam ráno , minimální provoz , rovinky , cesta přes město, předpisová jízda a spotřeba 4,8l/100km. Jedinný problém co jsem měl byl řehtající motor - vyřešeno flashem řídicí jednotky a vše v pořádku. Sem tam se mi zdá , že podsvícení palubního počítače má jinou intenzitu, slabší ,silnější , nevím - v sevise mi řekli že vše OK :-) . Ano mám přes 5000km , zvažuji že již nyní nechám vyměnit olej - ten první olej musí vypadat jako humus , černý ......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honimír99 Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 Zdravím, tak studené starty mají vzestupnou tendenci. Docela bych uvítal adresu servisu kde tenhle problém někomu ochotně vyřešili. Po celou dobu provozu pozoruji při vypínání motoru že se tak jako cuknou stěrače...??, Tak je to normálka.? Málokdy to neudělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 Sterače se otáčí aby docházelo k menšímu opotřebení gumiček slehnutím na jednu stranu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamooo Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 ...cuknutie stieračov je cielené, naprogramované. Je to pre to, aby gumičky neboli v kľude stále v tej istej polohe. Týmto cuknutím sa gumičky pravidelne polohujú a tak sa jednostranne nedeformujú. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honimír99 Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 Jak startujete ted při těch mrazech? Taky vám vyletí otáčky až ke třem tisícům a za stálého řinčení motoru jdou pomalu dolů? Třeba ted když bylo ráno třeba mímus 14stupnů nebo i víc.. Je to normální? Nebo ještě do jakého rozmezí se můžou otáčky při studeném startu vyhoupnout? a co je už přes normu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathes25 Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 ja mám vw polo 1,2 tsi a normálne štartujem tak že otáčky vyletia asi k 1600 a padajú ale teraz ked som štartoval pri mínus 10 tak vyleteli asi k 2000 tiež som si to všimol ale 3000 sa mi už zdá dosť........kolko máš najazdené? mne sa navyše pridal k tomu aj problém s rozvdovou reťazou hoci mi ju pred 4 mesiacmi vymenili.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honimír99 Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 ja mám vw polo 1,2 tsi a normálne štartujem tak že otáčky vyletia asi k 1600 a padajú ale teraz ked som štartoval pri mínus 10 tak vyleteli asi k 2000 tiež som si to všimol ale 3000 sa mi už zdá dosť........kolko máš najazdené? mne sa navyše pridal k tomu aj problém s rozvdovou reťazou hoci mi ju pred 4 mesiacmi vymenili.... Mám najeto přes 11 tisíc,ve 3.800jsem dostal nové turbo když odešlo. Olej je černej a hustej,to se jentak nevidí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathes25 Vloženo 4. Únor 2012 Sdílet Vloženo 4. Únor 2012 a rozvodovú reťaz nepočuješ pri štarte jak so dopína? mne to práve v tých 11 000 začalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honimír99 Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 a rozvodovú reťaz nepočuješ pri štarte jak so dopína? mne to práve v tých 11 000 začalo... Problémy s př. řetězem pocituji tak asi od 5ti tisíc km. Byl jsem s tím 2x v servisu a pokaždé mě vyhnali. Auto prostě jede a nepíše závady tak s tím nic dělat nebudou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Únor 2012 Sdílet Vloženo 5. Únor 2012 A co zkusit jiný servis? Já byl také skoro vyhnán,prý se jim to neprojevilo,ale auto je firemní,tak to dál neřeším. Ještě mně napadlo,co ten start s rachtáním řetězu nafilmovat a ukázat to v servisu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.