Přejít na obsah

Spotřeba a zkušenosti z provozu


kapl

Doporučené příspěvky

Tady:
je nějaký amaterský test Yetiho 1,2 TSI B) . Já si myslím, že ten kdo si tudle motorizaci koupí, nemůže počítat, že bude pálit gumy a jezdit jak Schumi a to za 5l. Je to pohodový motor pro pohodového řidiče, který když bude chtít předjet, tak ví, že nějakou výkonovou rezervu to má. :o Navíc je to přeplňovaný motor, takže v nízkých a středních otáčkách by to mělo mít slušnou spotřebu a ve vysokých si už narokuje větší přísun paliva. Kdybych si měl Y koupit, tak bych ho chtěl určitě s pohonem 4x4. Tím pádem bych vsadil na benzínovou 1,8, anebo diesel. U dieslu si myslím, že je možná škoda, že se tam nedodává i 1,6 TDI, to by byla pro mě optimální volba. :specool:

jen mimo téma...1.6 TDI se do Y chystá :palec2: nahradí nejslabší 2.0TDI ;)

Editováno: , autor: TomášT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych si dovolil,též přidat vlasní názor.Yeti 1.2tsi ,jsem koupil manželce a tak nějaké zkušenosti mám.Velice mě, kladně, překvapili jízdní vlastnosti vozu.Z vozem je najeto 2500km-průměrná spotřeba 6,9l.Četl jsem zde různé názory na max. spotřebu.Jel jsem yetim na výkend k rodičům a tak jsem ho zkusil protáhnout.Průměrná spotřeba 9,2l.Cesta byla zhruba 150km dlouhá,kombinované silnice z dálnicí.Nebu zde rozepisovat,kde a kolik km jsem jel,řekněme-co to dá.Můj názor:na klidnou jízdu -rozumný řidič výborný motor ,který mě překvapil.Od motoru 1:2tsi ,jsem takový výkon nečekal nečekal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, já osobně jel v Yeti s motorem 1.8 TSI, takže asi sem tenhle příspěvk moc nepatří, ale mohu napsat, že ta 1.8 TSI je na to auto tak akorát. Nedovedu si moc představit, jak 1.2 hejbá takhle těžkým autem. Ten motor (1.2TSI) jsem viděl jen na salonu a musel jsem se zasmát, kolik je najednou pod kapotou místa B)

To, že ta 1.2 bude žrát je naprosto samozřejmé. Jde o to, jak se to bude honit. Žere i 1.4 TSI, s tou jsem jezdil za 9 litrů, ale poměrně svižně. Myslím, že s 1.2 nebude problém jezdit i za deset, musí se na to víc hamtat. Ovšem pro seladony asi nebude problém jezdit třeba za šest.

Yeti se mi líbí, klidně bych ho za svého supa vyměnil. Oželel bych i naftu a šel bych do té 1.8TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výkonu motorizace 1.2 bych se až tak nebál. Ono hodně záleží na tom ja je motor sladěný s převodovkou.

A v tomhle případě se to jistě povedlo. Motor pro pohodové ježdění a do 120-130 to bude i na předjíždění jak jsem četl jinde.

Editováno: , autor: Ben
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsi asi hodně podcenil, podle mě rozdíl bude aspoň 70-80 000 Kč.

Koukni do ceníku. Mezi motorem 1.2 a 1.8 je rozdíl 140 000.

Podrobněji úvaha:

  • 1.8... 118kW je o 20 000 Kč levnější než 2.0 TDI... 103kW.
  • Předpokládám, že stejný rozdíl bude i u slabší motorizace resp.
  • Když bude mít 1.4... 92kW, tak bude o 20 000 levnější než 2.0TDI...81kW.
  • Takže pak bude rozdíl oněch 80 000 Kč.

Při menším rozdílu by se asi motor 1.2 nevyplatil kupovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to by podle mé teorie byl Yeti 1.4 za 470 tis. Docela jistě se slabším motorem (aby zapadl výkonově do řady) a neporovnatelně slabším jménem... (oproti Tiguanu).. aktuálně 499 900Kč ;)

No to budou mít hoši ve Škodě horké chvíle. Leda by na jaro snížili ceníkové ceny taky :)

Editováno: , autor: Ben
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsi asi hodně podcenil, podle mě rozdíl bude aspoň 70-80 000 Kč.

