Přejít na obsah

Škoda RAPID


djpetr

Doporučené příspěvky


Bohužel, stará linie TSI "musí" dojet vytyčenou trasu na zaplacení nákladů na vývoj a problémové období ale i Rapid se může pravděpodobně těšit na řemínkový motor. TSI řetězová jsou upravena proti přeskočení a turbo je v "další" modifikaci.

Pokud je mi z dostupných zdrojů známo, tak Rapid se nemůže se těšit na řemínkový motor 1.2 TSI. Nové benzínové modulární motory (MOB) TSI řady EA 211 lze namontovat jen do nové platformy MQB, což Rapid nemá.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedině snad, že by koncern trochu zmodernizoval stávající 1.2 TSI, poněvadž ty nové, kromě názvu, toho nemají moc společného s touto původní verzí. Koncern údajně nechtěl měnit název TSI, aby pro neznalé zákazníky, a těch bude většina, nešlo rozlišit, která verze to vlastně je. Ale nevím, jestli to není nějaká kachna. Nevím jaké máš s prodejci zkušenosti, ale já jim nevěřím ani slovo a jejich znalosti jsou občas také dost bídné i o stávajících vozech, natož o budoucím faceliftu auta, které se teprve začalo vyrábět. Čas ukáže, jak se to bude vyvíjet. Je také možné, že ty nové TSI budou mít zase jinou Achilovu patu, než rozvody. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mi ale připadá jako totální absurdita, aby v podstatě "odepsanou" řadu motorů vyráběli pro jedinou modelovou řadu aut.

TSI řetězovky pokud je známo nepůjdou už do žádných nových aut, Rapida nebrajíc už jako další novinku vyrábí se.

Vše jde konsrukčně upravit stejně i uchycení motorů, viz jaká paleta motorů se používá(la) např v FI - FII- 1,4MPI- 1,9TDi.

V podstatě je to věcí fabriky a aby se na řetízkáče ještě nevzpomínalo v dobrém....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

promin.... ale ECOBOOST je otazka kolik ty motory vydrzi a hlavne naco jsou staveny,..... ono mit LITRANKOVEJ moturek a z neho vyzdimat 125 koniku nebude asi jen tak leda jakej zazrak na ostatni dily motoru,... kdyby mohli mluvit zajimalo by me co by mi povedely ;)

takze asi takhle,... ale je jasny ze se jede na ekologii,... takze se proste rideji,... cim nizsi objem ale vykon zanechavat stejne,... ba i o neco vetsi,... tod muj nazor na ECOBOOST

nerikam ze by se mi nelibil,.. taky sem v nem uz jel ale proste stejne,... kolik to tam muze vydrzel ? 200 - 300 000 km a jde do prdele

Editováno: , autor: Lukason
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


Rapid, Toledo, zatím Ibiza, Polo, Fabia II + Roomster, asi se jim to vyplácí?


Krom prvních dvou zbytek do dvou let čeká náhrada a pak jsou sirotci. Nebo přijde fcl a tam bude změna. Když to samé staré TSI může být ve FII a zároveň v OII.....
tak proč by to nemohlo jít znovu a obráceně. Jasně, tam jsou skloněny jinak, jinak řešena spousta dalších věcí a taky je mezi motorem a mezistěnou stále dost místa na deformační zónu i při záklonu motoru.
Každopádně je mi to putna, protože mám řetízkáč a půjdu-li do Rapka, což asi že jo tak to s ním stihnu stejně.... Alespoň se budu mít čím bavit.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Boby77, jediné, co by měla škodovka, potažmo VW udělat, je pořádně zapracovat na spolehlivosti svých TSI motorů. Ford tento litrový EcoBoost bude dávat do Mondea čistě z emisních důvodů...dosavadní základem byla atmosférická 1.6, nic jiného v tom není. No a vzhledem k tomu, že Ford až do nedávna prakticky svoje motory neměl, přebíral je od jiných automobilek, případně si je nechal vyvíjet a to proto, že ve svém vývoji poněkud výrazně pokulhával, bych byl v hodnocení tohoto motoru opatrný. Vše ukáže čas. Dejme tomu rok, dva a uvidí se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


Krom prvních dvou zbytek do dvou let čeká náhrada a pak jsou sirotci. Nebo přijde fcl a tam bude změna. Když to samé staré TSI může být ve FII a zároveň v OII.....
tak proč by to nemohlo jít znovu a obráceně. Jasně, tam jsou skloněny jinak, jinak řešena spousta dalších věcí a taky je mezi motorem a mezistěnou stále dost místa na deformační zónu i při záklonu motoru.
Každopádně je mi to putna, protože mám řetízkáč a půjdu-li do Rapka, což asi že jo tak to s ním stihnu stejně.... Alespoň se budu mít čím bavit.

Nová platforma MQB má pro všechny modely, pro které je určena,danou pevnou vzdálenost mezi přední nápravou a příčkou mezi kabinou a motorovým prostorem a např. tím dané rozestupy pedálové skupiny a fůru dalších věcí. A to se určitě nebude shodovat s Rapidem. Tato platforma bude společná všem vozům od velikosti Pola do velikosti Passatu.

http://www.autoforum...tu-predstavena/

Nicméně, jestli půjdeš do Rapida s řetězem, alespoň víš, co tě může potkat. U těch nových TSI bude nějaký ten pátek trvat, než se projeví případné problémy.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne děsí i u té 1,4ky TSI že blok jde do ALu ještě zmenšují ložiska na klice. Beru, sniřují tření, ale pochybuju že v plném tahu je to až tak důležitý faktor vůči spotřebe.

Co to bude dělat v neustálém zápřahu u služebáků.... Ty motory se z toho podělají. Mám pochyby že to nahrká 300 tis bez problémů jako nám ve firmě lítaly MPIčka FI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, že se začnou nové motory montovat do Audi A3, Golfu, Leonu a OIII ještě neznamená, že staré už budou dávat jenom do Rapidu. Máme tady krom dobíhajících modelů řadu aut, nedávno představených. Beetle má ani ne rok, hodně mladá je Jetta, to stejné Sharan/Alhambra, Polo a Yeti jsou na trhu tři roky atd. atd.

Pokud je MQB tak flexibilní jak říkají, tak zástavba motoru do starší karoserie by neměla být problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli dobře vidím, tak by měly být zadní kotoučové brzdy od 66kW. Paket plus pro Ambition by měl obsahovat sunset, přední mlhovky, radio Blues a litá kola 15 palců. Paket Active Plus přidává tonovaná skla a klimatizaci. Vypadá to, že v prodeji nebude 1.2/55kW, naopak pro Active 1.2TSI kola 14 palců. Škrabka na led nebude v Ambition. No uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...