Koukni do ceníku. Mezi motorem 1.2 a 1.8 je rozdíl 140 000.

Podrobněji úvaha:

  • 1.8... 118kW je o 20 000 Kč levnější než 2.0 TDI... 103kW.
  • Předpokládám, že stejný rozdíl bude i u slabší motorizace resp.
  • Když bude mít 1.4... 92kW, tak bude o 20 000 levnější než 2.0TDI...81kW.
  • Takže pak bude rozdíl oněch 80 000 Kč.

Při menším rozdílu by se asi motor 1.2 nevyplatil kupovat

no původně jsem chtěl napsat 50 000Kč, ale budou zuby nehty zvýhodňovat základní 1,2. Ta bude za babku a za ostatní si hezky tvrdě připlaťte :prc:

Čili v důsledku lidi půjdou nuceně do 1,2 a nebo k jiné značce...ale třeba nás Helmut překvapí :smich::kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak minuly tyden jsem neco najezdil s Yetim 1.2 TSI Active (+nejaka vybava navic) a musim rict ze to jelo velmi hezky tise, nastup vykonu byl kontinualni, mozna nekomu bude chybet spicka vykonu ze neni moc poznat, ale i na dalnici super, kde se paradne hodi 6ty prevodovy stupen, akcelerace i pruznost je vuci objemu vykonu motoru a hmotnosti auta je pro bezne jezdeni velmi dostacujici :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, ač fanda Škody, tak právě Tiguan mi padl do oka. Není o moc dražší, ale vybavenější, lepší výběr motorů.... .

podobně je to s Octávkou s 1,4tsi a golfem 1,4tsi, schválně se koukněte do ceníku, jinak v ceníku VW u golfu jsou ceny 1,2tsi i 1,4tsi, takže ten cenový odstup bude pravěpodobně i u yetiho, nebo u octávky, která už taky má cenu 1,2tsi proti 1,4tsi v ceníku

Editováno: , autor: Jar_da
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud někdo uvažuje o koupi jetíka 1,2 a ne v provedení "žebrák", pak je podle mně jednoznačně lepší si koupi Tiguana 1,4 Blue Motion, který je v akční nabídce za 499.000,- za což nepořídíte srovnatelně vybaveného j . ani s tou 1,2 a s 1,4 ještě rozdíl v neprospěch j. vzroste.

Pro: lepší výbava, motor o 33 kW silnější, vše již prověřeno delším provozem a má některé věci , které si ani u j. neobjednáte - viz úsporná sada Blue Motion.

Pokud netrváte na jetíkovi a vyberete si ze skladových vozů VW, pak lze T. pořídit do těch 500.000,- i vč. 2 zonového climatronicu, Al kol, koženého paketu apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud někdo uvažuje o koupi jetíka 1,2 a ne v provedení "žebrák", pak je podle mně jednoznačně lepší si koupi Tiguana 1,4 Blue Motion, který je v akční nabídce za 499.000,- za což nepořídíte srovnatelně vybaveného j . ani s tou 1,2 a s 1,4 ještě rozdíl v neprospěch j. vzroste.

Pro: lepší výbava, motor o 33 kW silnější, vše již prověřeno delším provozem a má některé věci , které si ani u j. neobjednáte - viz úsporná sada Blue Motion.

Pokud netrváte na jetíkovi a vyberete si ze skladových vozů VW, pak lze T. pořídit do těch 500.000,- i vč. 2 zonového climatronicu, Al kol, koženého paketu apod.

Zdravim Yetiho budem mit ve vybave Ambition 1.2 TSI + metaliza a paket spatne cesty + konstrukt a rozpocet je 435 000. Jako skodovaci :) takze uspora 65 000. Navic se mi tiguan neliby ta hnusna pristrojovka no fuj a ma drazsi servis jako VW vseobecne... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ben: rozdíl mezi 1.2 a 1.4 ani náhodou nebude 80k. 1.8TSI je včetně náhonu na zadní a za ten se zrovna třeba u Y 2.0/81kW přidává 50k. Když tuhle částku odečteš od rozdílu 140k, zbyde ti 90k a mezi to se někam musí vejít ta 1.4/90kW.

bude to velmi podobné jako u OII, tzn. mezi benzinama rozdíly cca 40k a u 1.8 ještě příplatek 50k za náhon 4x4. 77kW nafta je u OII taky o 20k dražší než 90kW TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...